Karakterszám: |
3352 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
97 |
Játékhét: |
549 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
574 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2025. jún. 14. 8h:24' |
A következõ
fordulód táplálható: 2025. jún. 15. |
|
E-mail!
FRIDA KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
2. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Zafírszemû Nadalith vagyok, a pusztítás és megsemmisítés õsi apostola.
Azért jöttem, mert bûneidrõl még a szellemvilág éterében is suttognak.
Meg kellene, hogy semmisítselek, ki kellene facsarnom lelkedet, és az idõk
végezetéig kínoznom. Azonban kapsz még egy lehetõséget. De figyelmeztetlek,
vigyázz, lapulj meg, mint egy féreg, különben dühöm elér!" A figura ezzel
eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
**
2. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Zafírszemû Nadalith vagyok, a pusztítás és megsemmisítés õsi apostola.
Azért jöttem, mert bûneidrõl még a szellemvilág éterében is suttognak.
Meg kellene, hogy semmisítselek, ki kellene facsarnom lelkedet, és az idõk
végezetéig kínoznom. Azonban kapsz még egy lehetõséget. De figyelmeztetlek,
vigyázz, lapulj meg, mint egy féreg, különben dühöm elér!" A figura ezzel
eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
**
2. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Zafírszemû Nadalith vagyok, a pusztítás és megsemmisítés õsi apostola.
Azért jöttem, mert bûneidrõl még a szellemvilág éterében is suttognak.
Meg kellene, hogy semmisítselek, ki kellene facsarnom lelkedet, és az idõk
végezetéig kínoznom. Azonban kapsz még egy lehetõséget. De figyelmeztetlek,
vigyázz, lapulj meg, mint egy féreg, különben dühöm elér!" A szellem lassan
eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
**
2. NAP ** Épp hozzád néz be
Dartilus, egy Emberfejû, farkastestû, izmos
férfi. A Mágusok klánjának varázslathasználó rangú tagja. A Feltámadás
Hírnökei szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: ezüst nyaklánc,
csizma, a mágia köpenye, a kalmár nyaklánca, a bölcsesség könnyû pikkelyvértje,
a sólyom karkötõje, az enyészet márványgyûrûje, a sav görbekardja, az ügyesség
gyûrûje, Trollagyar, ezüst nadrág, kék gömb, Rogan karkötõje. - Gyõzzön
a jobb! - mondod, és támadsz.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy sárkányleheletet. ( +12 tûzlehelet, +12 jéglehelet, +12 savlehelet,
+12 elektr.lehelet, +12 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Rúnákat rajzolsz a
levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-10 vp.) Eszmeralda elmond egy
sebezhetetlenség varázslatot. Eszmeralda varázshatalma segítségével elmond
egy gránitbõrt. Magában motyogva, Dartilus létrehoz egy villámsújtást.
Eszmeralda
76 sebzést kap. Eszmeralda hörögve elterül. A mikropoid odajön
hozzád. Az agglomerátor feléd mozog. A mikropoid rád támad. Elõrehajolva
harapni próbál fogával. El sem talált, haha. Az agglomerátor rád támad.
Pofáját nagyra tátva harap fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Elhibázta. Elõrehajolva
harapni próbál fogával. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, Dartilus létrehoz egy villámsújtást. Rezisztálod
a varázslatot. Megtámadod a mikropoidot. Kitátod szádat, és mérges gázt
lehelsz.
(44 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(27 sebzés). A mikropoid
halálos sebet kapva a földre zuhan. Az agglomerátor rád támad. Pofáját
nagyra tátva harap fogával. El sem talált, haha. Kitátja száját, harapni
próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Támad fogával. Elkerülted.
*** 3. KÖR *** Dartilus elõhív egy villámsújtás varázslatot.
63 életpontnyit
sebzõdsz. Megtámadod az agglomerátort. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(70
ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(17 sebzés). Az agglomerátor
kileheli lelkét.
*** 4. KÖR *** Dartilus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
Sebzõdsz 65 ép-t. Megindulsz Dartilus felé. Már ott is vagy! Megtámadod
Dartilusszt. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(70 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(17 sebzés).
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Dartilus létrehoz egy villámsújtás
varázslatot.
Sebzõdsz 76 ép-t. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 245 sebzést okoztál, és 204 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Eszmeralda: 0/76.] Mi
tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted,
jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Dartilus megköszöni a küzdelmet, majd
távozik.
**
2. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Zafírszemû Nadalith vagyok, a pusztítás és megsemmisítés
õsi apostola. Azért jöttem, mert bûneidrõl még a szellemvilág éterében
is suttognak. Meg kellene, hogy semmisítselek, ki kellene facsarnom lelkedet,
és az idõk végezetéig kínoznom. Azonban kapsz még egy lehetõséget. De figyelmeztetlek,
vigyázz, lapulj meg, mint egy féreg, különben dühöm elér!" Az õsi figura
alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
**
2. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Zafírszemû Nadalith vagyok, a pusztítás és megsemmisítés õsi apostola.
Azért jöttem, mert bûneidrõl még a szellemvilág éterében is suttognak.
Meg kellene, hogy semmisítselek, ki kellene facsarnom lelkedet, és az idõk
végezetéig kínoznom. Azonban kapsz még egy lehetõséget. De figyelmeztetlek,
vigyázz, lapulj meg, mint egy féreg, különben dühöm elér!" Az õsi figura
alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
**
2. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Zafírszemû Nadalith vagyok, a pusztítás és megsemmisítés
õsi apostola. Azért jöttem, mert bûneidrõl még a szellemvilág éterében
is suttognak. Meg kellene, hogy semmisítselek, ki kellene facsarnom lelkedet,
és az idõk végezetéig kínoznom. Azonban kapsz még egy lehetõséget. De figyelmeztetlek,
vigyázz, lapulj meg, mint egy féreg, különben dühöm elér!" Az õsi figura
alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
**
2. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Zafírszemû Nadalith vagyok, a pusztítás és megsemmisítés õsi apostola.
