Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Milyen hatással volt rád a járvány a HKK szempontjából?

1.) Nem változott semmi, amint lehet, jövök versenyezni, várom már a 11. kiadást!
2.) Voltak átmeneti nehézségeim, de megoldom őket, a játékról nem mondok le.
3.) Össze kell húzni a nadrágszíjat, biztos, hogy HKK-ra kevesebb jut.
4.) Súlyos hatással, idén már biztos nem fogok HKK-ra költeni, de nem hagyom abba.
5.) Úgy néz ki, a járvány miatt le kell mondanom a HKK-ról.
6.) Nem HKK-zom, csak szavazok.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli – Vérfarkasok április 24.
Alfa pakli – Ősi sárkányok április 24.
A pillanat képe
Orgling szolga
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az orglingok csak szolgának jók!" - idézet a Szint Uralkodójának szájából
Nézz szét a galériában!
Szivárgás – Szoros időrend
HKK versenyek a járvány után
HKK 11. kiadás információk
HKK információk
Újra HKK Verseny

A lista folytatása...
HKK Kiadói tervek - 2020
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immunis

A lista folytatása...
HKK kérdés? (45165)
HKK versenyek a járvány után (18)
Milyen hatással volt rád a járvány a HKK szempontjából? (23)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28266)
Lapötletek (64377)
Versenyhirdető (1737)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Robbanó birkák

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 22 szavazat alapján 7.9)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 26 szavazat alapján 9.0)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 14 szavazat alapján 8.5)

(AK127) Használhatom a Robbanó birkák képességét, ha az ellenfelem éppen nem cselekszik, amire reagálhatnék. A Robbanó birkák képessége azért reakció, mert szerettük volna egyértelművé tenni, hogy reakcióként is használható. Ettől függetlenül a képességet bármikor lehet használni, amikor más azonnali hatást is lehetne.
(AK127) Kap izmot a lényem A lélek súlyától, ha A lélek súlyának célpontját reakcióként beáldozzák mondjuk egy Robbanó birkáknak. Az eset hasonló ahhoz, amit leírtunk A káosz hangjairól (új). Először megállapítom a lap teljes hatását, csak azután történik rá a reakció. Így, hiába nincs már ott a célpont lény, A lélek súlyának második képessége attól még létrejön, és megadja az izmokat a lényemnek.
(AK129) Beáldozhatom a lényeimet a Robbanó birkákhoz a harci fázisban a sebzéskiosztás után, úgy mint az árnyéknál. Bár a Robbanó birkákon úgy szerepel a képesség, hogy reakció, és reakciót csak akkor lehet használni, ha reagálok vele valamire, de nem akarjuk, hogy a kicsit pontatlan fogalmazás miatt torz helyzetek szülessenek, így a Robbanó birkákat azonnaliként is lehet használni. Mivel az is szerepel a lapon, hogy olyan lény is áldozható neki, ami éppen a gyűjtőbe kerülne, ezért ütés után az ütés miatt meghaló lényeket is fel lehet neki áldozni.
(AK129) Mi történik akkor, ha van két lényem, egy Robbanó birkám, én be akarom dobni a lényeimet a birkának, de az ellenfél A sors fintorával (új) reagál? Menjünk csak szépen sorban! Kijelentem, hogy bedobom az egyes lényt a birkának, mivel itt a birkáé a képesség és a lény áldozása a költség, ezért a költséget egyből ki kell fizetnem, így a lényt feláldozom. Ezután az ellenfél A sors fintorával (új) reagál, amire én a birkám reakció képességével, és beledobom másik lényemet. Ezután a reakciók visszafelé kiértékelésre kerülnek. Létrejön a kettes lény feláldozása miatti sebzés, majd létrejön A sors fintora (új), majd nem jön létre az első lény által okozott sebzés, hisz azt a fintor megakadályozta, és a birkám elveszti a képességét.
Mikor reagálhatok egy reakció forrással? Erre a kérdésre elég összetett a válasz. Alapvetően, ha a reakció leírása meghatározza, hogy mire lehet reagálni vele, akkor az egyértelmű. Pl. a Kismassza (új) meghatározza, hogy olyan forrásra lehet reagálni vele, ami a lényeimre hatna. Ennek a forrásnak nem kell cselekvésnek lennie az ellenfél részéről, azaz nem csak az aktivizálást igénylő hatásokra és a lapkijátszásra lehet reagálni a Kismasszával, hanem az automatikus hatásokra is. Ha a reakció szövege nem említi, hogy mire lehet reagálni vele (pl. Robbanó birkák), akkor azzal a reakcióval csak az ellenfél cselekvésére (lapkijátszás, aktivizálást igénylő hatás) reagálhatok.
Kiadás: Legendák Völgye, Alappakli, 8. kiadás, Alappakli, 9. kiadás (Végzetúr) Gyakoriság: gyakori Lapszín (isten): Leah Típus: szörny Szöveg: Reakció: Áldozd fel egy lény lapodat, amin nincs méregjelző: célpont játékos sebződik 2 ÉP-t. Olyan lényt is áldozhatsz, ami épp gyűjtőbe kerülne, de olyat nem, amit nem kényszerített áldozás miatt kerülne gyűjtőbe. Illusztráció: Váradi János

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2006. július 10. 09:22:53Utolsó frissítés: 2017. március 31. 13:42:53 Küldd el a cikket másoknak


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.