Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Mennyire lennél szomorú, ha a 2021. végi HKK kiegészítőtől már nem lennének új helyszínek?

1.) Nem igazán, amihez kellett, van helyszín most is.
2.) Nem igazán, nem rajongok a helyszínekért úgy általában.
3.) Nagyon, fontos, hogy mindig jöjjenek új helyszínek.
4.) Nekem teljesen mindegy.
5.) Nem HKK-zom, csak szavazok.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - 11. kiadás július 18.
A pillanat képe
Hydron
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Ugye így, e teremtmény kifinomult karmaira pillantva nem is gondolnád, hogy ez a galetki a Teron hegy mélyének egyik leghíresebb tolvaja?
Nézz szét a galériában!
A HKK lapok erősödése
Az egyszínűség egyedisége – Versenybeszámoló
Hatalom Kártyái: A játék összetettsége
Az egyszínűség jutalma - 2020. szeptember 19.
Online HKK sorsoló program

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Kísért a múlt
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Hegymély

A lista folytatása...
A HKK lapok erősödése (32)
[HKK Piac] Eladó lapok (141534)
HKK kérdés? (45311)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28314)
Hatalom Kártyái: A játék összetettsége (92)
Online HKK sorsoló program (35)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ...
Nézet:
Privát tartalom, nem nyílik
 
közben megtaláltam:

https://www.facebook.com/hkkonline/photos/pb.204300836258843.-2207520000.1415719 608./441368245885433/?type=3&src=https%3A%2F%2Fscontent-a-vie.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xaf1%2Fv%2Ft1.0- 9%2F582818_441368245885433_323209070_n.jpg%3Foh%3Dbe0a8886f3a317f9e00158c6ad299bbe%26oe%3D551C47BC&si ze=729%2C578&fbid=441368245885433
 
Wolfnak van igaza, de ha emlékeztek, akkor matyee anno rakott ki egy képet, csak már nem sikerült megtalálnom, hogy kevert magának 1 millió vagy 10 millió kezdőkezet és hibahatáron belül minden lapot ugyanannyiszor kapott meg kezdésnek.

A hiba ott lehet, hogy ez a keverés folyamatosan történt egymás után a processzor által és eközben nem került más adat a memóriába, mint játék közben, viszont ennyire már nem értek a dologhoz, de ha bele kéne kötni, akkor ezen a vonalon indulnék el.

De amúgy ezen mindegy is vitázni, viszont nagyon várom, hogy mit írnak a fejlesztők (kicsit gyakrabban is felnézhetnének ide ).
 
a % jel még 100-al való osztás
 
Egyébként tényleg szar a random
 
valószínűség 0-1 között értelmezhető
vagyis:

0.1 jelenti a 10 % ot
0.01 az 1 % ot
0.001 az 1 ezreléket
0.0001 az 1 tízezreléket

vagyis 0.0004 az 10000 ből 4 szer fordul elő
 
Nem kommenthuszárkodni akarok. Leírtam, hogy szvsz szar a random, azt is, hogy miért. Lehet vele elméleti síkon vitatkozni, értelmetlennek tartom. Elég sok FB-t játszottam, sztem nem jó.

Amúgy meg 1% az 100-ból 1, nem?
Akkor 4% 100-ból 4.
0,4% 1000ből 4.
0,0004% 1000000-ből 4 sztem...
 
számold újra még egyszer
 
Annak az esélye, hogy kihúznak a lottón egy konkrét számsort, valószerűtlenül kicsi. Mégis minden héten bekövetkezik. Ezért kell mellé nézni a többit is.. amit NEM húztak ki. Nem csak azt, hogy konkrétan, ami bekövetkezett, annak mennyi esélye volt.
 
egész pontosan 1000000 leosztásból 4szer.
 
Ha már itt ennyire belementünk a 0.0004% azt jelenti. hogy 10000 leosztásból 4 szer kapod azt a kezet nem?

A másik ,hogy ha valaminek 0.0 % a valószínűsége, az nem jelenti azt , hogy lehetetlen esemény
 
Jó meglátások. Egyébként én magam is mérnök lennék. Tudom mit jelent, amit leírtam, azt is, hogy mik a korlátai.
 
A fejlesztők látják, hogy milyen beépített megoldás volt a randomgenerátorra, amennyiben nem hiteles, bizonyára lecserélik majd egy igazira, mert nem fűződik érdeke az oldalnak ahhoz, hogy a véletlenszerűség mahinálva legyen.

