Vissza a Főoldalra
 
Milyen legyen a májusi páros verseny formátuma?

1) hagyományos új nemzedék
2) tiltott mágia új nemzedék
3) hagyományos káosz
4) tiltott mágia káosz

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Clod Onar
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Clod Onar Chara-din legnagyobb hatalmú papja, a Túlélők Földje legismertebb kalandozója - persze Toborzásgátló Vlagyimir után. Neve azután vált általánosan ismertté, hogy az átlagkalandozók soraiból kilépve, szinte teljesen ismeretlenként megnyerte első olimpiáját, maga mögé utasítva akkor minden híres és hírhedt indulót.
Nézz szét a galériában!
Board Game Expo 2024.05.18-19.
HKK Tiltott mágia döntő videó
Májusi verseny formátuma
Beholderes HKK verseny március 16. - Versenybeszámoló
Megjelentek az új Alfa paklik!

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47066)
Excelsior (1002)
A májusi verseny páros legyen vagy egyéni? (ÚN-ről és formátumról 2-3. körben szavazunk) (30)
Lapötletek (64943)
[HKK Piac] Régi lapok (1521)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9480)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Azok a semleges KT-k, akik kifejlesztik a képességfában a mentális felfrissülés képességet, kapnak egy bónusz képesség lehetőséget a 18 képesség felett, de plusz pontot nem kapnak hozzá.

Azok a KT-k, akik a képességfában cserét fejlesztve növelték a képességeik számát, mert 15 alatt volt, ezeket a képességeket megkapják az új rendszerben is a 15 alap képesség felett.

Kiírtam egy szavazást annak érdekében, hogy lássuk, hányan támogatják a KT-képesség reformot.
 
Én valahol megértem, ahhoz hogy ki legyen egyensúlyozva, az egész képességrendszert nulláról át kéne gondolni, a hasonló, de máshogy működő képességeket szinkronba hozni, úgy alakítani a korlátokat, hogy egyensúly legyen, stb.
Azt az időt jobb lenne az új terület fejlesztésére fordítani. Ha az megvan, utána lehet hogy érdemes megint felvetni a dolgot, de akkor meg valszeg az online fejlesztése lesz fókuszban. Ez az elképzelés csak akkor lehet életképes, ha mi magunk rakjuk össze és Zolinak, meg Ivánnak nem kell rajta gondolkozni, "csak" beilleszteni a játékba. Nekem meg bilibe lóg a kezem, abból sose lesz semmi, láttunk már nem egy ilyen projektet elhalni a kezdeti lelkesedés után.
 
Kár...
Pedig ettől lehetne kicsit egyediesíteni a KT-kat, így tényleg elgondolkodnának, hogy milyen képességeket válogassanak össze.
Na de majd az új terület után a következő reformnál!
 
Bedobtam az ötletet Zolinak, de: "Köszi a javaslatot, de ilyent nem akarunk." volt rá a válasz.
 
Mea culpa! Nem olvastam végig az egészet, de akkor máris megduplázódott így a támogatók száma ahhoz képest, amit gondoltam
 
Nem vagy egyedül! Lásd 122-es hsz.
 
Amúgy különösebben nem izgat az egész átpontozás, úgy játszok tovább, ahogy lesz. Bízom az okosok számolgatásaiban
 
