Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Milyen hatással volt rád a járvány a HKK szempontjából?

1.) Nem változott semmi, amint lehet, jövök versenyezni, várom már a 11. kiadást!
2.) Voltak átmeneti nehézségeim, de megoldom őket, a játékról nem mondok le.
3.) Össze kell húzni a nadrágszíjat, biztos, hogy HKK-ra kevesebb jut.
4.) Súlyos hatással, idén már biztos nem fogok HKK-ra költeni, de nem hagyom abba.
5.) Úgy néz ki, a járvány miatt le kell mondanom a HKK-ról.
6.) Nem HKK-zom, csak szavazok.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli – Vérfarkasok április 24.
Alfa pakli – Ősi sárkányok április 24.
A pillanat képe
Lord Daramoula
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az öröklét, mint a villámcsapás, olyan hirtelen jött számára, miután Leah éjjeli teremtményei megfertőzték vérét a legádázabb betegséggel, ami valaha a világon létezett. Aztán egyik nappal cserbenhagyta a szerencséje, és egyik volt áldozatának bosszúszomjas rokonai kinyitották a hálószobáját jelentő koporsót. Aztán újra visszatért az élők közé..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Szivárgás – Szoros időrend
HKK versenyek a járvány után
HKK 11. kiadás információk
HKK információk
Újra HKK Verseny

A lista folytatása...
HKK Kiadói tervek - 2020
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immunis

A lista folytatása...
HKK kérdés? (45163)
HKK versenyek a járvány után (18)
Milyen hatással volt rád a járvány a HKK szempontjából? (23)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28266)
Lapötletek (64377)
Versenyhirdető (1737)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Kronobogár

A lap felújított változata (ahogy egy késõbbi kiegészítõben megjelent)