Azt jobb, ha tudja mindenki, hogy felhasználói oldalról nagyon nehéz ezt hitelesen vizsgálni, mert a nagy számok törvénye csak hosszútávon jön ki, hatalmas nagy minta kell hozzá, hogy korrekten lehessen látni, hogy van-e eltérés a várható értékektől, rövidtávon nem lehet elvárni tőle semmiféle szabályosságot, sem azt, hogy egyenletes mintát adjon, sem azt, hogy ne olyat. Néhány 100-1000 elemű minta még semmit sem jelent, akkor sem, ha 20x húztál egymás után kezdőkézre erőst és akkor sem, ha 100x nem...
Mind belefér a szórásba. Az ember hajlamos arra, hogy csak a "feltűnő" esetekre emlékszik vissza, amikor sorozatban ugyanolyan lapokat kapott vagy valamit nagyon sokáig egyáltalán nem és közben elegánsan figyelmen kívül hagyja azokat az osztásokat, amik "átlagosak" voltak.
Lehet, hogy a teljes minta simán kiadja azt, ami hosszú távon várható, mégis csak a szórásba beleférő, de ritkábban előforduló események maradnak meg bennünk. Pókeres oldalakon a legnépszerűbb topikok szoktak lenni a "csal az oldal" meg "szar a véletlengenerátor" típusú beírások és ott még "magyarázat" is van hozzá, mert a nagy ütközések nagyobb potokat (és így a teremnek több rake-t) jelentenének, de általában a kis mintával rendelkező játékosok mondják ezt, azok, akik több százezer-millió osztást játszottak és naplóztak már, nem igazán szokták ezt megerősíteni, hogy észrevehető eltérés lenne. Itt meg ráadásul semmi érdeke nincs az oldalnak abban, hogy kamu legyen a véletlen, szóval
sztem ne menjünk el egy ilyen irányba itt is.
Aki járt már kaszinóban, tudja, hogy piros-fekete a ruletten kb 50-50% (a zöld nulla miatt picit kevesebb), mégsem úgy jön ki, hogy egy piros, egy fekete, előfordul olyan is, hogy 22x jön ki egymás után a piros, mielőtt bedob egy feketét.. A nagy számok törvénye csak nagy elemszámú mintára érvényes, rövidtávon nem lehet megjósolni.
Attól, hogy zsinórban 22x jött a piros, nem lesz nagyobb esélye annak, hogy következő dobásra fekete jön... ugyanúgy 50-50 marad.
 
Mondom, mire gondolhat:

A szerver randoma valószínűleg egy időfüggvény lehetett, ebben nem vagyok biztos, de minden random végül csak egy függvény, és az idő kézenfekvő változó.

Folyományai: Egy időben bekövetkező események valószínűsége igen magas volt:

- Kezdőkéz felhúzásakor 2 v 3 azonos lap szürreálisan gyakran fordult elő
- Verseny indulásakor azonos lapok bontása a pakliból
(ezen egyszer annyira felcsesztem magam, hogy kiszámoltam, annak a bontásnak a valószínűsége valami 0,0004% volt, amit egészséges randomnak még a nagy számok törvénye mellett sem neveznék.
 
Egy nyilatkozat tényleg jó lenne a Beho és a fejlesztőgárda részéről, hogy ők miben gondolkodnak, bár szerintem az igazi egy min. 10-20 fős tesztelőgárda lenne, akik az elejétől végig tesztelnék a kreditrendszer működését a randomot, és a fejlesztőkkel együtt ez a 10-20 fős tesztcsoport segítené optimalizálni az egész játékot. Persze az átlag Jani pénzköltési szokásait nem lehetne tesztelni, de egy viszonyítást tudna felállítani a csapat, hogy a rewardok és egyebek mellett milyen ütemben tudna fejlődni XY és egy mennyire lehet jó, rossz, gyors, vagy lassú. És ezekhez a teszteredményekhez igazíthatná a Beho is a saját elképzelését a profittermelés tekintetében... Vagy valami ilyesmi...
 
Lassan majd csak kapunk valamiféle visszajelzést, hogy ez ok, ezt lehet, ez meg el van vetve. Természetesen indoklással, hogy ne fussunk később felesleges köröket.

Szerintem az egyik fő kérdés az, hogy miként lett a játék leprogramozva, mennyire segíti az új ötleteket, szabályokat, mennyire rugalmas, bele lehet-e nyúlni?
A legtöbb dolgo megvalósítható, csak idő és energia kérdése, ami viszont kiadást jelent. Várjuk a visszajelzéseket.
 
