Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Namír szántóföldek július 15.
Hatalom Kártyái - 10. kiadás június 16.
HKK - Zén Legendái: Alanor bűnei május 12.
A pillanat képe
Ifjú hősök
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
"A győzelem a mienk! Kőkést elő, a sárkányfogakat magunkkal visszük! Aztán már csak azt kellene eldönteni, a szörnyeteg melyik testrészét tűzzük övünkre a hősiességünk szimbolikus trófeájaként." - átlagos gondolatok egy életében először sárkányt ölt fiatal szájából
Nézz szét a galériában!
2018. évi Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó
Hagyományos verseny – 2018. július 15. Versenybeszámoló
Nyári MondoCon 2018.07.14. – Eredményhirdetés
Namir szántóföldek - lapelemzés
Vasárnapi Behós HKK verseny korábbi kezdés

A lista folytatása...
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Elözönlés
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Elfeledett barlangok
Termékismertető - Hatalom Kártyái - 10. kiadás
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Gemina erdeje

A lista folytatása...
[HKK Piac] Lapokat keresek (27773)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6194)
[HKK Piac] Régi lapok (1294)
[HKK Piac] Eladó lapok (140738)
[HKK Piac] UR lapok (10350)
HKK kérdés? (43758)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Szerintem gyertek Ősi bölcsességes gyűjtőgennel a Nemzetire. Én szívesen összekerülök vele
 
Nem is akarok belegondolni ebbe a változtatásba a rengeteg már kijött ZSZ lap miatt, (bár végül is bármikor becserélhetem a modern gyűjtit 3 Vlagyimirre ) de azért ajánlom figyelmedbe a kérdések topic 43686-ik hozzászólását.
 
Fejlesztési szempontból el kéne gondolkodni, hogy a zsz költségnél ( ITT MOST MINDEN LAPRA GONDOLOK)
ne lehessen áldozni, rengeteg problémát vet fel. Kiváncsi vagyok van aki egyetért-e.
 
De legalább itt van annak az eredménye is, ha az ellenfél kezd.
 
@&#>-ba már. 5 lapos kezdéssel számoltam

42 68
61 77

helyesen.
 
Akarom mondani, ha a gyűjtőbe kerülne, helyette a semmibe kerül
 
Azért remélem nem lesz lefaquzva nagy hirtelen, hogy kijátszása után a semmibe kerül....
 
Persze lehet a komment előtt be kellett volna szerezni 3 Kisebb Zan-t
 
Ha Ősi bölcsességgel 50 lappal és 3 Duplikátummal (új), Kisebb Zannal (régi) és trágyával játszol, akkor 52% hogy behúzod az első körben a kombót. Ha kockáztatsz és kijátszod a trágyát, 74% esélyed van.

Ha kivárod a 2 manás köröd Univerzális megoldással, ez 70 illetve 82%-ra módosul.

És most nem számoltam 1. körben manaadó lappal vagy fetisisztával.
 
(E) = az ellenfel koreben, es ugye eloszor az ellenfel cselekszik, ezt ne feledjuk.
 
Ha úgy teszteltétek, hogy "nem kézből kijátszás" és így átment a rostán, akkor "hosszas tárgyalás" után most miért lett mégis "kézből kijátszás"?...
 
Tehát ha az első 2 körben nem tesz ki hálót az ellen vagy nem countereli a kijátszást és az első három dobott lapomban (vagy a kezdő kezemben) van még egy trágya vagy egy duplikátum akkor a paklim máris a gyűjtőben.

55 lapos pakli, 6 lap, kezdésnek 5-t húzok, plusz a felső 3 lap még számít. Aki jó matekból számolja ki mekkora az esélye, hogy az elején el lehet sütni.

A keresést és a zan-t nem számoltuk.
 
Megtargyaltuk, es kezbol kijatszas lesz (nem akartunk ennek uj kategoriat letrehozni). FAQ-ban benne lesz ('mintha kezbol jatszanad ki'), de addig is kezbol kijatszaskent kell jatszani (ha netan hamarabb lehetne hasznalni valahol, mint ahogy a FAQ kijonne).
( A koltseget pedig termeszetesen ki kell fizetni. )

Elnezest a pontatlansagert!
 
