Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tirranda
Küldd el képeslapként!
Tirranda, az Ősök Városa egyik tolvaj klánú galetkije a frissen lopott mágikus gyűrűt vizsgálgatja. Az elsőre is egyértelmű, hogy nem a törékeny lányka ujjaira tervezték.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 21:51:02 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5441-176

Karakterszám: 5441 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 176 Játékhét: 556
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 388
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. júl. 5. 4h:58'
A következõ fordulód táplálható: 2020. júl. 6.

E-mail!

SLY KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32050.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]

ht 4 25 15 1920 223 harci program törlése
1 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]

hp 4 25 15 1920 225 harci program
A következõ sor került a harci programodba: lávafolyam t.var. ha ellenfeled #1920. Prioritás: 225.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]

hf 21 1 1 1 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: lávafolyam t.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 225, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]

dk 31 dobása 31. kalandnak
Rendben, 31. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]

j 22407 tárgy javítása
Kemény munka árán megjavítod a tûz ezüst fülbevalóját. Nahát, szebb lett, mint újkorában!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]

le 211 elrakod a 211. tárgyat
Leveszed az ozin fülkarikát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]

kf 22407 21956 bekészíted a 22407. tárgyat
Felveszed a tûz ezüst fülbevalóját. Felveszed a tökéletesség csepp fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]

b 5 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 220.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 345.]

kno 9 2 10 31 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). Elköltesz 31 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 40. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 345.]

ep 31 29 10 építed a 31. épületet 29 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a kutatólaboratórium felhúzását. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 29 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 220 TVP-nyit kell dolgoznod. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+58%).
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 313.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+18% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]

v 189 189. varázslat elmondása
Elmondasz egy elemek uralma varázslatot. (-14 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Egy igazi ritkaságot pillantasz meg: egy neborhaud-fát! Ez a vastag, pórusos törzsû óriásgomba nagyrészt kipusztult, mert a galetkik kivágták a kiválóan használható anyaga miatt. Azonban ez a hatalmas példány nyilvánvalóan évtizedek óta itt áll, érintetlenül, csupasz ágainak sokasága kész labirintust alkot. Hopp, mintha valami megcsillant volna odafent! Lehet, hogy érdemes lenne megvizsgálni. (452. kaland, összköltsége 20 TVP.) Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Koponyaroppantó Grundrag, egy véres agyarú bestiálisan kegyetlen, elszánt agresszivitással hörgõ ORK férfi. A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Kalandor rangja tapasztalatlan kalandor. Felszerelése: Enyészmester, khaldoran öv, arany orgling fétis, a teknõs obszidiángyûrûje, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, vastag csizma, ametiszt szkarabeusz, a Xenókutatás karkötõje, orgling fétis, a harcos márványgyûrûje, káoszkígyó vért, a túlélés malachit karkötõje, a bûz jáde karkötõje, a gólem hosszú íja, a bûz ónixgyûrûje, õsgyémánt. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Koponyaroppantó Grundrag pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Koponyaroppantó Grundrag által meséltekbõl, megtudod, mi az a xenomorf gyermek. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Méregzsák, egy méregfelhõbe burkolódzó, zöld köpenyes és csuklyás alak. Lehet hogy férfi. [aura: hidegimmunitás: 8.] A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc, a tolvaj malachit karkötõje, a méreg keresztszimbóluma, a védekezés malachitgyûrûje, a méreg zöld köntöse, a gyorsaság márványgyûrûje, a tudás zafírja, Enyészmester, gargantua pókcsatos öv, a méreg szürke maszkja, aréna vas érme, káoszkígyó vért, a sebezhetetlenség hosszú íja, a káosz nagyhatalmú fülbevalója, a gladiátor malachit karkötõje, a méreg díszes karkötõje, a bûz csonttõre, a ragadozó hosszúkardja, a méreg zangrozi csizmája, görényfarok, a bûz hosszú lándzsája, a méreg malachitgyûrûje, szerencsekõ, a majom díszes karkötõje, a méreg vaspajzsa, a bénaság fülbevalója. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Méregzsák mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az elemi mágus. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre jársz, megnézheted esetleg. (248. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Anastasia, egy vékony, törékeny testalkatú, barna hajú és szemû nõ. [aura: 20-as méretû 13-as szintû farok.] A Tisztogatók klánjának kivégzõ rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Felszerelése: szivárvány karkötõ, orgling fétis, a szakács üstje, a háború köve, a kobra jádegyûrûje, arany orgling fétis, Rogan karkötõje, quwarg amulett, ében láncing, a kígyó arany fülbevalója, a kobra jáde karkötõje, a harcos obszidiángyûrûje, Zakarum pajzsa, a titán aranyozott fülbevalója, ezüst tanítványköpeny, a küzdelem kõrisfa íja, a törpék csontmaszkja, a kígyó jádegyûrûje, Istencsászár ónixgyûrûje, Tyrex malachit karkötõje, a kobra zangrozi csizmája. Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+7% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a vízelementál. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