Én toltam a HS-t valamennyire, persze nem olyan durván, viszont ott eszembe nem jutna, hogy befizessek, pont azért, mert elégnek éreztem az ingyen megszerezhető lapokat!
 
Sokkal több event kell a játékba. (kínai modell) Nagyon jó volt amikor armageddont és mókás karácsonyos lapokat kaptunk a csomagok mellé bónuszként. (emlékszik még valaki? ) Ilyenkor elgyengül még a free játékos is és beinvesztál egy kis zsozsót (saját tapasztalat)
Ez egyszerű de nagyszerű event volt ehhez hasonlót szívesen látnék viszont.
Persze kellene free event is pl. ezen a héten aki top 6-ban végez akármilyen versenyen az kap vmit a hétvégén.

Nagyon tetszett a játék casual jellege. Ezen viszont nem lenne jó változtatni, ne "kelljen" naponta fél óránál többet játszani amikor kedvet kaptam játszottam. Viszont az is kell, hogy naponta érdemes legyen akár 1-2 percre belépni átvenni egy kis jutalmat, nehogy a játékos elfelejtse a gamet. Nagyon nehéz ilyen dolgokban a balanszot megtalálni. Ha már a behonál tartunk szvsz nagyon átesett a hardcore oldalra ami nekem pl. nem volt szimpatikus.
 
"Ez már kicsit a ló túloldala. Miért fizetne be akkor bárki is? Kell csomagokat adni, de nem spoilerekket osztogatni mindenkinek ingyen, csak lehetőséget kell nyújtani a csomagvásárlásra/nyerésre befizetés nélkül."

Én abból indultam ki, hogy a kezdőket segíteni ezzel. Ugye elvben nem lesz reset a lapokra/statokra (bár utóbbira lehet), én mondjuk nem örülnék neki, de üsse kavics. Szóval ezzel a jutalmazással a magas szintű régi játékosok gyakorlatilag lófaszt nem érnek (pl. én se, mert a verseny rúnákon, a jégrúnán, a counter rúnákon kívül szinte minden maxon volt.), mert mire szintet lépnek (amiért járna 5 random lap, amiből 1-3 ritkát kap, ami jó eséllyel lehet neki egyébként is) az nem kevés idő. Hogy miért fizetne bárki is elő? A régi játékos azért, hogy tartsa a szintet, az új a gyorsabb fejlődéséért. Azért hoztam a Heartstone-t példának, ahol küldetésekért meg hasonlókért, szintért is, járt a reward, ami egy 5 lapot tartalmazó kispakli volt. És volt hogy 1 tök gyenge ritka esett belőle, volt hogy jobb, volt hogy 1 jó, 1 kurva durva, meg egy átlagos és még hozzá két egész korrekt nemgyak. Mondjuk lenne nemtom hány százalék esély arra, hogy 3 ritkát bonts és itt is lenne X százalék, hogy ez egy spoiler (chloe, erős, gyenge, kísérlet, újjászületés könyve - ez még über ritkább lenne mivel gyémántos stb.), de mivel minden lap játszana (ezüstöt kivéve, az egybként is ingyenes kvázi) így a zénesek is ott nyomulnának.
Ami miatt ez az elgondolás necces, de erre írtam, hogy az ezekkel való kereskedelmet korlátoznám (vagy prémium tagság, vagy csak mulluszknak lehetne adni, mondjuk normálisabb áron, vagy az általad is említett tokenné varázsolni - ilyen is van a HS-ben, hogy a nem használt többlet lapokból vmi erőforrást lehet csinálni, amiből normál lapot lehet "gyúrni".), hogy ha szabadon beáramolnának a piacra, akkor azt tönkrevágnák, szóval ezeket nem nagyon lehetne cserélni, kereskedni velük csak a zárójelben írt módon mondjuk. Azért ilyen módon, hogy normális verseny paklikat összeépíts még mindig lassabb, mintha veszel paklikat, vagy a piacon vásárolsz lapot. Szóval ez inkább azt szolgálná, hogy a kezdők is igen hamar ráérezzenek a dologra. MOndom magasabb szinten szökőévente félszer jutsz oda, hogy kapj rewardod ilyenkre a magas szint miatt.
Persze lehet ló túloldala viszont egy tesztet ahogy Ohyner is említette megérne mint minden új dolog, amit szeretnénk hogy legyen. És az jó ötlet, hogy X játékos 0-ról kezdve tesztelhetné, hogy fizetés nélkül mire juthat egy kezdő játékos.
 
