Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Galetki lárva
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Az ifjú galetkik fejlődésüknek első évében még nagyon fejletlenek, a legtöbb különleges tulajdonságot csak alapszinten ismerik. Van idejük ezalatt megtanulni, hogyan viseljék el kifejlett társaik lenéző pillantásait.
Nézz szét a galériában!
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
Hatalom Szövetsége - 54. félév végeredmény
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (9)
Lapötletek (64956)
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)
Versenyhirdető (1827)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9481)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ...
Nézet:
Amúgy jó lenne még az is, ha valahogy bekerülne a kártyakészítés is. Tudom, ez főleg azokban a játékokban van, amikben nincs cserelehetőség, de egy korlátozottabb formában itt sem lenne rossz. Mondjuk, ha minden nap belépsz egy héten, akkor vasárnap kapsz egy ilyen tokent. 4 ilyen tokenért legyárthatnál egy tetszőleges lapot az eddig megjelentek közül. Természetesen az ilyen lapokat nem lehetne eladni. Így bár ha lassan is, de lassan bárki beszerezhetné az erősebb lapokat is. Szerintem havonta egy lap legyártása nem borítaná fel a kereskedelmet, és mégis éreznék a játékosok, hogy haladnak valamerre. Na meg persze, több lenne az aktív játékos is.
 
Köszi, hogy ennyit írtatok, átolvasom és jelentkezem hamarosan! Szuperek vagytok! Még még még... Brainstorm rulez!
 
Az egyik fő probléma így is a játékosszám volt. Szerintem garantált bukás, ha megosztjuk a játékosokat. Ráadásul a gyűjtögetés lényege veszne el.
Inkább egy átgondolt reward rendszer kell.
 
Persze, hogy belegondoltam. Én ezt párhuzamosan gondoltam. Pont a szakadék miatt.
Eddig is többféle versenyformátum volt kihirdetve. Ez csak egy újabb lenne.
Szóval egy előfizetéses versenyen nyilván nem a gyűjtemény döntene, hanem más szempontok kerülnének előtérbe. Versenyen külön lenne választva a két csoport.
 
Ha kicsit jobban belegondolsz, akkor pont, hogy a szakadékot növelné az általad javasolt "bérletes" rendszer a fizető és nem fizető játékosok között. Aki teheti minden versenyre előfizet megszerzi az összes lapot, amiből összeállítja hirtelen a legjobb-legoptimálisabb paklit, ami épp a metát uralja aztán csapatja a versenyeket. Rövid időn belül csak azok indulnának versenyen, akik megveszik bérlet formájában ideiglenesen az egész lapkészletet. A többiek, akik meg gyűjtögetnének, azok pedig kiszorulnak a versenyekről, mert mire összeszedik a lapokat, ahhoz vagy hirtelen súlyos összegeket kéne rááldozniuk, vagy tetemes időt beleölni és még akkor sincs meg az összes lap. Ha meg már pénzt áldoz rá, akkor ő is megveszi a bérletet...
Ezáltal a gyűjtögetés része és az ingyenes része (ami a mai online játék világban alap dolog lenne) szintén ki lenne lőve a játéknak.
Szóval ez nem egy jó ötlet.
 
Pont így gondoltam, hogy külön lehetne ezt választani. mint ahogyan telefonál a havidíjas is meg a feltöltőkártyás is.
Ugyanabban a rendszerben elfér mindkettő és szerintem nem okoz többletköltséget a kialakítása. Sőt ez promócióra is jó mert ha valakinek megtetszik néhány nap után, akkor esetleg folytatja gyűjtögetéssel, vagy akár párhuzamosan is.

Azzal, hogy csak gyűjtögetős-cserélős rendszer van, azzal pont veszíthet a piaci részesedésből, mert van akit ez eleve eltántorít(hat).
 
"Ha az online meghal, akkor utána hal a papír is."

Ez vicces, mert most nincs online és!!! sokáig nem is tudtuk, hogy lesz. Azt hittük, megszűnt és punktum.

Ennek ellenére a papír HKK csodásan megvolt.

A papír HKK-nak van egy hangulata, amit az, aki csak az Online-nal játszott, soha nem fog átérezni.
 
vagy 30 lapos meccsekért ne járjon rúna....
de én is az mellett vagyok, hogy a 30 lapost meg kell szűntetni. Semmi értelme.
Ha egy kezdő nem tud elindulni 45 lappal, akkor ezen kell változtatni. Annyi lapot kell adni kezdéskor, hogy 45 lapos paklit össze tudjon rakni.
Ennyi erővel lehetne 20-as vagy 5-ös pakli is...
Tiszta hülyeség volt ez a 30-as...
 