ee 65 60 52 63 105 106 sok-sok eladás
Felkeresed a szint vegyesboltját. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 33 ap, törpe pikkelyvért (#4) 41 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 8 ap, mandolin (#19) 66 ap, kötél (#128) 16 ap, díszes rézkulcs (#129) 8 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard (#132) 33 ap, ében nyílpuska (#133) 49 ap, ében láncing (#134) 66 ap, üvegszimbólum (#138) 24 ap, lemúr hártya (#161) 4 ap, az egyensúly gyûrûje (#213) 132 ap, khazdar taréj (#268) 26 ap, patkányfog (#270) 16 ap, lelakatolt ládikó (#310) 495 ap, olaj (#415) 16 ap, vámpírtõr (#584) 8250 ap, elsõsegély csomag (#619) 3500 ap, az erõ hosszú lándzsája (#1783) 512 ap, az ügyesség ezüst nyaklánca (#2532) 318 ap, az egészség nehéz nyílpuskája (#3087) 358 ap, a mágia lovagi lemezpáncélja (#3252) 457 ap, a mágia hosszúkardja (#3567) 324 ap, a gyorsaság bronz mellvértje (#3747) 407 ap, a gyorsaság ezüst fejpántja (#3807) 308 ap, a gyorsaság hosszú lándzsája (#4033) 512 ap, a védekezés díszes fejpántja (#4706) 184 ap, a védekezés fekete csizmája (#4722) 308 ap, a védekezés hosszú lándzsája (#4933) 512 ap, a gladiátor karikaszimbóluma (#6161) 245 ap, a kobra hosszú íja (#7572) 386 ap, a harcos ezüst fülbevalója (#8007) 364 ap, a harcos nehéz nyílpuskája (#8037) 419 ap, a gólem átlátszó köntöse (#8352) 370 ap, a gólem díszes karkötõje (#8442) 370 ap, a tolvaj szárnyas sisakja (#9177) 386 ap, a tolvaj vívótõre (#9403) 566 ap, az entek ezüst fejpántja (#9657) 370 ap, az entek rövid tõre (#9852) 370 ap, a mágus kék köpenye (#10137) 364 ap, a mágus aranyozott fülbevalója (#10258) 558 ap, a mágus fogazott kardja (#10318) 586 ap, a tudós utazóköpenye (#11486) 233 ap, a tudós aranyozott fülbevalója (#11608) 558 ap, a sebesség lovagi lemezpáncélja (#13152) 518 ap, a sebesség bíbor láncinge (#13182) 485 ap, a sebesség nehéz nyílpuskája (#13437) 419 ap, a harcmûvész lovagi lemezpáncélja (#13602) 518 ap, a harcmûvész díszes fejpántja (#13706) 237 ap, a majom nagy pajzsa (#14112) 386 ap, a szívósság ezüst fülbevalója (#14757) 364 ap, a szellemek malachit karkötõje (#15191) 237 ap, a gepárd szárnyas sisakja (#15477) 386 ap, a gepárd aranyozott fülbevalója (#15658) 558 ap, a sas márványgyûrûje (#16076) 237 ap, az elefánt karikaszimbóluma (#16511) 245 ap, az elefánt malachit karkötõje (#16541) 237 ap, a természet díszes pikkelyvértje (#16767) 419 ap, a természet kék köpenye (#16887) 364 ap, az energia csatos öve (#18716) 233 ap, a kígyó nagy pajzsa (#19062) 386 ap, a kígyó gyalogos lándzsája (#19332) 386 ap, a sebezhetetlenség ezüst fejpántja (#19557) 370 ap, a sebezhetetlenség díszes köpenye (#19588) 558 ap, a sebezhetetlenség hosszú íja (#19722) 386 ap, a sebezhetetlenség barbár lándzsája (#19781) 251 ap, a ragadozó bõr mellvértje (#19946) 316 ap, a gyõzelem kék köpenye (#20937) 364 ap, a túlélés hosszú íja (#21522) 386 ap, a tökéletesség bõr mellvértje (#21746) 423 ap, a tökéletesség zöld köntöse (#21851) 344 ap, a tûz lovagi lemezpáncélja (#22152) 396 ap, a tûz csontmaszkja (#22242) 247 ap, a tûz keresztszimbóluma (#22363) 431 ap, a tûz hosszú íja (#22422) 263 ap, a jég hosszú íja (#22872) 263 ap, a jég fogazott kardja (#22918) 439 ap, az enyészet márványgyûrûje (#23276) 130 ap, az enyészet csonttõre (#23351) 130 ap, a méreg bronz mellvértje (#23997) 346 ap, a méreg ezüst fejpántja (#24057) 247 ap, a méreg kõrisfa íja (#24223) 439 ap, a regenerálódás hosszú íja (#24672) 263 ap, a sün nagy pajzsa (#24912) 263 ap, a sün hosszú lándzsája (#25183) 439 ap, a teknõs fekete csizmája (#25422) 247 ap, a szalamandra hosszú íja (#26022) 263 ap, a szalamandra görbekardja (#26066) 144 ap, a yeti bronz mellvértje (#26247) 346 ap, a yeti gyalogos lándzsája (#26532) 263 ap, a sav halotti maszkja (#26741) 130 ap, a sav csillogó fejpántja (#26758) 419 ap, a sav gyalogos lándzsája (#26982) 263 ap, az elektromosság kerek pajzsa (#27161) 144 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 65 ap, a légzés hosszú lándzsája (#27883) 439 ap, az angyalok sárga öve (#28167) 241 ap, az ellenállás csontamulettje (#28647) 247 ap, a bûz szárnyas sisakja (#28977) 263 ap, a bûz utazóköpenye (#29036) 126 ap, a bûz csatos öve (#29066) 126 ap, a bûz gyalogos lándzsája (#29232) 263 ap, a sólyom vas mellvértje (#29398) 538 ap, a sólyom fekete csizmája (#29472) 247 ap. Eladsz 3 csapdaészlelés italát 60 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 2 óriásnövés italát 40 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 4 hõsiesség italát 40 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 4 zöld manaitalt 64 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 1 morfinder fõzetet 40 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 1 dohu fõzetet 40 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

m 11 2 8 4441 4343 4343 mozgás az Õsök Csarnokában
Visszamész a barlangodba. (M 11,2) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 10,2) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 9, 15, 44, 108, 265, 643... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 9,2) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 8,2) A folyosó nyugatra visz. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel. Észreveszel 2 mátekel gombát. Szakértõ módon leszeded.
(M 8,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,3) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 7,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,4) A folyosó délre visz. Egy áttetszõ testû, vékony, könnyû léptû galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád lüktetõ belsõ szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát kell kiállnod. A galetki egy pergamenre rajzolt keresztrejtvény tart eléd. Meg kell fejtened! Máris indul a homokóra. Gyorsan dolgozol.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] - Okos vagy! - bólint a galetki.
(M 7,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,5) Dél felé mész az útvesztõben. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeleid egy piromancer (#214) [aura: 34-es tûzgolyó.] és egy nagyobb tûzszalamandra (#215) [aura: IQ: 9.].

*** 1. KÖR *** A piromancer mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. A varázslat nem hatott rád. A gonosz banya sebzõdik 51 ép-t. A gonosz banya hörögve elterül. Elõhívsz egy a forrás érintése varázslatot. (-7 vp.) Elmormolsz egy elemek parancsa varázslatot. A piromancer megúszta! (-9 vp.) A nagyobb tûzszalamandra közelebb jön, hogy támadhasson. A nagyobb tûzszalamandra rád veti magát. Rád vág farkával. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A piromancer elmormol egy tûzgolyó varázslatot. Sebzõdsz 42 ép-t. A nagyobb tûzszalamandra 39 sebzést kap. Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A piromancer sebzõdik 70 ép-t. (-7 vp.) A nagyobb tûzszalamandra téged támad. Tekergetve suhint farkával. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+12 ép)
*** 3. KÖR *** A piromancer elõhív egy tûzgolyó varázslatot. 41 ép-t sebzõdtél. A nagyobb tûzszalamandra 40 sebzést kap. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. A piromancer 61 sebzést kap. (-7 vp.) A nagyobb tûzszalamandra rád veti magát. Ostorként csattant farkával. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+12 ép)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a piromancer létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. 38 életpontnyit sebzõdsz. A nagyobb tûzszalamandra 36 ép-t sebzõdik. A nagyobb tûzszalamandra halálhörgés közepette a földre zuhan. Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A piromancer 44 sebzést kap. (-7 vp.) A piromancer kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 175 sebzést okoztál, és 124 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a gonosz banya: 0/51.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+102%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": a tökéletesség aranyozott nyaklánca, egy pirgamit, 70 arany és 4 hamis arany. Uzsonnaidõ! Tempósan étkezel. (+33% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+87 életpont.)
(M 7,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,6) Délre mész tovább. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy fagydémon (#203) [aura: ügyesség: 10.].