Ez az istenes dolog nekem is eszembe jutott már, csak heti leosztásban. Minden héten más isten hete lenne, a játék hangulatában ezt tükrözhetné is, plusz tényleg lehetne egy olyan naptár, ami rögzít néhány eseményt, ami a játékhoz kötődik (megjegyzem az elkövetkező kieg érkezésének napját is bele lehetne tenni). (csak hogy megint a tokenekhez térjek vissza , a tokent az adott isten hetén ingyen lehetne lappá változtatni, ígérem többet nem hozom fel, ha egyszer is nagyon leszóljátok)

A programozók egyébként most biztos nagyon fogják a fejüket a sok ötlet miatt, de ők kívánták, hogy osszunk véleményt, aztán majd ami tetszik azt kiválogatják.

Nagyon nehéz így bármit is komolyan leírni, hogy nem tudjuk mit vállalnak be, meddig mehetünk el ötletelésben, ezek a dolgok már elég húzós változások és implementációk, amik nem biztos, hogy reális elvárások, de bizonyára értő kezek között van a játék!
 
Bocs a dupla posztért, de eszembe jutott egy régi ötletem. Jó lenne, ha lenne a jétkba beépítve egy naptár, ami kicsit a játékhoz lenne igazítva. A hónapok nevei az istenekhez kötődnének, plusz lenne egy eretnek hónap, és egy all in hónap (december), ami lehetne az isteni harmónia hónapja. Minden hónapban lenne valami kedvezmény(pl Fairlight havában lehetne egy nagyobb kredit akció; Leah havában a vesztes meccsekért is járna valamiféle másodlagos fizetőeszköz stb.), és kapcsolódhatnának hozzá speciális játékok is, akár a behó honlapján, akár a facebookon, vagy a blogon. Ezek lehetnének speciális hkk-s "ünnepek". A kártya szerepjáték hangulatát kissé visszahozná, illetve segítene összekovácsolni a játékosokat, illetve mindig lenne valami esemény, ami bevonzaná az érdeklődőket, hisz itt pörög az élet. Sőt, (tudom ez vad ötlet lesz, de a blogosok bemutatták már, hogy működnek az egyedi formátumok) lehetne iylenkor minden hónapban egy spec verseny, erre a versenyre mindenki kapna egy időleges spec szabálylapot, ami az adott isten lényegét képviselné. Lehetnének rajta pozitív vagy negatív hatások is. Ez mindig éberen tartaná a kreativitást és megbolygatná az esetleges álló metát.

Szükség lenne egy jó kis sorsolóprogramra is, ahol véletlenszerű ellenféllel rak össze a játék. Ebből jó lenne ranked és sima is. Ez segíthetne a rúnákkal való visszaélés kiküszöbölését is. Így csak az éjszakai időszakokat kellene figyelni jobban.
 
Én még mindig azt mondom, hogy a paklikeverő programmal nem volt minden rendben. Nevetséges volt, hogy sokszor az első három körre behúztam két erőst is.

A csomagoknál is lehetett látni, hogy szereti az azonos ritkákat egy időben kiosztani. (De ezt tapasztaltam azóta más online játékoknál is. Papíron is vezettem, így nem csak én képzeltem.)

De amikor ajándékról beszélünk, ingyenes tartalomról, akkor nem illik nyavajogni. Mondjuk ide jó lenne az előző hozzászólásomból az, hogy az iylen jutalmaknál, mondjuk három random lapból választasz egyet. Random, de van választásod.
 
De hogy arról is essen szó, hogy mit tartalmazhatna a prémium előfizetés:
- olcsóbb paklik vagy minden megvásárolt pakli mellé valamilyen extra ajándéklap
- adómentes ah használat
- részvétel egy havi sorsoláson, amin valamiféle jutalmat lehet szerezni (a mértéke és mennyisége az előfizetőktől függhetne)
- ingyenes nevezés versenyekre vagy csökkentett árú nevezés
- automatikus bétajog az új kiegészítő előtt
- extra napi reward
- új hátterek a páston, beállítható vizuális tuning

Az biztos, hogy a támogatás belövése lesz a legnehezebb. A gyártótokeneknek nagyon ritkának kell lennie, különben kiöli a kereskedelmet. Én ezáért javasoltam heti rewardnak, így havi egy konkrét lapot tudna az ember legyártani, amit nem lehetne elcserélni.

