Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ha lesz Új Nemzedék versenyformátum, azon korlátozzuk-e megjelenés szerint, hogy milyen narancs lapokat lehet használni?

1.) Ugyanúgy legyenek korlátozva, mint a többi lap.
2.) Két évvel régebbieket lehessen használni, mint a többi lapból.
3.) Négy évvel régebbieket lehessen használni, mint a többi lapból.
4.) A narancs lapokat ne korlátozzuk, max térjünk erre vissza egy év múlva.
5.) Nekem mindegy.
6.) Nem HKK-zom, csak szavazok.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK Negyedszázad október 23.
A pillanat képe
Csókmágia
(Ősök Városa varázslat)
Küldd el képeslapként!
"Amikor már minden veszni látszik, erőt kell venni undorodon és a végső megoldáshoz folyamodni..." - intelmek a fiatal Dorka számára a boszorkányiskolában.
Nézz szét a galériában!
Homokdűnék érdekességek, információk
(J) mint jóslás, azaz játékonként egyszer
XXIV. HKK Nemzeti Bajnokság - 2020 - október 23-25.
Előrendelhető a legújabb Zén minikiegészítő a jubileumi Negyedszázad!
A játék fejlesztésének lehetőségei

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
HKK kérdés? (45336)
[HKK Piac] Eladó lapok (141550)
XXIV. HKK Nemzeti Bajnokság - 2020 - október 23-25. (35)
Homokdűnék érdekességek, információk (14)
Online HKK sorsoló program (41)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9438)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
A programozásho sajnos tufa vagyok. Ha nem lehet sehogy megmenteni az szomorú, mert az, amit az a srác tákol a youtube videók alapján nem üti meg azt a szintet, amit a régi letisztult palatform nyújtott.
Túl sokat akar és túlbnyolítja az egészet.
 
Az online HKK kliense egyébként flashben készült, ez idén végérvényesen megszűnik, sajnos ezért is lehetetlen feltámasztani a játékot.
 
Az angol verzió bilibe lóg a kezed kategória, iszonyat költségei lennének, amik valószínűleg soha nem térülnének meg. A legtöbb asztali kártyajáték már rég online-ra váltott, vagy átment LCG modellbe, vagy teljesen lehúzta a rolót.

Az Online HKK egy nagyon jó paltform volt, ami nagyon rossz döntések sorozata miatt eleve halálra volt ítélve.

- A kezdő lapkészlet vicc kategória volt. Olyan ritkák kerültek be, amik az előző kiadások lapjai nélkül használhatatlanok voltak. Volt olyan ritka, ami gyakori lap árban sem volt eladható.
- A kereskedelem a játékosok közt eleve elhibázott dolog. Az lett a vége, hogy egyetlen ember rángatta dróton az egész piacot mindenkinek elértéktelenítve a lapkészletét.
- A játékosok tesztelték a kiegészítőket, így egy pár ember előre tudta, hogy milyen kombók jelennek majd meg korábban értéktelen ritkákra. Felvásárolták gombokért az olcsó ritkákat, majd a kiegészítő megjelenésekor sokkal drágábban árulták.
- A lecsalt pályázat után annyira elveszett a bizalom, hogy akiket a fentiek még nem üldöztek el, azoknak ez megadta a végső lökést. Igen, midnenki tudja, hogy az le lett csalva és mindenki tudja, hogy kik voltak benne.

Ha ugyanazon, vagy egy legalább ugyanolyan minőségű platform indulna el az online HKK egy jobban átgondolt lapkészlettel ,és nem lenne játékosok közti kereskedelem (egyik sikeres online cgg-ben sincs), akkor szerintem sikeres lenne.
 
A sok új etnikum, ami nem áll össze legalább egy faj dekké, felesleges.
Nem kell külsős a tesztelésbe, unalmas már, hogy kedves Zsolt atya mindig ezt hozza fel - Zeusz mentsen meg minket attól, hogy bárkiből tesztelő lehessen.
Az online HKK befürdött, itt volt az az időszak, amikor sehol se lehetett verseny, aztán nézzék meg, hányan játszottak a 2 felületen (kevesen).
Angol verzió? Hagyjuk már. Az egész kódexet ki fordítaná le angolra? Ki promózná angolul?