Azért jöttem, mert bûneidrõl még a szellemvilág éterében is suttognak.
Meg kellene, hogy semmisítselek, ki kellene facsarnom lelkedet, és az idõk
végezetéig kínoznom. Azonban kapsz még egy lehetõséget. De figyelmeztetlek,
vigyázz, lapulj meg, mint egy féreg, különben dühöm elér!" A figura ezzel
eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
**
3. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Zafírszemû Nadalith vagyok, a pusztítás és megsemmisítés
õsi apostola. Azért jöttem, mert bûneidrõl még a szellemvilág éterében
is suttognak. Meg kellene, hogy semmisítselek, ki kellene facsarnom lelkedet,
és az idõk végezetéig kínoznom. Azonban kapsz még egy lehetõséget. De figyelmeztetlek,
vigyázz, lapulj meg, mint egy féreg, különben dühöm elér!" Az õsi figura
alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Fire Raptor, egy lángokkal körülvett,
fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7252.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]
be 12 4 |
meglátogatod a 12. épületet |
Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. Vomhebar varázsló halvány mosollyal
fogad.
- Hallottam hõstettedrõl! De lássuk, helyt tudsz-e állni csapatban
is. Dolgozz keményen egy szövetség épületén. [Építs egy körben PONTOSAN
75 TVP-t egy szövetségi épületbe, tehát 75 TVP-t kell elköltened, majd
add ki a BE 12 4 parancsot.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Elmondod,
hogy az átkot szeretnéd magadról eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot
mondanak. Megszûnt a rajtad levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 50 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+13% védekezés.) (-7
vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet
kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok,
törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat
szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot
sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod,
majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]
v 159 4651 4 136 200 |
159. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemidézést. A szellemvilágban
könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már
a galetkihez beszél a szellemed: "Frida vagyok, egy õsi király szelleme,
az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek
rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass
el hozzám 200 sárga gömböt, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni
sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem,
szintén a feladat része."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
rémcserje ! Leszedsz 1 adagot.
[ld. enc.]
Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez.
És nicsak, végre találtál valamit: egy bronz mellvért.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Hamarosan belefeledkezel
a zenébe, szinte öntudatlanul követed a dallamot. Nem számít, hogy néha
hibázol, egyre tökéletesebben megy a dolog.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
be 29 1 |
meglátogatod a 29. épületet |
Felkeresed a kaszinót. Összesen 100 aranyat kívánsz eljátszani, 1 kör alatt.
A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik
körben mit nyertél!
Sajnos, egyetlen egyszer sem tudtál nyerni, ezt a
pechet!
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások
sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Megállsz
egy pillanatra, hogy körülnézz, és tenyeredet a falnak támasztod. Valami
furcsát érzel! Egy szabályos, függõleges repedés. Alaposabban körbetapogatódzol,
és felfedezel egy titkos ajtót! Az ajtót kinyitva, egy mélybe vezetõ járat
tárul fel, ami hihetetlenül meredek. Egy kellõen ügyes galetki persze le
tud mászni... És nyilván van is odalent valami, különben minek a titkos
ajtó?
(285. kaland, összköltsége 20 TVP.) Némi válogatás után elégedetten
indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
Odabent fogad
Nagylelkû Petheszileia, egy magas, aranybarnahajú, lélegzetelállítóan
csábító,fitnessvilágbajnok nõ. [aura: 10-es jégcsóva.] A Mágusok klánjának
varázsló-jelölt rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a bérmágus zangrozi
csizmája, szivárvány karkötõ, ezüstmedál, a védekezés könnyû íja, a tárgyalás
gyûrûje, Rogan karkötõje, a tudás csontmaszkja, ozin fülkarika, a mágia
smaragdja, óriás fülbevaló, az energia zöld köntöse, az Örökkévalóság Rubinja,
a törpék lovagi lemezpáncélja, görényfarok, a ragadozó bronz amulettje,
az erõ nyaklánca. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd
beljebb lépsz. Leültök a földre, Nagylelkû Petheszileia pedig egybõl étellel
kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni
kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek:
hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb
minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Nocsak,
hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+7%
jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az a doppleganger.
[ld. enc.]
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést:
+1 kereskedelem; [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 232.]
ep 5 25 24 |
építed az 5. épületet 25 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a rezisztencia tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd
az élelmiszerraktár
építését. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és
átvitt értelmében is. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek,
legközelebb folytathatod más épülettel!
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
v 146 17 11 |
146. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]
hp 4 22 15 92 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: villámsújtás t.var. ha ellenfeled
#92.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]
hh 8 10 8 10 |
több tárgyat használ |
[H 8 10:] Az õskõvel nem növelhetsz olyan tulajdonságot ill. képességet,
amelynek az alapértéke a legnagyobb az összes tulajdonságod/képességed
közül.
[H 8 10:] Az õskõvel nem növelhetsz olyan tulajdonságot ill. képességet,
amelynek az alapértéke a legnagyobb az összes tulajdonságod/képességed
közül.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]
gy 40 0 0 50 61 27 |
felt. gyógyítás 40%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 40 százaléka alá zuhan. Elsõsorban
a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 61.
varázslatnál/tárgynál. Ha ez sem mûködik, jöhet a 27. varázslat/tárgy.
Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]
kno 10 100 |
10. képességre 100 képességpont |
Elköltesz 17 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 18. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]
k 22 201 260 217 277 |
kaland elvállalása |
(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell egy kicsit, mert egyszerre
sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon fontos, hogy különálló fattyat
támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok, ha többel küzdesz egyszerre,
könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban
suhansz. Lélegzetelállító, ahogy mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények
lebegnek! Kiválasztasz magadnak egyet, és megindítod a támadást. Asztrális
jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy leviathán fatty (#159) [aura: pszi
energia: 24.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Frida |
Agyvihar |
-36 PE |
(-9)41 |
(-5)45 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)47 |
(-31)89 |
2. |
Frida |
Agyvihar |
-36 PE |
(-9)32 |
(-5)40 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)44 |
(-31)58 |
3. |
Frida |
Agyvihar |
-36 PE |
(-9)23 |
(-5)35 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)41 |
(-31)27 |
4. |
Frida |
Agyvihar |
-36 PE |
(-9)14 |
(-5)30 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)38 |
(-27)0 |
Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+31% pszi támadás,
+31% pszi energia.)