A papír vezet 1:0-ra, de ettől még az on-line-ban van a jövő. Bátran kijelenthetjük, hogy ha az on-line meghal, akkor utánna hal a papír is. Ez, hogy most nincs on-line, csak egy átmeneti állapot.
A jövő egyértelműen az on-line-é.
 
Hi!
Mivel ez egy gyűjtögetős kártyajáték, egy ilyen előfizetés sajnos tönkretenné épp ezt az oldalát a játéknak. Max. úgy tudnám elképzelni, ha azok akik ilyen összes-kártyás-előfizetést vásárolnak, nem játszhatnak a gyűjtögetős játékosokkal. De így meg épp azok létjogosultsága lenne megkérdőjelezve, hiszen játszani szeretnének...
Nem hiszem, hogy annyi időt kellene áldozni a lapok beszerzésére. A játék vége felé csak azért volt ez szinte lehetetlen, mert a piac gyakorlatilag halott volt. Ha lesz elég játékos, akkor a kártyacsere is pörögni fog.
 
Beleolvastam a hozzászólásokba, de mindet nem olvastam el, úgyhogy ha írt ilyet valaki, akkor csatlakoznék hozzá, ha nem, akkor meg kérlek véleményezzétek javaslatomat:

Én azt javaslom, hogy ha elindul a játék újra, legyen egy olyan lehetőség ami azoknak lehet megfelelő, akik nem a virtuális kártyagyűjtésben, cserélgetésben lelik örömüket, hanem csak a játékban. Én régóta ismerem a játékot, de már munka mellett erre nem tudok időt fordítani. De néha azért jó lenne játszani néhányat, akár versenyen is.
Szóval a javaslat lényege, hogy egyfajta előfizetést tennétek lehetővé amiért cserébe az ember az összes lapból választhat és játszhat velük, de csak amíg tart az előfizetése.
nekem pl egy olyan lenne jó, hogy 2-3napos "bérlet".

Ez nem zárná ki a másikat, párhuzamosan mehetne a gyűjtögetős/bontogatós/csereberélős ággal.
Szerintem csak plusz egy bevételi forrás lehet.

Szerintetek mi szól ellene/mellette?
Lehet létjogosultsága?
 
Természetesen a 30 lapos paklik eltörlését úgy valósítanám meg, hogy a kezdőpaklik is 45 laposak lennének. Szerintem egy 45 lapos kezdőpaklit is össze lehet rakni kezdőbarátra.

Én nem éreztem azt, hogy a kezdőpaklik megfelelőek lennének. Legalábbis a többsége használhatatlan volt.
Én a legelején kezdtem, így az elejétől jól tudtam fejlődni. De aki mondjuk az első kiegészítő megjelenése után jött, az már nem tudott mit kezdeni a kezdeti paklival. Muszáj, hogy a kezdőpaklik is fejlődjenek időről-időre.

Az ingyenesen megszerezhető tartalom kérdése nem lesz egyszerű. Természetes, hogy a Beholder profitot akar. De nem irigylem most őket.
Az, hogy egyszer már befuccsolt a játék, és azok a játékosok akik fizettek érte megérezték, hogy itt bizony több tízezret buktak. Biztos vagyok benne, hogy sokkal óvatosabbak lesznek a játékosok. Ami viszont azt jelenti, hogy a Beholdernek kevesebb lesz a bevétele, így könnyebben behal újra a játék.
Szerintem nem lehet a gyors profit reményében elindítani ezt a próbálkozást. Úgy vélem legalább 1-2 év, mire stabilan elkezdhet nyereséges lenni a játék. De ez addig rengeteg idő és pénz a Behótól, és így sem készpénz, hogy tényleg beválik-e. Mert a múltkorinál sokkal nagyobb játékostömeg kell, akiket valahogy meg kell nyerni, akikkel el kell hitetni, hogy ez a játék fennmarad. Kell, hogy bármikor betéved egy új player a játékba, az tudjon fejlődni, ne érezze azt, hogy ő már lekésett erről, ő már nem tud haladni.
 
"legnagyobb baj ezzel,hogy a játék olyan szinten pay2win volt"

Sok p2w játékkal játszottam, így biztosan kijelenthetem, hogy a HKKonline nem tartozott közéjük. Én sok-sok ezer kreditet szedtem össze egyetlen fillér befizetése nélkül. Részben kereskedésből, részben freerollokból és a hétvégi versenyekből.

