Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a KGK?
Ismertető a játékról
Gyorstalpaló - Szabályok
Alternatív szabályok
Beszélgetés a tervezővel
KGK-t forgalmazó boltok
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
Írások, novellák
Gyakori kérdések
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Termékismertető - Káosz Galaktika Kártyajáték - Alappakli

A lista folytatása...
KGK-ról általában (2077)
Szeretnél-e új Káosz Galaktika Kártyajáték kiegészítőt? (41)
Melyik lapokat szereted legjobban a Káosz Galaktika Kártyajátékban? (111)
KGK csere-bere (115)
Kombók és paklileírások (91)
Ami a szabályokból nem derül ki. (62)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
mivel három kiadást élt meg a M* mellik a kakuktojás?
 
hi
érdekelne, hogy itt ki melyik kiadású mágussal játszik?
az egyszerűség kedvéért
a, zőőd
b, fehéér
 
A varázsló "csak" a mozaikmágiát használhatja. Ha ettől bármi eltérna akkor az az adott kaszt leírásában szerepel.
 
Még egy kérdésem van:
A varázsló karakter kizárólag csak a magas mágiát és a varázsló varázslatokat használja vagy képes
PL: Boszorkánymesteri mágia:villámmágiára? vagy effélékre( azt tudom hogy a bárd és a papmágiát nem használhatja de az ETK a többire nem tér ki)
előre is kösz
 
Kedves Macros!

Teljes mértékben a KM döntése, de megpróbálok némi irányvonalat adni...
bot mindkét végébe lehet 1-1 darabot rakni (hiszen itt csóva formában érvényesül a hatás.)

Kardba négy darabot, amennyiben a keresztvas, és a markolt "T" alakú (1-1 a kersztvas végeibe, 1 a kerszetezésbe, és 1 a markolatba)

Páncélba, és pajzsba 1-1 darabot.

Végezetül még egy gondolat. Ahhoz, hogy létrehozzuk ezt a varázstárgyat szügség van egy drágakőmágusra, aki ért a fegyverkovácsolás képzettséghez 4.fokon ill. MF-n, mert csak Ő lesz képes úgy beleilleszteni a drágakövet a fegyverbe, hogy a drágakő kifejtse a tárgyra a hatását. Adott esetben Gilron pap, vagy Törpe, ill. Elf kovács is helyettesítheti a Varázsló hiányzó képzettségét. Ebből következik, hogy páncélhoz, pajzshoz páncélkovács; gyűrűhöz, nyaklánchoz, egyébb ékszerhez ötvös; Bothoz fafaragó; tesbe ültetett drágakőhöz (maximum az Egonak megfelelő karát mennyiség helyezhető a testbe ha ezt az értéket túllépjük a személyes aura egyszerűen kilöki a drágakövet a testből. Ez akkor is bekövetkezhet, ha valamilyen hatás -pl. bódulat- miatt csökken az ego) Élettan, alkímia, herbalizmus, lélektan sebgyógyitás. képzettségek MAGAS szintü ismerete szügséges.

További kellemes játékot!

-Kalandmester-
 
JÓ kérdés:
Egy fegyverbe, botba, gyűrűbe max hány drágakövet lehet belerakni mert az ETK nem mondja ki hogy csakis egyet lehet de azt sem hogy x mennyiségűt
 
Akinek új könyvre van szüdsége, annak a Titkos Fóliáns az ideális megoldás, mert a 2.Törvénykönyv mellt magában foglalja a Harcosok, Gladiátorok, Barbárok kiegészítőt is. Az új rendszer megjelenése miatt, - ez a többi kiadványra is igaz - a könyv gyártását leállították. Korlátozott páldányszámban még kaphatóak a szerepjáték szaküzletekben, és fellelhetőek nagyobb könyvesboltokban is.

Jó játékot Mindenkinek!
 
Mert ezt így sokan megveszik,hogy lehesen új könyve.
 
Anyagi, vagy eszmei értéke?
 
HEllÓ! Mit ér egy első kiadású Második Törvény könyv?
 
Hi,

Tooma papokról a Summariumban, a váltottkasztról a Második törvénykönyvben találsz leírást.

Pappá kinevezéskor kap egy smaragdköves fegyvert, ami szent szimbólumként funkcionál, és +2/+5/+5 van a harcértékein.

Szintenkét:
1.TSZ 9, majd 6 Mp-t kap Élet, Természet szférás papi varázslatokkal.
10 Hm-et (3 TÉ, 3 VÉ-re)

3. szint: ingyen fanatizálás 20 óránta egyszer (1 kör imával jön létre) közben nem pszizhet, varázsolhat.

6. szint: ingyen fanatizálhatja mostmár a tömegeket is, de max. 100 méter sugarú körben, 5. TSZ-ű NJK, illetve JK harcérték módosítót kap, a többi NJK bátorságnövekedést. Csak törpékre hatásos, szónoklatot kell tartson Toomáról.

