Vissza a Főoldalra
 
Egyelőre üres.

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Pakliszerkesztő (mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Résföld június 18.
Zén Legendái: Kísértetjárás május 21.
A pillanat képe
A negatív létsíkon
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Miután az első kalandozók bejárták a negatív létsík kies tájait, beszámolóik szájról szájra járnak: "A negatív létsíkon döbbenetes, a ghallai életképhez semmiben nem fogható látvány fogad. Az égbolt sötét, mint a csillagtalan éjszaka. Hol sűrűbb, hol ritkább, baljóslatú mágikus köd borítja a tájat. A mágia természete teljesen más, óvatosan kell itt hát bánni a varázslással is."
Nézz szét a galériában!
Résföld paklibemutató: Erdei áramlatok
XIII. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2022.
Kérdezz-felelek 46.
HKK Nemzeti Bajnokság 2. nap formátuma
Résföld lapelemzés - 3. rész

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Nemzeti bajnokság
Termékismertető - Alfa pakli – Káoszhorda
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immúnis
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK Nemzeti Bajnokság 2. nap formátuma (17)
Lapötletek (64619)
HKK pakliszerkesztő (327)
Kérdezz-felelek 46. (13)
XIII. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2022. (3)
Résföld paklibemutató: Erdei áramlatok (7)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Kicsit feltorlódtak a dolgok, a lapbemutató holnaptól fog indulni.
 
mégse ma indul a Résföld lapbemutató?
 
Annak elenére, hogy jo a merlegem a korlatozas ellen, bízok benne, hogy kyberhez, vagy orangyalhoz hasonlo mechanizmus lesz.
 
szerintem amúgy Budapest mulligan lesz
 
Ez a Korlátozásra dobom a teki bölcsit valóban sok ember szemét szúrja, de a Résföldben jön egy egész jó ellenlap erre a mechanizmusra.
 
Igen, pontosan erre utaltam, nem volt semmilyen, a játékot felforgató változás, a zanszilánk is évekkel ezelőtt volt. Ha minden évben megigazítunk 1-3 olyan szabályt, amivel probléma van, mert túlnőtt rajta a játék, még azzal sem lenne gond. Valójában minden évben "kirotálnak" (és régen is kirotáltak) komplett etnikumok és szabályok, és folyamatosan jöttek be újak, hogy az új lapokról ne is szóljunk. A játék lényege pont a folyamatos változás és megújulás.

Az Új Nemzedék nem egy csodaszer, ami mágikusan hipp-hopp minden problémát azonnal megszerel. Csak és kizárólag a powercreepet, a lapok folyamatos erősödését hivatott korrigálni, és azt sem azonnal, csak évek alatt. Ettől függetlenül más problémák megoldásával is foglalkozni kell.

Más kérdés volt, hogy a Behó talis zsákbamacskában lesznek-e retró lapok. Igen, lesznek még, ezüstszélű, fehérszélű, 1. kiadásos és egyéb ritkaságok is, a foilos és ultraritka lapok mellett.
 
a azt hiszem, félreértettem, amit írtál. Igen, a korlátozás az valóban egy necces pont, ez a része engem is zavart a tesztek alatt. A jelenlegi verzióban amit tesztelünk (gondolom erről lesz szó a cikkben) ez már kisebb gond, mint az elején, de ettől még valós.
 
Eddig végig úgy teszteltük, hogy semmilyen ilyen kapcsolódó hatás nem működik. Ráadásul a Muligan alapvetően kézcsere, pakliba keverés, nem dobás/dobatás.
 
Ez a mulligan cucc nagyon megnoveli egyes paklik erejét. Érdemes gondolni a tekibolcsis, lavasarkanyos korlatozasra, ha kezdőkézre nem húzza fel az említett lapok egyikét. Vagy valami lassan jarjos koncepciora, ami első körre nem húzza fel a kereskedők céhét aktiváló xeront.
Biztos vagyok benne, hogy durva exploitok lennének, ha bevezetésre kerülne a szabály, nekem első blikkre nem szimpi
 
A zsákbamacskában lesznek retro lapok is vagy csak újabbak?
 
Én úgy gondolom hogy 26 év után illene kinőni a versenyszervezés gyermekbetegségeit a kiadónak..
 
A Magic gyakorlatilag a kezdetektől rotál, mégis csak az elmúlt 4-5 évben kétszer is változott a mulligan szabály és az elmúlt pár év standard játékában is több nerf / bann volt mint előtte 10 évig.

Inkább legyen ez az irány, hogy az ötleteket kipróbáljuk (akár csak egy verseny erejéig) és ha működik, akkor bevezetésre kerül, ha nem - akkor nem (lásd manaregeneráció)

A rota bevezetésével gyakorlatilag ez egy "új játék" lesz és inkább az átmeneti időszakban legyenek ezek a "kis kalandozások" az alapszabályokon kívülre, mint utána.
Ha véget ér az átállási időszak, akkor nyilván jelentősen szűkül a fejlesztők mozgástere.
(annyit megjegyeznék, hogy sem a manarendszer megváltoztatásával, sem a mulligannal nem tudok ennél a játéknál azonosulni)

Valóban vannak hiányosságok a versenyszervezés terén - pl. múltkori behós - de azért ez egy teljesen különálló dolog a játékfejlesztéstől - kb annyi köze van hozzá mint az aktuális időjárásnak.
(Ettől függetlenül tényleg jó lenne ha a behó komolyabban venné a saját eseményeit, remélem a Nemzetin pozitív csalódásban lesz részünk)
 
Lehet nem fogalmaztam teljesen egyértelműen. Bár mondjuk a zsz szabály változtatása pl. nekem ilyen volt. (Ennek nem a szükségességét vitatom. A dolog kellett abban a szituációban, de mégis fájó mikor ilyen szinten változik a játék)
Viszont a további ötletek szükségességének felmerülése (a teljesség igénye nélkül: a manaregeneráció, most a mulligan) engem mint játékost megrémít. Pláne most amikor ugye lassítjátok a játékot, rgo ezeknek a kiugró gamble faktoroknak pont hogy visszakellene tompulnia maguktól az elfogadható szintre.