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a fagydémont. A fagydémon máris elõtted terem! Megtámadod a fagydémont. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (119 ép-t sebeztél). A fagydémon rád veti magát. A fagydémon csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (26 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** A fagydémont próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (118 ép-t sebeztél). A fagydémon hörögve elterül. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 237 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+73%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami a káosz csábító csizmája, egy xenópete, 51 arany és 3 hamis arany. A gyomrod korog egyet. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+17% jóllakottság.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

k 27 9 474 241 352 kaland elvállalása
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. (27. kaland:) Kényelmesen elhelyezkedsz a pszi iskola egyik meditációs ágyán, és utazásra indulsz. Elõször is, fel kell kutatnod egy ulthaodron keltetõfészket. Nem lesz könnyû feladat, hiszen az ulthaodronok tisztában vannak tojásaik sebezhetõségével, ezért jól elrejtik õket.
[Felderítés próba 10-es küszöbre: sikeres]
Már majdnem visszafordulnál, amikor egy kortikus felhõ foszlányai alatt valami furcsa dolgot pillantasz meg. Szürke, vattaszerû képzõdménynek tûnik. Óvatosan közelebb suhansz. Ocsmány tojásokat pillantasz meg! Ideje rendet teremteni. Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy ulthaodron tojás (#233) [aura: pszi támadás: 11.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -30 PE (-12)119 (-73)73 Ulthaodron tojás Mentális robbanás -73 PE (-5)50 (-30)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+15% pszi támadás, +15% pszi energia.) (+63% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy asztrálesszencia.
Jobban megvizsgálva látod, hogy ez csak egy normál tojás volt. Persze, ezeket is meg kell semmisíteni, de nem akarod megkockáztatni, hogy a tojásrakó ragadozó visszatérjen. Gyorsan körülnézel. És igen, szerencséd van: a fészek közepén egy bíbor tojás trónol! Felkészülsz, hogy összezúzd, de ekkor megérzed a többi, még apró tojás jelenlétét. Talán hiba volt az elsõt megsemmisíteni! Ugyan még nem keltek ki, de pszionikus képességeik aktívak. Igyekszel kizárni õket az elmédbõl. A hasogató fejfájással nem törõdsz, majd késõbb kihevered. [50 életpontot sebzõdsz.] A bíbor tojás is megérzi jelenlétedet, és felkészül a harcra. Nincs idõ habozásra, megindítod a támadást. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy bíbor ulthaodron tojás (#248) [aura: 9-es agyvihar.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása kudarc (-12)119 (-18)128 Bíbor ulthaodron tojás Agyvihar -18 PE (-9)51 (+0)40
2. Sly Mentális robbanás -20 PE (-5)114 (+0)128 Bíbor ulthaodron tojás Agyvihar kudarc (-9)42 (-20)20
3. Sly Mentális robbanás -10 PE (-5)109 (-30)98 Bíbor ulthaodron tojás Sz.áll.roncsolása -30 PE (-10)32 (-10)10
4. Sly Agyvihar kudarc (-9)100 (+0)98 Bíbor ulthaodron tojás Mentális robbanás kudarc (-5)27 (+0)10
5. Sly Agyvihar kudarc (-9)91 (+0)98 Bíbor ulthaodron tojás Mentális robbanás kudarc (-5)22 (+0)10
6. Sly Pszi csáp +15 PE (-3)88 (+15)113 Bíbor ulthaodron tojás Mentális robbanás kudarc (-5)17 (-10)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+16% pszi támadás, +16% pszi energia.) (+68% lélekenergia.) Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy bíbor tojás.
Zsongó jelenlét hatol az agyadba. A kisebb tojások támadnak? Nem, az ulthaodron tér vissza! Pánikszerûen ragadod meg a testedhez vezetõ asztrális zsinórt, és rekordsebességgel száguldasz vissza a testedbe. Még érzed, hogy valami lesújt a zsinórra. Amikor magadhoz térsz, rettegve várod a támadást, de semmi. Szerencsére nem tudott a ragadozó követni, vagy elég erõs az iskolát védõ pajzs, ki tudja? Lássuk, összegyûlt-e már a három tojás. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+52 életpont.)

(9. kaland:) Hárfa? Honnan szerezhetnél? Elõször a boltba látogatsz el. Persze a kereskedõ egyszerûen kinevet. Akkor hol? Ez az! A bárdok klánja biztos tud segíteni! Késedelem nélkül felkeresed õket. Rögtön a kapuban faggatni kezdesz egy földön ülõ õsz bárdot, aki épp furulyán játszik. Õ azonban csak mosolyog, míg a nóta végére nem ér. Aztán így szól:
- Micsoda türelmetlen bárdpalánta! Muzsikálni akarsz? Lássuk, tudsz-e mindent hozzá! Hol terem a terial-fû? Hogyan lehet megkülönböztetni az édes mawrati-gombát a halálos mérgû tulyok-galócától? Hány órán keresztül virágzik a zsédeon cserje?
Zavart képet vágsz. Mi köze lehet ennek a hárfához? Már épp faképnél akarod hagyni, amikor az egyik õr bátorítóan biccent feléd. Csak nem... ez az õsz fickó biztos valamiféle fõmumus itt! Na jó, érdemes lesz komolyan venni különben innét is kidobnak.
[Gyógynövények próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Megfontoltan, sorban választ adsz minden kérdésedre. A fehér galamb, õsz bárd emelkedik.
- Látom, kellõ türelem van benned irántam, ifjú. Ugyanakkor látom, a harc mellett jutott idõd a békebeli tudásra is. Rendben van, segítek! A hárfa nem olyasvalami, amit csak úgy a kezedbe nyomnak - húrjait állatbélbõl kell készíteni, és ha megfelelõ minõségû hárfát szeretnél, erre tudomásom szerint csakis a hegymélyi hoorauk bele alkalmas. Ne aggódj, ha tudod, merre keresd, bõven ejthetsz el ebbõl az állatból! Vadássz le legalább négy ilyet, hozd el a belét, és elkészítjük neked a hárfát. Csak aztán játszani is tudj rajta!
Az õsz galetki elmagyarázza, hol találod a hooraukok legelõjét. Rögvest útnak indulsz. A rejtett barlangban egy egész nyáj legelészik! Nagyon szerencsés vagy! Oldalt, egy magányos példány végzi épp a dolgát. Talán le tudsz csapni rá úgy, hogy a többiek ne eszméljenek.
[Lopakodás próba 12-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Megkerülöd az állatot, majd közelrõl ráveted magad. Ellenfeled egy hegymélyi hoorauk (#236).