Amikor visszaérkezel a "birkanyírásból", egy mentát már ott lesi, materializálódik-e
a kezedben asztrálgyöngy. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal -
kénytelen vagy visszafordulni.
(201. kaland:) Szerencsére sikerül megtalálnod a különös helyet, ahol abban
a ritka élményben lehet részed, hogy ha akár rövid idõre is, de kimerészkedj
a felszínre. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Amikor kiérsz, kicsit vaksin pislogsz. Körbenézve nem látsz mást, csak
kiégett, sivár pusztaságot, elszórt sziklákat, csontokat.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid egy elektromancer
(#98) [aura: egészség: 3.] és egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Eszmeralda elmormol egy sebezhetetlenség varázslatot. Eszmeralda
ellõ egy gránitbõr varázslatot. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön
egy sárkánylehelet. ( +12 tûzlehelet, +12 jéglehelet, +12 savlehelet,
+12 elektr.lehelet, +12 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Magadban motyogva,
létrehozol egy gránitbõrt. (-10 vp.) Az elektromancer mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy elektromos falat. Az elektraton elmormol egy villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz 14 ép-t.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy
villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz 19 ép-t. Az elektraton a mágia különös
nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás!
Sebzõdsz 16 ép-t. Az elektromancer
irányába mozogsz.
Sebzõdsz 21 ép-t az elektromos faltól. Eszmeralda megközelíti
az elektratont. Eszmeralda
sebzõdik 24 ép-t az elektromos faltól. Az elektromancert
próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(67 ép-t sebeztél). Fantasztikus
illatod hat rá
(23 sebzés). Az elektromancer hörögve elterül. Eszmeralda
az elektratont támadja. Az elektraton holtan terül el.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 70 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Eszmeralda: 35/24.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Az energiagyûjtõ
elszívott ebbõl 5% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 21%. Viszed, ami mozdítható:
egy elektronit, 30 arany és egy hamis arany. Összefut a nyál a szádban.
Gyorsan enni kezdesz. (+25% jóllakottság.)
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset
is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(260. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban
levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére
több hely van. A hely, ahová jutsz, nem tûnik éppen mindennapinak. Egy
csápok sokaságából álló fal magasodik elõtted. Megérinted. A fal segítõkészen
nyílni kezd, de aztán összerándul, és zárva marad. Most látod csak, valamelyik
agyatlan szörny megpróbálta a falat szétszaggatni! Ha rendelkezel min.
4-es szintû kisebb gyógyítással, helyrehozhatod a kárt, és a csápfal-zsilip
újra mûködni fog. Ellõsz egy kisebb gyógyítás varázslatot. Meggyógyítod
a falat ért sérüléseket. Ezután finoman hozzáérsz a csápok nyüzsgõ sokaságához.
Az élõ fal segítõkészen feltárul, érzed a belõle áradó hálát! (-4 vp.)
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás
nem lepett meg. Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) [aura: 7-es méretû 13-as
szintû fog.] és egy gonosz banya (#93) [aura: tûzimmunitás: 13.].
*** 1. KÖR *** Eszmeralda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
sebezhetetlenség! Eszmeralda elõhív egy gránitbõr varázslatot. Heves kézmozdulatok
közepette elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +12 tûzlehelet, +12 jéglehelet,
+12 savlehelet, +12 elektr.lehelet, +12 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Elõhívsz
egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a gonosz
banya elmormol egy átkot. Megátkoztak! A vérfarkas feléd rohan. A vérfarkas
rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Eszmeralda elõhív egy energiatüske varázslatot. A vérfarkas
sebzõdik 23 ép-t. A gonosz banya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy mérges csípés! Megmérgezõdsz. Eszmeralda megúszta! Megtámadod a vérfarkast.
Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(72 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be
(21 sebzés). A vérfarkas
halálhörgés közepette a földre zuhan. Méreg!
10 ép-t sebzõdtél.
*** 3. KÖR *** Eszmeralda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
energiatüske. A gonosz banya
20 ép-t sebzõdik. Néhány rövid kézmozdulat
után a gonosz banya létrehoz egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz.
Eszmeralda megmérgezõdött. Megközelíted a gonosz banyát. Támadod a gonosz
banyát. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(47 ép-t sebeztél). A gonosz banya
kileheli lelkét. Méreg marja tested.
Sebzõdsz 20 ép-t. Méreg: Eszmeralda
sebzõdik 10 ép-t.
[A csatában összesen 140 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Eszmeralda: 43/10.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%).
Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 6% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 25%.
Összegyûjtöd a "kincset": 42 arany és 3 hamis arany. Eszmeralda az ételre
veti magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitallal
kezeled magad. Gyógyulsz 40 életpontot.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: egy rövid tõr és egy
hosszú íj.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 2 képességpont
és 40% lélekenergia.
(217. kaland:) A zöld gömbökbõl álló fészek ugyanott van, mint elõtte. Félrehajtogatva
a ragacsos hálót, lehajolva bemászol a bejáraton. Odabent meglepõen nagy
a hely! Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Bízva
ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre:
sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van,
továbbmehetsz.
Egy kõajtónak ütközöl.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: sikeres]
Már épp lenyomnád a kilincset, amikor észreveszel egy vékony zsinórt, ami
hozzá van kötve! Óvatosan leoldod, úgy, hogy végig feszülve maradjon, és
így nyitod ki az ajtót. A zsinór csak akkor engeded el, amikor beléptél.
Robbanást hallasz magad mögött.
Egy kör alakú szobába érkezel, plafonja a semmibe veszik. A falon egy mágikus
szájat látsz! A száj beszélni kezd, komplex mágikus igéket hadar, majd
abbahagyja. Töprengesz egy darabig, majd megpróbálod a szöveget megismételni.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] Nagyon kell koncentrálnod, de
végül sikerül! Nem is gondoltad, hogy mágikus képességeid ilyen mély memorizálási
lehetõségeket adnak. A szoba meglódul veled fölfelé. Egy lift!