A második kérdésre: pont nem azt írtam, hogy halogatni kell hanem hogy nem most hanem már évekkel ezelőtt kellett volna ilyeneken gondolkodni.

Most minek ilyen horderejű dolgokat piszkálni, ha már úgyis bevezetésre került a rota ami ezt (is ) kéne, hogy magától kezelje?
 
Na most a megvalósitás évekre halasztása témakörbe a kiadónak belemenni enyhén szólva nevetséges.
Hogy milyen változások történtek a rota óta amik alapjaiban forgatják fel a játékot?Hát nem is tudom pl.kezdöszabály,idézés,nerfelések/bannolások rota mellé..Nem beszélve arról hogy mikor nemsokára kirotál a 11.kiadás nem lesz alappaklija a játéknak.Versenyszervezési problémák mert érdekes mód mindenki panaszkodik rá.Ilyenek.
Viszont van némi pozitivum is:Pl.kezdö kategória, meg nekem szimpi még ez a muliizé is...
 
Két gyors kérdés:
Milyen változások történtek a rota bevezetése óta, amelyek alapjaiban felforgatják a játékot?
Ha van valami jó ötlet valakitől, amitől a játék esetleg jobb lesz, azt miért kell azonnal elvetni kipróbálás nélkül, vagy a megvalósítást évekkel későbbre halogatni?
 
Sziasztok,

Én csak azt nem értem, hogy le lett nyomva a nép torkán, hogy a rota jó dolog és szükséges annak érdekében, hogy ne törjön derékba az egész játék. Az is el lett mondva, hogy a rotának idő kell amíg a powercreepelt kiegek is kimennek, hogy igazán tudjon működni a dolog...

Azóta pedig folyamatosan ömlenek a kiadói ötletek, hogy hogyan lehet alapjaiban felforgatni ezt a játékot.

Mi szükség van erre az egészre? Most mitől ég ennyire a ház, hogy ilyeneket tegyetek amit fontolgattok? Az ilyen jellegű ötleteknek évekkel ezelőtt kellett volna megfogannia (némelyiknek inkább akkor sem), nem pont a rota átmeneti szakaszában.
 
Hmm, ja. Az se rossz.
 
Mulgannal akkor már.
 
Mulligan forevör...
 
Aki mulligan-elni akar, játszon Válogatással
 
A ceh offolas nem offol (illetve nerfel nagyon le) ezzel egyutt egy csomo aktivatort is? (gyngy-ket is) Ez nem gond?

Mondjuk az RF nem-ismereteben ez meg eleg teoretikus kerdes, mert lehet, hogy full draftolhatatlan (csak sok tiltassal) vagy epp kivaloan draftolhato lesz.
 
Köszönjük a cikket. Jó volt egy helyen látni.
Draft szempontból jobb 2+2(ha kell cèh offolassal).
Muligant nem eröltetnèm èn sem.
 
https://www.youtube.com/watch?v=PoQJM8SO6V0



Csak ez jut eszembe.
 
#teamNoMulligan +1
 
Mindenki nyugodjon le a pic*ába...ha lesz cikk,lesz mulligan is!
 
Én jó dolognak érzem a mulligant, sokszor segített volna egy pocsék kezdőkéznél. Valahogy ezt is át lehet szabni hkk-ra, én mindenképp támogatnám.
 
egyetértek Szabolccsal, szerintem még egy olyan mulligan se működhet, ahol mindkét játékos ugyanannyi lapot cserél le.
 
Elég sok témát érintettem, örülök, hogy mással kapcsolatban nem merült fel probléma. Erre majd részletesebben visszatérünk holnap!
 
Ahoy,

"Újrakeverés (mulligan) a HKK-ban
Ez a szerencse szerepét csökkentő, az extrém rossz húzásból eredő pechfaktort redukáló szabály a HKK-n kívül szinte minden TCG-ben jelen van különböző formában. Sokan felvetették már, hogy ezt érdemes lenne a HKK-ban is bevezetni. A holnapi cikkben erről is lesz szó. "

Kérlek mondja valaki, hogy ezt nem teszteltétek aktívan a köv kiegek lapjaival már. Bár kiindulva a legutóbbi ilyen remek VP regenerációt módosító ötletből...

A mulligant bevezetni egy olyan játékban, ahol a szemben álló felek a narancslapjaiktól függően 0-9 között gyakorlatilag bármennyi NEM AZONOS SZÁMÚ lappal kezdhetik a játékot óriási meggondolatlanságról és a hozzá nem értésről tesz tanúbizonyságot. Alig várom a következő cikk kamumatekját ahol majd biztos az lesz bizonygatva, hogy a 2 lapos kezdés meg az 5 lapos kezdés közül tulajdonképpen még a 2 lapos jár jobban.

Nem tudok elképzelni olyan opciót, hogy a HKK+mulligan működni tud, amíg nem kezd mindenki mindig pontosan ugyan annyi lappal. De ha ez nem valami ultra retro HKK format vagy bontott, akkor a kizárólag epikus követős HKK lehet az egyetlen megoldása a dolognak, amire viszont nem vagyok kíváncsi.

Egyre rosszabb és rosszabb ötleteket próbál beerőltetni a játékba a kiadó. Mi lesz a következő, a coin a HS-ből?

Üdv: Kyb
 
KÍSÉRTÉS!
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2022
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.