Ott a duplikátum is
 
Ha jól értem akkor nem kézből kijátszott, ergo háló nem fogja meg. A költségét ki kell fizetni, mert nem írja, hogy ingyen, ezért tud végtelen lenni. E mint hatás reagálni lehet rá, mint a lap képességének használatára, de nem magára a trágya 2-re. Ha 8 lapot engedélyezne akkor azt egy reakcióval is meg lehetne fogni. A 4.22.2. szerintem nem erre a helyzetre vonatkozik. A gyűjtőből kijátszás nem a trágya kijátszásához kapcsolódik az "E" miatt, így nem teljesül, hogy "Egyes cselekvések lehetővé teszik, hogy közvetlenül a sikeres megtörténtük után a játékos kézből".


Kijátszom a trágya 1-et, 3 lap a gyűjtőben, közte a trágya 2.
Ha az ellenfél nem szedi le a körömben kijátszott trágya 1-et, akkor használom a képességét, beáldozom kifizetésként és kijátszom a gyűjtőből a trágya 2-t.
3+3 lap a gyűjtőben.
Használom trágya 2-t, kijátszom trágya 1-et a trágya 2 áldozásával.
6+3 lap a gyűjtőben és így tovább, amíg van lap a paklimban.

Ha lehet rá regálni ha nem, akkor is második körös végtelen gyűjtőgen. De javítsatok ki ha tévedek.
 
Nagyszerű ez a 4.22.2-es kiegészítés, csak azt nem értem, hogy egy aktiválást kívánó kapcsolódó hatás esetén miért (csak) a nem önálló cselekvésként kijátszott lapnál van hozzá tartozó FAQ?
 
Kodex alapjan azt mondanam, nem kezbol kijatszas (es a teszteles + sajat velemenyem alapjan nem gondolom, hogy barmit valtoztatni kellene a lapon)

(de meg ha valamiert nem ebbe a rovatba tartozna, akkor sem szerepel egyik kriterium sem rajta, ami kezbol kijatszasnak definialna)


"4.22.2. A nem önálló cselekvésként kijátszott lap csak akkor minősül kézből kijátszottnak, ha azt az eredeti cselekvés leírása kifejezetten annak minősíti.

[Kiegészítés]
Egyes cselekvések lehetővé teszik, hogy közvetlenül a sikeres megtörténtük után a játékos kézből (gyűjtőből vagy pakliból) egy vagy több lapot játsszon ki (esetleg előre kikészített lapot hozzon létre). Az ilyen cselekvéssel kijátszott lapok kijátszása nem önálló cselekvés, ezért az így kijátszott lapok sem minősülnek kézből kijátszott lapoknak még akkor sem, ha ténylegesen kézből kerülnek játékba. (Pl.: Térsűrítés, Kárhozott bájolás.)"
 
Rajta van a lapon, hogy a gyűjtődből. Tudomásom szerint ez még mindig nem a kezedet jelenti.
 
Na ez egy remek kerdes, atbeszeljuk (pl. Szataval a kitalaloval, hogy mi volt a terv, meg legfokeppen, hogy hogy jon ez ki a szabalyokbol).
 
És kézből kijátszásnak számít?
 
A Varkaudar tragyan a 'kijatszhatsz' azt jelenti, hogy engedelyezi a kijatszast, de az idezesi koltseget ki kell fizetni. Ellenkezo esetben az "ingyen kijatszhatsz" (vagy hasonlo) szerepelne rajta (ahogy pl. az Ozohraton is van).
 
A lapkijátszáshoz kapcsolódó kapcsolódó hatások vajh megegyeznek az egyéb kapcsolódó hatásokkal?...

21.1.2. A kapcsolódó hatásokkal kijátszott további lapok kijátszása nem minősül önálló cselekvésnek.


Miért nem lehet gonosz smiley-t tenni?
 
