Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zafír entitás
Küldd el képeslapként!
"Az asztrális tér rejtélyes utazói, brilliáns kék színnel ragyogó manifesztációk." - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 19:55:38 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3791-62

Karakterszám: 3791 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 62 Játékhét: 701
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 319
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. dec. 28. 15h:11'
A következõ fordulód táplálható: 2017. dec. 29.

E-mail!

SHIRDADY KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1901.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]

b 5 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 86.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

sza 1 50 1 50 db 1 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Protolisk lárva morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

pv 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

k 342 488 433 kaland elvállalása
(342. kaland:) Visszatérsz a barlangterembe, ahol a töredezett lépcsõ vezet valamilyen ismeretlen helyre. Egy életed, egy halálod, megpróbálod. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Fent vagy! A lépcsõ egy aprócska barlangba vezetett.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 3 mélységi gnóm (#10).

*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. mélységi gnómot a ragadozó harci nyílpuskájával, és lõsz. (3 találattal 88 sebzést okoztál.) Az 1. mélységi gnóm holtan terül el. A 2. mélységi gnóm a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiatüske! Sebzõdsz 4 ép-t. A 3. mélységi gnóm elõhív egy energiatüske varázslatot. 2 életpontnyit sebzõdsz. A protolisk lárva a 2. mélységi gnóm irányába megy. A protolisk lárva a 2. mélységi gnómot támadja. A 2. mélységi gnóm hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Megcélzod a 3. mélységi gnómot a ragadozó harci nyílpuskájával, és lõsz. (2 találattal 59 sebzést okoztál.) A 3. mélységi gnóm kileheli lelkét.
[A csatában összesen 147 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 26/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak is jut 1%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 kés.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+6 életpont.)
Alaposan átkutatsz mindent, de semmit nem találsz, amit érdemes lenne magaddal vinni.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(488. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 3 sziklozug (#9).

*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. sziklozugot a ragadozó harci nyílpuskájával, és lõsz. (3 találattal 60 sebzést okoztál.) Az 1. sziklozug halálos sebet kapva a földre zuhan. A protolisk lárva elindul a 2. sziklozug felé. A 2. sziklozug a protolisk lárva irányába megy. A 3. sziklozug a protolisk lárva felé mozog. A protolisk lárva és a 2. sziklozug egymással harcolnak. A 2. sziklozug hörögve elterül. A 3. sziklozug és a protolisk lárva egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a 3. sziklozug felé. Már ott is vagy! Megtámadod a 3. sziklozugot. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. (1 ép-t sebeztél). A 3. sziklozug halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 28/8.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak 1% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 6 arany.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod az 1. sáskaharcost. Rávágsz jobb karmoddal. Félrehajolt. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (12 ép-t sebeztél). A 2. sáskaharcos és a protolisk lárva egymással harcolnak. Az 1. sáskaharcos rád támad. Rád vág jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal karmával. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. sáskaharcost. Felé suhintasz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal. (10 ép-t sebeztél). Az 1. sáskaharcos hörögve elterül. A protolisk lárva és a 2. sáskaharcos egymással harcolnak. A 2. sáskaharcos holtan terül el.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 44/14.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+30%). Szolgáidnak 3% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 4 mandibula, 17 arany és egy hamis arany. A protolisk lárva habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) Piknik idõ! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+12% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+13 életpont.)
A szoba, amelybe belépsz, tele van zakatoló, forgó, nyekergõ gépezetekkel. Leizzadsz. Hogy fogsz itt átjutni?
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikeres] Hosszú idõt töltesz el a szerkezetek - mint hamarosan rájössz, halálos csapdák - tanulmányozásával. Végül tudod, hogy mi az az egyetlen útvonal, amelyen úgy mehetsz végig, hogy egyetlen óriási kalapács sem zúzza be a koponyádat, egyetlen forgó pengesor sem vág darabokra. Rettenetesen megkönnyebbülsz, amikor átérsz.
Puhán lépdelsz a homokos talajon.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: sikeres] A földön ásás nyomait látod. Egy álcázott verem, homokot szórtak rá! Kikerülöd.
A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva van. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 16 arany és egy fülbevaló.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 67% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(433. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet. Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45) [aura: vastag bõr: 6.].