*** moderálva ***
 
Évekkel ezelőtt elmondtam, most is elmondom:
- az olcsóbbítás+erősítés bizony nem járható.
- jó ötlet a felújítás, csak unkreatív, ellentétben a játékkal
- vissza kellene vezetni a HÁTRÁNY dolgot, ami fék lehetne (kivéve az ilyen "tegyél rá egy méregjelzőt amiből aztán kapsz VP-t ha leszeded" dolgok. Az nem hátrány...)
- új etnikumok (ez pl tetszett, hogy kiegenként jött egy faj)
- engedjetek teret külsősöknek a tesztelésben, legalább a lektorálás szintjén (tudom, hogy ez már van) vagy a tervezésben, ÉS HALLGASSATOK RÁJUK!
- ne legyen többé VÉTÓ a tesztelői szavazáson. Azért tesztelők, hogy segítsenek nektek...
- ONLINE HKK (akár a Lackey/Cocatrice mintájára, ahol jpg-ket lehet pakolászni, a szabályokat meg tudja a jatékos)
- angol verzió...

Köszi, peace
 
Pontosabban: "Az első 3 körben maximum annyi 0 alap idézési költségű lapot játszhatsz ki körönként, ahányadik köre van ellenfelednek."
 
És mi volna, ha a szabály nem a saját körödre vonatkozna, hanem az ellenfélére?
Azaz: "Az első 3 körben maximum annyi 0 alap idézési költségű lapot játszhatsz ki, ahányadik köre van ellenfelednek."
Így a vp előnyben lévő játékos kevesebb "nullás" lapot tolhatna meg körönként!
 
A ténylegesen bróken lapokat eddig is nerfeltük / tiltottuk, ez a lista bővülhet, ez az ÚN-től független.
 
Szerintem az ÚN formátumhoz kapcsolódnia kellene néhány broken lap kitiltásának is. Van egy marék olyan lap, amivel nem lehet várni a kirotálódásukig.
 
Az erőforrások, a counterek, a leszedések erősödése egyrészről egymásra visszaható folyamatok, másrészről mind a powercreep kényszer következményei.
Az ÚN versenyek és annak metája (ha lesz) ebben próbál - bébi lépésekkel - visszafelé indulni.
 
Tökéletesen egyet értek minden szòval
 
Azért a kontroll az uralkodó meg azért játszik a kontroll is iszonyat mennyiségű kántert, mert már nem lehet elgondolkodni azon, hogy mit hagyok létrejönni. A beteg erős erőforrások juttatták ide a játékot, meg az, hogy amikor kijött egy ilyen, mindig az volt a válasz, hogy meg lehet fogni, le lehet szedni. A 0-ás kánterek csak a tünet.
 
Nem működne. Nem a 0-ás lapokkal van a gond, hanem a lapok erejével. Meg kell nézni, milyen meta volt gyngy, meg zénesen. Amikor az Ex-ben volt gyngy+zén mindenki úgy állt fel, hogy soha többet ilyen versenyt. Százszor rosszabb lenne a játék, ha ennek a szábálynak hála minden kontroll -4 szett kánterrel + 4 szett erőforrással állna fel.
 
Csak a 0-s korlátozó javaslathoz: elsőre jól hangzik, de ha belegondolunk: 3 vp vs 1, 1 vp-s indulólap, 0-s counter, 0-s counter, 1-es conter, 1-es counter, te elfogytál, biztosan nincs több beleszólásod, nekem létrejött az induló lapom meg a 2 counterem és még van 1 vp-m is, meg lapom.
 
És az nem működik, hogy a versenykörnyezetet megvizsgálva a pontértéket ne lapok, hanem a lapképességek kapják használhatóságuktól függően?

Adott lap végső pontértékét a képességei összértéke adja ki. Így nincs adatgyűjtési procedúra, azt meg a tesztelők látják majd előre, hogy a fejelsztés során az új kiegészítők megjelenésével mi fog erősödni, illetve gyengülni.
 
A 0 ás kánterek azért létjogosultak, mert 1 ért egy lap már meccset nyer sokszor, ha most ezeket bevédjük, onnantól fieszta a 3 vs 1 manánál. Nem hinném ez a megoldás.
 