*** 1. KÖR *** A hegymélyi hoorauk elmond egy földelem idézése varázslatot. A hegymélyi hoorauk megidézi a földelementált. A földelementál irányába mozogsz. A földelementált próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (108 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (63 sebzés). A földelementál hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a hegymélyi hooraukot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (113 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (61 sebzés). A hegymélyi hoorauk halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 345 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+67%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Felvágod az állat hasát, és kimetszed a belét. Huh, hát, nem egy gusztusos dolog, majdnem rosszul leszel, de aztán túlteszed magad a dolgon, elvégre galetki vagy! Újabb préda után nézel. Sajnos a hooraukok gyanakodva szimatolnak körbe, érzik társuk elvesztését, és sejtik, hogy valami rossz történt. Ha közelrõl támadsz, vagy elszaladnak, vagy letipornak... Egy lehetõséged van: távolról belenyilazni egy állatba!
[Lõfegyver próba 11-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Több lövedéket indítasz útjára, és pillanatok alatt leterítesz egy állatot. Sajnos túl messze van ahhoz, hogy lélekenergiáját kinyerhesd. Az állatok riadtan menekülnek egy hátsó barlang felé, két felbõszült bika azonban - valószínûleg a csordavezér lehet az egyikük - minden teketória nélkül rád ront. Ellenfeleid 2 hegymélyi hoorauk (#236).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +21 tûzlehelet, +21 jéglehelet, +21 savlehelet, +21 elektr.lehelet, +21 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Magában motyogva, az 1. hegymélyi hoorauk létrehoz egy földelem idézését. Az 1. hegymélyi hoorauk megidézi a földelementált. A 2. hegymélyi hoorauk elmormol egy földelem idézése varázslatot. A 2. hegymélyi hoorauk megidézi a 2. földelementált.
*** 2. KÖR *** Az 1. hegymélyi hoorauk irányába mozogsz. A 2. hegymélyi hoorauk máris elõtted terem! Az 1. hegymélyi hoorauk odajön hozzád. Az 1. földelementál feléd rohan. A 2. földelementál odajön hozzád. Támadod az 1. hegymélyi hooraukot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (154 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (63 sebzés). Az 1. hegymélyi hoorauk halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. hegymélyi hoorauk rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (14 ép-t sebzõdtél). Az 1. földelementál téged támad. Benyom neked bal mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Bever egyet jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni fogával. Félrehajoltál. A 2. földelementál téged támad. Lekever egyet bal mancsával. Nem talált. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Ez mellément. Regenerálsz (+12 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. hegymélyi hooraukot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (143 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (64 sebzés). A 2. hegymélyi hoorauk halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. földelementál rád támad. Bever egyet bal mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ütni próbál jobb mancsával. Mellé! Harapásra nyitja száját, támad fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Az 1. földelementál rád veti magát. Feléd üt bal mancsával. Mellé! Benyom neked jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl. Acsarogva harapni próbál fogával. Elhibázta. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az 1. földelementált próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (128 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (69 sebzés). Az 1. földelementál halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. földelementál rád támad. Feléd üt bal mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lekever egyet jobb mancsával. Nem talált. Harapásra nyitja száját, támad fogával. El sem talált, haha.
*** 5. KÖR *** A 2. földelementált próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (140 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (62 sebzés). A 2. földelementál halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 782 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+114%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 89 arany és 4 hamis arany.
Az újabb elejtett állatok belét is kivágod, majd visszaindulsz az õsz bárdhoz. Õ elvezet a hangszerkészítõ mesterhez. Igyekezned kell, mert ha a beleket nem kezelik rögtön megfelelõ anyaggal, akkor elrohadnak és használhatatlanok lesznek. Csak reméled, hogy a mester által szabott költségek nem haladják meg az anyagi lehetõségeidet. megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor megtudod, hogy mindössze 100 aranyat kell fizetned.
[Tárgyhasználat: 100 arany]
Sokat gyakorolsz a hárfával, hogy ne sülj fel a helytartónál. Amikor úgy érzed, már elég jól megy, bejelentkezel. Rumadail Beorpot örömmel lát téged. A helytartó csinos feleségén, Belladonnán kívül még jelen van öt vásott csemete és több magas rangú hivatalnok is. Csengõ hangon énekelni kezdesz, miközben a hárfát pengeted.
[Zene próba 13-as küszöbre: sikeres]
A közönség pozitívan fogadja az elõadásodat. Amikor befejezed, tapsot kapsz, és leültetnek az asztalhoz. A csemeték rajongással tapogatják a hárfát. A helytartó a vacsora végeztével odaint magához.
- Köszönöm az elõadást! Kérhetnék még egy szívességet? Nekem adnád a hárfát? Gondolom, bármikor tudsz másikat szerezni. Nagy öröm lenne számomra! - ezzel a csemeték irányába int. Hát lehet a helytartónak nemet mondani? Bólintasz. Aztán reménykedve tartod a viszketõ markod. Nem is csalódsz: a helytartó egy õskövet csúsztat a kezedbe! Boldogan távozol.
(+2 hõsiesség pont.)

(474. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid egy piromancer (#214) [aura: bûz: 254.] és egy nagyobb tûzszalamandra (#215) [aura: 6-os méretû 16-os szintû farok.].

*** 1. KÖR *** A piromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Sebzõdsz 2 ép-t. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy a forrás érintését. (-7 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy elemek parancsát. A piromancer megúszta! (-9 vp.) A nagyobb tûzszalamandra közelebb jön, hogy támadhasson. A nagyobb tûzszalamandra rád támad. Körbe-körbe forgatva üt farkával. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A piromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! Rezisztálod a varázslatot. A nagyobb tûzszalamandra 38 ép-t sebzõdik. Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. A piromancer 59 sebzést kap. (-7 vp.) A nagyobb tûzszalamandra téged támad. Körbe-körbe forgatva üt farkával. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A piromancer ellõ egy tûzgolyó varázslatot. Nem hat rád. A nagyobb tûzszalamandra 39 sebzést kap. Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. A piromancer 63 sebzést kap. (-7 vp.) A nagyobb tûzszalamandra téged támad. Ostorként csattant farkával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 4. KÖR *** A piromancer varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. Sebzõdsz 45 ép-t. A nagyobb tûzszalamandra 30 sebzést kap. A nagyobb tûzszalamandra holtan terül el. Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. A piromancer sebzõdik 51 ép-t. (-7 vp.) A piromancer hörögve elterül. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 173 sebzést okoztál, és 49 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+127%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy pirgamit. Hmm, talán enni kéne. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+33% jóllakottság.)
Egy sárga energianyalábokból álló fal van elõtted. A feladat egyszerû: ha elég erõs a mágiád, át tudsz hatolni rajta!
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] Elõrelépsz, és a falat széttolja aurád. Sikerült!
A fal mellett egy ketrecet pillantasz meg. Egy tüskés hólyag van benne. Szegényke nagyon rémültnek tûnik! Ugyan máskor vadászol az ilyen dögökre, de ezt megszánod. Kinyitod a ketrecet, hadd meneküljön! A lény, ahelyett, hogy elmenekülne, odajön hozzád, és furcsa hangokat ad ki. Szemében hûséget látsz. Csatlakozni akar hozzád! Bólintasz, hogy beleegyezel. Amikor távozol, hûségesen jön utánad.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 52% lélekenergia.