A rúnáknál az utolsó szint adhatna random ritkát (esetleg három random ritkából választhatna egyet a játékos?). Az istenekhez , laptípusokhoz kapcsolódóaknál olyat, ami illik a rúnához. Kisebb szinten adhatna ezüst, vagy bronz lapot is. Ezekből mondjuk lehetne 2-3 darab is. A fennmaradt szinteknél egy kevés kreditet. A nehezebb és rizikósabb rúnáknál persze lehetne skálázni a rewardokat. (Mondjuk egy teljes ritka soros rúnáért)

A spoilerek esetleges megjelenése rewardként szerintem nem baj, ha ezek csak véletlenszerűen jelenhetnek meg. Van már annyi lap a játékban, hogy egy véletlenszerű lap nem lesz mindig spoiler, még akkor sem, ha véletlenszerű ritka, sőt... Biztos lesznek szerencsések, akiknek bejön valami jó, de ez nem hiszem, hogy mindennapos lesz. Ettől még lesz motiváció arra, hogy költsön az ember. Mennyi lenne jelenleg vajon egy random ritka esetében (ami már egy komoylabb reward lehetne), hogy erős legyen? Mennyi bontás kellene, hogy 3 erős meglegyen? De persze ezt is le kell majd tesztelni, ha beleteszik. El tudom képzelni, hogy a teszt foylamán megkérnek 20 embert, hoyg nulláról kezdje el, és egy hét alatt vagy x lejátszott meccs alatt meddig lehet elérni ingyenes játékkal. Ennél a kérdésnál akkor tudunk szerintem érdemben továbblépni, ha a Beho kiad valami nyilatkozatot, hogy ők milyen irányt látnak jónak, merre gondolkodjunk tovább. Miben gondolkodnak. Például sok lenne egy teljes nagy csomag kártya minden 30. napért amelyiken legalább 10 meccset végigjátszottál? (ebben az esetben nem kellene egyhuzamban lennie) Felborítaná-e a játékot? Vagy minden 20. végigjátszott versenyért, amiből nem léptél ki? Én a komoylabb rewardokat iylenekért tudom elképzelni, mert ezkért meg kell dolgozni, nem mindennaposak, és mivel aktívnak kell hozzá lenni, ezért a tobbi játékos játékát is szolgálja.

A gyémántos lapokat meg be kellene dobni egy ezüst csomagba. Én a játék eleje óta ellene vagyok ennek a gyémántos rendszernek. Ha onnan minden lap elérhető lett volna, több lett volnaa játékban a koncepció. Egy iylen mehanizmus nem illik szerintem egy online TCG-hez, mert korlátoz és nem a változatosságot segíti. De ezzel lehet nem mindenki ért egyet.
 
Mire gondolsz?
 
Sokan panaszkodtak a random miatt...
 
Ez már kicsit a ló túloldala. Miért fizetne be akkor bárki is? Kell csomagokat adni, de nem spoilerekket osztogatni mindenkinek ingyen, csak lehetőséget kell nyújtani a csomagvásárlásra/nyerésre befizetés nélkül.

Akkor tessék itt egy ötlet a rúnákhoz:

Kijátszott sheran/raia etc lap rúna. Legyen minden szintlépésnél az adott szín rúnájához egy token, amit a játékos megkap és 5 token összerakva adjon egy random ritka lapot az adott színből. Persze ilyen tokent lehessen venni is mástól, cserélni, nyerni, valamint rewardként kapni, az a lényeg, hogy érezze az ember, hogy most nem hiába tolt le 15 kört. Önmagában a szintlépés és az xp farmolása, valamit az a kevéske gyémánt nem volt motiváló.
Ugyan így a használhatatlan ritka lapokat be lehetne zúzatni tokenné, persze itt kell valami konverziós korrekció, mert veszek 5db 10 kredites ritkát és véletlenül egy zu'litot dob a gép, amikor összerakom akkor fogadjuk el a vakszerencsét? Szóval ide ki kell találni valami határt, vagy legyen egy semleges rúna ami kell az összerakáshoz, amit viszont pénztért lehet venni vagy valamihez kötve van. Na mindegy, ezek csak alapötletek, amiből lehet szemezgetni, lehet módosítani vagy elmagyarázni, hogy miért hülyeség, de hirtelen ez jutott eszembe. Ez nekem azért tetszik, mert így akkor is van mit csinálni, ha épp nem játszol, tudod gyűjtögetni a kis tokeneket és még egy kis "szerencsejáték" is van benne, ami a pulzust emeli, mint amikor csomagot bontasz.