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 48 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 39% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(277. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát
látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz
az ajtón. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 warnök
(#73) [aura: hidegimmunitás: 4.].
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sárkánylehelet!
( +12 tûzlehelet, +12 jéglehelet, +12 savlehelet, +12 elektr.lehelet,
+12 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol
egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Eszmeralda
létrehoz egy sebezhetetlenség varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit,
Eszmeralda elvarázsol egy gránitbõrt. Az 1. warnök feléd mozog. A 2. warnök
Eszmeraldát rohamozza. Az 1. warnök téged támad. Odacsap neked jobb mancsával.
Nem talált. A 2. warnök Eszmeraldát támadja.
*** 2. KÖR *** Az 1. warnököt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(66 ép-t sebeztél).
Fantasztikus illatod hat rá
(27 sebzés). Az 1. warnök halálhörgés közepette
a földre zuhan. Eszmeralda és a 2. warnök egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Eszmeralda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
energiatüske! A 2. warnök
26 ép-t sebzõdik. Megtámadod a 2. warnököt. Nagy
levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(61
ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(22 sebzés). A 2. warnök
hörögve elterül.
[A csatában összesen 176 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Eszmeralda: 54/0.] Ezt
a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+19%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 4% lélekenergiát. Szolgáidnak
19% jut. Eszmeralda az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. A zárnyitó
készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba
9-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva
lépsz be rajta.
Egy izmos óriáscsemete terem elõtted. Felkészülsz a harcra, de a kamasz
csak int: - Gyere, birkózzunk! - pillanatnyi habozás után bólintasz. Nekivetkõzöl,
és egymásba kapaszkodtok.
[Erõ próba 8-as küszöbre: sikeres] Kemény
az ellenfeled, de te sem mai gyerek vagy. Rövid, de heves dulakodás után
kétvállra fekteted. Az óriásbébi megjegyzi, hogy jól esett a testmozgás,
és kinyitja a titkos ajtót, ami tovább vezet.
Micsoda furcsaság! Egy asztalt pillantasz meg, rajta vízzel (vagy valamilyen
más átlátszó folyadékkal?) megtöltött, zárt gömbök. A szoba túloldalán
egy ajtót látsz.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Visszaemlékezel
arra, hogy hogyan is mûködik ez a csapda. Igen! A gömböket egyenként, nagyon
óvatosan, lepakolod a földre, ezután kinyitod az ajtót. Néhány nagyobb
kõ zuhan a földre, megremegtetve a szobát, de a gömbökkel nem történik
semmi. Bemész az ajtón.
A továbbjutást egy korhadt faajtó zárja el. Se kilincs, se semmi, az ajtót
be kell törnöd!
[Erõ próba 9-es küszöbre: sikeres] A faajtó nagy dübörgéssel
beszakad.
Egy díszes emelvényt látsz. Rajta egy nyitott könyv. Közelebb lépsz. Egy
varázskönyv! Izgatottan kezded tanulmányozni. Ez az elektromos fal varázslat!
A rúnák felizzanak és eltûnnek, ahogy megtanulod az új varázslatot.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 2 képességpont
és 40% lélekenergia.
[113 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]
bb 1 4 7 8 9 1 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Végigmustrálod a kínálatot: kemény
bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél
(#9) 18 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse
(#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, molad púp (#16) 14 ap, mandolin
(#19) 74 ap, mátekel gomba (#21) 37 ap, kötél (#128) 18 ap, díszes rézkulcs
(#129) 9 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében
nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, khaldoran öv (#137)
55 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, elektronit (#141) 18 ap, nordkristály
(#146) 11 ap, ekinda haj (#147) 27 ap, barna manakõ (#149) 29 ap, húsevõ
bibe (#151) 18 ap, pirgamit (#152) 14 ap, mandibula (#157) 7 ap, yeti csont
(#160) 20 ap, lemúr hártya (#161) 5 ap, molitár háj (#165) 22 ap, villámöv
(#172) 74 ap, díszes villámöv (#177) 129 ap, a nyomkeresés fejpántja (#194)
74 ap, suhanó csizma (#195) 74 ap, nohnetár gumó (#212) 18 ap, pikkelypáncél
(#223) 55 ap, törpe balta (#224) 7 ap, cseppkõ gyûrû (#234) 277 ap, törp
szekerce (#235) 92 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, könnyû pikkelyvért
(#1016) 71 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, bronz mellvért (#1047) 182
ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077)
88 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, vándorcsizma
(#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap,
kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös (#1151)
26 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, könnyû nyílpuska
(#1286) 71 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, görbekard
(#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap,
gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, az erõ csontamulettje (#1647) 346 ap, a
tudás vas lemezpáncélja (#1901) 339 ap, a törpék könnyû íja (#6671) 281
ap, a tolvaj hosszú íja (#9372) 432 ap, az elfek halotti maszkja (#10541)
266 ap, a tudós barbár lándzsája (#11681) 281 ap, a remete szárnyas sisakja
(#12327) 432 ap, a mentát ezüst fejpántja (#12807) 415 ap, a majom görbekardja
(#14366) 281 ap, a sas csepp fülbevalója (#16106) 261 ap, az elefánt márványgyûrûje
(#16526) 266 ap, a bölcsesség bõr mellvértje (#17696) 355 ap, a bölcsesség
csonttõre (#17951) 266 ap, a kígyó csatos öve (#19166) 261 ap, a ragadozó
barbár lándzsája (#20231) 281 ap, a gyõzelem könnyû nyílpuskája (#21086)
310 ap, a tökéletesség bíbor láncinge (#21732) 612 ap, a tökéletesség karikaszimbóluma
(#21911) 395 ap, a tûz csepp fülbevalója (#22406) 142 ap, a tûz fogazott
kardja (#22468) 122 ap, a jég csatos öve (#22766) 142 ap, a jég görbekardja
(#22916) 162 ap, a villám kerek pajzsa (#23561) 162 ap, a villám fekete
csizmája (#23622) 277 ap, a villám átlátszó köntöse (#23652) 277 ap, a
villám rövid tõre (#23802) 277 ap, a méreg díszes pikkelyvértje (#23967)
333 ap, a méreg csontmaszkja (#24042) 277 ap, a méreg sárga öve (#24117)
270 ap, a méreg csonttõre (#24251) 146 ap, a regenerálódás kék köpenye
(#24537) 270 ap, a sün halotti maszkja (#24941) 146 ap, a teknõs díszes
pikkelyvértje (#25317) 333 ap, a teknõs zöld köntöse (#25451) 146 ap, a
szalamandra utazóköpenye (#25886) 142 ap, a yeti zöld köntöse (#26351)
146 ap, az elektromosság kék köpenye (#27237) 270 ap, az elektromosság
harci nyílpuskája (#27388) 537 ap, a légzés nagy pajzsa (#27612) 295 ap,
a légzés kék köpenye (#27687) 270 ap, az angyalok szárnyas sisakja (#28077)
295 ap, az angyalok könnyû íja (#28271) 162 ap, az ellenállás vándorcsizmája
(#28571) 146 ap, a bûz hosszúkardja (#29217) 295 ap.