Nekem az merült fel az egész mókával, változtatással kapcsolatban, hogy sokan az egyedi KT-kat fogják hiányolni. Ez az alábbiakkal megoldható lehet (természetesen jól belőve). (Megjegyzem, nem hiszem, hogy ez alapján egy ilyen most vagy bármikor bevezetésre kerülne, de sebaj, írhatnékom van)
A KT-k alapja lehet általános, vallási vagy faji. Ugyanakkor vannak olyan KT-k, amelyek általánosként is valamire "specializálódni" akartak (ld. Vértestvérek pl).
A KT-k választhatnak, hogy faj/vallás/általános jelleg mellett milyen csoportba tartoznak?
- harcos
- hithű
- varázslós
- nekromanta
- tolvaj
- stb...
Nyilván túl sok opció nem kéne, de ennél több lehetne.
A KT képességek kapnának ezekből 1-1 cimkét. Lenne természetesen továbbra is általános képesség, de némely képesség valamelyik csoportba vagy csoportokba tartozása, az adott csoportot választó KT-k számára előnyt élvezne, a nem csoportbeli képességek hátrányt.
Azaz ha egy KT a csoportjába tartozó képességet választ, az neki kevesebb pontba kerül és/vagy a képesség hatása náluk erősebb. Amennyiben nem a KT csoportjába tartozót választ, azok több pontba kerülnek a számára.
Amennyiben ellentétes csoportba valót, ott szintén nagyobb a költség, és akár a hatása is csökken általuk használva.
Általános csoport képességeinél semmi nem változna.
Azaz pl valamely KT aszongya, hogy ők harcos KT-k, ellentétes nekik a varázsló (jó öreg barbár - mágus ellentétek rulez.
A harcos képességek számukra 2 ponttal olcsóbbak és kapnak a hatásra 20%-ot (természetesen nem minden ide tartozó képességnél lehet a hatást növelni), viszont, ha mágikus képességet akarnak, az számukra +2 pont és 10%-ot csökken a hatása. Az egyéb - nem harcos és nem általános képességek költsége +1 pont.
Az ötlet nem rossz (eddig akivel beszéltem róla*, senki se mondta, hogy rossz)
Megvalósíthatósága nagyobb vitákat eredményezne, mint a jelenlegi, jóval egyszerűbb, sima átpontozás, de sebaj. El kell ültetni az ötleteket, hogy 5-8 év múlva, a következő KT-s képességreformnál robbanjon.

*Jelenleg 0 fő
 
Hatasok: szerintem az se jo jelenleg a jatekban, hogy nem lehet szabadon hatast valasztani, KF-en kotelezo a haragvo pegazus, mert _semmi_ nem lep 13-at, rajta kivul. Ha emlekszel meg a wow-ra ott is problema volt ez, hogy egyen karakterek egyen felszerelesben, egyen hatason utaztak, ezt egyszeruen megoldottak, megveszed a license-t a repuleshez es onnantol mindened ugyanolyan gyorsan repul, vagy megtanulod a riding skillt magasabb szintre, akkor a foldi, lassu hatasok is begyorsulnak (vagy valami ilyesmi, en se wowozom mar egy ideje

Ha nekem a koszali diszno tetszik hatasnak, akkor miert ne lehetne olyan hatasom? Van KF-es kariban mar annyi magikus potencial, hogy nyugodtan lephet az a diszno is 13-at. Erdemes lenne atgondolni egy ilyen rendszert, legyen kuldeteshez kotve minden teruleten, ahol no a lepesszam (sf-en lesz 11, ryukun 12, kf-en 13), vagy valami, amit az uj teruleten meg kell csinalni, igy nem azonnal kerul be az emberhez amint atlep a terkapun. A hyper alapjan 20+ elfoghato hatas van, minden szembejovo meg pegazuson lovagol, mert erre van kenyszeritve.

Ugyanez igaz lehet a tobbi tipusu lenyre is, malhasok, tabororzok, stb. lehetne 1-1 kuldetes mindenhol, ahol novelni lehet a max erteket, aztan szepen atpakolom pl. a torpemammutra a cuccokat a dromedarrol, mert az pl nekem jobban tetszik es megse erne hatrany.

Pont ezzel hoznank el azt egyebkent, hogy sokfele hatas lenne, nem csak a TOP minden teruleten.
 
Példának írtam ugyan 6 pontot, de nem hiszem, hogy 7-nél többet érne...

Mi harcos KT vagyunk, nekünk nem állna jól a mágiafókusz pedig ugye nagyon táp. 10TVP-ért és 1 TU-ért körönként beleférne talán mindenkinek. Ekkor nem lenne EF függő, de legalább lenne értelme.
 
Ha meg nem kell EF-elni hozzá, csak simán szint alapján adja a bónuszt, akkor inkább 7-8 pontos a képesség, mert ebben a formában szerintem már erősebb, mint a 7 pontos mágiafókusz (sebzésben nem lenne jelentős eltérés, viszont ahhoz kell EF-elni is a fordulónkénti aktiválás mellett).
 