Hát, ha "sikeres kijátszást" nézne, az egy reakciósor után nem borulna meg?

Talán egy olyan lehetne, hogy "Az első 3 körben maximum annyi 0 alap idézési költségű lapot játszhatsz ki, ahányadik kör van." Így amire bármit költöttél (nekron, zsz, mana, csont) az kiesne innen. 0 alap IK-snak számítanak az X és ?-os lapok is, ha jól rémlik.

Egy tesztidőszakot megérne ez a módosítás. Nem lenne kiherélve a sok 0-s lap, agyalni is kéne,h épp melyiket játszod ki.
 
Én már rengeteget gondolkodtam ezen, hogyan lehetne a lapok erejét számszerűsíteni, összehasonlítani. A játék tervezésénél, fejlesztésénél is óriási segítség lenne ez.Valószínűleg fel lehetne állítani egy nagyon komplex matematikai modellt, ami adna egy "nyers" értéket a lapoknak, de ez még nem lenne elég. Szükséges lenne ezt kiegészíteni gépi tanulással is. Kvázi, ahányszor belépsz a honlapra, feldobna neked a gép 2, szerinte hasonló erősségű lapot, és megkérdezne téged, szerinted melyik az erősebb? Így le kéne gyűjteni egy halom adatot, és ez alapján pontosítani az értékeket. Szóval elvben megoldható a dolog, de gyakorlatban...

Vaker javaslata szerintem is ötletes, nem tudom, mennyire működhetne gyakorlatban.
 
Ha pakli + side-nak kell 500 ponton belul lennie, akkor nem kell nyiltan side-olni.
A tervezett lap nyilvatarto, amivel le lehet adni a paklilistat megoldas lenne erre egy beepitett szummazoval.
Nem vagyok programozo, biztos tobblet melo + ido egy ilyet belekalkulalni, de nem lehetetlen.

Minden rossz szandek nelkul kicsit mar az az erzesem, hogy a jatekosok barmilyen hir hallatan egybol a buktatokon es a hibakon torik a fejuket, nem a megoldason
Nem ismerek meg egy olyan jatekot ahol a fejlodesbe ennyire bele lehetne szolni, ha massal nem otletekkel (nem allaspontokkal, velemenyekkel) lehetne segiteni a kiado munkajat.
 
Ez egy nagyon jó ötlet!!!
 
Szerintem a pontrendszer akkor is bajos egy hagyományos, 3 meccses felállásban.
Maximum nyílt side + nyomtatott laplista lapértékekkel mellett lehetne korrekt.

Sose lesz egy nemgyak 500 Ft (kivéve a régen kiadott, hirtelen felkapott lapok vagy amiből kevés van), legalábbis reálisan nézve.

A 2-3 Display pedig nem olyan nagy mennyiség, hogy is fogalmaztak? Akinek ez a hobbija, az költ is rá. Lehet valaki 1 hónapban cigire többet elkölt, mint 2-3 DP ára (főleg maxos BDV-vel).
 
Pontosan, ha ez mukodne akkor nem kellene rotacio. Ez kordaban tudna tartani a lapok erosodeset, a kesobbi tervezest is lehetne ehhez igazitani, hogy mondjuk ebben a kiegben 50 pontnyi lap jut a teknosokre, es 200 arra a koncepciora, ami fejlesztesre szorul.
Ha valaki a regi eros szpojlerekbol akar hasznalni lapokat, akkor egy be kell aldoznia X pontot, es a maradek helyet alacsonypontszamu lapokkal betolteni. Ezt szerintem senki nem lepne meg, inkabb egy stabil atlag pontszam lenne a mervado, 1-2 magasabb pontszamu lappal.
Ezzel hasonloan a mostanihoz egy stabil mezony lenne, viszont kontrollaltabb, lassabb jatekmenettel.

A side gondolom benne lenne az 500 pontban (valoban, ugy atlag 6,25 lenne / lap a 100 pontos rendszer 1,25 / lap szemben).

A gyngy lapok aranak emelkedesehez meg mindig tartom magam, nem arrol beszelek, hogy egy ngy majd erhet 2000 ft-ot, hanem hogy megutne egy 500 ft-os szintet nemelyik. Mert jelenleg kb csak a helyt tolti ki a boosterdobozban.
Az hogy 2-3 displaybol kijon a gyngy sor az vitan felul all, de szerintem nem sok jatekos vesz ennyi displayt.
 