[be 4:] Elhagyod a boltot. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
Az akadémián tudósok komor csoportja fogad.
- Nos, a helyzet komolyabb,
mint hittük... - kezdi Kurzux. - egyre több jelentést kapunk a földmélyi
kolóniáról. Több adatra van szükségünk! Kérlek, gyûjts számunkra mintákat
a kolóniából, hogy eldönthessük, mi a leghelyesebb teendõ, és a helytartó
elé terjeszthessük.
- Hát... izé? Nem az lenne a leghelyesebb, ha felégetnék
az egész kolóniát?
- Gyermekem! A döntéshez te még túl éretlen vagy!
Fel kell mérnünk a xenók erejét, fajunk számára tragédia lenne még egy
goblin háború. Meg kell ismernünk gyengéiket, sebezhetõ pontjaikat. Gyûjts
számunkra legalább 4 különbözõ féle mintát!
- Miféle mintákra gondolnak?
- Szövetminták, csontok, testnedvek... Amit szerezni tudsz a boly közvetlen
közelébõl! Próbálj mintát hozni a tojásokból, az építésre használt organikus
anyagból! Elõre is köszönjük segítségedet, és ígérjük, a Hegy nem lesz
hálátlan segítségedért! [A mintagyûjtéshez a K 80 parancsot add ki. Hetente
egyszer próbálkozhatsz a paranccsal.] Az akadémián egy hatalmas táblát
látsz a bejárat mellé kiakasztva: "PIROFOSZFÁTOT VÁSÁROLUNK, MINDEN MENNYISÉGBEN!"
Érdeklõdve, beljebb lépsz. Kérdésedre elmondják, hogy a pirofoszfát egy
speciális mágikus anyag, amelyet a káosz matériával való kísérletezésre
használnak. Nemrégiben felfedeztek egy barlangot, amely pirofoszfátban
gazdag. Vállalkozó kedvû galetkiket keresnek, akik a lelõhelyen hemzsegõ
elementál fattyakon átverekedve magukat, hoznak a különleges matériából.
(15. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett
található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé
emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint helytartója,
Torgafuli
Astheron fogad.
- Ohó, Frida! Különleges megbízatásom lenne a számodra.
Kevesen tudják, de létezik egy elf kolónia a Hegyben. Bár az elfeket sokan
torzszülöttnek tartják, igazándiból ugyanolyan értelmes lények, mint mi,
afféle megnemtámadási szerzõdésünk is van egymással. A minap egy hírnököm
az elfeknél járt, és nos... khm... egy igencsak figyelemreméltó relikviát
figyelmet meg az elfek templomában. Persze, a makacs elfek nem hajlandóak
semmiféle üzletkötésre, de mondanom sem kell, arra a relikviára nekünk
sokkal nagyobb szükségünk van, mint nekik! Úgyhogy egy megbízható, diszkrét
galetkik keresek, aki hmmm... úgymond kölcsönvenné ezt a tárgyat a mi részünkre.
Persze a jutalom sem lenne csekély! - ezzel a helytartó félrehúz egy takarót,
amely egy hosszúkás, átlátszó üveghengert fedett le. Döbbenten lépsz hátra.
Az üveghengerben tömény lélekenergia gomolyog! - A titkos készletünk. -
vigyorog a helytartó. - a különlegesen nehéz feladatokat végrehajtó futáraink
jutalmazására raktuk félre. Keress meg, ha készen állsz a feladatra!
(25.
kaland, összesen 60 TVP-t igényel.)
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet,
tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmondod,
hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet.
{Jelenleg a 22. küldetés megoldásán fáradozol.}
[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. {Ebben az épületben
ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.} A szolgáltatások aktuális
árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 40 arany. II. Fiatalítás 75 arany/év. III.
Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30
arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése
100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint,
50 tvp.
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. A boltos tétován körbepillant,
és amikor látja, hogy senki nincs a boltban kettõtökön kívül, elõvesz egy
tárgyat a pult alól. Ámulva bámulod meg: egy õskõ! A boltos egész közel
hajol hozzád, úgy suttogja:
- A tiéd lehet, mindössze ezer aranyért!
Úgy ugrasz hátra, mint akit megcsíptek.
- Megõrültél, boltos? Ennyi
pénzt még egy õskõ sem ér meg!
A boltos megvonja a vállát:
- Ahogy
gondolod. Én viszont tudom, hogy BÁRMELY galetki, aki a boltomba besétál,
hajlandó érte ennyit megadni, legfeljebb nem mindegyikük vallja be ezt
magának.
- Az õskõvel való kereskedés illegális! Akár fel is jelenthetnélek!
