Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Mi legyen a következő 2 tókenes zén neve?

1.) Tókenek I és Tókenek II.
2.) A fény / sötétség gyermekei
3.) Zén komisz / furfangos tókenjei

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zsákbamacska február 9.
A pillanat képe
Intelligenciapróba
(Ősök Városa esemény)
Küldd el képeslapként!
"Vajon mire gondolhatott e feladvány tervezője? Ha a vörös gombokat választom, talán megtalálom megbízómnak, a szint helytartójának elrabolt fülbevalóját... De ha a kék gombok kombinációval kísérleteznék, a kevesebb lehetőség miatt nagyobb esélyem lenne a túlélésre..." - hosszantartó töprengés egy kaland intelligenciapróbája előtt
Nézz szét a galériában!
Homokdűnék - az új meta
Kredit akció 2021.04.14.-2021.04.21.
A Hatalom Kártyái rendszere
Ajándéksorsolás Április
Ajándéksorsolás Március – Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Sárkányok földje
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Homokdűnék
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: Labirintus
Termékismertető - HKK Negyedszázad

A lista folytatása...
Mi legyen a következő 2 tókenes zén neve? (2)
Homokdűnék - az új meta (7)
HKK kérdés? (45492)
[HKK Piac] Régi lapok (1469)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28351)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9450)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Mardakor bölcs

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 26 szavazat alapján 6.3)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 39 szavazat alapján 9.2)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 26 szavazat alapján 9.0)

(AK129) Használhatok-e Mardakor bölcset a Sokszínűség jutalma versenyeken. A hagyományoson max. három lapot használhatok egy fajtából, Sokszínűség jutalmánál max. egyet. A Mardakor bölcs mindkét esetben eggyel növeli ezt.
(AK130) Használhatok Mardakor bölccsel két Fekete Pétert a pakliban. Mardakor bölccsel egy lapból eggyel többet lehet használni, mint amennyi megengedett.
(AK131) Mi történik akkor, ha az ellenfelem Semleges csatamezővel és Mardakor bölccsel játszik egyszerre, és én a játék előtt a Semleges csatamező hátránya miatt kiveszem a paklijából a Mardakor bölcset? Megóvhatom-e a meccset, mivel egy lapjából illegálisan van négy a paklijában, vagy ki kell-e cserélnie a meccs előtt, vagy a meccs után, a side-olás alatt? Egyik sem. Ilyenkor használhat négyet, hiszen a Mardakor bölcs a paklijában van, csak a meccsen nem használhatja a Semleges csatamező hátránya miatt a lapokat.
(AK132) Mardakor bölccsel játszok, így van egy lap, amiből 4 van a paklimban. Nem rakhatom mind a négyet a kiegészítőbe a Mardakorral együtt. A Mardakornak a paklidban kell maradnia. A másik négy lapot természetesen ki lehet rakni a kiegészítőbe, de a Mardakor bölcs szövege az, hogy ha a játék elején a pakliban van, akkor egy fajta lapból eggyel több lehet a pakliban, vagy a kiegészítőben. Ha nincs a pakliban a játék elején, akkor a pakli, vagy a kiegészítő illegálissá válna, így Mardakort nem lehet „kisideolni”.
Ha használok egy Mardakor bölccsel 4 Mardakor misztikust, akkor a 4 alapszínem mellé, még négy színből használhatok 3-3 lapot.
Ha valaki 4 db Mardakor ajándékozóval játszik (a Mardakor bölcsnek köszönhetően), akkor először megmutat két ajándékhozót, ami miatt +1-et húz, és ha így még mindig kevesebb lappal kezdene, akkor megmutathatja a másik kettőt.
Korábban azt írtuk, hogy Mardakor bölccsel használhatok negyediket egy olyan lapból, amit a Mardakor misztikussal raktam be az 5. színből. Átgondoltuk a kérdést, és a Mardakor bölcs szövege szerint - \"egyik lapodból a megengedettnél eggyel többet rakhatsz a paklidba\" - akár ez, akár az ellenkezője megmagyarázható. Mivel úgy gondoljuk, hogy a bölcs szövegében a megengedett szó az egy fajta lap darabszámára utal, és a Mardakor misztikus erről nem nyitlatkozik (csak arról, hogy három bármilyen lapot berakhatok egy 5. színből), ezért logikusabb az, ha bölccsel nem lehet 4. lapot használni az 5. színből. Így megváltoztatjuk a korábban hozott döntésünket.
Vannak olyan szabálylapokhoz, követőkhöz vagy más lapokhoz kapcsolódó események, amelyek a játék legelején zajlanak, még azelőtt, hogy ténylegesen elkezdődne az első kör. (A játékos köre az előkészítő fázisával kezdődik. (Kódex 4.10.2.) Tehát minden, még az előkészítő fázisa előtt zajló esemény a körén kívüli esemény.) Ilyen például a Molluszk, az ócskás első ócskaságának létrejötte, a Korlátozás dobatása, vagy a Mardakor bölcs, Mardakor misztikus, Mardakor ajándékhozó, Mardakor taktikus megmutatása. Molluszkkal a játék elején kapott dobótőr/moa torpedó/chd fattya ezért nem számít adott körben kijátszott lapnak, mert még az első kör elkezdése előtt jön létre. Az automatikus hatások azonban már ilyenkor is működhetnek. Pl. ha a Korlátozással dobott lapok közt van A teknősök bölcsessége, annak hatása ugyanúgy lapot fog dobatni az ellenféltől, és az így eldobott Szomorú szamurájra is lehet a kör végén lapot húzni. (Utóbbi esetben a kezdő játékos köre végén történik a laphúzás, mindegy, hogy konkrétan ki kezdi a játékot.) A teknősök bölcsességének lapdobató hatása egy kapcsolódó hatás. Csak azután jön létre, miután a Korlátozás hatása minden játékosnál lezajlott. Azaz a maradék lapból fog dobatni.
Kiadás: Legendák Völgye Gyakoriság: ultra ritka Lapszín (isten): Raia Típus: kalandozó Altípus: gnóm Szöveg: Élet: 1. Ha a játék elején a paklidban van (meg kell mutatnod!), az egyik lapodból (a meccs végén meg kell mutatnod) a megengedettnél eggyel többet rakhatsz a paklidba vagy a kiegészítőbe. Ez csak legalább 3 idézési költségű lap lehet. Ha több Mardakor bölccsel játszol, nem növelheted kettővel ugyanannak a lapnak a mennyiségét. Illusztráció: Ruzsinszki Zsolt

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2006. július 10. 09:22:45Utolsó frissítés: 2020. augusztus 10. 14:22:20 Küldd el a cikket másoknak


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2021
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.