Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bőrpróba
Küldd el képeslapként!
Egyes galetkik bőre annyira kemény és ellenálló, hogy sem a szövőpókok mérge, sem az óriáscsótányok savköpete nem képes beszivárogni a galetki belső pólusaiba.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-18 15:09:20 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5441-192

Karakterszám: 5441 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 192 Játékhét: 568
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 195
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. szept. 27. 6h:38'
A következõ fordulód táplálható: 2020. szept. 28.

E-mail!

SLY KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. (hírneve 8288.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*aug. 31.* Törött Nyíl pszionikus párviadalban legyõzte Kháron Dhorm Ragath-ot. *aug. 31.* Törött Nyíl elsõként ért el 46-os javítás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *szept. 20.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Viharfelhõt. *szept. 24.* Symur Nevethart majdnem felfalta egy szektás galetki. *szept. 25.* Symur Nevethart majdnem felfalta egy ragasztóbogár. *szept. 26.* Törött Nyíl és Snick pszi párbajt vívtak. Törött Nyíl került ki gyõztesen. *szept. 26.* Törött Nyíl pszionikus párviadalban legyõzte Dark Valek a Renegát Elfet. *szept. 26.* Törött Nyíl elsõként ért el 47-es javítás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *szept. 26.* Törött Nyílt legyõzte harcban egy Uralkodó. *szept. 26.* Törött Nyíl pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sziszegõ Szappan felett.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]

lcs legendás csata
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek a legendás szörnyet. Az LCS parancsot eddig a következõk adták ki: Sir Hermaeus Mora (#5295), Sly (#5441)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]

e élelemszerzés
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

ht 3 151 18 18 80 99 harci program törlése
1 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

hp 3 151 18 18 80 100 harci program
A következõ sor került a harci programodba: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 100 v. kevesebb. Prioritás: 80.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

hf 21 1 1 1 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 100 v. kevesebb, Prioritás: 80, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

ht 3 17 18 18 75 99 harci program törlése
1 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

hp 3 17 18 18 75 100 harci program
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 100 v. kevesebb. Prioritás: 75.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

hf 21 1 1 1 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 100 v. kevesebb, Prioritás: 75, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

kno 15 16 5 14 15. képességre 16 képességpont
Elköltesz 16 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 17. szintre nõtt. Elköltesz 14 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 16!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

var 151 5 189 5 151. varázslatra 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot sárkánylehelet varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen sárkánylehelet varázslatod ereje 18. szintre nõtt. Elköltesz 5 képességpontot elemek uralma varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen elemek uralma varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

ep 53 38 10 építed az 53. épületet 38 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a mágusközpontot építed. Elõtolod az óriási építõgépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+76%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell edzõtermet építeni! [ld. enc.] Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]

v 154 154. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kisebb erõpajzsot. (+18% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 331.]

v 189 189. varázslat elmondása
Ellõsz egy elemek uralma varázslatot. (-14 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit. (497. kaland, összköltsége 15 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt ragálygomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Szertartásosan üdvözöl Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. [aura: 1-es mérges csípés.] A Katonák klánjának mesterharcos rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: káoszkígyó vért, szent templomi maszk, az egyensúly gyûrûje, adamantit karkötõ, a rend köve, Örökkévalóság Topáza, aréna jáspis érme, a pók smaragdgyûrûje, Rogan karkötõje, quwarg amulett, a bénaság fülbevalója, kék mutációs gyûrû, arany nadrág, óriás fülbevaló, orgling fétis, mintrogi erõöv, arany orgling fétis, szerencsekõ, hõsi jelvény, krakoch csizma.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)123 (-20)145 Oblepo Glorr Pszi csáp +20 PE (-3)67 (+0)55
2. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)118 (-10)135 Oblepo Glorr Pszi csáp +10 PE (-3)64 (+0)55
3. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)113 (-10)125 Oblepo Glorr Pszi csáp +10 PE (-3)61 (+0)55
4. Sly Agyvihar -45 PE (-9)104 (-10)115 Oblepo Glorr Pszi csáp +10 PE (-3)58 (-35)20
5. Sly Agyvihar -45 PE (-9)95 (-10)105 Oblepo Glorr Pszi csáp +10 PE (-3)55 (-20)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+15% pszi támadás, +15% pszi energia.) (+70% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Nocsak, mit találtál! 1 xita uborka ! Óvatosan begyûjtöd. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A barlang lakója Rovarnyomorállat, egy kitines bõrû, rovarszemû, bizar, de nem tolakodó férfi. [aura: 8-as kineport, 4-es láthatatlanság.] A Tisztogatók klánjának vérfürdetõ rangú tagja. Felszerelése: Dexkill öve, ozin fülkarika, bronzmedál, óriás fülbevaló, a hiszékenység gyûrûje, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, szent templomi maszk, az Örökkévalóság Rubinja, zafír érdemrend, nilbongi kitûzõ, görényfarok, cseppkõ gyûrû, a pók smaragdgyûrûje, Örökkévalóság Gyémántja, orgling fétis, arany orgling fétis, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, káoszkígyó vért, a puhányság köve.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)123 (-20)145 Rovarnyomorállat Pszi csáp +20 PE (-3)57 (+0)50
2. Sly Mentális robbanás -25 PE (-5)118 (-72)73 Rovarnyomorállat Mentális robbanás -72 PE (-5)52 (-25)25
3. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)113 (-10)63 Rovarnyomorállat Pszi csáp +10 PE (-3)49 (+10)35
4. Sly Agyvihar -45 PE (-9)104 (-10)53 Rovarnyomorállat Pszi csáp +10 PE (-3)46 (-35)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+13% pszi támadás, +13% pszi energia.) (+64% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

v 148 8 16 148. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy méregsemlegesítést. (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]

v 148 8 13 148. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy méregsemlegesítést. (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 309.]