A kreditrendszerhez annyit tudok hozzátenni, hogy szerintem maga a kredit szó rossz, hívjuk bármi másnak. (Ez nem az egyetemi kreditrendszerből fakadó frusztráció )

A kezdők tápolása az egyik legnagyobb kihívás, főleg a visszaélések miatt és azért, hogy ennek ellenére történjen befizetés is. A token részben erre is segítség lenne, mert ahogy a rúnákat teljesítik, szépen gyűlnek a tokenek és lehet gyártani a lapot.

Talán egy járható út lenne, ha a befizetés mellé megkapod a kreditet, plusz kapsz egy olyan tokent, ami a gyártáshoz kell (nem tudom ez mennyire érthető) máshonnan csak versenyen nyerni, vagy nagyon durva rúnák teljesítésével lehetne szerezni, így akinek már van 15 raia tokenje de kell egy gyártó token, szívesebben befizet, mert az plusz 3 ritka lap.
 
Ami még eszember jutott. Szerintem nagy hiba lenne, ha a paklik számát a prémium előfizetéshez kötnétek, ahogy régen is volt. Ez is csak a játék beállását segíti, és nem a változatos játékot.
 
Amit javasolsz a kezdők támogatására, azt én ks felvetettem. Lopnám a heartstone mintáját, főleg a kezdőknél lenne jelentősége. Mjnden szintlépésre illetve mérföldkövek eléréséért (5-10-20dik stb szint,100 győzelem, rúna max.) járna egy 5 lapos csomag amiben 1-3 ritka lenne akár spoiler is, persze azért valószínűséget optimalizálva a teljes lapkészletből. Pl. 2 ritka esetén 2 gyakori 1 ngy,1 rika esetén 3 ngy és 1 gy. De ebben lennénnek zénesek is. Ez kellő motiváció szerintem. Ezzel együtt a multiaccokat durván szűrni és lehet nem lenne hülyeség hogy az így kapott lapok más keretet kapnának és nem lehetne őket eladni. Vagy csak akkor ha az illető prémium játékos, azaz előfizető.
 
Én is több alkalommal játszottam kezdőkkel. Szívesen magyaráztam nekik, türelmes voltam. Sőt, direkt nem pörgettem ki a paklimat. Én úgy láttam, hogy a többség segítette a kezdőket.

Szerintem a kezdő játékosok bevonását és megatrtását a kezdeti dinamikus fejlődéssel lehet a legjobban megfogni. Ha valaki érzi, hogy fejlődik, és gyarapodik akkor időt és később talán, ha engedik a lehetőségei pénzt fog beleölni.

Lehet butának hangzik, de ha például a kezdőpakli mellé járna egy -két plusz csomag, vagy csak pár egyéb kártya, amivel lehet variálni a pakit, már úgy érzné a kezdő, hogy tudok kombinálni, tudok paklit építgetni, van hova mozdulnom. Persze ezek az ingyenes lapokcsomagok lehetnének korlátozva, hogy ne lehessen őket cserélni vagy eladni, így nem lehetne visszaélni velük. Szerintem érezni lehetne a motiváció megemelkedését ebben az esetben. Hisz nem azt érzi az idetévedt játékos, hogy van 30 lapom (remélem ez majd 45-re módosul) és akkor ezzel játszok, mert nincs más lapom. Csúnyán hangzik, de be kell etetni a játkosot a gyűjtögetésre, rá kell szoktatni, hogy nézd ez jó, mert tudsz építkezni, tudsz gyűjteni, amivelegyre jobb leszel. HA nem látja, ha nem érzi, akkor nem költ rá. ÉS persze nem vagyok naív, tudom, hogy nem mindenki fog költeni, vannak, akik soha nem költenek majd rá. De ha ezek az emebrek is fejlődnek valamennyire, akkor a fizető játékosoknak is lesz kivel játszani, így biztosnágban érzik a befektetésüket, talán többet költenek.

Aki ért az gazdaságtudományhoz majd kijavít, ha rossz a gondolatmenetem, de én így látom. Mondjuk tény, kis hazánknak nem oylan nagy a piaca. De ezt a Behó tudja, és felvállalta a kihívást, mikor eldöntötte, hogy belevág.
 
Először legyen egyáltalán hova belépni játszani.
 
  ... | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.