*** 1. KÖR *** A ragadozó harci nyílpuskájával meglövöd a kyeni vadászt. (2 lövéstõl 50 ép-t sebzõdött.) A kyeni vadász kileheli lelkét.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak is jut 1%. A protolisk lárva táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
Körbevizsgálódsz, hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Megpillantasz egy zsinórt, amely keresztbe van kifeszítve elõtted. Milyen ügyetlen csapda!
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres] Felemeled a lábad, hogy átlépd, és ekkor megpillantasz egy nagyon halvány vonalat a padlón. Ha átléped a zsinórt, pont oda lépsz, ami az igazi csapdát beindítja! Nagy lendületet veszel, és hatalmasat ugrasz a lépés helyett.
A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva van. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: egy görbekard.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 1 képességpont.
[96 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

ism 20 a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot, az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No majd késõbb... (417. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 liánvirágot. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Benyomulsz.
Vendéglátód Ködsüni, egy szürkebõrû, hátán hatalmas tüskékkel rendelkezõ, bamba, vérszomjas férfi. Felszerelése: sisak, az egyensúly gyûrûje, villámöv. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Megcélzod Ködsünit a ragadozó harci nyílpuskájával, és lõsz. (3 lövéstõl 77 ép-t sebzõdött.) Ködsüni eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Szolgáidnak is jut 2%. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Figyelsz az esetleges csapdákra. A kutatásod eredménytelen. Továbbmész.
Odabent fogad Sylamor Si Sikvat, egy õrûlt, kiszámíthatatlan, zárkózott, ködös tekintetû, de barátaihoz hûséges férfi. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. A következõket látod nála: zsugorító gyûrû, ében láncing, a kalmár nyaklánca, ében nyílpuska, az egyensúly gyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja, Rogan karkötõje, vörös karkötõ. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Sylamor Si Sikvatot célzod, amikor a ragadozó harci nyílpuskájával lõsz. (2 lövéstõl 40 ép-t sebzõdött.) Ében nyílpuskával meglõ téged Sylamor Si Sikvat. (2 találattal 52 sebzést okozott.) A protolisk lárva Sylamor Si Sikvat irányába megy. A protolisk lárva Sylamor Si Sikvatot támadja.
*** 2. KÖR *** Sylamor Si Sikvat irányába mozogsz. Támadod Sylamor Si Sikvatot. Felé ütsz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. Mellétrafáltál. A protolisk lárva Sylamor Si Sikvatot támadja. Sylamor Si Sikvat összerogy.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 45/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+39%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 4%. Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+52 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. A kutatásod eredménytelen. Megindulsz elõre.
Odabent fogad Ferox Delibrán, egy vörös-pikkelyes bõrü, kék hajú, fehér szemü, karizmatikus férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Végignézed a felszerelését: tõr, az entek bronz amulettje, Xantin bõröve, nehéz nyílpuska, üvegszimbólum, a gyorsaság nyaklánca, a tökéletesség vándorcsizmája, sisak, a bérmágus karkötõje, a bérmágus fülbevalója, a tárgyalás gyûrûje. Melledet verve, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Ferox Delibránt célzod, amikor a ragadozó harci nyílpuskájával lõsz. (3 lövéstõl 101 ép-t sebzõdött.) Ferox Delibrán ájultan a földre zuhan.
[A csatában összesen 101 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Szolgáidnak is jut 2%. Visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 sötét mákot. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. A kutatásod eredménytelen. Irány befelé!
Odabent fogad Darth Sidious a Mágus, egy éjfekete bõrû, hidegkék szemû, iszonyatosan sötét hatalmú mágus férfi. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. Felszerelése: a tûz sárga öve, csontamulett, a gepárd márványgyûrûje, Enyészmester, a regenerálódás díszes fejpántja, fekete csizma, a füvész köpenye, a káosz mesés karkötõje, a káosz sötét szimbóluma. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Darth Sidious a Mágust célzod, amikor a ragadozó harci nyílpuskájával lõsz. (2 találattal 59 sebzést okoztál.) Darth Sidious a Mágus a protolisk lárva felé mozog. A protolisk lárva Darth Sidious a Mágus irányába megy. Darth Sidious a Mágus és a protolisk lárva egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod Darth Sidious a Mágust. Támadod Darth Sidious a Mágust. Felé suhintasz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (8 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Darth Sidious a Mágus összerogy.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 12/14.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Szolgáidnak is jut 2%. Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+16 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 ragálygombát. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapda után kutatsz. A kutatásod eredménytelen. Átléped a küszöböt.
A galetki, aki itt lakik Isuel a Kegyetlen, egy hájas, zömök testalkatú, izzadó homlokú, kopasz fejû, galetki harcos férfi. A Katonák klánjának kisdobos rangú tagja. A következõket látod nála: ezüst fejpánt, Xantin bõröve, a tudás nyaklánca, csizma, kék köpeny. A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Megcélzod Isuel a Kegyetlent a ragadozó harci nyílpuskájával, és lõsz. (3 találattal 89 sebzést okoztál.) Isuel a Kegyetlen összerogy.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Szolgáidnak 2% jut. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mitulen fû ! Leszedsz 1 adagot. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Semmi! Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Szertartásosan üdvözöl Dolly a klónozott birka, egy telhetetlenül bégetõ birka nõ. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a nyomkeresés fejpántja, bronzmedál, a ragadozó kõamulettje, a bûz barbár lándzsája, bõrpáncél, a Tél ezüstlánca, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, a füvész köpenye, a hatalom vándorcsizmája, kék gömb. Melledet verve, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Felemelve a ragadozó harci nyílpuskáját, Dolly a klónozott birkát lövöd. (2 találattal 61 sebzést okoztál.) A protolisk lárva Dolly a klónozott birkát rohamozza. Dolly a klónozott birka a protolisk lárva irányába megy. A protolisk lárva és Dolly a klónozott birka egymással harcolnak. Dolly a klónozott birka maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 14/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 2%. Visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. A kutatásod eredménytelen. Megindulsz elõre.