A többi leírt dologgal egyet értek különösen a offline/online összevetéssel. Az is igaz, hogy én egy évvel ezelőtt bátran állítottam, hogy az online HKKban van a jövő, aztán most mégis a papír vezet 1:0ra
 
Azt írtam pár HSZ-al előbb, hogy nem fogok tanácsokat osztogatni, de azt nem írtam, hogy vitázni nem fogok ha valamivel esetleg nem értek egyet az elhangzottak a közül.

"a játék legnagyobb hibája a 30 lapos pakli."
-Ezt másképp látom. Véleményem szerint, az egyik legpozitívabb dolog a 30 lapos pakli. A kezdők akiknek még nincs elég lapjuk azok sem ülnek mint egy bamba barát, hanem tudnak ismerkedni a játékkal. Az új paklikat is könnyebb kipróbálni kevesebb lappal, és utána felduzzasztani a versenyszintre. Arra nyilván kellene megoldás, hogy ez a két jó szándék ne vezessen a lehetőségek kihasználásához. 30 lapos gyors meccsben csak palierőben /pontszámban/ szintben /stb... hasonló erejű játékosok játszhassanak.

A kezdőpaklikat az első kiadásból pakolták össze. Azt hiszem megbocsátható ha abból a lapkészletből erre futotta. Én több kezdőpaklival is játszottam, és szerintem pont elegendőek voltak a gyakorlásra, tanulásra és fejlődésre.

A rúnák nullázásával egyet értek, ha gyémántok egésze vagy legalább nagy része megmarad. Ha nullázunk akkor a rúnák nagy többségét csak sngben és mtt ben megszerezhetővé kellene tenni, így a multiacc farmolást ki is lehet lőni.

A kontroll ellenesség a részemről onnan jön, hogy oldschool játékosként én még azt a játékot ismertem, és nehezemre esik elfogadni, hogy a régi építkezős játék helyett a rombolás vette át az uralkodó szerepet.

Üdv, P
 
Üdv.

Eddig csak olvastam a HSZeket,most hozzászólnék én is.

Amennyiben ténylegesen elindulna ismét a HKKOnline,és szeretnétek,hogy el is terjedjen,a legfőbb amit meg kell tennetek az a kreditrendszer átgondolása/átalakítása. A legnagyobb baj ezzel,hogy a játék olyan szinten pay2win volt,hogy tényleg kb. 15-20 játékos volt aki játszott vele és pénzt ölt bele,mivel mások nem tudták megfizetni. Értem én,hogy ebből mennyi pénzt lehet kihúzni,akárcsak asztali nagybátyjából,de ez nem ilyen egyszerű. Meg lehet tenni,hogy fennmarad a korábbi,ez esetben 15-20 ember fog vele fixen játszani...
vagy,drasztikusan átalakítjátok,és sok kicsi sokra megy-alapra helyezitek a hangsúlyt. A kettő közt a különbség annyi,hogy minél többen játszanak,annál jobban terjed,annál többen fizetnek elő hosszútávra.

Több reward kell,jobb kezdőpaklik,és az,hogy a játék ösztönözzön,ne csak a napi játékra,de a folyamatos játékra is; tehát,hogy a játékos lássa maga előtt az ELÉRHETŐ célt,azt,hogy neki is lehet URje,nyerhet akár komolyabb online versenyeket is,ha sokat játszik. Hisz ne feledjük el; első cél a szórakozás kell hogy legyen,márpedig higgyétek el nekem,nagyon sokan nem élvezték,hogy nem tudtak egy rendes rewardot adó versenyre menni,mert a nevezés is került valamibe,ráadásul tele volt állandóan pay2win játékosokkal.

Tény az is,hogy rengeteg olyan verseny is volt,amire senki nem jelentkezett...,meg ugye,az ellentéte;mikor könyörögni kellett,hogy jelentkezzetek fel,veszteni nem vesztetek vele semmit,de minimum ember alatt nem indulhat el...

Valami olyasmit kéne kitalálni,hogy a kecske is jól lakjon,meg a káposzta is megmaradjon. Sokan öltek bele sok pénzt,meg sokan nem játszottak mert nem volt pénzük amit beleölhettek volna.