k 3 6 220 419 306 380 kaland elvállalása
(3. kaland:) Tudás próbája, hmmm... Hát, lássuk! Jelentkezel Téba Wend fõtanácsnok, aki bevezet egy kényelmesen berendezett barlangszobába. Egy pergament és egy vésõtollat kapsz. A pergamenen kérdések vannak, lehetséges válaszokkal, a helyes választ kell megjelölnöd. Mi sem egyszerûbb! Hozzálátsz a feladat megoldásához, Téba Wend magadra hagy. A kérdések általában olyan információkra vonatkoznak, amelyeket egy megfelelõen tapasztalt galetki akár tudhat is, torzszülöttek képességeirõl, szokásairól, varázslatok mûködésérõl, a Hegy törvényeirõl meg hasonlókról.
[IQ próba 14-es küszöbre: sikeres]
Keményen megizzadsz, de végül sikerül kitöltened a tesztet, majd türelmesen várakozol. Tudás próbája? Bah, nem volt egy nagy dolog! Vársz, amíg Téba Wend fõtanácsnok visszaér. A nagytiszteletû galetki hümmögve végignézi a pergament, majd bólint.
- Az alkalmassági teszt rendben van. Akkor most következzék a Tudás Próbája! - meghökkenten felemelkedsz. A barlang kitágul körülötted, az eddigi kényelmes szobácska helyett egy nagy, cseppkövekkel teli teremben találod magad. Téba Wend sehol, viszont gyanús morgást hallasz az árnyakból. Torzszülöttek! No hiszen, a Tudás próbája... Miféle tudás kell ide? Ellenfeleid egy uthanax (#265) [aura: 24-es antimágikus szféra, 10-es méretû 15-ös szintû bal csáp, 20-as manaszívás.] és egy uthanax éjkopó (#278) [aura: 9-es méretû 17-es szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Az uthanax rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése. Heves kézmozdulatok közepette az uthanax elmormol egy antimágikus szférát. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sárkányleheletet. ( +23 tûzlehelet, +23 jéglehelet, +23 savlehelet, +23 elektr.lehelet, +23 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Az uthanax éjkopó az orgling disznó irányába megy. Az orgling disznó az uthanax éjkopót rohamozza. Az uthanax éjkopó és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling disznó megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Az uthanax feléd mozog. Az uthanax felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az uthanax rád támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Tekergetve suhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Támadod az uthanaxot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (159 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (70 sebzés). Az uthanax holtan terül el. Az uthanax éjkopó és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling disznó megtántorodik. Az orgling disznó hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Az uthanax éjkopót próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (130 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (49 sebzés). Az uthanax éjkopó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 408 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling disznó: 0/99.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+148%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy hosszúkard, egy uthanax talizmán, egy éjkopó nyakörv, 91 arany és 4 hamis arany.
- Nagyszerû! - hallod a fõtanácsnok tapsát. Ismét a korábbi olvasószobában találod magad, a torzszülöttek tetemei sehol! - Egy uthanax talizmán? - téved Téba Wend pillantása a kezedben tartott tárgyra. - Köszönöm! - ezzel elveszi, és zsebrevágja.
- Nos, a Tudás próbája - ha az alkalmassági tesztet leszámítjuk, valójában öt lépésbõl áll. Öt igen hasonló lépésbõl! - lóbálja meg elõtted az uthanax talizmánt. - A próbát egyszer teljesíteni, szerencsés véletlen. Kétszer, a véletlenek különleges összejátszása. De ötször - ez azt jelenti, hogy nem csak képes vagy egy feladat legyõzésére, de ugyanezt a teljesítményt bármikor tudod hozni. Ha ötöt összegyûjtöttél az éjkopó nyakörvekbõl - bök a kezedben lóbált tárgyra - AKKOR teljesítetted a Tudás Próbáját, és megkapod az érmet, amelyet a helytartó vár el tõled! Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(6. kaland:) Felkeresed a templomot, és közlöd az elsõ szembejövõ pappal, hogy Szershh atyát keresed. Õ bólint, és távozik, majd kisvártatva visszatér a pappal.
- Atyám, készen állok a Hit próbájára! - hajolsz meg elõtte.
- Nagyszerû! Kérlek, kövess, gyermekem. - Szershh atya egy apró kis imafülkébe vezet. - Hunyd be a szemed, meditálj, ifjú galetki, gondold át a világ dolgait, és erõsödj meg hitedben! Milgandoltáskor visszatérek érted. Összesen öt gyakorlaton kell átesned ahhoz, hogy elnyerhesd az érmét.
Huh, jó kis várakozásnak nézel elébe! De azért megpróbálsz aszerint cselekedni, ahogy a pap kérte.
[Rugalmasság próba 12-es küszöbre: sikeres]
Az apró fülke kényelmetlen ugyan, de egy megfelelõen rugalmas galetki el tud itt is helyezkedni úgy, hogy ne legyenek problémái egy sok sok órás meditálástól. Lehunyod szemed, és próbálod gondolataidat fókuszálni. Talán a magány és a sötétség teszi, talán a hely különleges szelleme, talán mindkettõ. Egy idõ múlva lehunyt szemhéjadon át is képeket és hangokat kezdesz látni. Transzba kerülsz, észre sem veszed, hogy lélekenergiád kezd elszivárogni! (-1 képességpont.)
Hirtelen felpattan a szemed - vagy csak ezt álmodod? Egy óriási barlangteremben állsz, óriási orglingok imbolyognak körülötted! "Szolgákra van szükségem" gondolod kétségbeesetten. Ellenfeleid 2 orgling melák (#157) [aura: hidegimmunitás: 6.] és egy orgling birkózó (#279) [aura: egészség: 17.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sárkánylehelet varázslatot. ( +23 tûzlehelet, +23 jéglehelet, +23 savlehelet, +23 elektr.lehelet, +23 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Az orgling birkózó feléd mozog. A 2. orgling melák odajön hozzád. Az 1. orgling melák máris elõtted terem! Az orgling birkózó rád veti magát. Odacsap neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). A 2. orgling melák rád támad. Lecsap rád jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Az 1. orgling melák téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az orgling birkózót próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (145 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (44 sebzés). Az 1. orgling melák rád veti magát. Bever egyet jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Az orgling birkózó téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). A 2. orgling melák rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával. (16 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+16 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod az orgling birkózót. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (143 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (40 sebzés). Az orgling birkózó kileheli lelkét. Az 1. orgling melák rád veti magát. Odacsap neked jobb mancsával. (16 ép-t sebzõdtél). A 2. orgling melák rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+16 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod az 1. orgling melákot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (150 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (48 sebzés). Az 1. orgling melák hörögve elterül. A 2. orgling melák rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. (20 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 5. KÖR *** A 2. orgling melákot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (146 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (43 sebzés). A 2. orgling melák halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 681 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+147%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ, egy birkózó fétis, 154 arany és 9 hamis arany.
Ismét felpattan a szemed - a sötét fülkében vagy még mindig. Tehát álom volt az egész... Milgandfény vakít el. Mikor látásod kitisztul, Szershh atya mosolygó arca nyomakodik a képbe.
- Hogy telt a meditáció, Sly?
- Eh, izé... - ezzel a tekinteted a kezedben tartott birkózó fétisre téved. Szóval mégsem álmodtad? Megpróbálod elrejteni, de az atya csak bólint.
- Látom, a meditációs szint azon mélységeibe jutottál el, amikor már képes vagy az álmok világából anyagot teremteni. Ez a kulcs a legõsibb varázslatokhoz! - leheli képedbe. Az összhatást rontja, hogy érezhetõen nagy mennyiségû barlangi hagymát evett. Lássuk, hányadszorra vagy itt... Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(220. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy agyaggólem (#252) [aura: gyorsaság: 1, méret: 380.].