A galetki, aki itt lakik Káin a Törvényhozó, egy bölcsességet árasztó, kegyetlen tekintetû, sárkánytetoválást viselõ férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Felszerelése: a szakács üstje, a Tél ezüstlánca, ében tündekard, kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, díszes pikkelyvért, a bûz köpenye, spanyolcsizma, ezüst fejpánt. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Felemelve a ragadozó harci nyílpuskáját, Káin a Törvényhozót lövöd. (2 találattal 56 sebzést okoztál.) A protolisk lárva Káin a Törvényhozót rohamozza. Káin a Törvényhozó a protolisk lárva felé mozog. A protolisk lárva és Káin a Törvényhozó egymással harcolnak. A protolisk lárva kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Káin a Törvényhozót célzod, amikor a ragadozó harci nyílpuskájával lõsz. (2 találattal 53 sebzést okoztál.) Káin a Törvényhozó maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 22/41.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%). Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, protolisk lárva újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Egy mély aknát pillantasz meg, amely szabályos négyzet alakú. A mélybe apró kapaszkodók vezetnek. Nyilván nem a magadfajta lények számára tervezték. Aha, torzszülött rejtekhely! Elhatározod, hogy késõbb alaposan felkészülsz és visszatérsz, hogy megvizsgáld a helyszínt. (406. kaland, összköltsége 20 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Megindulsz elõre.
Szertartásosan üdvözöl Feldúlt MorMar, a gyors, egy hétlábú, tajtékos halántékcsíkú, cikori efredmántját a vállán átvetõ férfi. A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a füvész köpenye, bõrpáncél, a Tél aranylánca, bronzmedál, a jég díszes fejpántja, az egyensúly gyûrûje, rövid tõr, suhanó csizma, szivárvány karkötõ, ezüstmedál. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** A ragadozó harci nyílpuskájával meglövöd Feldúlt MorMar, a gyorsot. (3 találattal 89 sebzést okoztál.) Feldúlt MorMar, a gyors ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Szolgáidnak 2% jut. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapdát keresel. Megnyugszol, itt nincs semmi. Belépsz.
Odabent fogad Mandragóra, egy apró termetû, zöldszemû, zöldhajú, kedves arcú nõ. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Viselt tárgyai: a szellemek csontmaszkja, átlátszó köntös, törpe pikkelyvért, kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, csizma, hosszúkard, az Örökkévalóság Rubinja, a káosz õrült szimbóluma. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Felemelve a ragadozó harci nyílpuskáját, Mandragórát lövöd. (3 találattal 98 sebzést okoztál.) Mandragóra maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 98 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%). Szolgáidnak 2% jut. Elhagyod a csata helyszínét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Egy furcsa dolgot pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség, ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület! (463. kaland, összköltsége 40 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Megindulsz elõre.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Kira, egy mosolygós, életkedvvel teli, magát alig leplezõ, elbûvölõen szép nõ. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, harci fejsze, az egyensúly gyûrûje, fekete nadrág, khaldoran öv, a sólyom halotti maszkja, a füvész köpenye, csonttõr, a gyorsaság szimbóluma, hosszú íj. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Kirát célzod, amikor a ragadozó harci nyílpuskájával lõsz. (3 találattal 93 sebzést okoztál.) Kira eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 2% jut. Elhagyod a csata helyszínét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Semmit sem találsz. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Odabent fogad Ogre a renegát harcos, egy hosszú, vöröses hajzatú, izzó tekintetû, szúrós szemû mezitlábas férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Felszerelése: a szakács üstje, a mágus szimbóluma, Örökkévalóság Gyémántja, a bérmágus sárgaréz nyaklánca, a kígyó fülbevalója, org.lázadás emlékérme, a gyorsaság malachit karkötõje, az elfek fülbevalója, arany lárvaköpeny, a tökéletesség díszes karkötõje, a lich vándorcsizmája, a tûz márványgyûrûje, Xantin ezüstöve, a káosz hercegi amulettje, az óriás rövid tõre, a tûz ezüst fejpántja, az energia könnyû pikkelyvértje, a gepárd íja. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Felemelve a ragadozó harci nyílpuskáját, Ogre a renegát harcost lövöd. (2 lövéstõl 15 ép-t sebzõdött.) A gepárd íjával meglõ téged Ogre a renegát harcos. (2 találattal 64 sebzést okozott.) A protolisk lárva elindul Ogre a renegát harcos felé. A protolisk lárva Ogre a renegát harcost támadja.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod Ogre a renegát harcost. Megtámadod Ogre a renegát harcost. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Elkerülte. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (1 ép-t sebeztél). Ogre a renegát harcos rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (53 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-33 ép.) Minden elsötétül elõtted. A protolisk lárva és Ogre a renegát harcos egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Ogre a renegát harcos és a protolisk lárva egymással harcolnak. A protolisk lárva halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 150 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 31/61.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, protolisk lárva újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+77 életpont.)
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
forduló vége
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó lárva (#416).