(241. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 manapoid figyelõ (#226) [aura: 26-os megszakítás.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy lávafolyam varázslatot. (-19 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a 2. manapoid figyelõ létrehoz egy megszakítás varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette a 2. manapoid figyelõ elmormol egy a forrás érintését. Az 1. manapoid figyelõ elmond egy a forrás érintése varázslatot. 28 ép-t sebzõdtél a lávafolyamtól. A 2. manapoid figyelõ sebzõdik 40 ép-t a lávafolyamtól. Az 1. manapoid figyelõ 41 sebzést kap a lávafolyamtól. A tüskés hólyag sebzõdik 39 ép-t a lávafolyamtól. A tüskés hólyag az 1. manapoid figyelõt támadja. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy elemi védelmet. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. (-11 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. (-9 vp.) A 2. manapoid figyelõ elmond egy annihiláció varázslatot. A tüskés hólyag eltûnik. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. manapoid figyelõ elvarázsol egy parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. 76 életpontnyit sebzõdsz a lávafolyamtól. A 2. manapoid figyelõ sebzõdik 36 ép-t a lávafolyamtól. Az 1. manapoid figyelõ 32 sebzést kap a lávafolyamtól. Regenerálsz (+12 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. manapoid figyelõ elmormol egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid figyelõ elvarázsol egy parancsot. A varázslat nem hatott rád. Ellenállsz a lávafolyam varázslatnak. Az 1. manapoid figyelõ 38 sebzést kap a lávafolyamtól. A 2. manapoid figyelõ 36 sebzést kap a lávafolyamtól. Regenerálsz (+12 ép)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. manapoid figyelõ létrehoz egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Az 1. manapoid figyelõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. manapoid figyelõ 30 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Az 1. manapoid figyelõ 27 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A 2. manapoid figyelõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
*** 5. KÖR *** Az 1. manapoid figyelõ elõhív egy megszakítás varázslatot. Sebzõdsz 31 ép-t a lávafolyamtól. Az 1. manapoid figyelõ 36 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Az 1. manapoid figyelõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 355 sebzést okoztál, és 135 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tüskés hólyag: 0/39.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+155%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 2 barna manakõ, 49 arany és 3 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+108 életpont.)
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: egy ezüst fejpánt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 32% lélekenergia.

(352. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére több hely van. Egy szûk járat van elõtted. Távolabb, egy kerek faajtó zárja le. Négykézláb odakúszol.
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Nocsak, az ajtót csapda védi! Két pöcök indítja be, amelyet nyitáskor meglök az ajtó. Megemeled az ajtót, úgy nyitod ki, hogy ne érjen a pöckökhöz. Továbbmászol.
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 3 savelementál (#147) [aura: méret: 130.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sárkányleheletet. ( +21 tûzlehelet, +21 jéglehelet, +21 savlehelet, +21 elektr.lehelet, +21 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) A 3. savelementál máris elõtted terem! A 2. savelementál közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. savelementál odajön hozzád. A 3. savelementál rád veti magát. A 3. savelementál savat lehel rád. (16 ép-t sebzõdtél). A 2. savelementál téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (11 ép-t sebzõdtél). Az 1. savelementál rád veti magát. Az 1. savelementál savat lehel rád. (15 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. savelementált próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (157 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (48 sebzés). Az 1. savelementál halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. savelementál rád veti magát. A 3. savelementál savat lehel rád. (13 ép-t sebzõdtél). A 2. savelementál rád veti magát. A 2. savelementál savat lehel rád. (17 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+12 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. savelementált. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (148 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (45 sebzés). A 2. savelementál holtan terül el. A 3. savelementál téged támad. A 3. savelementál savat lehel rád. (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+12 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a 3. savelementált. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (156 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (40 sebzés). A 3. savelementál halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 594 sebzést okoztál, és 84 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+156%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 36 arany és 2 hamis arany.
Egy kõszéket látsz. Nagyon hívogató!
[Csapdaészlelés próba 14-es küszöbre: sikeres] De elõször alaposan körülnézel a szobában. Haha, a szék egy csapdát aktivál! Békén hagyod.
Egy sziklakemény kristályajtót találsz. Be van zárva! Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 107 arany, egy narancs gyógyital és egy kék köpeny.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 2 képességpont és 14% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[159 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

bb 1 4 több épület meglátogatása
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Mohó Gertrúd a kezét tördelve fogad.
- Ó, Sly, ha tudnád, micsoda szörnyûség történt! Valamelyik kis pimasz galetki lárva feljelentett a helytartónál, illegális kereskedelem hamis vádjával. Felforgatták az egész raktáramat, és egy csomó értékes holmit lefoglaltak. Tönkrementem, brühühû! - borul a pultra zokogva. Aztán, összeszedve magát, felnéz. - Te eddig is hûségesen segítettél nekem. Megtennél egy apró szívességet?
- Öööö... Attól függ, mennyire apró, és mennyire illegális... de legfõképp, hogy mennyit fizetsz érte!
A boltos szemöldökét ráncolva morog valamit a hálátlan lekötelezettekrõl, majd biccent.
- Legyen hát, ha sikeresen visszaszerzed a legfontosabbakat a lefoglalt holmik közül, akkor kapsz tõlem egy nagyhatalmú varázstárgyat, 500 aranyat és egy õskövet. Remélem, elég nagyvonalú ajánlat? - elvigyorodva bólintasz. Egy betörés a vámraktárba azért nem apró feladat, de ezúttal tényleg megéri a kockázatot. A kereskedõ összeállított egy listát arról, hogy milyen holmikat kell visszaszerezned. "Kisebb, kék csomag, kettõs hájzsinórral átkötve." "Nehéz kõláda, oldalán lángot formázó dombormûvel." "Hosszúkás, sárga tárgy, mindkét végén két-két bütyökkel." Hát, ebbõl a listából nem sokat tudsz meg arról, pontosan mik is ezek, de azért ha valóban ott vannak a raktárban, meg fogod õket találni.(28. kaland, összesen 50 TVP-t igényel.)

[be 4:] Hazamész a boltból. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szürke hajú, háromszarvú akadémikus szélesen mosolyogva fogad.
- Á, egy ifjú galetki! Mi járatban nálunk?
- Izé... valamiféle feladatot szeretnék! A nevem Sly.
- Üdvözöllek, Sly! Én Retort mester vagyok. A legjobb helyen jársz! Akadémiánk kutatást végez egy nemrégiben szerzett anyaggal kapcsolatban. Tudósainknak szüksége van minden segítségre! Kérlek, jelentkezz a laborban Oró kutatásvezetõnél. (26. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

lv 2 látogatás a Legendák Völgyébe
Úttalan utakon mész, szíved a torkodban dobog, ahogy megközelíted a mesés Legendák Völgyét. Létezésében most már biztos vagy, de még mindig óriási felfedezés, életed nagy kalandja a Völgybe való bejutás. A szurdok szûk bejárata elõtt torzszülöttek csapata lebzsel - nem vitás, a galetki lord szolgái. Elismerõen biccentesz, látva, hogy a remete milyen jó leírást adott arról, hogy mire számíthatsz. Ellenfeleid egy sötét elf íjász (#225) [aura: IQ: 12.], egy óriáspók (#89) [aura: erõ: 7.], egy mutilátor kölyök (#145) [aura: méret: 80.], egy zombi mester (#80) [aura: vastag bõr: 10.] és egy zombi (#29) [aura: hidegimmunitás: 11.].

