Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Sheran lázadása
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Kering egy misztikus történet a köztudatban, melyről senki nem tudja mennyi is a valóságtartalma. Egykoron Sheran, a Természet Istene úgy bedühödött az Istenek Panteonjában vívott csatározások során más istenekre, hogy pár órára elvesztette a kontrollját a Ghallán élő teremtményei felett. A növények fellázadtak, és mindenkinek nekiestek, aki az útjukba került. Különösen az erdőben táborozó kalandozók jártak alaposan pórul az eset során.
Nézz szét a galériában!
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
Hatalom Szövetsége - 54. félév végeredmény

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (30)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Villám szimbólum

A lap felújított változata (ahogy egy késõbbi kiegészítõben megjelent)

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 10 szavazat alapján 7.7)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 11 szavazat alapján 4.5)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 7 szavazat alapján 5.9)
(AK10) A Bűbájlidércre hat minden olyan varázslat és hatás, mely bűbáj(ok)ra fejti ki hatását (pl. Egyszerűsítés, Mágiatörés), valamint olyan varázslatok, melyek a lények egy csoportjára hatnak (pl. Vulkánkitörés). Nem hat rá viszont az olyan varázslat, vagy hatás mely egy célpont lényre hat (pl. Villám szimbólum, Tisztítótűz).
(AK13) Ha van egy A takarékosság jutalma bűbájod, és egy Villám szimbólumod, akkor összesen három lehetőséged van: elköltesz 3 VP-t, egy VP-t és egy SZK-t, vagy két SZK-t a szimbólumra. Természetesen ez utóbbi esetben gyakorlatilag 4 VP-t költöttél, mivel A takarékosság jutalmával 1 szörnykomponenst 2 VP-ként használhatsz speciális képességek aktivizálására, de ilyenkor nem kapod meg a plusz egyet VP-ben, az elvész.
(AK18) Bűbájvédelemmel ellátott klónozott lényt meg lehet ölni varázslattal, lehelettel, mérgezéssel, Villám szimbólummal stb. A Bűbájvédelem megvédi a Klónozást mint bűbájt, de nem védi meg mint lényt. Ráadásul a Bűbájvédelmen az szerepel, hogy a célpont bűbájt nem lehet varázslattal vagy speciális képességgel a gyűjtőbe küldeni. Régebben a speciális képesség kifejezést használtuk a lények harci képességére és pl. a Villám szimbólum passzivizálására is. A 3. kiadás szabályai már egyértelműek, a lények speciális képességekkel bírnak ugyan, de ha bármilyen lap (lény, tárgy stb.) által kifejtett hatás valamilyen célpontra hat, akkor azt hatásnak, nem pedig speciális képességnek hívjuk. (A direkt sebző harci képességek nem tartoznak ide.) A Bűbájvédelmen ezek szerint a "speciális képesség" kifejezést a "hatás" szóval kell helyettesíteni, akárcsak a Mágikus erőd és a Rejtő köpeny esetében.
(AK20) A Pozitív létsík esetében el lehet dobni lapokat A szirének énekével, illetve lehet lőni a Villám szimbólummal, mindkét esetben 0 ÉP-t sebezve.
(AK31) Van egy Duplikátumom a gyűjtőben, és egy az asztalomon is, amely Villám szimbólumot másol. Az alakváltó lapok szabályai miatt Kiegyenlítéssel nem hozhatom vissza a gyűjtőben levő Duplikátumomat. A Duplikátum is egy alakváltó lap, azaz amint sikeresen játékba kerül, azonnal felveszi egy másik lap alakját. Minden szempontból olyan lapnak kell tekinteni, mint amilyen a lemásolt lap, kivéve az idézési költségét. Játéktechnikai értelemben tehát az asztalon nincs Duplikátum, Villám szimbólum van helyette. A Kiegyenlítéssel pedig csak akkor lehet visszahozni lapokat a gyűjtőből, ha az adott lapból már játékban van legalább egy.
(AK4) A Várvédők képesek megsebezni mágikus védelmű lényeket is, mivel a Várvédők nem lényként, hanem hatásként sebeznek, akár a Villám szimbólum.
(AK61) Nem lophatok a Tolvaj klántaggal tárgyat, mivel a kártyán a 2 VP ikon a két varázspontot jelöli, tehát csak varázspontért jövő lapot lophat el. A tolvaj klántaggal kapcsolatban még egy fontos dolog, ami a bemutató versenyen többször felmerült. Ugye a klántag csak akkor lop, ha külön eldobok neki egy lapot. Ezt sokan elfelejtették. Ilyenkor a lapdobás a klántag képességének a használati költsége, tehát ha valaki nem dob lapot, mégis ellop egy lapot az ellenféltől, akkor utólag az a megoldás, hogy dob egy lapot, nem pedig az, hogy jó, akkor nem loptad el. Ez ugyanolyan, mint amikor valaki lő a Villám szimbólummal, vagy kijátszik egy lapot, és nem vonja le a varázspontot. Ha rájöttök, hogy ez történt, akkor utólag levonjátok.
(AK64) Ha két Élőáldozatom van játékban, és feláldozom egy lapomat, akkor is csak négy varázspontot helyettesítek vele. Az Élőáldozatot úgy kell értelmezni, hogy a lapáldozás az Élőáldozat hatásának költsége, a négy varázspont helyettesítés pedig az eredménye. A Villám szimbólumnál sem lőhetek három varázspontért egyszerre kettővel.
Kiadás: Alappakli, 2. kiadás, Alappakli, 3. kiadás, Alappakli, 4. kiadás, Hőskorszak, Túlélők Földje Gyakoriság: nem gyakori Lapszín (isten): Fairlight Típus: tárgy Szöveg: (P), 3 VP: 1 ÉP-t sebez egy lényen vagy játékoson. Szinesítő szöveg: "Őrült az, aki Fairlight papjaival dacolni merészel." Illusztráció: Lipták László

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2003. október 10. 20:04:55
Utolsó frissítés: 2024. január 12. 12:47:07


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.