Az sem lenne rossz,ha például kiválasztható erejű gépi ellenfél ellen is lehetne játszani(pl. kezdő,haladó,mester,nagymester stb),hiszen nem volt túl élvezetes,hogy hajnali 3kor nem volt fenn senki,s ilyenkor játszani sem lehetett. Járhatna gép ellenfél legyőzéséért is reward,csak mondjuk fele vagy negyede annyi,mint egy játékos legyőzéséért.
...ha viszont a normál játékos legyőzéséért reward jár,figyelni kell a multizókra is,csak sajnos eddig sokan kénytelenek voltak,hisz máshogy nem indulhatott verseny. Ez is kiküszöbölhető lenne,ha sokan játszanának,ahhoz viszont fentebb leírtam mit kéne csinálni.

Terjesztés is kérdéses. Ha megnézitek,lehet,hogy '99ben még rengetegen játszottak és vették az asztalit,a mai világban szerintem csak nosztalgiából játszik aki játszik(kivétel erősíti a szabályt). Ha komolyan indul most neki az online verzió,esetleg érdemes elgondolkodni komolyabban a marketingen. Nem is gondolnátok,mennyien vannak,akik munka közben játszanának vele/nincs idejük elmenni asztali versenyre/stb. stb.

Gondolkodtam,hogy ezt leírjam-e,ám legyen. Én sokkal inkább látnám ebben a jövőt,mint az asztaliban. Aki most leoltana,hogy hogy képzelem,kérem ne tegye,egyszerűen nekem ez a véleményem. Számítógép manapság mindenhol van,így,aki faluból/kisvárosból játszana csak nincs kivel,az interneten teheti ezt meg. Ezen felül,egy nehéz nap után,sokkal szívesebben dől be az ember az ágyba,laptoppal a kézben,mint megy el valakihez/valahova,ugye nem kell részleteznem. Ezen felül például számítógép számolja a statjaid nagy részét,jobban tudsz koncentrálni a játékra is. Ezek azok a dolgok,amik az idő előrehaladtával meg kellett hogy történjenek...végtére is már nem a SuperMario az egyetlen játszható gépi játék...

Nem tudom lenne-e rá igény,de pl. lehetne majd egy közös TS is,ahova bárki felcsatlakozhat a nickjével.

In-gamevel kapcsolatban:szerintem is túl sok volt benne a counter. Megnéztem Papp Dániel videóit youtubeon,valami katasztrófa,hogy nem szól másról az egész,mint hogy kinek jön fel több counter. Valamit kezdeni kellene ezzel...


Köszi,hogy elolvastátok.




~DS
 
Üdv!

1. Ahogy én látom, és már valamikor a fórum keletkezésének a legelején le is írtam, a játék legnagyobb hibája a 30 lapos pakli. A lapok 45 lapos paklikra vannak kitalálva. Ahogy írták is, rengeteg lap lett broken és játékromboló ilyen környezetben. Ráadásul mivel volt ilyen opció a játékosbázist is kétfelé vágta.

2. a kezdőpaklikat értelmes és használható koncepciókra kell összerakni. Nem kell, hogy versenypakli legyen, de ne csak pár összedobált papír legyen.

3. Át kell dolgozni a fizetőeszközös rendszert is szerintem. Nem kell ennyiféle nyersanyag. Kell az arany, meg még 1 valami, amivel lehet spec lapokat venni (gyémánt), lehet versenyre nevezni (kk) vagy lehet kis csomagot venni (ezüst). Át kell gondolni az arányokat, és az árakat, de szerintem ez lenne a jobb irány.
Másik részről meg tényleg érdmees lenne, ha lenne valamiféle napi díjazás is belépésért, lejátszott mérkőzésekért. Ahogy írták is nem szégyen a konkurenciánál bevált jó dolgokat felhasználni.
Remélem sikerül megtalálnotok a megfelelő rendszert, hogy legyen is bevételetek, de az ingyen lehetőség bevonzza a tömeget.

4. A versenyek rendszerét is át kellene nézni. Meg kell találni a megfelelő ösztönzést, mert volt jópár oylan verseny, ami szerintem alig futott a játék történetében. Ha nincs út a fejlődésre, sokan nem fognak több paklira is fejleszteni, így az érdekes, de külön paklit igénylő formátumok nem fognak futni. A díjazást is át kell szerintem gondolni.