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az agyaggólemet. Az agyaggólem máris elõtted terem! Támadod az agyaggólemet. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (121 ép-t sebeztél). Az agyaggólem téged támad. Lecsap rád jobb mancsával. (22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az agyaggólemet. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (113 ép-t sebeztél). Az agyaggólem rád támad. Feléd üt jobb mancsával. (21 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod az agyaggólemet. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (124 ép-t sebeztél). Az agyaggólem téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. (13 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod az agyaggólemet. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (112 ép-t sebeztél). Az agyaggólem hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 470 sebzést okoztál, és 56 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+62%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy gólemagyag, 55 arany és 3 hamis arany.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 3 kõtroll (#196) [aura: mágia: 2.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +23 tûzlehelet, +23 jéglehelet, +23 savlehelet, +23 elektr.lehelet, +23 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-9 vp.) A 3. kõtroll közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. kõtroll feléd mozog. A 2. kõtroll odajön hozzád. A 3. kõtroll rád támad. Feléd üt jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -10 vastag bõr.) Az 1. kõtroll téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -10 vastag bõr.) A 2. kõtroll rád támad. Lesújt rád jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -3 vastag bõr.)
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. kõtrollt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (148 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (61 sebzés). Az 1. kõtroll kileheli lelkét. A 3. kõtroll téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). A 2. kõtroll téged támad. Odaken neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. kõtrollt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (154 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (61 sebzés). A 2. kõtroll halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. kõtroll téged támad. Bever egyet jobb mancsával. (51 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 4. KÖR *** A 3. kõtrollt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (151 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (61 sebzés). A 3. kõtroll halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+18 ép)
[A csatában összesen 636 sebzést okoztál, és 51 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+168%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 34 arany és egy hamis arany.
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 15-ös küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta.
A továbbjutást egy mágikus akadály gátolja. Mágikus jégvihar tombol elõtted, amelyet hatalmas jégelementálok keltenek. Mágiatöréssel, tûzviharral itt nem mennél semmire! Az egyetlen megoldás, ha át akarsz jutni, hogy felraksz egy min. 8-as erõsségû jégpajzsot! A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(419. kaland:) Megkeresed a neborhaud-fát. Szerencsére még nem vágták ki! A pórusos törzsbõl alul sajnos kevesebb ág áll ki, nem lesz könnyû feladat megmászni. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Fáradságosan ugyan, de feljutottál a fa koronájába.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 3 õsöreg élõ cseppkõ (#327) [aura: IQ: 12.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +23 tûzlehelet, +23 jéglehelet, +23 savlehelet, +23 elektr.lehelet, +23 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Felemelve a sziklarepeszt, a 2. õsöreg élõ cseppkõ rád lõ. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzett.) Az 1. õsöreg élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzett.) Sziklarepesszel meglõ téged a 3. õsöreg élõ cseppkõ. Gránitbõr védelmez. (3 találattal 0 sebzést okozott.) Regenerálsz (+15 ép)
*** 2. KÖR *** Felemelve a sziklarepeszt, az 1. õsöreg élõ cseppkõ rád lõ. (3 találattal 29 sebzést okozott.) A 2. õsöreg élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. (2 találattal 20 sebzést okozott.) Felemelve a sziklarepeszt, a 3. õsöreg élõ cseppkõ rád lõ. (2 találattal 22 sebzést okozott.) Megközelíted az 1. õsöreg élõ cseppkövet. Megtámadod az 1. õsöreg élõ cseppkövet. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (139 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod az 1. õsöreg élõ cseppkövet. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (134 ép-t sebeztél). Az 1. õsöreg élõ cseppkõ hörögve elterül. A 3. õsöreg élõ cseppkõ rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (11 ép-t sebzõdtél). A 2. õsöreg élõ cseppkõ rád támad. A 2. õsöreg élõ cseppkõ mérgezõ gázt fúj rád. (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. õsöreg élõ cseppkövet. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (151 ép-t sebeztél). A 3. õsöreg élõ cseppkõ téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (9 ép-t sebzõdtél). A 2. õsöreg élõ cseppkõ rád veti magát. A 2. õsöreg élõ cseppkõ mérgezõ gázt fúj rád. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 5. KÖR *** A 2. õsöreg élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (134 ép-t sebeztél). A 2. õsöreg élõ cseppkõ halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. õsöreg élõ cseppkõ rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 6. KÖR *** Támadod a 3. õsöreg élõ cseppkövet. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (133 ép-t sebeztél). A 3. õsöreg élõ cseppkõ rád veti magát. A 3. õsöreg élõ cseppkõ mérgezõ gázt fúj rád. (11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 7. KÖR *** A 3. õsöreg élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (134 ép-t sebeztél). A 3. õsöreg élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+18 ép)
[A csatában összesen 815 sebzést okoztál, és 126 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+191%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy cseppkõ gyûrû, 9 sziklarepesz, 49 arany és 2 hamis arany.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 109 arany és egy csapdaészlelés itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont és 85% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(306. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod. Kíváncsian lépsz be. Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 86 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 17% lélekenergia.