És ki fog 74-et EF-elni 20 körönként, hogy megkapja +25-öt?
 
Sziasztok!

Javaslom, hogy a közösség ereje, legyen változtatva és/vagy kombinálva a Neal által javasolt szintfüggő +T/+S-el.

EK 123, legyen mondjuk 10TVP és 1 TU, és a karakternek egész körre (köv kör elejéig) adjon szintfüggő plusz tápot.

LVL 40-ig szint/5-öt, azaz +8 tám/+8 sebzést
LVL 80-ig szint/8-at, azaz +13tám/+13 sebzést
LVL 200-ig szint/10-et, azaz +25 tám/+25 sebzésben maxolódna, ami szerintem arányos, és simán megérne 6 pontot. És mindenképpen írja ki, hogy mennyit ad, valahol legyen feltüntetve a variknál pl. vagy a karlapon.

Persze csak ha támogatásra kerülne a játékosok és a JV által is.

Üdv,
Danair

UI: nekünk megvolt a képesség, de nagyon elavult ezért leadtuk... Így viszont visszakérnénk az tuti, még VP regen árán is...
 
Mestertolvaj pontértéke marad?
 
Esetlegesen a +védelmet adó képességet is felül lehetne vizsgálni, igaz, túl sok KT-nak nincs meg.
Ott is a pontérték túlzó lehet, bár tény, hogy ezen legalább viszont nincs maximalizáció.
 
Azt látom, hogy a testépítés II.-nél csökkentve lett a pontszám, de más változás a kiírásban nem történt mellette. Ez most véletlen, vagy (amiben jobban reménykedem, hogy) nem dőlt még el a sorsa?
 
Átnéztük a kérdéses képességeket, és az alábbi változások születtek:

Támadás/sebzés/védekezés képességek (közösség ereje és társai): átlagban 1 pontot csökkentek. A csatakiáltás és a csatadal max. 20 támadást ad, a 221-es támadásos képesség max. 40-et. Így kicsit jobban lehet variálni, és több pontért több támadást kapni.

Hátasok: a pontértékük 3-ról 2-re csökkent.

Speciális teleportok: Ezeket is átnéztük, és hasznosságuk mértékében jelentősen csökkent a pontértékük.

0 pontos képességek: Átnéztük az 1 pontos képességeket, amik az illúziófegyverhez hasonló, marginális előnyt adnak csak, azokat levettük 0-ra.

Fegyvermester: 4 pont lett, az öklös verziója 2 pont.

Frissítettük a cikkben és a KT-knál is a pontértékeket.
 
1. Hátasok nehéz kérdés, még ha változtatnánk is. Ha megoldanánk, hogy a hátas statjai (lépésszám/TVP) mindig az adott terület top hátasának felelne meg, akkor minek van elfogható hátas a TF-en. Akkor mindenkinek egyből meglenne egy új területen a top hátas. Ha meg ennél gyengébbre rakjuk, akkor meg már kb. senki se használná.


Erre írtam neked, hogy a KT hátasok legyenek ugyanolyan kiírásbeli dolgok, mint pl. az illúziófegyver vagy az illúziópáncél. A külvilág számára (meg ha megoldható, akkor a karlapon is) az egyébként használt hátas helyett a KT állat neve íródik ki. Ahhoz képest ad mondjuk 2 védelmet vagy 1 támadást, így 1 pontos képesség mind (ha meg semmi számszerű dolgot nem ad, akkor meg 0).
Attól még el kell fogni a kinézett állatot, csak nem hoarián sárkánybébi lesz belőle, hanem aurapollátor.
 
Reagálnék Clod hozzászólására. Sok tekintetben egyetértek vele, de
1. Hátasok nehéz kérdés, még ha változtatnánk is. Ha megoldanánk, hogy a hátas statjai (lépésszám/TVP) mindig az adott terület top hátasának felelne meg, akkor minek van elfogható hátas a TF-en. Akkor mindenkinek egyből meglenne egy új területen a top hátas. Ha meg ennél gyengébbre rakjuk, akkor meg már kb. senki se használná.