*** 1. KÖR *** A sötét elf íjász téged céloz, amikor az ében nyílpuskával lõ. (4 találattal 68 sebzést okozott.) Elmondasz egy lávafolyam varázslatot. (-19 vp.) A sötét elf íjász 58 sebzést kap a lávafolyamtól. Ellenállsz a varázslatnak. A mutilátor kölyök közelebb jön, hogy támadhasson. A mutilátor kölyök 2 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Az óriáspók odajön hozzád. Az óriáspók 53 sebzést kap a lávafolyamtól. A zombi odajön hozzád. A zombi 53 sebzést kap a lávafolyamtól. A zombi mester odajön hozzád. A zombi mester 43 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan. A mutilátor kölyök rád veti magát. Rád vág jobb csápjával. Mellétrafált a balfácán. Odacsap neked bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 10 vp-det. Ostorként csattant jobb csápjával. Elkerülted. Az óriáspók téged támad. Harapni próbál. Nem talált. A zombi mester rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét elf íjász rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. Síri csend telepedik rád. A zombi mester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy animációt. A zombi csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A sötét elf íjászt védi rezisztanciája. Sebzõdsz 15 ép-t a lávafolyamtól. A mutilátor kölyök 22 sebzést kap a lávafolyamtól. Az óriáspók sebzõdik 56 ép-t a lávafolyamtól. A zombi mester sebzõdik 42 ép-t a lávafolyamtól. A zombi 59 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Az óriáspók hörögve elterül. A zombi mester holtan terül el. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. A mutilátor kölyköt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (76 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (50 sebzés). A mutilátor kölyök hörögve elterül. Regenerálsz (+12 ép)
*** 3. KÖR *** A sötét elf íjász téged céloz, amikor az ében nyílpuskával lõ. (4 lövéssel 70 ép-t sebzett.) A sötét elf íjászt védi rezisztanciája. Megközelíted a sötét elf íjászt. 26 ép-t sebzõdtél a lávafolyamtól. Megtámadod a sötét elf íjászt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (121 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (64 sebzés). A sötét elf íjász kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 699 sebzést okoztál, és 181 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+210%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy ében láncing, egy ében nyílpuska, 2 ében tündekard, 83 arany és 5 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+181 életpont.)
Reméled, hogy a galetki lord nem fogja megtudni, ki tette ezt szolgáival! De már el is feledkezel a dologról, ahogy lábaid a Legendák Völgye felé visznek. A szurdok méretei lenyûgöznek. Valószínûleg úgy keletkezett, hogy a hegy itt meghasadt évszázadokkal ezelõtt. A szurdok alján, a "völgyben" kisebb sziklaemelkedések, cseppkövek és barlangjáratok százai találhatóak. Itt bárki el tud rejtõzni, sõt, ha szükséges, még a szurdok lankás oldalán is fel tud mászni és így elmenekülni. No, nem mintha a közeljövõben veszély fenyegetné a helyet. Nem kell sokáig keresgélned - már itt, a völgy bejáratánál összeakadsz egy alacsonyabb rangú torzszülöttel. Ellenfeleid egy Selenia, a szirén fattyú (#492) és egy orgling melák (#157) [aura: elkt.immunitás: 6.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +21 tûzlehelet, +21 jéglehelet, +21 savlehelet, +21 elektr.lehelet, +21 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-9 vp.) A Selenia, a szirén fattyú rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy mágikus ûr. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Az orgling melák közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling melák rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a Selenia, a szirén fattyú létrehoz egy dermesztést. Ellenállsz a varázslatnak. Támadod az orgling melákot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (99 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (32 sebzés). Az orgling melák rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A Selenia, a szirén fattyú a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy dermesztés! Nem hat rád. Megtámadod az orgling melákot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (112 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (31 sebzés). Az orgling melák hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** A Selenia, a szirén fattyú varázshatalma segítségével elmond egy dermesztést. (-99 ügyesség.) Megdermedsz.
*** 5. KÖR *** A Selenia, a szirén fattyú elmormol egy hatalomvarázs varázslatot. A Selenia, a szirén fattyú rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sötétség. Ellenállsz a varázslatnak.
*** 6. KÖR *** A Selenia, a szirén fattyú elmormol egy sötétség varázslatot. Gyengülsz (-78% támadás).
[A csatában összesen 250 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen. Ha nincs a talizmán, amit a remete adott, most holtan hevernél a Legendák Völgyében. Így viszont a furcsa tárgy elteleportált a helyszínrõl. Vajon miféle õsi relikvia lehetett ez?
[74 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

kk 75 klánküldetés
(75. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

ftk 3 felszíni tárgy kutatása
[Asztrális kutatás:]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 228 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 16 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 3 véletlen kalandot teljesítettél, így +10% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.38).
Ebben a körben +2 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen 3610 sebzést okoztál, és 663 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 21 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 389 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: piromád. Kalandor rangod: felderítõ (2.38). Ez a 176. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 / 2
[2] IQ: 15 (16) / 1.44
[3] ügyesség: 15 (16) / 0.20
[4] egészség: 21 (25) / 2.20
[5] mágia: 14 (23) / 1.51
[6] gyorsaság: 18 (19) / 5.18
[9] Méret/ép: 215 (246) / 246
Min. méret: 212
Barlangméret: 220
PONTJAID
Varázspont: 256 / 24
Képességpont: 37 / 19%
Hõsi pont: 17 (20)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 54%
Galetki erõ: 990 / 508
Hírnév : 1548
Jóllakottság: 200%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 2 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 1256 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 1066 (8)
Leölt torzszülött: 1861 (22)
Pszi csaták: 279 (2)
Pszi gyõzelmek: 225 (2)
Ájulások száma: 36 (0)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: a gondolat ura (56)
Speciális képességeid:
+46 pszi támadó és védekezõ pont, GY +31 ÉP-t gyógyít, 66%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +8 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts 4 küldetést, amit a Pszi Iskolában kaptál! [számláló: 3] 2.) Hajtsd végre az 75-ös Klánfeladatot (KK 75)! (összesen 40 TVP-t igényel) [számláló: 4] 3.) Pusztítsd el 8 szondamestert! [számláló: 4]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 40 (64) / 7.47 [11] jéglehelet: 10 (20) / 1.84 [15] regeneráció: 16 (24) / 0
[17] vastag bõr: 20 (23) / 2.60 [18] tûzimmunitás: 12 (20) / 0 [19] hidegimmunitás: 4 (12) / 0.20
[20] savimmunitás: 4 (10) / 1.80 [21] elkt.immunitás: 5 (11) / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 4 (10) / 0.09
[23] imm.ktkt.méreg: 8 (10) / 0 [24] rezisztencia: 16 (26) / 0.20 [25] bûz: 39 (45) / 0
[26] lõfegyver: 3 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 9 / 2.05 [47] zárnyitás: 9 / 4.69 [48] mászás: 10 / 3.42
[49] rugalmasság: 5 / 0.55 [50] meggyõzõkészség: 8 / 4.11 [51] transzformáció: 5 / 2.55
[52] auraészlelés: 11 (18) / 6.53 [53] ékszerészet: 4 / 2.69 [54] kereskedelem: 10 / 4.07
[55] szívósság: 21 / 1.01 [56] varázsitalfõzés: 9 / 1.87 [57] gyógynövények: 6 / 5.78
[58] nyomkeresés: 11 / 2.69 [59] vezetõkészség: 5 / 0.90 [60] pszi támadás: 16 (17) / 3.97
[61] pszi energia: 19 (20) / 1.37 [63] éberség: 8 / 0.75 [64] átokszórás: 6 / 0.52
[65] álcázás: 8 / 0.22 [66] lopakodás: 7 (6) / 1.46 [67] régészet: 10 / 2.40
[68] zene: 10 / 0.35 [69] tanulás: 12 / 5.05 [70] idézés: 11 (14) / 1.17
[71] javítás: 14 / 2.03 [72] építés: 10 / 2.21 [73] felderítés: 9 / 3.02