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 11 szavazat alapján 6.7)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 13 szavazat alapján 5.7)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 12 szavazat alapján 7.9)
(AK44) Abban az esetben, amikor két, az asztalra kirakott, permanens hatású lap ellentmond egymásnak, mindig az az érvényes, amelyiket utoljára játszották ki. Tehát ha van A föld síkja az asztalon és az ellenfelemnek van egy Kronobogara, akkor ha a sík jött ki később, akkor aktívan jönnek az épületek, ha a bogár jött később, akkor passzívan.
(AK45) A szabálylapok mindig felülbírálják a "sima" lapok hatását, tehát ha van Kronobogár és Teljes front játékban, akkor is +2 VP-ért aktívan jöhetnek a lények. Ugyanakkor az állandó hatások mindig felülbírálják az egyszerieket, tehát a Kronobogár mellett passzívan jönnek a repülő lények is, sőt az olyan lények is, amikre az van írva, hogy aktívan kerülnek játékba (pl. Utcakölyök). Az egymásnak ellentmondó állandó hatások közül mindig az érvényes, amit utoljára játszottak ki. Pl. egy Kronobogár után kirakott Zuhatag miatt az úszó lények aktívan jönnek játéba, de ha ismét jön egy Kronobogár, akkor az felülírja a Zuhatagot, így az úszó lények ismét passzívan kerülnek játékba.
(AK45) A Kronobogár szövegét a következőképpen kell értelmezni: "Áldozd fel 1 ÉP-det: a Kronobogár gyógyul egy ÉP-t." A Szepukuval okozott sebzést semmilyen módon nem lehet meggyógyítani, így a bogár képességével sem.
(AK45) A Szepukuval okozott sebzést semmilyen módon nem lehet meggyógyítani, még a Kronobogár képességével sem.
(AK55) A Kronobogár képessége a következő: áldozd fel 1 ÉP-det: a Kronobogár gyógyul 1 ÉP-t. Miután sebesületlen lényen is lehet gyógyítani (ld. Az istenek könnye + Haarkon kegyence kombó), ezért a végeredmény az, hogy ha sikeresen kijátszottam a bogárra a Mániát, megnyertem a játékot, az ellenfelem már nem tehet semmit.
(AK55) Ha a Vízelementálra Mániát raksz, akkor az ellenfélnek azonnal (a reakció varázslatok és hatások után) használnia kell az elementál képességét, majd te következel, az ellenfél ismét úszni tanít, megint te jössz stb. Az ellenfél csak akkor cselekedhet mást, ha már nincs varázspontja a Vízelementál képességére. Ráadásul ez az ő körében is lezajlik, a fő fázisában ez lesz az első cselekedete. Vagyis elérheted vele azt, hogy az ellenfélnek soha többet nem lesz varázspontja. A Kronobogár képessége a következő: áldozd fel 1 ÉP-det: a Kronobogár gyógyul 1 ÉP-t. Miután sebesületlen lényen is lehet gyógyítani (ld. Az istenek könnye + Haarkon kegyence kombó), ezért a végeredmény az, hogy ha sikeresen kijátszottam a bogárra a Mániát, megnyertem a játékot, az ellenfelem már nem tehet semmit.
(AK57) Mi történik akkor, ha Sir Lonil Zomarra Utolsó áldást játszok ki? És akkor, ha Kisebb Zannal másolom? Az Utolsó áldás esetében egyértelmű a kérdés. Sir Lonil Zomaron az olvasható, hogy sebzésen kívül semmilyen módon nem kerülhet a gyűjtőbe, az Utolsó áldáson pedig az, hogy a lény a kör végén a gyűjtőbe kerül. A két lap ellentmond egymásnak, ezért a Kronobogárnál felállított szabályt követjük: az asztalon maradó lap hatása mindig erősebb az egyszeri hatású lapénál. Vagyis Sir Lonil Zomar nem kerül a gyűjtőbe. Ha Kisebb Zannal másolom az már más helyzet, mert a zan egy asztalon maradó lap, annak ellenére, hogy a kör végén a gyűjtőbe kerül. Ekkor is a Kronobogár esetét lehet követni: ha két asztalon maradó lap ellentmond egymásnak, akkor a később játékba került lap szövege a mérvadó. Tehát a Kisebb Zannal másolt Sir Lonil Zomar a gyűjtőbe kerül a kör végén. Felvetették még a Kísérteties bajnok + Sir Lonil Zomar kombó kérdését is, itt azonban már az alapfelállás hibás, hiszen Sir Lonil Zomar csak kézből kerülhet játékba, Kísérteties bajnokkal ezért nem lehet visszahozni.
(AK63) (AK64) Az előző Krónikában hibás válasz jelent meg a Bérmunkáról, ami ellent mond egyik régi számunkban leírt válasznak. A Bérmunkával, bár a lapon külön nem szerepel, de minden lényt csak egy képesség használatára utasíthatsz, és azt is csak egyszer kell használnia. Vagyis a Kronobogarat bérmunkázva csak 1 ÉP áldozására utasíthatom az ellenfelemet.
(AK63) Helyszín nem kerülhet passzívan játékba (pl. Kronobogártól, vagy Nimgilarió cselétől). Helyszínre csak azok a lapok hatnak, amikre ez külön rá van írva. Sem a bogár, sem a Nimgilarió csele nem hat a helyszínekre. Hasonlóképpen az idézési költséget módosító lapok sem vonatkoznak rá (pl. Káoszmester, Varázsszél stb.), kivéve a Túlélők Földjét, amire ez külön rá van írva.
(AK63) Helyszín nem kerülhet passzívan játékba (pl. Kronobogártól, vagy Nimgilarió cselétől). Helyszínre csak azok a lapok hatnak, amikre ez külön rá van írva. Sem a bogár, sem a Nimgilarió csele nem hat a helyszínekre. Hasonlóképpen az idézési költséget módosító lapok sem vonatkoznak rá (pl. Káoszmester, Varázsszél stb.), kivéve a Túlélők Földjét, amire ez külön rá van írva.
(AK67) Ha az ellenfél őrposztjában van egy Kronobogár, és én kijátszok egy Fanatikus szamurájt, akkor a bogár miatt a szamuráj passzívan kerül játékba, így nem tud egyből az őrposztba menni. A következő körben, ha aktivizálódik, akkor kell bemennie az őrposztba.
(AK77) Az ellenfelem Az alkotó örömét lő a Kronobogaramba, én átvállalom a bogár sebződését. Nem gyógyulom vissza Az alkotó örömétől az így elvesztett életpontokat. Először létrejön Az alkotó öröme, a bogár sebződik, én gyógyulok, majd ezután döntök arról, hogy mennyi sebzést vállalok át a bogártól, és én is ezután fogok sebződni.
Kiadás: Aranyforrás Gyakoriság: gyakori Lapszín (isten): Elenios Típus: szörny Szöveg: Az ellenfél minden lapja passzívan jön játékba (kivéve más lapra tett lapokat). A kronobogárt érő sebzés egészét vagy részét átvállalhatod magadra. Nem kerülhet rá jelző. Illusztráció:

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2003. október 10. 20:05:21Utolsó frissítés: 2015. május 20. 18:53:05 Küldd el a cikket másoknak


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.