5. A rúnákat remélem nullázátok, és kissé átalakítjátok, kiölitek a megszerzésüket segítő kiskapukat. LEhetne a magasabb szintű rúnákért lapokat, vagy spec csomagokat adni. Akár rendes csomagot is, persze csak a legmagasabb szintekért. Több lenne az ösztönzés a változatos paklikra, a játékra.
Kellenének gyűjtögetős rúnák is. Ami segíteni előremozdítani a kereskedelemt, és lassítana a lapok árának esésében is, hisz hiába a szutyok lap, mert kell a rúnához. LEhetne a különböző kiadásokhoz, és gyakoriságokhoz kötni ezeket. És hogy ne lehessen kicselezni a játékot, ezeket a rúnákat manuálisan kellene aktiválni, ha megvan minden lap a feltétlek között, de akkor ezek a lapok cserélhetetlenek lennének. Értelem szerűen a gyűjtögetős rúnákért nagyobb jutalom is járhatna.
És minél több kreatív rúna kellene a játékba.

6. Remélem, hogy a játék, nem csak a papír alapú játék egyszerű átirata lesz. Megvan az az előnyötök, hogy tudjátok egy-egy kiegészítőnek miylen lett az utóélete. Most van lehetőségetek, hogy egy-egy régebben balanszolatlan koncepciót javítsatok. Akár erősítéssel, akár gyengítéssel. Én örülnék annak, ha ilyen téren is bátran belenyúlnátok a játékba, akár úgy is, hogy egy-két lap paramétereit átírjátok. Mert így annó papír alapon is változatosabb lett volna a játék.

7. Ez a reakció ellenesség nem tudom honnan jön, de abba is bele kellene gondolni, hogy a játékhoz a lapok így lettek kiadva. HA nem lenne ennyi és iylen reakció, akkor az lenne, mint a 30 laposon, hogy pár lapkoncepció irtózatosan megerősödne. PErsze abban igazatok van, hogy volt oylan időszak a játékban, amikor túlságosan is domináns volt, de ahogy az előző pontban is írtam, remélem ezeket a hibákat javítják majd a készítők, tanulnak az asztalin eltelt évekből. De gy biztos, a kontrol paklira szükség van, kell, hogy versenyerős legyen, de nem szabad hogy egyedüliként domináljon.

Most röviden ennyi.
 
Szúnyogírtás,
elsőkörös zu'lit sárkánya (sárkánylárva áldozásával),
nerub király (ami asztalin le van FAQ-zva, hogy kör végén elveszítik a király által adott plusz sebzést a nerubok, míg online-ba nem lett bevezetve ez a módosítás)
http://beholder.hu/?m=hkk&in=hkk_lapkereso.php&KERESES=1&szin1=0&tipus1=0&nevstr=nerub+kir%E1ly&szo vegstr=&x=0&y=0

nerub király-nerub kórokozó (online)-kóspalaki vízszámláló kombó (az egy évvel ezelőtti kieg. előtti tesztelésen volt jelezve, hogy túl durva a hármójuk végtelenítős kombója, kéne korlátozni a király körönkénti visszavevős képességét, de erre akkor nem került sor)

de ezeknél jóval több volt, elég tetemes kis listát szedtünk anno össze kb. az összes buggal
 
Matyee meg anno igert egy buxfixet, egy a sok be nem tartott igeretei kozul...
Igy kb fel ev tavlatabol mar nem emlekszem olyan sok konkret bugra, ezert is lenne jo minnel hamarabb beinditani valami teszt szervert, hogy ujra legyenek hibajelentesek! Gondolom uj kieg elott az elvarhato lenne, hogy jol mukodjon minden meglevo lap!

Amire speciel emlexem, h bugos volt:

arulo teknos
goblin magia
osi beklyo
 
Nagyon szépen köszönöm!
 
hali, elérhetővé tettem újra:

http://goo.gl/B3jiLw
 
Ha valaki ismeri physicist-et , legyen kedves kerje meg, hogy a regi blogos Hkk online videoit tegye ujra elerhetove ha nem gond! Thx

Ha egyenlore nem megy az oldal, legalabb lehessen egy kicsit nosztalgiazni!
 