Csak a 0ás lapok problémájárahoz:
Miért nincs olyan korlát ezekre is mint a pusztán nekronos lapokra? Miben erősebbek azok a lapok mint a 0ért jövő sokszor nyers tápok?
Nekron szabályt modosìtani.:
Olyan lapokbòl amikre nem költött a játékos legalább 1 zanszilankot maximum 1-et játszhat ki az első három körben (még a védekezés szabály is kicsit egyerűsödne miatta).
 
Folytatás: (lemaradt a vége)
2. Hagyni hogy a vele játszó paklik nyerjenek versenyeket így amiatt hogy nyeri a versenyeket drágul be a pont értéke egy olyan szintre ahol már nem minden pakli akarja berakni a pakliba. (Szerintem az egyértelműen szinesítené a játékot, ha a lapok egy része nem olyan lenne hogyha azzal a színnel játszok muszáj azt betennem, s ebben ez a pontozásis rendszer egyértelműen segítene)
 
Szia!
Ezt az algoritmust én csak akkor használnám amikir az egészet bevezetjük (ezáltal kevesebb idő legyen a bevezetés), de lehet úgy is hogy minden lapot külön pontoznak az elején (vagy régebbieket kiegenként stb.) ami összeségében jobb lenne de hoszabb ideig tart. Később viszont minden kieget amikor kiadnak akkor a tesztelői csapat megmondja mennyi legyen annak a kiegnek a gyak nemgyak ritka isteni s ultra lapjainak pont értéke (tehát mondjuk minden gyak 4 pont a nem gyakok 6 s mondjuk 10 a ritk s 15 az isteni) illetve én ilyenkor az utóbbi x kieg lapjainak a bekerülési értékét is növelném pár pontal hogy inkább az új lapokat legyen értelme használni (mégha a képessége a lapnak hyengébb is)
Elementálra visszatérve: a tesztelők megnézik a lapot amikor ki akarják adni s ha azt találják hogy az átlag bekerülési értékhez képest gyenge (saját ritkaságuak átlaga), akkor két lehetőség van vagy azt mondod hogy ez nem egy jó lap s lesz belőle egy gyakoribb lap vagy elengeded vagy azt mondod oké nem éri meg a paklik nagy részében ezzel a bekerülési értékkel de a saját paklijába igen, így mehet ezzel az értékkel. (+ mivel nem egy univerzális eeős lap lesz így nem gyakran lesz jó helyet elérő pakliban így nem fog nőni a bekerülési értéke így később a kieg többi azonos ritkaságú lapjához képest olcsóbb lesz betenni a pakliba így közelebb kerülhet hogy pakliba kerüljön)
Fluxus gen: szerintem ezegy olyan mezei spoiler amit alapból érdemes nagyobb bekerülési értékre tenni egyedi elbírálással. (Általában tudják a játékosok s tesztelők mik azok a mpstani nagyon erős verseny lapok. Illetve ha később lenne kiadva egy ilyen lap akkor két lehetőség van a kiadó előtt:
1. Egyből megnövelni a bekerülési értékét (kb mint most eg
2. Hagyni hogy a vele játszó paklik nyerjenek
 
Meg en ugy gondolom ez elsosorban a ritka es ur lapokra lenne ervenyes, a pontozassal felertekelodne a gyngy szekcio, tobbet latnank beloluk a paklikban es ez ugyan titeket nem erint, de a piaci aruk is megnohetne, meg egy boostert nem csak 2 lap miatt nyitna ki az ember.


Ugyanúgy értéktelen lenne a gyngy szekció, mert mennyiségre sokkal többet bontasz belőle, kb. 2-3 DP-ből megvan a teljes sor nemgyak, a gyakoriból meg gyújtósnyi mennyiség.

Szerintem ezt kar lenne teszt nelkul a kukaba dobni, nektek ebbol semmi rizikotok nincs. Ha nem mukodik, vagy leszavazzak a jatekosok akkor lehet rotacio. Most sokan dobaloztak hogy kiszallnak ha bejon a rotacio, a pontrendszerrel ebben semmi kockazat nincs, es UN/Wild formara lehetne csinalni 500 pontos / pont nelkuli versenyeket.