(380. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Körbevizsgálódsz, hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 112 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 17% lélekenergia.
[150 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

m 15 15 8 4144 4445 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,15) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 14,15) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 14,14) Észak felé mozogsz. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Ha 3 nohnetár 6 hét alatt 108 kiló barlangcsigát fal fel, akkor 8 nohnetár 10 hét alatt hány kiló barlangcsigát eszik meg?
Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 13,14) A folyosó nyugatra visz. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy halálgömb (#254) [aura: rezisztencia: 100.].

*** 1. KÖR *** A halálgömb közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a halálgömb felé. Már ott is vagy! A halálgömb rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (69 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a halálgömböt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (Ellenállt a támadásnak.) Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** A halálgömb téged támad. Harapni próbál fogával. (59 ép-t sebzõdtél). A halálgömböt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (A támadásnak nincs hatása.) Regenerálsz (+18 ép)
*** 3. KÖR *** A halálgömb rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (52 ép-t sebzõdtél). Támadod a halálgömböt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (Ellenállt a támadásnak.) Regenerálsz (+18 ép)
*** 4. KÖR *** A halálgömb rád veti magát. Harapni próbál fogával. (58 ép-t sebzõdtél). Támadod a halálgömböt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (Ellenállt a támadásnak.) Regenerálsz (+18 ép)
*** 5. KÖR *** A halálgömb rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (54 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a halálgömböt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (A támadásnak nincs hatása.) Regenerálsz (+18 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 292 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Újra a 14,14-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+217 életpont.)
(M 13,14) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,14) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,14) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,14) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod a labirintust.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

ftk 3 felszíni tárgy kutatása
[Asztrális kutatás:] Úgy döntesz, hogy pszionikus tudásodat kihasználva fogsz kutakodni egy felszíni varázstárgy után. Ellazítod magad, meditálni kezdesz, és máris az asztrálvilágba csusszansz. Rögvest megérzel valami furcsát, és megeredsz irányába. Sajnos pont az utadban állt neki fõzõcskézni egy mentálbanya! A mentálbanyák túl nagyhatalmú teremtmények, becsületes küzdelemben biztosan nem tudnád legyõzni. Egyedüli esélyed, ha még távolról végzel vele, mondjuk megmérgezed a kotyvalékot, amit éppen kotyvaszt!
[Tudati méreg próba 7-es küszöbre: sikeres] Ugyan a tudati banyák nagyon ellenállóak a tudati mérgekkel szemben, de a te mérgeddel még õ sem dacolhat! Mikor legközelebb belekóstol fõztjébe, egybõl szétenyészik az asztráltérben, te pedig nyugodtan folytathatod utadat.
Hoppá! Itt egy asztrállény leselkedik rád, jobb lesz végezni vele, mert vagy te, vagy õ! Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy szinapszis észlelõ (#443) [aura: 33-as pszi csáp, 29-es pszi acéltorony.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)123 (+0)165 Szinapszis észlelõ Tudati méreg kudarc (-6)89 (-20)55
2. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)118 (-5)160 Szinapszis észlelõ Pszi acéltorony -5 PE (-7)82 (+0)55
3. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)113 (-33)127 Szinapszis észlelõ Pszi csáp +33 PE (-3)79 (+20)75
4. Sly Agyvihar -45 PE (-9)104 (-33)94 Szinapszis észlelõ Pszi csáp +33 PE (-3)76 (-12)63
5. Sly Agyvihar -45 PE (-9)95 (-33)61 Szinapszis észlelõ Pszi csáp +33 PE (-3)73 (-12)51
6. Sly Pszi csáp kudarc (-3)92 (-3)58 Szinapszis észlelõ Pszi acéltorony -3 PE (-7)66 (+0)51
7. Sly Pszi csáp kudarc (-3)89 (-3)55 Szinapszis észlelõ Pszi acéltorony -3 PE (-7)59 (+0)51
8. Sly Pszi csáp kudarc (-3)86 (-3)52 Szinapszis észlelõ Pszi acéltorony -3 PE (-7)52 (+0)51
9. Sly Pszi csáp kudarc (-3)83 (-3)49 Szinapszis észlelõ Pszi acéltorony -3 PE (-7)45 (+0)51
10. Sly Pszi csáp kudarc (-3)80 (-3)46 Szinapszis észlelõ Pszi acéltorony -3 PE (-7)38 (+0)51