- látva a boltos mosolygó arcát, más módon próbálkozol. - Na jó, rendben
van, adok érte 300 aranyat! - a boltos csak még jobban mosolyog. - Legyen
400!... Rendben van, 500, de ez az utolsó ajánlatom!
- Félreértesz -
mondja a boltos távolságtartón, a mosolynak már nyoma sincs. - Bárki megveszi
tõlem ezer aranyért, alku nélkül. Tekintsd magadat kivételesen szerencsésnek,
hogy te voltál az elsõ, akinek felajánlottam. Ha nemet mondasz, rövid idõn
belül találok más vevõt. Nos, mi a válaszod? Dönts gyorsan! - Néhány pillanatig
gondolkozol, de aztán sietve válaszolsz:
- Rendben, boltos, rohanok a
pénzért, csak el ne add másnak!
(1. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést:
+1 tanulás; [30 TVP-t használtál
fel, maradt még 68.]
ftk 1 |
felszíni tárgy kutatása |
Hazamész a boltból.
[Torzszülött vadászat:] A csatornaszintre látogatva,
hosszadalmas és körülményes kutatásba kezdesz. Megfigyeled a torzszülötteket,
nem támadod meg az elsõ utadba akadót, inkább olyanra vadászol, amely sejthetõen
felszíni varázstárgyat rejthet fészkében. Mikor végül sikerül egyet találnod,
barlangjáig követed, és ott ütsz rajta. Ellenfeled egy mutilátor kölyök
(#145) [aura: 5-ös méretû 12-es szintû bal csáp, 10-es manaszívás.].
[ld.
enc.]
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy sárkányleheletet. ( +12 tûzlehelet, +12 jéglehelet, +12 savlehelet,
+12 elektr.lehelet, +12 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Mágikus erõd felhasználásával
elõidézel egy gránitbõrt. (-10 vp.) Eszmeralda elmormol egy sebezhetetlenség
varázslatot. Eszmeralda elmormol egy gránitbõr varázslatot. A mutilátor
kölyök feléd rohan. A mutilátor kölyök rád veti magát. Lesújt rád jobb
csápjával. Mellé! Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Elszívja 10 vp-det. Elõresuhint jobb csápjával. Elhibázta.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Eszmeralda létrehoz egy energiatüske
varázslatot. A mutilátor kölyök
sebzõdik 22 ép-t. A mutilátor kölyköt próbálod
megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(51
ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(12 sebzés). A mutilátor kölyök hörögve
elterül.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Eszmeralda: 22/0.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+18%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 4% lélekenergiát. Szolgáidnak
17% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 40 arany és 2 hamis arany. Kutatni kezdesz,
remélve, hogy mesés felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a
rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Leérve, óvatosan megkezded
a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Lábdobogást
hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeleid 2 manapoid (#92).
*** 1. KÖR *** Eszmeralda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
sebezhetetlenség. Összegyûjtve mágikus energiáit, Eszmeralda elvarázsol
egy gránitbõrt. Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. manapoid
28
sebzést kap. (-8 vp.) Az 1. manapoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy megszakítás! A 2. manapoid elmormol egy tudatrombolás varázslatot.
Elvesztetted az összes varázspontodat!
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, Eszmeralda létrehoz egy energiatüskét.
Az 1. manapoid megpróbálja megszakítani, sikertelenül. Az 1. manapoid
21
sebzést kap. Néhány rövid kézmozdulat után a 2. manapoid létrehoz egy tudatrombolás
varázslatot. Eszmeralda megúszta! Az 1. manapoid a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy tudatrombolás! Eszmeralda elvesztette összes varázspontját.
Megrohamozod az 1. manapoidot. Támadod az 1. manapoidot. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(37 ép-t sebeztél).
Illatod zavarja
(25 sebzés). Az 1. manapoid hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. manapoid létrehoz egy
annihiláció varázslatot. Eszmeralda eltûnik. A 2. manapoidot próbálod
megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(41 ép-t sebeztél). Illatozol
(27 sebzés). A 2. manapoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 158 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Eszmeralda: 21/0.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+71%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 17% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt,
ami 2 barna manakõ, 5 drágakõ, egy xenópete, 43 arany és 3 hamis arany.
Ideje enni! Mohón zabálni kezdesz. (+28% jóllakottság.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tudatodat összpontosítva, varázsenergiát
idézel meg. (+40 varázspont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Ezúttal
egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére.
Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét
a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket
bosszantsák. Ahogy mész elõre, fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy
közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod a szemed egy idõre!
Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol a hegy felszínének
közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott, és most nyitva
áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy, de ugyanakkor
kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál.
(474.
kaland, összköltsége 20 TVP.) Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az
árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy elektromancer
(#98) [aura: gyorsaság: 8.] és egy elektraton (#34) [aura: 8-as elektromos
kéz.].
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +12 tûzlehelet,
+12 jéglehelet, +12 savlehelet, +12 elektr.lehelet, +12 mérg. lehelet.)
(-12 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-10 vp.) Heves
kézmozdulatok közepette az elektromancer elmormol egy elektromos falat.
Heves kézmozdulatok közepette az elektraton elmormol egy villámsújtást.
Ellenállsz a varázslatnak.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az elektromancer elmormol egy
villámsújtást.
21 életpontnyit sebzõdsz. Az elektraton mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy villámsújtást.
Sebzõdsz 12 ép-t. Megrohamozod az elektromancert.
21 ép-t sebzõdtél az elektromos faltól. Az elektromancert próbálod megsebezni.
Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(74 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(28 sebzés). Az elektromancer
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira
nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami
fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid egy xenó féreg (#418) [aura:
2-es méretû 7-es szintû fog.] és egy xenomorf embrió (#417) [aura: egészség:
11.].