Ez az ingyen sztem azért nem jó érv -háló és kánterelhetőség szempontjából-
Mert ez őnmagában csak "helyettesíti" a lapot. Ez csak arra utal rá a két lap kontexusában, h márpedig a trágyánál ki kell fizetni mert a trágya nem helyettesíti is be a lap költségét... viszont meg válaszolja azt h ki kell fizetni a lapot (és ettől végtelen a 2 trágya)
 
Ha nem kell kifizetned nem müködik:
van egy trágyám a játékban és x a gyüjtőben.,.. első tárgya kirakja az elsőt az a következőt és kész...
mivel nem fizetem ki, nem kerül a gyüjtőbe...
csak ugy végtelen a két trágya, ha kifizetéshez egymást áldozzák...
viszont semmi nem is mondja a trágyán h nem kellene kifizetned... csak kijátszhatod, ami alapértelemzetten a költség kifizetésével és a kijátszási feltétel teljesítésével történik.
 
Én meg ugye a régi gyakorlatot még jobban alkalmazom, amit -részben- "felülírtál". így én nem első körben mint kapcsolódó képesség, hanem pl. csodák kújta és tsai alapján gondoltam tovább, ami akkor az akkori pongyola definiciók ellenére, de ugy müködtek ahogy...

Én most ezen a "kijátszhatsz" szón lovagolnék (és ezzel talán közelebb vive, h kell-e nerf vagy ott van bujtatva a megoldás)

Ha az van ott h rakj játékba, tegyél játékba stb az nem kérdés.
Az se ha játsz ki egy lapot.
De ez feltételes.
Ha a használata során kötelezően meg kell tolnom a lapot, az tuti kapcsolódó, de nem vok köteles megtolni a lapot... ez lehet a kiskapu. /és itt kavar engem meg az általad felhozott faq/

Az nem kérdés, h ki kell fizetned, az a kérdés reagálható-e és a háló fogja-e (egyre inkább hajol arra h jelen formában NEM fogja a háló, de a faq miatt a reagálhatóságában is, nem látok különbséget az avatár és e között... )

Illetve de: 1 diferencia van (az jellen állás szerint elég?).
Az avatárnál a kijátszhatsz mint hatás már őnmagában egy kapcsolódó hatás a kijátszáshoz.
itt meg egy külön őnálló cselekvés h kijátszhatok, tehát maga a "kijátszhatok"itt nem kapcsolódik semmihez, mig az avatárnál az avatár kijátszásához...
 
Én viszont most szintén Ozohrat-tal példálozom.
Ozohrat-ra rá van írva, hogy "ingyen", a trágyán ez pedig nincs feltüntetve. Tehát szerintem a trágya nem ingyen adja a lapot, ki kell fizetni a lap IK-ját.
(Más lapokon a "játékba rakhatsz" szöveg szerepel, ahol ez a kérdés nem merül fel.)
 
Igy nem aldozzuk egyiket masiknak. Viszont ugyanugy kikeruljuk a halot es ugyanugy nem kezbol kijatszas (kiveve varazslatok).
 
Itt mindannyian (es en sem vagyok kivetel) menet kozben agyalunk a kerdesen. Az elso otletbol irt kommentem utan gondoltam vegig en is alaposabban.
Erdekes jatekmechanizmus az biztos. Jobban vegiggondolva a kepesseg lenyege szerintem a "kapcsolodo hataskent ingyen jatekba hoz"... (a korabbi hsz-eimet pedig ezzel felulirom).
 
Trágyának áldozza a trágyát... így mindig kijátszák egymást és ott a deck a gyüjtőben.

Ha nem kézből kijátszás -már pedig nem említi-
a Háló nem fogja. ha a JJ által felhozott faq-ot nézzük, akkor csak az "E" mint hatás reagálható, a trágya mint kijátszott lap már nem...
 
Most vagy jól értem a lapot, és fizetned kell az IK-t, és így jön ki a végtelen. (Ebben az esetben nem hiszem, hogy a halandóságra lenne elég VP-d, vagy egyáltalán már a fetisiszta visszahozására az első körökben...)
Vagy rosszul értem, és ingyen adja a lapot. Ebben az esetben viszont a kombó közben valahogy be kell generálnod az második trágyát a gyűjtőbe, hogy működjön, amit leírtál. (Az elsőt ugye beáldozod a második kézből kijátszására.)
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.