A pszionikus csata döntetlennel végzõdött. Legalább nem vesztettél!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Ahogy folytatod utadat, egy nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan van, hogy nem látod. Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz, olyan, mint egy fatörzs, amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény kb. 20 láb magasságban kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság. (411. kaland, összköltsége 20 TVP.) Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy asztrálszárnyas (#270) [aura: pszi energia: 17.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -30 PE (-12)123 (-82)83 Asztrálszárnyas Mentális robbanás -82 PE (-5)85 (-30)55
2. Sly Mentális robbanás -27 PE (-5)118 (+0)83 Asztrálszárnyas Agyvihar kudarc (-9)76 (-27)28
3. Sly Mentális robbanás -14 PE (-5)113 (-30)53 Asztrálszárnyas Sz.áll.roncsolása -30 PE (-9)67 (-14)14
4. Sly Agyvihar kudarc (-9)104 (-26)27 Asztrálszárnyas Mentális robbanás -26 PE (-5)62 (+0)14
5. Sly Agyvihar kudarc (-9)95 (+0)27 Asztrálszárnyas Mentális robbanás kudarc (-5)57 (+0)14
6. Sly Pszi csáp +17 PE (-3)92 (+17)44 Asztrálszárnyas Mentális robbanás kudarc (-5)52 (-14)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+23% pszi támadás, +23% pszi energia.) (+93% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy asztrálesszencia.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy targnaugh (#272) [aura: 20-as sz.áll.roncsolása, 16-os pszi acéltorony.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)123 (-20)145 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -20 PE (-6)69 (-20)95
2. Sly Mentális robbanás -47 PE (-5)118 (-30)115 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -30 PE (-6)63 (-47)48
3. Sly Mentális robbanás -24 PE (-5)113 (-30)85 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -30 PE (-6)57 (-24)24
4. Sly Agyvihar -30 PE (-9)104 (+0)85 Targnaugh Sz.áll.roncsolása kudarc (-6)51 (-24)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+25% pszi támadás, +25% pszi energia.) (+100% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez elonotichlan ! Leszedsz 1 adagot. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy manifesztált energia (#267) [aura: 16-os méretû 18-as szintû jobb csáp.] és 2 márvány apostol (#266) [aura: egészség: 24.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy lávafolyamot. (-19 vp.) Az 1. márvány apostol elmormol egy életszívás varázslatot. 14 ép-t sebzõdtél. Néhány rövid kézmozdulat után a 2. márvány apostol létrehoz egy életszívás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Nem hat rád. A manifesztált energia feléd rohan. A manifesztált energia: nem hatott rá a lávafolyam. Az 1. márvány apostol 67 sebzést kap a lávafolyamtól. A 2. márvány apostol sebzõdik 46 ép-t a lávafolyamtól. A manifesztált energia téged támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (13 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-20%). Meglóbálva zúz bal csápjával. (19 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-20%). Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy elemi védelmet. ( +17 tûzimmunitás, +17 hidegimmunitás, +17 savimmunitás, +17 elkt.immunitás, +17 imm.mérg.gázra.) (-11 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) A 2. márvány apostol varázshatalma segítségével elmond egy gyógyító szellõt. Az 1. márvány apostol gyógyul 32 ép-t. Gyógyítja a 2. márvány apostolt (+36 ép). Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. márvány apostol elvarázsol egy azonnali gyógyítást. Az 1. márvány apostol gyógyul 35 ép-t. Az 1. márvány apostol elõhív egy életszívás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Ellenállsz a varázslatnak. A manifesztált energia: nem hatott rá a lávafolyam. A 2. márvány apostol sebzõdik 46 ép-t a lávafolyamtól. Az 1. márvány apostol 61 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A manifesztált energia rád veti magát. Elõresuhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-20%). Lesújt rád bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-20%). Regenerálsz (+18 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tûzvihart. A varázslat nem hatott rád. A manifesztált energia ellenállt a varázslatnak. Az 1. márvány apostol 55 ép-t sebzõdik. A 2. márvány apostol 62 ép-t sebzõdik. (-17 vp.) Az 1. márvány apostol halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. márvány apostol halálos sebet kapva a földre zuhan. Rezisztálod a varázslatot. A manifesztált energia ellenállt a lávafolyam varázslatnak. A manifesztált energia rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-1%). Lecsap rád bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+13 ép)
*** 4. KÖR *** Nem hat rád. A manifesztált energia ellenállt a lávafolyam varázslatnak. Támadod a manifesztált energiát. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (49 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (70 sebzés). A manifesztált energia téged támad. Elõresuhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (18 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 5. KÖR *** A lávafolyam nem hatott rád. A manifesztált energia: nem hatott rá a lávafolyam. A manifesztált energiát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (47 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (64 sebzés). A manifesztált energia halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 567 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+169%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 2 xenópete, 134 arany és 6 hamis arany. A gyomrod korog egyet. Mohón zabálni kezdesz. (+23% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri! (311. kaland, összköltsége 20 TVP.) Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. A következõ pillanatban mentális támadás ér. Ellenfeled egy villogó szinapsis (#271) [aura: 15-ös tudati méreg.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)123 (+0)165 Villogó szinapsis Tudati méreg kudarc (-6)69 (-20)110
2. Sly Mentális robbanás -55 PE (-10)113 (-5)160 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-6)63 (-55)55
3. Sly Mentális robbanás -27 PE (-15)98 (-10)150 Villogó szinapsis Tudati méreg +5 méreg (-6)57 (-27)28
4. Sly Agyvihar -30 PE (-29)69 (-20)130 Villogó szinapsis Tudati méreg +10 méreg (-6)51 (-28)0

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+19% pszi támadás, +19% pszi energia.) (+80% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy szinapszis plazma.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Útközben észreveszel egy muskilt. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy mutáns asztrálszárnyas (#273) [aura: 15-ös idegroppantás.]. [ld. enc.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -6 PE (-12)123 (+0)165 Mutáns asztrálszárnyas Mentális pajzs 3 körre (-20)120 (-6)89
2. Sly Mentális robbanás -22 PE (-5)118 (-45)120 Mutáns asztrálszárnyas Idegroppantás -45 PE (-30)90 (-22)67
3. Sly Mentális robbanás -15 PE (-5)113 (-45)75 Mutáns asztrálszárnyas Idegroppantás -45 PE (-30)60 (-15)52
4. Sly Agyvihar -13 PE (-9)104 (+0)75 Mutáns asztrálszárnyas Mentális pajzs 3 körre (-20)40 (-13)39
5. Sly Agyvihar -13 PE (-9)95 (-45)30 Mutáns asztrálszárnyas Idegroppantás -45 PE (-30)10 (-13)26
6. Sly Pszi csáp +4 PE (-3)92 (-30)0 Mutáns asztrálszárnyas Agyvihar -45 PE (-9)1 (-4)22