9. szint: ingyen hősi lélek, istentől jö, nem ő rendelkezik vele

11. szint: smaragdmágia tízévente egy smaragdköves fegyver készítése, KM határozza meg mit tud a cucc.

Egyenlőre ennyit tudok segíteni...
 
Üdv KM!
Én újonc vagyok a m.a.g.u.s. világban.(2év)
Lenne egy kérdésem,íamire nem igazán találok választ.És néha km kedek is kis csapatunknak.Van egy Tooma hitü törpém aki pap szeretne lenni!
És nem tok mit kezdeni!Tanácsod vátom!Esetleg a hozzá tartozó mágiák lelőhelyét vagy valamit ami segít !Előre is köszi!
 
Így már tiszta. A tsz.-t pedig csak azért írtam,mert a hatalmat, és a tudást, ill. a tapasztalatot ez fejezi ki a leginkább.
 
Azt hiszem félreértettél.
Teszemaszt van egy varázsló, aki már évek óta áll Doran szolgálatában, és van 4. fokú magasmágiája. A mágustanács fejének meg 5. fokú. Az tud 1 seg. alatt varizni, ez meg tudja, hogy fejlődnie kéne még hozzá. Én így értettem.
Amit írtál egyébirát teljesen reális, bár Én a Tsz-t már nem veszem figyelembe képzettségeknél.
 
Ebben az esetben vajszívü voltam, mert a 3. foknál arra jön csak rá a kari, hogy csinálhat majd új spellt,és iszonyú erősnek tartja. 4.fokon (9.tsz)arra, hogy valamikor talán képes lesz Ő is 1 seg alatt varázsolni.

Cor.: a beavatott 6.tsz-ű

Hangsúlyoznám,hogy mint mindenhol itt is vannak kivételek, és ez általánosan igaz csak.
 
 
Kibaszom a billentyűzetem... most az n maradt le... :/
 
Miszerit?
 
Szertném felhívni a figyelmed a legendaismeret képzettség leírására, valamint a magasmágja titkos képzettségi mivoltára
 
Que?
 
Természetesen az azt után vessző lenne, nem m betű
 
Meg aztm hogy amit csinált mesteri, de nem művészien tökéletes. Mindenki hallott legendákat, látott csodaszép készítméyeket a saját munkájából. Ahhoz tud viszaonyítani. A mágus is tudja, hogy a másik faszább, ha az 1 segmens alatt varázsol, míg ő 12 óra alatt...
 
Szép napot!

4. foktól kezdve tudja az asztalos, hogy már mindent tud...
 
Amit mondtam, a kráni csapat miatt mondtam. A kp-k ott a rendes plussz vehető mértékben az 5. fokú képzettségekhez is bőven elegendőek voltak. Nem láttam visszafogottságot. A tanárokat meg Te mesélted be és igencsak kibasokat szívtunk miattuk. Ugyebár kékvarangy meg ilyenek.

Ja, jelenleg az Almásban lakunk, mert Kisvárda felújítás alatt volt. Kicsit szépítettünk rajta. Fasza lett. Most költözünk vissza.

A csapatot nem tudjuk eredményesen (sokszor) folytatni, mert Peti nemigen ér rá De azt mondta, szakít némi időt, ha téyleg játszunk. Mi G-vel ráérünk, Ruzsó meg csak munkától és kedvtől függ.
 
Hali,

Na az azért durva, hogy 2. fokú asztalos nem tudja, hogy van nála jobb. Vagy 3. fokú kardvívásnál nem látott jobbat. Ezzel tutisan nem értek egyet. A tanárkeresést viszont teljesen így látom Én is. A pénzt úgy értetted, hogy csak fizetéssel egy iskolába nem fejlesztenek tovább 3. foknál? Mert ez nyilván így van. Senki nem mutatja be egy vadidegennek a mesterfogásait.

Karakterhalál nálam is becsúszik, de igyekszem elkerülni. Nem látom szükségszerűnek, meg aztán az élettörténete minden JK-nak előre megvan, és jó azt végigvinni. A kialakult karakter az igazán élvezetes, és a végén egy csattanó!

A tp nálunk is így van. Alessandro biztos gyorsabban akarna szintet lépni

A kp kérdésen tényleg felesleges vitázni, mert eleve másképp állunk hozzá.
 
Sziasztok!