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 11 / 8.67     a bûz gyalogos lándzsája
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.18     rubin mágusbot
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.18     Yarmbaur koponyája
jobb mancs [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     a természet hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 5 (7) / 0.40 [130] agyvihar: 13 (14) / 2.54 [42] csendvarázs: 3 (5) / 0.06
[149] dimenziókapu: 1 (3) / 0 [11] elektromos kéz: 1 (6) / 0 [41] elemek parancsa: 5 (10) / 0.36
[189] elemek uralma: 3 (8) / 0.80 [49] elemi védelem: 12 (17) / 1.85 [152] felejtés: 4 (6) / 1.12
[17] gránitbõr: 13 (15) / 4.98 [163] kineport: 5 (12) / 0.72 [154] kisebb erõpajzs: 10 (12) / 6.76
[146] kontakt.õseiddel: 8 (10) / 2.24 [158] láth. észlelése: 3 (5) / 0.24 [157] láthatatlanság: 4 (6) / 0.24
[25] lávafolyam: 13 (18) / 1.12 [165] manafókuszálás: 4 (9) / 0.12 [129] mentális robbanás: 12 (13) / 6.02
[148] méregsemlegesítés: 6 (8) / 2.56 [133] pszi acéltorony: 6 (7) / 0.18 [128] pszi csáp: 14 (15) / 0.46
[151] sárkánylehelet: 16 (21) / 3.18 [131] sz.áll.roncsolása: 7 (8) / 3.44 [150] tárgyvédelem: 7 (12) / 1.24
[177] tudati kohézió: 9 (10) / 1.24 [132] tudati méreg: 5 (6) / 0 [16] tûzpajzs: 3 (8) / 0.80
[20] tûzvihar: 11 (16) / 2.15 [22] villámsújtás: 14 (19) / 0.88    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (8).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] elektromancer 60/0 12% 70% 1 / 0 megsemmisült
[2] gonosz banya 44/0 23% 40% 1 / 0 ájult
[3] tüskés hólyag 58/0 81% 100% 1 / 0 megsemmisült
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 0

MAKRÓID
1. Makró
bsz
v 154
v 189
mak 2
2. Makró
ism 3
p
3. Makró
ism 2
p
4. Makró
pta 131 129 129 130 130 128
ptb 128 128 128 128 128 128
5. Makró
ism 3
x 10

HARCI PROGRAMOD
9: tûzvihar t.var. ha ellenfeled #1920. Prioritás: 221.
12: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 30 v. kevesebb. Prioritás: 180.
25: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 188.
26: villámsújtás t.var. ha ellf. 21. képessége 30 v. kevesebb. Prioritás: 170.
1: sárkánylehelet v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 82%, Prioritás: 220, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
3: gránitbõr v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 75%, Prioritás: 218, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
5: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 190, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
7: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 189, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
10: elemi védelem v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 85%, Prioritás: 219, és ha ellenfeled #1940, és a harc 1. köréig.
13: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 222, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
15: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 222, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
17: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 30 v. több, Prioritás: 210, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
19: elemek parancsa v.var. ha ellf. 18. képessége 30 v. több, Prioritás: 223, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
21: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 30 v. több, Prioritás: 206, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
23: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1920, Prioritás: 222, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
27: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 221, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
29: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1930, Prioritás: 230, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
31: a forrás érintése v.var. ha ellf. 18. képessége 30 v. több, Prioritás: 224, és ha ellenf. erõssége több, mint 85%, és a harc 1. köréig.
33: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1930, Prioritás: 229, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
35: villámsújtás t.var. ha ellf. 18. képessége 30 v. több, Prioritás: 222, és ha ellenf. erõssége több, mint 85%.
37: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1950, Prioritás: 222, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
39: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1950, Prioritás: 222, és ha ép-d 1% fölött van, és ha a harc 1. köre van.
41: lávafolyam t.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 225, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: sárkányszellem (#222), kaszás (#210).
1920: zombi mester (#80), zombi herceg (#140), zombi nagymester (#171), tektonikus kvatáns (#216), orgling varázsló (#197), nyálkacsiga (#199), manapoid figyelõ (#226).
1930: daergaoth lord (#213).
1940: ratifikátor (#151), gázelementál (#155), nagyobb elementál fatty (#100), opál tatu (#209), lávaelementál (#178).
1950: pusztító szójer (#154), mutilátor kölyök (#145), xenomorf bébi (#204), mutáns szójer (#174), szójer királynõ (#219).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 1; VI erõ:150% ép:25%; PV 7 5 8; HE 1; PTA 131 129 129 130 130; PTB 128 128 128 128 128; I 40 15;

SPECIALIZÁCIÓD: Tárgyféltõ. (Felére csökken az esélye, hogy egy szörny egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (9. épület), #12 (3. épület), #26 (4. épület), #27 (8. épület), #28 (1. épület), #452 (176. forduló), #248 (176. forduló), #465 (165. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7586. karakternél van. Jelenleg a kutatólaboratórium építésén dolgozol, eddig 130 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Groark. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz díszes pikkelyvértje (#28917) 1 a bûz vassisakja (#28976) 1 a gladiátor zöld köntöse (#6101)
1 a káosz csábító csizmája (#26784) 1 a káosz õrült köpenye (#11499) 1 a küzdelem átlátszó köntöse (#20502)
1 a majom szürke maszkja (#14143) 1 a mentát ezüst fejpántja (#12807) * 1 a ragadozó zangrozi csizmája (#20023)
* 1 a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552) 1 a regenerálódás ezüst fejpántja (#24507) 1 a siker aranyveretes öve (#302)
1 a teknõs fekete csizmája (#25422) 1 a teknõs zangrozi csizmája (#25423) 1 a természet nagy pajzsa (#16812)
1 a tökéletesség fekete csizmája (#21822) 1 a torony kék köpenye (#18237) 1 a törpék zangrozi csizmája (#6523)
1 a tûz díszes pikkelyvértje (#22167) * 1 a tûz kerek pajzsa (#22211) * 1 a tûz vas mellvértje (#22198)
1 a védekezés szárnyas sisakja (#4677) 1 az elektromosság utazóköpenye (#27236) 1 az ellenállás átlátszó köntöse (#28602)
1 az entek csontmaszkja (#9642) 1 bronz mellvért (#1047) 1 díszes köpeny (#1138)
3 ében láncing (#134) 1 ezüst fejpánt (#1107) * 1 Fairlight sipkája (#265)
1 káoszkígyó vért (#271) 1 kék köpeny (#1137) * 1 orglingbõr öv (#395)
1 vándorcsizma (#1121) 1 Xantin ezüstöve (#174) 1 Xantin rubinöve (#184)
1 zangrozi csizma (#1123)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz karikaszimbóluma (#29111) 1 a bûz keresztszimbóluma (#29113) * 1 a bûz malachitgyûrûje (#29127)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz végzetes karkötõje (#28254) 1 a lich márványgyûrûje (#12026)
* 1 a mentát gyöngye (#155) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a ragadozó ónixgyûrûje (#20128)
1 a sav díszes karkötõje (#26892) 1 a szellemek keresztszimbóluma (#15163) 1 a titán márványgyûrûje (#5726)
1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883) * 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956) 1 a torony ezüst nyaklánca (#18282)
* 1 a tûz díszes karkötõje (#22392) * 1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407) 1 a tûz ezüst nyaklánca (#22332)
1 a tûz keresztszimbóluma (#22363) * 1 a tûz malachit karkötõje (#22391) 1 a villám ezüst fülbevalója (#23757)
* 1 achát érdemrend (#303) 7000 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az ellenállás csontamulettje (#28647) 1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 bronz helyt. emlékérem (#313)
1 császári dekrétum (#254) * 1 cseppkõ gyûrû (#234) * 1 Dorka amulettje (#382)
318 drágakõ (#2) 1 ezüst fülbevaló (#1257) * 1 Fénygyûrû (#301)
* 1 galetki érdemérem (#276) 1 görényfarok (#189) 1552 hamis arany (#809)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 opilíchium gyûrû (#298) 1 ozin fülkarika (#211)
1 Rogan karkötõje (#145) 1 roxati üvegszem (#580) * 1 sárkányamulett (#292)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 tündértalizmán (#317) * 1 Ulthaodron karkötõ (#323)