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-31 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

vd 270 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
mak 5 5. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid egy xenomorf csecsemõ (#419) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû jobb karom, szívósság: 20.] és egy xenó élõsködõ (#420) [aura: méregelnyelés: 25.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +23 tûzlehelet, +23 jéglehelet, +23 savlehelet, +23 elektr.lehelet, +23 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-9 vp.) A xenó élõsködõ feléd mozog. A xenomorf csecsemõ máris elõtted terem! A xenó élõsködõ rád veti magát. Odacsap neked jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Rád vág bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Semlegesíted a mérget. Elõresuhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése van! (-1 TVP) A xenomorf csecsemõ rád támad. Lecsap rád jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Gyorsan feléd lendít bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** A xenó élõsködõ téged támad. Lesújt rád jobb csápjával. (13 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal csápjával. (4 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-21% támadás). Rád vág jobb csápjával. (10 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése van! (-1 TVP) A xenomorf csecsemõ téged támad. Feléd döf jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Odacsap neked bal karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Regenerálsz (+18 ép)
*** 3. KÖR *** A xenó élõsködõ téged támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (7 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Odacsap neked bal csápjával. (8 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-21% támadás). Lesújt rád jobb csápjával. (4 ép-t sebzõdtél). Idõdet lopja (-1 TVP). A xenomorf csecsemõ rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-1%). Lesújt rád bal karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a xenó élõsködõt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (145 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (41 sebzés). A xenó élõsködõ rád támad. Elõresuhint jobb csápjával. (20 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint bal csápjával. (12 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-21% támadás). Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Kronózott! (-1 TVP). A xenomorf csecsemõ rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 5. KÖR *** Támadod a xenó élõsködõt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (126 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (35 sebzés). A xenó élõsködõ hörögve elterül. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 28 életpontnyit sebzõdsz. A xenomorf csecsemõ sebzõdik 32 ép-t. A xenomorf csecsemõ rád támad. Rád vág jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Feléd döf bal karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép) A xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 6. KÖR *** Megtámadod a xenomorf csecsemõt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (154 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (57 sebzés). A xenomorf csecsemõ kileheli lelkét. Regenerálsz (+18 ép)
[A csatában összesen 516 sebzést okoztál, és 155 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+153%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy drágakõ. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 3 véletlen kalandot teljesítettél, így +10% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg tapasztalt felderítõ (3.19).
Ebben a körben +5 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 4093 sebzést okoztál, és 827 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 23 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 406 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: piromád. Kalandor rangod: tapasztalt felderítõ (3.19). Ez a 192. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (14) / 7.70
[2] IQ: 15 (16) / 4.73
[3] ügyesség: 16 (15) / 0.90
[4] egészség: 21 (22) / 6.35
[5] mágia: 16 (25) / 0.01
[6] gyorsaság: 24 (25) / 0.33
[9] Méret/ép: 241 (256) / 178
Min. méret: 215
Barlangméret: 242
PONTJAID
Varázspont: 288 / 49
Képességpont: 37 / 53%
Hõsi pont: 36 (20)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 1076 / 576
Hírnév : 1856
Jóllakottság: 158%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 2 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 1398 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 1189 (7)
Leölt torzszülött: 2103 (17)
Pszi csaták: 355 (7)
Pszi gyõzelmek: 290 (5)
Ájulások száma: 43 (0)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: pszionicista-jelölt (60)
Speciális képességeid:
+50 pszi támadó és védekezõ pont, GY +33 ÉP-t gyógyít, 70%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +9 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Vadássz le 10 asztrálszárnyast! [számláló: 6] 2.) Hozz 15 uthanax talizmánt! 3.) Hozz egy fertõzött pszi medált!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 44 (60) / 12.24 [11] jéglehelet: 10 (26) / 2.40 [15] regeneráció: 17 (24) / 0
[17] vastag bõr: 20 (23) / 2.60 [18] tûzimmunitás: 12 (24) / 0 [19] hidegimmunitás: 4 (16) / 0.20
[20] savimmunitás: 7 (17) / 0.80 [21] elkt.immunitás: 5 (15) / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 4 (14) / 0.09
[23] imm.ktkt.méreg: 8 (10) / 0 [24] rezisztencia: 17 (28) / 0.20 [25] bûz: 44 / 0
[26] lõfegyver: 3 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 9 / 2.65 [47] zárnyitás: 9 / 8.09 [48] mászás: 10 / 5.19
[49] rugalmasság: 5 / 2.85 [50] meggyõzõkészség: 8 / 5.51 [51] transzformáció: 5 / 2.65
[52] auraészlelés: 12 (19) / 4.80 [53] ékszerészet: 4 / 2.69 [54] kereskedelem: 10 / 6.90
[55] szívósság: 30 / 0.71 [56] varázsitalfõzés: 9 / 2.37 [57] gyógynövények: 7 / 2.98
[58] nyomkeresés: 13 / 0.29 [59] vezetõkészség: 5 / 1.10 [60] pszi támadás: 16 (17) / 15.92
[61] pszi energia: 22 (23) / 4.32 [63] éberség: 8 / 1.15 [64] átokszórás: 6 / 0.52
[65] álcázás: 8 / 0.32 [66] lopakodás: 7 / 1.76 [67] régészet: 10 / 3.34
[68] zene: 10 / 0.35 [69] tanulás: 12 / 6.35 [70] idézés: 13 (16) / 0.39
[71] javítás: 14 / 2.83 [72] építés: 11 / 3.11 [73] felderítés: 10 / 2.79

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 11 / 8.67     Trollagyar
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.18     szilmill tõr
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.18     Yarmbaur koponyája
jobb mancs [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     rubin mágusbot