2. Támadás/sebzés: Egyetértek, hogy sok esetben felesleges, nem kell. De ez régen is így volt. 20 évvel ezelőtt is levertem minden szembejövő szörnyet a karakteremmel közösség ereje nélkül is. A csatornán átúszáskor jött jól, illetve 1-2 spec. esetben. Most is azt látom, hogy az új területeket kezdő átlag karakternek jól jönne. Pl. 220+ kezdésekor, de ryuku és KF elején is. Valamint szerintem a halálkúpot kezdőknek is szükségük van minden + támadásra., és a sebzés is jól jöhet ott is, hátha pont 1 körrel kevesebb lesz tőle a csata.

Igazából nehéz pontozni ezeket a képességeket. Nem adnátok 5 pontot +10 támadásért? Ha a közösség erejét belőnénk 3 pontra, akkor már nagyon nehéz lenne differenciálni a + támadást adó illúziófegyver, meg az egyéb tám/véd/sebzés/szerencse képességek között. Ezeket igazából szerintem csak egymáshoz kell viszonyítani, mivel úgy gondolom, hogy 18 képességbe és 70 pontba nem oszt, nem szoroz, hogy 4 pontot adok egy harci képességért, 5-öt, vagy 3-at.
 
Papíron 11+2+3 régi képessége lehet minenkinek.
A gyakorlat viszont az, hogy a 3 bónuszból 1-2-t azért kifejleszt mindenki (önismeret nélkül még el lehet vegetálni egy ideig, de totem és butaság ára nélkül netto önszopatás), tehát a végén darabszámban nem lesz 16.
Ugyanígy, ha a képességfa előtt cserél valaki, az automatikusan egy képesség bukó.
Ezért lehetséges, hogy a képességfa bekerülésekor a gnómoknak 13 képessége volt (az önismeret és a butaság ára alapból ki volt fejlesztve - régen még ki lehetett bírni totem nélkül, az ráért -, illetve még mielőtt bekerült volna a tudati fétis, a hatalom rúnáját bedobtuk az IMre szörny miatt...hogy aztán később, már a 13+ cserefejelsztős időben visszacseréljük, mert a tudati fétis is bekerült).
Most viszont van 15, mivel a fás képességcserékkel összejött még 2. Ezért zavar egy picit, hogy ezt a plusz ráfordítást nem veszik figyelembe.
 
Ez most azt jelenti, hogy ha ma gyorsan alapítok egy KT-t, akkor a változás életbelépésekor ingyen megkapok 15 választott képességet?

Nem. Ez csak azokra a KT-kra vonatkozik, akik már kifejlesztették a 13. képességüket. értelemszerűen azok a KT-k, akik még nem tartanak itt, annyi képességet cserélhetnek, amennyi van nekik.
 
Nem.Van olyan kt,akinek pl. 14 van és már csinálja a fát,gondolom ő is 15-re cserélhet,mert neki elmaradt valamiért annak idején.
 
A képességek száma:
- Minden KT annyi képességet választhat be a változás érvénybe lépésekor, amennyi a változás előtt volt nekik. Azok a KT-k is választhatnak 15 képességet, akiknek 15-nél (10 saját + 2 kötelező +3 bónusz képesség) kevesebb képessége volt.
- Minden KT-nak, akinek 18-nál kevesebb képessége lett így, lehetősége lesz a régi képességeinek számát 18-ra emelnie, ha a képességfában cserét fejleszt, annak szabályai szerint.


Vagyis akinek 2009-ben 13 képessége volt az utolsó fejlesztés után és ezután még 2 fás cserével ezt felnövelte 15-re, az ugyanannyi lehetőséget kap, mint az, aki ezt a plusz erőforrást nem rakta bele?
Hááát, nem érzem úgy, hogy ez fair, de ha ez a végső döntés, akkor legyen, ez még mindig kisebb béka, mint ami az eredeti 56 pontos elképzelés volt.
 
"- Minden KT annyi képességet választhat be a változás érvénybe lépésekor, amennyi a változás előtt volt nekik. Azok a KT-k is választhatnak 15 képességet, akiknek 15-nél (10 saját + 2 kötelező +3 bónusz képesség) kevesebb képessége volt."