*** 1. KÖR *** Megcélzod a xenó lárvát a ragadozó harci nyílpuskájával, és lõsz. (3 lövéstõl 80 ép-t sebzõdött.) A xenó lárva holtan terül el.
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Szolgáidnak is jut 1%. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +33 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1274 sebzést okoztál, és 237 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 271 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


ShirDady, egy magas, kék szemû, hosszú, fekete hajú, állandóan fekete köpenyt viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 62. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 16 / 4.75
[2] IQ: 7 (9) / 1.85
[3] ügyesség: 5 (7) / 1.15
[4] egészség: 9 / 3.69
[5] mágia: 10 (11) / 2.35
[6] gyorsaság: 19 (21) / 2.15
[9] Méret/ép: 72 (78) / 78
Min. méret: 67
Barlangméret: 86
PONTJAID
Varázspont: 98 / 98
Képességpont: 130 / 21%
Hõsi pont: 16 (5)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 30%
Galetki erõ: 308 / 249
Hírnév : 626
Jóllakottság: 176%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 145 (11)
Galetki gyõzelmek: 109 (10)
Torzsz. csaták: 341 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 286 (5)
Leölt torzszülött: 437 (10)
Pszi csaták: 5 (0)
Pszi gyõzelmek: 1 (0)
Ájulások száma: 32 (1)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó (17)
Speciális képességeid:
+17 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Engedj el egy szolgát az SZE paranccsal. 2.) Hozz öt elfu mohát. 3.) Végezz öt kronorémmel!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[24] rezisztencia: 1 / 0 [26] lõfegyver: 19 / 3.61    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 5 / 3.77 [47] zárnyitás: 5 / 4.28 [48] mászás: 4 / 2.45
[49] rugalmasság: 3 / 0.10 [50] meggyõzõkészség: 1 / 0.65 [52] auraészlelés: 3 / 1.50
[54] kereskedelem: 3 (6) / 0.90 [55] szívósság: 10 / 0 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.35
[57] gyógynövények: 5 / 0.56 [58] nyomkeresés: 3 / 2.90 [59] vezetõkészség: 4 / 0.81
[60] pszi támadás: 5 / 0.33 [61] pszi energia: 5 / 0.43 [62] lopás: 6 / 1.65
[64] átokszórás: 3 (5) / 2.54 [65] álcázás: 3 / 0.10 [66] lopakodás: 4 / 0.35
[67] régészet: 8 / 3.82 [68] zene: 1 / 0.10 [69] tanulás: 4 / 3.80