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 5 (7) / 4.72 [130] agyvihar: 14 (15) / 0.72 [42] csendvarázs: 3 (5) / 0.06
[149] dimenziókapu: 3 (5) / 0.24 [11] elektromos kéz: 1 (6) / 0 [41] elemek parancsa: 5 (10) / 0.76
[189] elemek uralma: 5 (10) / 0.08 [49] elemi védelem: 12 (17) / 2.49 [152] felejtés: 4 (6) / 1.12
[17] gránitbõr: 13 (15) / 10.07 [163] kineport: 5 (12) / 0.88 [154] kisebb erõpajzs: 10 (12) / 8.04
[146] kontakt.õseiddel: 8 (10) / 2.72 [158] láth. észlelése: 6 (8) / 0.30 [157] láthatatlanság: 4 (6) / 0.24
[25] lávafolyam: 13 (18) / 1.84 [165] manafókuszálás: 4 (9) / 0.18 [129] mentális robbanás: 15 (16) / 1.84
[148] méregsemlegesítés: 6 (8) / 3.36 [133] pszi acéltorony: 6 (7) / 0.18 [128] pszi csáp: 16 (17) / 0.68
[151] sárkánylehelet: 18 (23) / 0.46 [131] sz.áll.roncsolása: 7 (8) / 4.42 [150] tárgyvédelem: 7 (12) / 1.72
[177] tudati kohézió: 9 (10) / 5.54 [132] tudati méreg: 5 (6) / 0 [16] tûzpajzs: 3 (8) / 0.80
[20] tûzvihar: 11 (16) / 2.31 [22] villámsújtás: 16 (21) / 2.40    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] orgling disznó 65/0 43% 40% 1 / 0 ájult
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 0

MAKRÓID
1. Makró
bsz
v 154
v 189
mak 2
2. Makró
ism 3
p
3. Makró
ism 2
p
4. Makró
pta 131 129 129 130 130 128
ptb 128 128 128 128 128 128
5. Makró
ism 3
x 10

HARCI PROGRAMOD
5: villámsújtás t.var. ha ellf. 18. képessége 99 v. több. Prioritás: 50.
10: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 191.
13: tûzvihar t.var. ha ellenfeled #1920. Prioritás: 171.
18: tûzlehelet használata ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 80%. Prioritás: 80.
25: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 100 v. kevesebb. Prioritás: 55.
1: a forrás érintése v.var. ha ellf. 18. képessége 99 v. több, Prioritás: 70, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
3: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 99 v. több, Prioritás: 65, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
6: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 199, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
8: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 197, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
11: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1920, Prioritás: 173, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
14: lávafolyam t.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 179, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
16: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1950, Prioritás: 149, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
19: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1940, Prioritás: 159, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
21: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 177, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
23: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 175, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
26: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 100 v. kevesebb, Prioritás: 80, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
28: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 100 v. kevesebb, Prioritás: 75, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: sárkányszellem (#222), kaszás (#210), immúnis krakoch (#243), lélektáncos (#227).
1920: zombi mester (#80), zombi herceg (#140), zombi nagymester (#171), tektonikus kvatáns (#216), orgling varázsló (#197), nyálkacsiga (#199), manapoid figyelõ (#226), márvány apostol (#266).
1930: daergaoth lord (#213).
1940: ratifikátor (#151), gázelementál (#155), nagyobb elementál fatty (#100), opál tatu (#209), lávaelementál (#178), tûztáncos (#251).
1950: pusztító szójer (#154), mutilátor kölyök (#145), mutáns szójer (#174), szójer királynõ (#219), szójer anyakirálynõ (#490).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 1 80; VI erõ:150% ép:25%; PV 7 8; HE 1; PTA 131 129 129 130 130; PTB 128 128 128 128 128; I 40 15 15 1 75;

SPECIALIZÁCIÓD: Tárgyféltõ. (Felére csökken az esélye, hogy egy szörny egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #3 (4. épület), #4 (8. épület), #6 (9. épület), #36 (7. épület), #485 (190. forduló), #220 (191. forduló), #210 (189. forduló), #411 (192. forduló), #497 (192. forduló), #211 (189. forduló), #311 (192. forduló), #493 (191. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7586. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Orthern atya. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz õrült csizmája (#11484) 1 a káosz terjesztõjének fejpántja (#19569) 1 a ragadozó zangrozi csizmája (#20023)
1 a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552) 1 a sebezhetetlenség csontmaszkja (#19542) 1 a siker aranyveretes öve (#302)
1 a tökéletesség nagy pajzsa (#21762) 2 a tûz kerek pajzsa (#22211) 1 a tûz lovagi lemezpáncélja (#22152)
1 a tûz vas mellvértje (#22198) 1 az erõ vas lemezpáncélja (#1451) * 1 bohókás szandál (#406)
1 csatos öv (#1166) * 1 Fairlight sipkája (#265) 1 fekete csizma (#1122)
* 1 káoszkígyó vért (#271) 1 kék köpeny (#1137) 1 kerek pajzs (#1061)
1 könnyû láncing (#1031) 1 krakoch csizma (#312) * 1 orglingbõr öv (#395)
1 szárnyas sisak (#1077) 1 vaspajzs (#1063) 1 Xantin ezüstöve (#174)
1 Xantin rubinöve (#184)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz karikaszimbóluma (#29111) 1 a bûz keresztszimbóluma (#29113) 1 a bûz malachitgyûrûje (#29127)
1 a gyorsaság ezüst fülbevalója (#3957) 1 a harcmûvész aranyozott nyaklánca (#13783) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a lich márványgyûrûje (#12026) * 1 a mentát gyöngye (#155) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
1 a ragadozó ónixgyûrûje (#20128) 1 a szellemek keresztszimbóluma (#15163) 1 a teknõs csontamulettje (#25497)
1 a titán márványgyûrûje (#5726) 1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883) 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956)
1 a torony ezüst nyaklánca (#18282) 1 a tûz díszes karkötõje (#22392) 1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407)
1 a tûz ezüst nyaklánca (#22332) 1 a tûz keresztszimbóluma (#22363) 1 a tûz malachit karkötõje (#22391)
* 1 achát érdemrend (#303) 23290 arany (#1) 2 aranyozott nyaklánc (#1183)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás csontamulettje (#28647) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
2 bronz amulett (#1198) * 1 bronz helyt. emlékérem (#313) 1 császári dekrétum (#254)
1 csepp fülbevaló (#1256) * 3 cseppkõ gyûrû (#234) 3 csontamulett (#1197)
2 díszes karkötõ (#1242) * 1 Dorka amulettje (#382) 450 drágakõ (#2)
3 ezüst fülbevaló (#1257) 1 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 Fénygyûrû (#301)
1 galetki érdemérem (#276) 1 Groark talizmánja (#386) 2155 hamis arany (#809)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 Leanthil karkötõje (#610) 1 márványgyûrû (#1226)
* 1 nilbongi kitûzõ (#311) 1 opilíchium gyûrû (#298) 1 ozin fülkarika (#211)
1 Rogan karkötõje (#145) 1 roxati üvegszem (#580) 2 sárgaréz nyaklánc (#1181)
* 1 sárkányamulett (#292) * 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 Ulthaodron karkötõ (#323)
2 uthanax talizmán (#335) 1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 bajnoki oklevél (#273) 1 bunthar bõrdarab (#515) 1 dorony duda (#588)
1 fekete csuha (#586) 8 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209)
1 idõkristály (#219) 10 kötél (#128) 17 Krónika (#783)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19) 2 Morgan pálcája (#511)
1 Niagren csodapálcája (#523) 1 oprasszum fókusz (#300) 2 orvosságos zacskó (#590)
1 õskõ (#8) 1 Tiume batyuja (#529)