Itt csak veszthetsz, hiszen életpontod a menekülés% alatt van - Menekülsz,
mented az irhádat. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást
tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a
B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +17 hírnevet kaptál. A kör során összesen 974 sebzést okoztál,
és 358 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
14
képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi
gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal
együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
290 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Frida, egy Egy lenge öltözetû, könnyû vérû, a mágiára fogékony
galetki nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod:
mágiafaló. Ez a 97. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (11) / 2.50 |
[2] IQ: |
10 (25) / 6.13 |
[3] ügyesség: |
8 (12) / 3.95 |
[4] egészség: |
8 (12) / 3.27 |
[5] mágia: |
14 (23) / 4.99 |
[6] gyorsaság: |
10 (13) / 5.18 |
[9] Méret/ép: |
110 (131) / 17 |
Min. méret: |
94 |
Barlangméret: |
110 |
|
|
Varázspont: |
263 / 18 |
Képességpont: |
22 / 40% |
Hõsi pont: |
123 (100) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
53% |
Galetki erõ: |
565 / 326 |
Hírnév : |
1450 |
Jóllakottság: |
126% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
38 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
27 (0) |
Torzsz. csaták: |
762 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
669 (5) |
Leölt torzszülött: |
1074 (10) |
Pszi csaták: |
52 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
33
(1) |
Ájulások száma: |
20 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (32)
Speciális
képességeid:
+32 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 7 smaragd esszenciát! 2.) Használd a
szellemidézés varázslatot 20 alkalommal! [számláló: 14] 3.) Ölj meg öt
manapoidot, csak varázslattal! [számláló: 3] |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[10] tûzlehelet: |
18 (35) / 0.59 |
[14] mérg. lehelet: |
9 (17) / 3.24 |
[17] vastag bõr: |
10 / 6.20 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (6) / 0.80 |
[21] elkt.immunitás: |
1 (2) / 0 |
[24] rezisztencia: |
7 (10) / 2.88 |
[25] illat: |
13 (20) / 0 |
|
|
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0.10 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 4.70 |
[47] zárnyitás: |
6 / 5.42 |
[48] mászás: |
7 / 2.47 |
[49] rugalmasság: |
5 / 4.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 (8) / 1.76 |
[52] auraészlelés: |
5 (14) / 2.56 |
[53] ékszerészet: |
1 (3) / 0.80 |
[54] kereskedelem: |
6 / 0.05 |
[55] szívósság: |
11 / 0.20 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 0.70 |
[57] gyógynövények: |
5 / 1.78 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 2.16 |
[59] vezetõkészség: |
6 (12) / 3.55 |
[60] pszi támadás: |
10 / 5.71 |
[61] pszi energia: |
10 / 5.76 |
[62] lopás: |
5 (7) / 0.30 |
[63] éberség: |
5 / 0.25 |
[64] átokszórás: |
5 / 3.70 |
[65] álcázás: |
2 / 1.38 |
[66] lopakodás: |
7 (9) / 0.95 |
[67] régészet: |
7 / 3.60 |
[68] zene: |
6 / 4.45 |
[69] tanulás: |
7 / 0.25 |
[70] idézés: |
8 / 3.30 |
[71] javítás: |
9 / 0.85 |
[72] építés: |
7 / 4.91 |
[73] felderítés: |
6 / 2.31 |
|
|
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
bal csáp |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 0.68 |
|
|
Enyészmester |
jobb csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 0.92 |
|
|
a tolvaj
csonttõre |
jobb csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0 |
|
|
|
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[130] agyvihar: |
12 / 5.42 |
[36] csábmosoly: |
1 (4) / 0 |
[149] dimenziókapu: |
3 (6) / 0.24 |
[37] egokínzás: |
1 (4) / 0.06 |
[143] elektromos fal: |
1 (4) / 0 |
[11] elektromos kéz: |
10 (13) / 2.94 |
[48] ellenáll.megtörése: |
8 (11) / 6.88 |
[10] energiatüske: |
7 (10) / 2.06 |
[29] életszívás: |
8 (11) / 4.40 |
[40] gigaököl: |
1 (4) / 0 |
[17] gránitbõr: |
6 (9) / 1.28 |
[13] jégcsóva: |
16 (19) / 2.95 |
[15] jégpajzs: |
4 (7) / 0.52 |
[154] kisebb erõpajzs: |
6 (9) / 0.92 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 (11) / 4.63 |
[146] kontakt.õseiddel: |
11 (14) / 10.12 |
[157] láthatatlanság: |
6 (9) / 0 |
[165] manafókuszálás: |
2 (5) / 0.18 |
[28] óriáserõ: |
1 (4) / 0.56 |
[128] pszi csáp: |
3 / 2.26 |
[151] sárkánylehelet: |
9 (12) / 3.55 |
[30] sorvasztás: |
2 (5) / 0.92 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
1 / 0.68 |
[159] szellemidézés: |
3 (6) / 1.56 |
[16] tûzpajzs: |
1 (4) / 0.72 |
[14] vakító fény: |
2 (5) / 0.18 |
[170] villámpajzs: |
4 (7) / 1.16 |
[22] villámsújtás: |
10 (13) / 9.27 |
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (14).