Felszerelés
1 bajnoki oklevél (#273) 1 bunthar bõrdarab (#515) 1 dorony duda (#588)
1 fekete csuha (#586) 7 fekete dukát (#218) 2 garling kristály (#209)
1 idõkristály (#219) 10 kötél (#128) 17 Krónika (#783)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19) 1 Morgan pálcája (#511)
1 oprasszum fókusz (#300) 2 orvosságos zacskó (#590) 1 õskõ (#8)
1 Tiume batyuja (#529)

Fegyverek
* 1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) 1 a gyõzelem fogazott kardja (#21118) 11 a légzés hosszú íja (#27822)
1 a sav könnyû nyílpuskája (#26936) * 1 a természet hosszúkardja (#17067) 1 a tudás rövid tõre (#2202)
1 a tûz nehéz nyílpuskája (#22437) 4 ében nyílpuska (#133) 18 ében tündekard (#132)
1 kõmûves kalapács (#250) * 1 rubin mágusbot (#261) 1 Trollagyar (#214)
2 vámpírtõr (#584) * 1 Yarmbaur koponyája (#264)

Varázsitalok és füvek
18 csótányláb (#25) 10 elfu moha (#33) 7 elonotichlan (#31)
1 fehér gyógyital (#50) 15 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77)
5 hatalom kék itala (#58) 9 hónakkupók (#30) 6 immunitás itala (#71)
2 javítás itala (#108) 1 kék manaital (#75) 1 kihívás itala (#68)
2 kincskeresés itala (#64) 8 liánvirág (#24) 3 mágiaellenállás (#76)
24 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 5 mézfû (#29)
12 mitulen fû (#20) 3 muskil (#37) 1 narancs gyógyital (#80)
2 õsmágus szájvize (#69) 1 parafû (#41) 4 ragálygomba (#26)
17 rémcserje (#34) 2 sárga gyógyital (#61) 8 sárkányvirág (#32)
13 sötét mák (#23) 2 szemani gomba (#36) 7 tejfonál (#28)
2 tokin kaktusz (#40) 6 üvegcse (#14) 9 velparaj (#35)
13 winropu moha (#22) 4 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
6 asztrálesszencia (#154) 13 barna manakõ (#149) 2 bíbor tojás (#316)
1 bronz korong (#297) 1 démonlidérc esszencia (#272) 7 duzzadt xenópete (#479)
41 ekinda haj (#147) 15 elektronit (#141) 1 gólemagyag (#330)
5 húsevõ bibe (#151) 7 káoszkígyó pikkely (#230) 12 mandibula (#157)
7 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 6 nordkristály (#146)
1 óriási xenópete (#480) 48 õsi relikvia (#17) 7 pirgamit (#152)
12 smaragd esszencia (#229) 29 szójer csáprágó (#231) 1 xenópete (#278)
10 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 671 arany (#1), 1 bíbor tojás (#316), 2 mátekel gomba (#21), 35 hamis arany (#809), 2 pirgamit (#152), 1 asztrálesszencia (#154), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 ében láncing (#134), 1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883), 2 barna manakõ (#149), 1 a káosz csábító csizmája (#26784), 1 ében nyílpuska (#133), 1 õskõ (#8), 1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407), 1 ezüst fejpánt (#1107), 1 narancs gyógyital (#80), 1 kék köpeny (#1137), 1 óriási xenópete (#480), 2 ében tündekard (#132).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 xenópete (#278), 4 zöld manaital (#63), 4 hõsiesség itala (#52), 3 csapdaészlelés itala (#65), 2 óriásnövés itala (#60), 1 morfinder fõzet (#105), 1 dohu fõzet (#106).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



XENOMORF GYERMEK (421. LÉNY)
A xenomorhpok döbbenetes sebességgel képesek növekedni. Minden egyes táplálkozás után nagyobbra, hatalmasabbra nõnek, és ezzel párhuzamosan idegrendszerük is fejlõdik. Önmagukban az evolúció csodáinak tûnnek - márpedig, ha hinni lehet a pletykáknak, ezek az Ellenségnek csak parazitái, nem csoda, hogy az Ellenség ennyire hatalmas. De, talán, ha megfejtitek a xenomorfok fejlõdõ- és és ellenállóképességének a titkát, talán megtalálhatjátok a kulcsot az Ellenség legyõzéséhez is...



ELEMI MÁGUS (255. LÉNY)
A renegát galetkik a társadalom ellenségei: ugyanúgy kell üldözni õket, mint a torzszülötteket. Még akkor is, ha az illetõ ennyire képzett az elemi mágiában... és ha testõre egy masszív kõtroll. Sajnos, egy igazi elemi mágussal szemben még a magas rezisztencia sem nyújt védelmet, ezért a taktikádban vagy a gyors ölés, vagy a hatékony szolgák, vagy a magas immunitások segíthetnek.



VÍZELEMENTÁL (259. LÉNY)
A víz a Hegyben mindig is kevés volt - a hihetetlen erõfeszítések árán fúrt kutak elapadtak, a földalatti patakok és tavak vize sokszor mérgezettnek tûnt. Egy merész húzással végül a galetki mágusok egy kaput nyitottak egy másik síkra, amelynek zömét iható víz alkotja. A vízzel együtt félig értelmes torzszülöttek is átjutottak a kapun, ezek a vízelementálok. Ezek a teremtmények nagyon rosszul érzik magukat a Hegyben, és emiatt hihetetlenül agresszívak - persze, nem foghatod meg a kezüket, és vezetheted õket vissza a kapuhoz. Az egyetlen megoldás, hogy néhány erõteljes csapással, varázslattal vagy lehelettel (vigyázat, az elektromosságra immunis!) megszünteted az õket összetartó kohéziót, és ártalmatlan víztócsává változtatod õket.



SELENIA, A SZIRÉN FATTYÚ (492. LÉNY)
Selenia nagy kópé, hatalma megközelíti, vagy talán meg is haladja az igazi szirénekét. Ha vele akadsz össze, számíts rá, hogy magad is egy leszel a nõstény nyáladzó, minden parancsát teljesítõ mágikusan fogva tartott szolgáinak!


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.