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 9 / 0 [101] szakért.: 7 / 0.62 [102] kontaktméreg: 8 / 0  
farok [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 6 / 4.41 [105] kontaktméreg: 8 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0 [15] jégpajzs: 5 / 0.06
[146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.96 [128] pszi csáp: 3 / 0.08 [131] sz.áll.roncsolása: 3 / 2.08
[167] tombolás: 1 / 0 [132] tudati méreg: 4 / 0.08    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] protolisk lárva 49/49 148% 190% 8 / 4.29 harcol
lélekenergia rész 10% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 20

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata.
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled #80.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 100; VI erõ:200% ép:25%; PV 1; PSZ 47 59 48 67; L 1 147 2 58 154 59; PT 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #20 (8. épület), #50 (20. épület), #417 (62. forduló), #406 (62. forduló), #463 (62. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz hercegi köntöse (#24114) 1 a légzés fejpántja (#27655) * 1 a sebezhetetlenség zöld köntöse (#19601)
1 a szalamandra vas lemezpáncélja (#25751) 1 a természet bronz mellvértje (#16797) * 1 a tudós díszes fejpántja (#11456)
* 2 csizma (#1120) 2 ében láncing (#134) 1 fejpánt (#1105)
1 fekete csizma (#1122) 1 halotti maszk (#1091) 2 maszk (#1090)
* 2 pikkelyvért (#1015) 1 sisak (#1075) 11 törpe pikkelyvért (#4)
1 utazóköpeny (#1136) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a gyorsaság malachit karkötõje (#3941) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a káosz nagyhatalmú gyûrûje (#15189)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a torony sárgaréz nyaklánca (#18281) 1 amulett (#1195)
1119 arany (#1) 1 aranyozott nyaklánc (#1183) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 1 csepp fülbevaló (#1256) 54 drágakõ (#2)
1 fülbevaló (#1255) 1 gyûrû (#1225) 75 hamis arany (#809)
1 kék gömb (#143) 1 kõamulett (#1196) 2 malachit karkötõ (#1241)
3 malachitgyûrû (#1227) 2 nyaklánc (#1180) 1 Rogan karkötõje (#145)
1 szimbólum (#1210)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 2 kötél (#128)

Fegyverek
* 1 a ragadozó harci nyílpuskája (#20188) 1 csonttõr (#1301) 2 ében nyílpuska (#133)
2 ében tündekard (#132) 1 Enyészmester (#217) 6 fogazott tõr (#6)
1 görbekard (#1316) 1 gyalogos lándzsa (#1332) 11 harci fejsze (#12)
20 kerek kõ (#11) 6 kés (#5) 1 könnyû íj (#1271)
1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 rövid tõr (#1302) 2 rozsdás kard (#131)
12 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
15 csótányláb (#25) 6 elonotichlan (#31) 9 fehér gyógyital (#50)
16 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58) 13 hónakkupók (#30)
24 liánvirág (#24) 33 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51)
11 mézfû (#29) 18 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60)
15 ragálygomba (#26) 24 sötét mák (#23) 15 tejfonál (#28)
13 üvegcse (#14) 4 védelem itala (#59) 18 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 1 bolhedor szárny (#15) 2 ekinda haj (#147)
4 elektronit (#141) 13 húsevõ bibe (#151) 14 lemúr hártya (#161)
16 mandibula (#157) 5 molad púp (#16) 10 molitár háj (#165)
2 nohnetár gumó (#212) 18 nordkristály (#146) 8 õsi relikvia (#17)
23 pirgamit (#152) 7 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 liánvirág (#24), 1 sötét mák (#23), 1 hamis arany (#809), 4 mandibula (#157), 1 mitulen fû (#20), 1 ragálygomba (#26), 3 kés (#5), 1 fülbevaló (#1255), 1 görbekard (#1316).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 51 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.