Ez most azt jelenti, hogy ha ma gyorsan alapítok egy KT-t, akkor a változás életbelépésekor ingyen megkapok 15 választott képességet?
 
Be lehetne tenni a támadásosokra egy de max karakterszint / 5 +tám megszorítást.

200as szinten nem rossz az a 40 tám, jól is jöhet, de másh is meg lehet oldani.
100as szinten dettó egy 20-as nem rossz, de nem óriási táp.
50-es szinten +10 dettó.

Amúgy nekem mindegy, nem érint, csak nekem ezt mutatják a számok. És akkor legalább nem veszik még ki +pár egyedi képesség és megéri benntartani a KTknek esetlegesen. Muszáj -képesség sztem ettől még nem lesz.
 
Szép és jó kalkuláció ez a +40 támadás, csak épp a jelenlegi tervezet szerint a max az +10.
Ami az 5% 1/4-e és így a kérdés már így szól:

Számít +1% támadás? Jelentős? 5 pontért?

De a JV úgy tűnik felülvizsgálja majd ezt, úgyhogy kíváncsian várjuk, hogy mi jön ki.

Biztosan lehet rajzolni valami jó kis görbét egy egyszerű lekérdezéssel az (aktív) játékosállományt tekintve, hogy a jelenlegi változatban fordulószám / támadást tekintve az egyes képességek mekkora +támadást adnak (százalékosan).
Majd ezt meg lehet vizsgálni, hogy a csökkentett értékekkel ezen % hogyan is alakul.

Addig is köszönet a konstruktív hozzáállásért, a megnövelt KT képességek számáért, várjuk a frissített listát.
 
Mestertolvaj?Marad a pont?
 
thx, hogy foglalkoztal vele
 
Változások a pontozásban:
108. és 125. az elesettek megsegítése 1 pont lett.
113. kasztropl. fejl. 3 pont lett.
120. zanenergia kihasználása 0 pont lett.
154. gyakorlat teszi… képesség csak tévedésből volt nem cserélhetőre jelölve.
176. zan teleport 4 pont lett.
234. fantomharc visszakerült 5 pontra.
269. kisebb zan 1 pont lett.
256. lottó nem fejleszthető lett.

A képességek száma:
- Minden KT annyi képességet választhat be a változás érvénybe lépésekor, amennyi a változás előtt volt nekik. Azok a KT-k is választhatnak 15 képességet, akiknek 15-nél (10 saját + 2 kötelező +3 bónusz képesség) kevesebb képessége volt.
- Minden KT-nak, akinek 18-nál kevesebb képessége lett így, lehetősége lesz a régi képességeinek számát 18-ra emelnie, ha a képességfában cserét fejleszt, annak szabályai szerint.

A KT-k egyedisége:
- A 18 képesség már lehetővé teszi azt, hogy a tudatok a "kötelező táp" képességeken kívül pár kevesebb pontos, szerepjátékos képességet is beválasszanak.
- Természetesen, a KT arculatától nagyon idegen képességeket nem engedünk. Ennek megbeszélése egyéni elbírálás alapján, a KT-vezető és a JV között zajlik majd.
- Lehetőség van régi képességet új névvel és enccel kérni. Ezt csak nagyon indokolt esetben engedjük meg, egyéni elbírálás alapján (szintén a vezető és a JV között egyeztetve). Ekkor a képesség játékbeli szövegei is csak nagyon indokolt esetben változhatnak.

A KT-képesség reform menete:
- Futunk még egy kört a támadást/sebzést adó képességekkel és a korlátozott KT-specifikus portokkal kapcsolatban. Ezek pontértékei valószínűleg csökkenni fognak.
- Ha ez megvolt, frissítjük a hírt, hogy az új pontokat tükrözze. Majd kiírunk egy szavazást, hogy lássuk, a játékosok mennyire támogatják ezt az egészet.

Ha a szavazás számunkra elégséges támogatást mutat majd, akkor aug. végén - szept. elején véglegesítjük a dolgot, kiírjuk a bekerülési dátumot, és a KT-vezetőknek lehetősége lesz leegyeztetni a képességeik cseréjét.
 
Van egy "stílusa" azt viszont meg kell hagyni. Talán oka van rá.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.