Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kátyái - Tükördimenzió november 23.
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
A pillanat képe
Mit rejt a köd?
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
"A csarnok közepén fehéren örvénylő ködöt látsz. Lassan lépkedsz felé. Érzed, hogy ez nem lehet más, mint az Ősök Központi Csarnoka! Ahogy egész közel érsz, látod, hogy a ködben figurák szellemalakjai örvénylenek. A kobudera nevű torzszülöttekre hasonlítanak, de sokkal magasabbak, és nemes a tekintetük! Hosszú karmaik vannak, és testüket szőrzet borítja. Miféle teremtmények ezek?" - részlet egy kalandból
Nézz szét a galériában!
Tükördimenzió bemutató – 4. rész
Előrendelhető a Tükördimenzió HKK kiegészítő!
52. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2019.11.23. PROGRAMJA
Őszi MondoCon 2019.11.02-03. – Eredményhirdetés
Tükördimenzió bemutató – 3. rész

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2019. november 30., Pécs 8.
Az eddig megjelent HKK kiegészítők listája
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
Lapötletek (64284)
Tükördimenzió bemutató – 1. rész (375)
HKK kérdés? (44906)
[HKK Piac] UR lapok (10498)
Kombók a HKK-ban (5929)
Excelsior (959)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Villámhárító

A lap felújított változata (ahogy egy késõbbi kiegészítõben megjelent)

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 62 szavazat alapján 8.6)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 83 szavazat alapján 8.6)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 60 szavazat alapján 8.2)
(AK100) Tizet sebzek az Ősvillámmal, ha van a játékban egy Villámhárítóm, és van legalább kilenc lap a kezünkben. Az Ősvillámon az a szöveg, hogy max. kilencet sebezhetsz vele, csak a varázslat saját sebzésére vonatkozik, egyéb módosító hatásokkal ezt lehet növelni.
(AK101) Hány lapot kell dobnom a Koncentrált energiához, ha egy varázspontért kijátszott Villámhárítót akarok leszedni vele? A Villámhárítónál csak helyettesítem az idézési költséget. Ez csak a kijátszáskor számít, ha már egyszer kikerült az asztalra a lap, attól fogva az idézési költsége egy áldozás. Mivel itt tárgyról van szó, ezért egy áldozás egyes idézési költségnek felel meg, vagyis nem kell lapot dobnom.
(AK121) Mire immúnis pontosan egy forrásra immúnis lény? Először is tisztázzuk mit is nevezünk forrásnak! Forrás minden varázslat és hatás. Menjünk tovább, mit nevezünk varázslatnak és hatásnak? Varázslatnak nevezzük összefoglalóan a bűbájokat, azonnali és általános varázslatokat. Egy lapra akkor hat varázslat, ha egy általános vagy azonnali varázslat hat rá, vagy közvetlenül rárakunk egy bűbájt. Az asztalra, nem pedig lapra rakott bűbájok már a hatások közé tartoznak. Hatás az, amikor egy asztalon levő lap vagy önálló jelző hat bármilyen más lapra, legyen az szó akár állandó hatásról (pl. +1/+1 minden lénynek), vagy aktivizálást igénylőről. A helyszínek által kifejtett képességek is ugyanilyen hatások, sőt tovább megyek: a követők és szabálylapok képességei is lehetnek hatások, amennyiben azok játékban levő lapra hatnak. Igaz ugyan, hogy követőre és szabálylapra nem hat semmilyen lap, de attól a hatásaik még ugyanolyan hatások mint bármely más lapé. Például, ha egy követő ad egy szintet minden kalandozónak, az ugyanolyan hatás, mint mondjuk az Alanori Krónika (új) vagy A közösség ereje (új) hatása. Ez a követő sem fog szintet adni annak a kalandozónak, ami hatásokra, vagy forrásokra immúnis. Sok embernek szoktak gondot okozni a tárgyak is. Egy asztalra rakandó tárgy képessége az hatás, legyen az akár egy Alanori Krónika (új), vagy egy Villámhárító. Ezzel nincs is gond. De mi van a KF-es tárgyakkal. Amikor egy tárgyat rakok egy lényre, az nem hatás, nem is varázslat, tehát nem is forrás. Emiatt forrásra, hatásra, varázslatra immúnis, vagy ezekkel nem célozható lényekre rá lehet rakni a tárgyat, és emiatt nem lehet megakadályozni egy galetkire rakott tárgyat testrész feláldozásával. Viszont, ha egy tárgy rajta van egy lényen, akkor az általa a lényre kifejtett képessége hatás. Hatás tehát az Izzó lemezpáncél által adott -4 ÉP, hatás a Göcsörtös bunkó (új) által adott plusz sebzés, a Királyi palást által adott két szint és büntetés, vagy a Szent pajzs által adott +4 ÉP, mágikus védekezés, és a sikeres kijátszásakor adott életjelző is. Válaszolva az eredeti kérdésre: a forrásra immúnis lényekre semmilyen varázslat és hatás nem hat, beleértve a helyszíneket, szabálylapokat és követőket.
(AK147) Veszíthetek varázspontot és kaphatok komponenst akkor, ha egy Bo'adhun varázsital van a gyűjtőmben, és reakcióval megakadályozzák egy tárgyamat. A Bo'adhun varázsital nem sikeres kijátszáskor működik, hanem a kijátszáskor. Miután kifizettem a tárgy idézés költségét, döntenem kell arról, hogy veszítek-e varázspontot és kapok-e komponenst a Bo'adhun varázsital miatt. Mindez még a reakciók előtt történik. Értelemszerűem, ha a Bo'adhun varázsitalt egy Kyorg managömbnek dobom el, hogy helyettesítsem annak idézési költségét, a managömb után még nem veszíthetek varázspontot, és nem kaphatok komponenst. Hasonló esetet írtunk le a Villámhárítóval kapcsolatban az AK98-ban. A Bo'adhun varázsitalnak már a kijátszáskor ott kell lennie a gyűjtőben, ahhoz hogy használhassam, nem elég csak a kijátszás után ott lennie.
(AK98) Nem kapok szörnykomponenst a Bo'adhun varázsitaltól a Villámhárító kijátszásáért, ha az italt idézési költségként áldoztam a kijátszásához. A varázsitalnál a lap kijátszásakor kell eldönteni, hogy költesz-e plusz varázspontot, vagyis már a kijátszáskor a gyűjtőben kell lennie, nem elég, hogy kijátszás után már ott van.
A Villámhárító és a Vlagyimir szekercéje nem fémtárgy mivel nincs rajtuk fém ikon.
Kiadás: Ébredés Gyakoriság: ritka Lapszín (isten): Fairlight Típus: tárgy Szöveg: Idézési költségéből az áldozást helyettesítheted 3 VP elköltésével. Képességei passzívan is működnek. Minden villámsebzés +1 sebzést okoz. Ha valaki sikeresen kijátszott, ill. használt egy villám vagy elektromos forrást, akkor rakj a villámhárítóra egy villámjelzőt. (P): Célpont játékos sebződik annyit, amennyi villámjelző van rajta (ez villámsebzés). (P), 2 VP, áldozd fel: Célpont lap, amelynek max. kétszerannyi az idézési költsége, mint amennyi villámjelző van rajta, a gyűjtőbe kerül. Illusztráció: Váradi János

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2004. január 9. 10:20:28Utolsó frissítés: 2015. május 20. 18:52:45 Küldd el a cikket másoknak


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.