|
 |
SZOLGÁID |
 |
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Eszmeralda, a hájas worpel |
38/0 |
181% |
200% |
9 / 3.40 |
megsemmisült |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
v 154 |
ad 10 |
v 159 4651 4 136 200 |
x 10 |
z 19 10 |
be 29 1 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: sárkánylehelet v.var. ha a harc 1. köre van. |
2: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. |
3: tûzlehelet használata ha a harc 2. köre van. |
4: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #92. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 0 0 50 61 27;
VI erõ:200% ép:25%;
PV 5;
PSZ 47 48 46 50 66 57;
HE 1;
PT 1;
PTA 130 130 130 130 130;
PTB 130
130 130 130 130;
I 20;
SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb
10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület),
#6 (3. épület), #15 (4. épület), #22 (8. épület), #25 (7. épület),
#50 (20. épület), #474 (97. forduló), #285 (97. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda
pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a gólem csatos öve (#8366) |
* |
1 a merénylõ halotti maszkja (#10991)
|
* |
1 a merénylõ kerek pajzsa (#10961) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a teknõs vas lemezpáncélja (#25301)
|
* |
1 a tudás utazóköpenye (#2036) |
* |
1 a tûz fekete pikkelyvértje (#22170) |
|
1 a yeti láncinge (#26230)
|
|
1 bronz mellvért (#1047) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
2 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 díszes köpeny (#1138)
|
|
1 ében láncing (#134) |
|
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 halotti maszk (#1091)
|
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 lemezpáncél (#1000) |
* |
1 suhanó csizma (#195)
|
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 utazóköpeny
(#1136) |
|
1 vas lemezpáncél (#1001) |
* |
1 Xantin ezüstöve (#174) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bérmágus amulettje (#17395) |
* |
1 a bérmágus márványgyûrûje (#17426)
|
|
1 a jég karikaszimbóluma (#22811) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
|
1 a szakács
üstje (#192) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a védekezés ezüst fülbevalója (#4857)
|
|
9521 arany (#1) |
|
1 az angyalok sárgaréz nyaklánca (#28181) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 az elefánt díszes karkötõje (#16542) |
|
1 az élet kõamulettje (#5246) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1 bronzmedál
(#207) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
43 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182)
|
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
295 hamis arany (#809) |
|
1 háromszögszimbólum
(#1212) |
|
1 karkötõ (#1240) |
* |
1 kék gömb (#143) |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 roxati üvegszem
(#580) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
2 üvegszimbólum
(#138) |
* |
1 xenomorf csuklópánt (#498) |
Felszerelés |
|
5 aranydukát (#437) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
1 energiagyûjtõ (#202)
|
|
1 faragott idol (#282) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
2 õskõ (#8) |
|
1 relikviaszilánk (#604) |
|
1 Tiume batyuja (#529) |
Fegyverek |
* |
1 a mágus harci íja (#10274) |
* |
1 a tolvaj csonttõre (#9401) |
|
2 a
tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 a yeti harci nyílpuskája (#26488) |
|
1 az ellenállás könnyû íja (#28721)
|
|
1 ében nyílpuska (#133) |
|
1 ében tündekard (#132) |
* |
1 Enyészmester (#217) |
|
1 harci fejsze (#12)
|
|
1 hosszú íj (#1272) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286)
|
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
2 rövid tõr (#1302) |
|
1 rozsdás kard (#131)
|
|
13 sziklarepesz (#13) |
|
2 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
11 csótányláb (#25) |
|
1 elfu moha (#33) |
|
5 elonotichlan (#31) |
|
11 fehér gyógyital (#50) |
|
11 gyilkos boróka (#27) |
|
3 hatalom kék
itala (#58) |
|
15 hónakkupók (#30) |
|
4 hõsiesség itala (#52) |
|
2 kihívás itala (#68)
|
|
15 liánvirág (#24) |
|
11 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala
(#51) |
|
9 mézfû (#29) |
|
4 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
12 ragálygomba (#26) |
|
1 rémcserje (#34) |
|
4 sárga gyógyital (#61)
|
|
2 sárkányvirág (#32) |
|
17 sötét mák (#23) |
|
7 tejfonál (#28) |
|
2 tûzlehelet itala (#53) |
|
7 üvegcse (#14) |
|
4 védelem itala (#59)
|
|
12 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
2 asztrálesszencia (#154) |
|
2 barna manakõ (#149) |
|
8 ekinda haj (#147)
|
|
10 elektronit (#141) |
|
3 húsevõ bibe (#151) |
|
10 lemúr hártya (#161)
|
|
30 mandibula (#157) |
|
14 molad púp (#16) |
|
17 molitár háj (#165) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
18 nordkristály (#146) |
|
1 óriási xenópete
(#480) |
|
13 pirgamit (#152) |
|
1 xenópete (#278) |
|
4 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 3 arany (#1), 9 hamis arany (#809),
5 drágakõ (#2), 1 elektronit (#141), 1 rövid tõr (#1302), 1 aranydukát
(#437), 1 rémcserje (#34), 1 bronz mellvért (#1047), 1 hosszú íj (#1272),
2 barna manakõ (#149), 1 xenópete (#278).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 fehér gyógyital (#50), 1 óriási
xenópete (#480), 1 duzzadt xenópete (#479).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
RÉMCSERJE (34. TÁRGY) Nevét onnan kapta, hogy amikor az elsõ, fáklyával
kutató galetki felfedezõk rábukkantak, akkor a rémcserje árnyéka óriási
rémre emlékeztetett, és a kutatók el is futottak. Késõbb ez a giz-gazos,
nagyon száraz helyeken is megélõ tüskés növény megõrizte ezt a nevet. Bár
a boszorkánymesterek potens növénynek tartják, sajnos nemigen találkozhatsz
vele az alsóbb szinteken. [Szükséges varázsital fõzés szint: 7.]
DOPPLEGANGER (114. LÉNY) Egy hihetetlenül õsi faj, amelynek nincs történelme,
nincsenek híres személyei, nincs múltja: hiszen mindig más alakjában léteznek.
Ez a teremtmény egy másik lényt megérintve, képes annak alakját tökéletesen
felvenni néhány percen belül, így bárhova képesek bejutni. Nem csoda, hogy
sokan kémekként alkalmazzák õket. Persze, manapság már sok mágikus eljárás
létezik a dopplegangerek felismerésére. Egyes kutatók szerint az alakváltók,
és így a galetkik is a dopplegangerek elkorcsosult leszármazottai, és így
a faj jövõjét eme különös lények kutatásában látják - manapság azonban
a dopplegangerek egyre ritkábbak, amellett, hogy igen nehéz õket felismerni.
MUTILÁTOR KÖLYÖK (145. LÉNY) A mutilárok ezernyi csáppal rendelkezõ,
félelmetes teremtmények. Egy lüktetõ, barnásvörös tojásra emlékeztetnek,
amelyet ha megközelítesz, iszonyú csápok tömege tekeredik köréd. A mutilátor
csemeték gyengék és életképtelenek, könnyû õket elpusztítani, bár már ilyen
kis korukban is rendelkeznek szüleik tûzre való immunitásával. Ha sikerül
legyõznöd, ízletes zöldvérû ill. puhány falatokat nyerhetsz ki belõle.