Ha működne egy ilyen 500 pontos rendszer, amiben "élőpontok" vannak, ahhoz kellene a pakliépítő, ami ellenőrzi, de akkor a sideot is csak nyíltan lehetne csinálni, hogy a pakli ne legyen szabálytalan...
DE, ha működne, akkor mi szükség lenne rotációra? Jönnek ki a lapok, "alulpontozva", így tutira bekerülne a paklikba, mert "olcsóbb", mint az erős régi lapok...
 
Pont tegnap neztem meg a Biborholdas interjudat, ott azt mondtad szereted azokat a jatekokat ahol gondolkodni kell, es atlag feletti inteligencia kell hozza.
Na most ha talal valaki egy rest a pajzson ebben a pontrendszerben, az szamomra azt jelenti hogy gondolkodott a feladaton, es felismerte hogy ez eros lesz ebben a kornyezetben, idot es energiat rakott a deck epitesbe nem csak lenezte a netrol.
Aztan ha nem csak a szerencsen es a jo sorsolason mult a dolog, es dominal, meg mindig lehet korrigalni a pontozassal a kesobbiekben.

Meg en ugy gondolom ez elsosorban a ritka es ur lapokra lenne ervenyes, a pontozassal felertekelodne a gyngy szekcio, tobbet latnank beloluk a paklikban es ez ugyan titeket nem erint, de a piaci aruk is megnohetne, meg egy boostert nem csak 2 lap miatt nyitna ki az ember.

Szerintem ezt kar lenne teszt nelkul a kukaba dobni, nektek ebbol semmi rizikotok nincs. Ha nem mukodik, vagy leszavazzak a jatekosok akkor lehet rotacio. Most sokan dobaloztak hogy kiszallnak ha bejon a rotacio, a pontrendszerrel ebben semmi kockazat nincs, es UN/Wild formara lehetne csinalni 500 pontos / pont nelkuli versenyeket.
 
Szerintem sem kellene eldobni az ötletet olyan alapon, hogy becsúszhat egy bug. Ilyen mindig is volt és lesz is minden CCG életében.
Pl. mikor a Betelgeuse + Kirurgus kombó miatt mindkét lap szövegét módosítani kellett.
 
Amiota kijott a nagy rotacios es az ehhez kapcsolodo cikkek, ez az egyetlen egy korrekt, segito es otletelo komment azok reszerol, akik ellenzik ezt az egesz valtozast (ugyan nincs kiirva, de gondolom neked sem tetszik az otlet).
Szoval nagy respect hogy siras helyett inkabb agyalsz!

En ugyan tamogatnam a rotaciot, de szerintem ez korrekt kozeput mindket fel szamara.
Ha mar ugy is megvan a 2021-es ev, szerintem megerne azt az idot, energiat es kockazatot bevallalni a kiadonak, hogy ezt kitesztelje. Az 500 pont korrekt lenne, igy egy deck atlag 10 pont / lap kellene kijonnie, mint a 100 pontos 2 pont / lap helyett. Tobb tenyezo alapjan lehetne sulyozni.

Ez nyilvan a kiadonak es a teszteloknek lenne plusz munka es teher, de be lehetne vonni olyan jatekosokat, akiknek jo a ralatasa pl. DK, Jancsar Jani stb. nem hinnem hogy visszadobnak a feladatot.

Az meg hogy egy ‘titkos’ lap ellavirozott a versenyen, hat ez elofordul. Kesobb lehet korrigalni a pontokon. A kiadot meg szerintem most is sokan szidjak hogy a f*szert tart ott a jatek, hogy tobb lap megy az elso 2 korben a gyujtobe kantercsataktol mint az asztalra
 
Nem tudom, nem igazán értem, hogy ha 11/10-es lap, akkor miért egy kalap szar, de elhiszem neked, hogy így van.
Tényleg olyan nagy baj ha csak elementálban játszható, de ott nagy pontszáma van? Az elementál csak sok-magas pontszámú lappal lenne játszható?
A Fluxusgen nem olyan lapokkal erős csak, amik magas pontszámot kapnának erősség alapján?
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.