A Nagy Októberi Szocialista Forradalom évfordulója......
Jellemzően ,nem október ,nem tul nagy volt ,és nem szocialita, (estleg még talán forradalom de inkább az se).
Viszon gyermekkoromban ezen a napon nem kellett menni iskolába.Játszhattunk volna otthon HKK online-t.Ha lett volna hkk (meg online)
 
Hali!

az komment lényege az volt, hogy a túl erős counterek tönkretették a játékot, az NMI a drága kontroll lapoktól várta a lóvét, közbe pedig megölték az összes többi decket

ha a behónak van esze és profitot és aktív játékot vár akkor kibővíti a többi decket és közbe talál valami megoldást a kontroll visszaszorítására ( nem tönkretételére )

még 1 tipp: TÖRÖLJÉTEK A 30 LAPOS MÓDOT

az utolsó hónapokban már nagyon nagy teher volt, mivel versenyeken kíbül már jóformán senki sem akart 45 lapot játszani ami ugye az alap lenne

30 lapon pedig egyes lapok ereje hatványozottan erős volt ( pl. a 2. körös tűzpaklik ha 2 volt egymás ellen akkor az nyert aki kezdett... de nagy játék)
 
Egy szó mint száz:

Köszöntök minden elvtársat ezen a neves napon:

http://hu.wikipedia.org/wiki/1917-es_okt%C3%B3beri_orosz_forradalom


ÉLJEN A FORRADALOM!
 
Persze előferdült,de nem ez volt a standard match up. :P
 
Azért te is nyekkentél a kontroll ellen nem egyszer

no offense ^^
 
Kontrol dominancia ???Imádtam, ha versenyen olyan jött szembe.Egyszerűen csak tudni kell paklit építeni és már nyekken is!
 
a kontroll a játék közel 20 éves történetének a "csatalova" volt. egy jó játékos nem ott mutatkozik meg, hogy le tudja-e rakni megszokott sorrendben a hordáját, vagy behúzza-e a kombót, hanem ott, hogy képes kontroll alatt tartani a játékot, reagálni (nem csak reakciókkal) az ellenfél lépéseire
nyilván szép és jó lenne, ha minden lapod létrejönne, de ez a játék nem erről szól. ha ilyen játékra vágysz, akkor ajánlom a heartstonet
sose értettem mivel elegánsabb feltologatni a lényeket, és gyakni, mint megfontoltan kiépíteni a lapelőnyt, majd átvenni a dominanciát a másik fölött, akkor is, ha ez általában lassú és fájdalmas, a tehetetlenség miatt
abban egyetértek, hogy jelenleg túl nagy a kontroll befolyása, valami destabilizátor szerűség ráférne a metára, de szerintem nincs szükség a játék elhordásítására, főleg úgy, hogy ezt a játékot elvileg a komplexitása miatt szeretik az emberek
 
Sziasztok!

nagyon-nagy örömmel értesültem az újraindulásról, már szóltam is a többieknek!

mikor elkezdett hanyatlani a játék, nagyon sokat blogoltunk a nem hivataloson, és ott is számtalanszor az lett a beszélgetések vége, hogy a counterek elcseszték a játékot

hogy miért? aki nem olvasta, anno annak mondom, hogy teljesen felborította a játék egyensúlyt,

Az NMI ugye nagyon erőlette őket, mert tőlük várta a nagy lóvét, holott a játékosok 80% utálta a decket vagy szánalmasnak tartotta, hogy csak az tud érvényesülni, aki arra játszik, hogy más játékát porig rombolja

szóval, kevesebb counter több horda (ork, orgling, galetki, több kalandozó, több varkaudar, több éjfatty stb.) és persze a többi alap pakli, nem ilyen alternatív megoldásos villám meg fiókákra épülő sárkány.

hamár a behó csinálja, akkor nagy reményekkel várom a folytatást, remélem nem rögtön az új gyors paklik jönnek, hanem valami a papír alapúhoz hasonló időrendbe

régi szép zan indikátoros meg tűz urás idők

Az online-al főleg a régi motrosok játszottak, nem mintha öreg lennék, csak jó 10 éve kinőttem már az iskolás ráérős időkből mikro mentem versenyre vagy beugrottam dungeonbe pár bontásra meg meccsre

de amíg nem szállt el az NMI a blokk-counter stb. deckekkel addig én nyomattam a kredót, mert ha valami nekem tetszik és szeretem, arra nem sajnálom a pénzt, de hülye nem vagyok, hogy olyan befektetést csináljak amiből utána nem kapom meg a várt profitot
( ugyebár tönkretették a játékot...)

bocs, ha volt már ilyen témájú comment, de 520 hozzászolást nem nyálazok át, annál azért drágább az időm

sok sikert a fejlesztéshez, és nagyon várom a startot
 
"...mivel senkinek sincs szüksége 100 Chara-din fattyára..."

Cáfolom, én 150ig terveztem gyűjteni. (úgy a fele kb. meg is volt ha jól emlékszem)
 
  ... | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.