Mestert találni nem könnyű, főleg olyat aki hajlandó is tanítani. Mert lehet neked pénzed akkor se fogod 3. fok fölé fejleszteni a dolgot. Más probléma az, hogy a karakter gőze sincs arról, hogy a képzettsége hányadik fokú és így amíg magát a tudást meg nem szerzi /értsd. képzettségét magasabb fokon is művelheti/ addig nem valószínü, hogy tovább akarna fejlődni. A mesélési stílusunk is különbözhet, mert nálam nagyon gyakori a karakterhalál. Kifejezetten véreskezü, és könyörtelen vagyok. A tp-n nem vátoztattam egy ork max tp:15 ez azt jelenti, hogy újdonság varázsa, és majdnem meghalt a karakter. Egyébként, 2 tp. A legtöbb tp a jellem és a jó személyiség kijátszásáért jár amikor is valaki hitelesen el tudja játszani azt amit kitalált. A fokok közötti kérdésbe nincs értelme vitázni, mert hidd el nálunk még így is kevés a KP! Abban igazad van, hogy automatikasan adok neki képzettséget, de a kp-t levonatom vele, néha akár mínuszba is. Mert attól, hogy valaki ötször elmegy kocsmázni nem azt jelenti, hogy be is akar rúgni. De ha Ő is inni akar, meg bulizni és ötször elmegy így kocsmázni, vagy esetleg már Ő ajánlja fel, hogy menjenek el bulizni, akkor mág közlöm vele, hogy felvette a dorbéozás 1. fokát, és vonja le a kp-t (akár mínuszba is)
 
Szerintem elbeszélünk egymás mellett. Na nem baj, ettől szép a fiktív írott szövegelés.

De: Ha valakit ötször elviszel inni, az neki 5 nap kiesés, úgyhogy akár úgyis felfoghatjuk, hogy KP-t áldoz a dorbézolás 1. fok megtanulására.

Tanítás? Igen, erős a dolog. Csak egy bizonyos fok fölött nehéz oktatót találni "szerencsére".
 
Nem kell újra kifizetni az alacsonyabb képzettségfokot. Ilyen nézőponti mellébeszéléseket hagyjunk Mondhatnám erre, hogy a 2-3. fok külöbségét fizeted ki a 3. fokhoz rendelt értékben, és ugyanott vagyunk... Ugyanazt mondod mint Én, csak nálam drágább egy képzettség.

Nos 5. szintig kb. 35-40 kalandot játszottunk. Asszem ez nem játékonként egy szint. Az, hogy mennyire van felemelve a tp/szint teljesen lényegtelen a szinthez arányos karakterfejlettség szempontjából. Ha a karakter 5 év játék és 80 kaland után lesz 2. szintű akkor sem adok neki 10 5. fokú képzettséget (ez persze erős túlzás).

A szüzesség elvesztése tapasztalat? Kaptál 10 Tp-t. Az az érzésem más felfogásban mesélek. Azt sem hiszem, hogy a dorbézolás 1. fokot meg kell venni. Ha valakit elviszel 5-ször inni megkapja anélkül is, hogy áldozna rá.

Másrészről nem tudom olvastad-e a tanítást? Az táp. Csak találni kell olyan helyeket ahol rendes oktatók tanítanak, és tudni kell ellenértéket biztosítani, hogy meg is tegyék.
 
Na igen, azt nem mondtam, hogy drága KM-ünk 10szerezte a szintlépéshez szükséges TP-k számát, meg úgy minden TP-hez kapcsolódó küszöböt. Szóval nálunk így AD&D fíling van, nem ugrik mesénként egy szintet a csapat kezdetben. Sőt kifejezetten nehezen fejlődnek. Így azért más a helyzet, ügye? Szerintem pedig a szüzesség elvesztése ugyanúgy tapasztalat, (tehát játéknyelven képzettségpont kérdése) és oda kell rá figyelni, mint mondjuk az, hogy lefordulsz-e a székről 2 üveg bor után, vagy nem. Ugyanúgy hozzátartoznak egy karakter életéhez.

Más megközelítés: Logikusan nézve miért kéne a teljes KP-t kifizetni egy magasabb szintű képzettségnél? Mindegyik az alacsonyabbra épül, és azt már tudja a karakter.
 
Eszementül elhúznak? Ne felejtsd el, hogy minden marhaságra KP-t kell költeni... Elvesztetted a szűzességed? Nyomasd 2 KP-ért a szexuális kultúra elsőfokot (ügye a legtöbb kasztnak nem elsődleges). Nem akarod, hogy átb*sszon a kereskedő? Vegyél szépen számtant, értékbecslést, fegyverismeretet. Nyelveket akarsz bszélni? Vedd meg szépen mindet... Nem akarod, hogy kilógjon a kapanyél a szádból? Vegyél már ékesszólást. Lovagolni akarsz? Vegyél szépen egyensúlyérzéket, meg állatismeretet is hozzá. És így tovább. És akkor még a kasztspecifikus képzettségekről szó sem esett. Én a különbséges módszert támogatom.
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Shadowrun | Battletech | Káosz Galaktika Kártyajáték | AD&D | Vampire | Magic | PC játékok | On-line játékok | PS2 | M.A.G.U.S. | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.