Fegyverek
1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) 1 a sün hosszúkardja (#25167) 1 a természet hosszúkardja (#17067)
1 a tudás rövid tõre (#2202) 1 hosszú íj (#1272) 1 hosszúkard (#1317)
1 kõmûves kalapács (#250) 2 könnyû nyílpuska (#1286) * 1 rubin mágusbot (#261)
9 sziklarepesz (#13) * 3 szilmill tõr (#314) * 1 Trollagyar (#214)
2 vámpírtõr (#584) * 1 Yarmbaur koponyája (#264)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 23 csótányláb (#25)
10 elfu moha (#33) 11 elonotichlan (#31) 1 féregtüske (#42)
15 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom bíbor itala (#77) 5 hatalom kék itala (#58)
12 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52) 9 immunitás itala (#71)
3 javítás itala (#108) 2 kihívás itala (#68) 5 kincskeresés itala (#64)
6 liánvirág (#24) 5 mágiaellenállás (#76) 28 mátekel gomba (#21)
1 méregellenállás itala (#51) 9 mézfû (#29) 12 mitulen fû (#20)
9 muskil (#37) 2 õsmágus szájvize (#69) 6 parafû (#41)
1 pontosság itala (#72) 5 ragálygomba (#26) 18 rémcserje (#34)
2 sárga gyógyital (#61) 9 sárkányvirág (#32) 1 Selenia haja (#612)
16 sötét mák (#23) 6 szemani gomba (#36) 10 tejfonál (#28)
4 tokin kaktusz (#40) 1 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
11 velparaj (#35) 14 winropu moha (#22) 5 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
8 asztrálesszencia (#154) 23 barna manakõ (#149) 3 birkózó fétis (#345)
3 bronz korong (#297) 1 démonlidérc esszencia (#272) 1 duzzadt xenópete (#479)
3 éjkopó nyakörv (#343) 41 ekinda haj (#147) 15 elektronit (#141)
1 fókuszrubin (#337) 2 gólemagyag (#330) 5 húsevõ bibe (#151)
7 káoszkígyó pikkely (#230) 2 lidércvelõ (#339) 2 maerju koponya (#336)
12 mandibula (#157) 1 nohnetár gumó (#212) 6 nordkristály (#146)
62 õsi relikvia (#17) 1 õspók pete (#331) 10 pirgamit (#152)
13 smaragd esszencia (#229) 2 szinapszis plazma (#344) 4 szirénhaj (#293)
40 szójer csáprágó (#231) 1 xenópete (#278) 1 xorex fûszer (#329)
10 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 842 arany (#1), 25 hamis arany (#809), 1 elonotichlan (#31), 1 asztrálesszencia (#154), 1 ragálygomba (#26), 1 xita uborka (#39), 1 cseppkõ gyûrû (#234), 1 drágakõ (#2), 1 muskil (#37), 1 éjkopó nyakörv (#343), 1 gólemagyag (#330), 1 birkózó fétis (#345), 1 szinapszis plazma (#344), 1 hosszúkard (#1317), 1 õskõ (#8), 9 sziklarepesz (#13), 1 csapdaészlelés itala (#65), 1 xenópete (#278), 1 duzzadt xenópete (#479).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 óriási xenópete (#480).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



EDZÕTEREM (#56) Építési költség: 4000 TVP Egyéb költség: 100 arany Min építés: 200 TVP Elõfeltétel: Építõgép (#32), szerszámraktár (#55)
Leírás: Vajon mi lehet az oka a rettenetes izomláznak egy-egy kiadósabb építkezés után? És egyáltalán, miért érzed úgy egy húzósabb munkanap után, hogy semmit sem haladtál? Nos, elõször is, a komoly fizikai munkavégzés elõtt nem árt alaposan bemelegíteni. Másrészt, ha az építkezés során mindig a megfelelõ, jól karbantartott szerszámokat használod, sokkal jobban haladsz, a munkavégzés során több idõt tudsz képességeid fejlesztésére fordítani.
Az edzõterem felépítése után az építés során fejlesztett szakértelmed (amelyet harmadik paraméterként adsz meg) dupla mértékben fejlõdik a korábbihoz képest.



MUTÁNS ASZTRÁLSZÁRNYAS (273. LÉNY)
Milyen furcsa ez az asztrálszárnyas! Hosszú, kecses testét zöldes duzzanatok borítják. Áttetszõ teste alatt a máskor láthatatlan hajszálerek most feketén és vörösen pulzálnak. Szemei kiégettek, csak valami sötétzöld izzást látsz bennük... Csak nem? Semmi kétség, az Ellenség rontása az asztráltérre is kiterjed, és néha megfertõz lényeket. Menekülj, mert ez olyan ellenfél, amely ellen nincs esélyed! [Mutáns asztrálszárnyasra a VD paranccsal nem vadászhatsz, ha mindenképp keresni akarsz egyet, akkor asztrálszárnyasra vadássz, és reménykedj, hogy egy fertõzött példánnyal akadsz össze.]


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.