Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Szende Ughal
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Ritka eset, hogy egy ork kalandozni induljon, de Ughallal pont ez történt. Magányos utazásai során gyorsan hírnevet szerzett magának, elsősorban félelmetes erejével, azonban ahhoz, hogy ez az ismertség hosszútávon kitartson, több gógyira lett volna szükség, mint amennyi szegény Ughal fejébe beleférhetett. Itt múlt el az ork kalandozók dicsősége.
Nézz szét a galériában!
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
Hatalom Szövetsége - 54. félév végeredmény
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (19)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Lapötletek (64958)
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)
Versenyhirdető (1827)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ...
Nézet:
én valahogy úgy tudnám elképzelni az indulást, hogy :
1. Játék megnyílik, de nem lehet még regisztrálni, akinek van régi acc-ja, az be tud lépni. INDULHAT a TESZT verzió.
2. a meglévő játékosok felveszik a fonalat (bugos lapok stb...) és pár hét/1-2 hónap alatt résztvesznek a rendszer átalakításában. Lenne emellett egy kiemelt tesztelő brigád, ami az esetleges új lapokat kezdené tesztelni a háttérben.
3. mivel a kredit rendszer, a reward rendszer, a verseny-s'n'g rendszer volt a leggyengébb láncszeme az előző verziónak más-más mértékben, amint ezek kapnak egy fix/véglegesített és kielégítő állapotot, ami már használható esetleg az újaknak, indulhat az éles verzió egy újraszabott nagyobb kieg. megjelenésével, ami az egykori 8-dik kiadást cserélné le, de esetleg felhasználhatna belőle lapokat. De mondjuk ilyen hulladék/töltelék őshangyák meg szubreális-irreális vérszívók húzhatnának a hokiba. Ilyen kaki lapokat a jövőben se nagyon kéne erőltetni. Nem kell elkövetni ugyanazokat a bűnöket, amiket a beho csinál(t) asztalin, hogy random használhatatlan ritkákkal és gy-ngy-kkel tölti ki a hézagokat, amiket öröm bontani...

Az, hogy miért lenne szükség erre a szakaszos beindulásra, szerintem egyértelmű. Ha a régi verzió alatt lenne az teljes újraindulás az újaknak és utána jönne egy kreditreform, reward reform stb... akkor az egész egy kurva nagy kavarodás lenne, mert aki a reform előtt regisztrál újként az beszívja elég rendesen. A legtöbb régi játékost meg nem fogja érinteni.
 
Szerintem a randommal semmi baj nem volt. Random volt... és ennyi... lehetett mire fogni... (Egyébként meg épp ez volt a baj a 30-as paklikkal... a random is gyakrabban dobta ki a gyilkos kombókat a kisebb lapszám miatt).
A kezdők: A legnagyobb baj a totál kezdőkkel az, hogy el sem jutnak addig, hogy paklit építsenek vagy lapokat gyűjtögessenek. Versenyről ne is beszéljünk... Egy átlag kezdő odatalált az oldalra és vagy szétzúzta egy "vérprofi" PvP-ben vagy egy másik (kétnapos kezdő) kókuszokkal. Tudom, hogy elsődleges prioritást élvez, hogy a játék az eredeti formájában induljon újra, de később, ha már fut minden és jut idő a fejlesztésre is, akkor lehetne olyan PvP-t csinálni, ahol ha az ember nyer felkerül egy "magasabb" osztályba... és a továbbiakban az abban az osztályban lévő játékosokkal játsza a PvP-t. Így kialakulna egy erősségi szint az adott paklihoz (vagy játékoshoz, ez már részletkérdés) és ha odatévedne egy totál kezdő, akkor kevesebb eséllyel zúznák porrá az ambícióit. Minden nap vagy minden belépéssel vagy nem tudom hogyan, de valahogy nullázódna ez az osztályba sorolás.
Megint más: a karácsonyis-armageddonos lapok voltak a kedvenceim és ezeket igazi értékeknek tartom akkor is ha valójában csak 1-esek meg nullák valahol egy szerveren, amiket 10 év múlva már el sem fogok érni. A fenyőőrmanó és az ajándékcsomag akkor is az enyém... és az armageddon is; és van még időcserém is (vagy mi a neve...) és igen, tényleg van vagy 4000 valódi hkk-kártyám is valahol egy cipősdobozban és éppen annyit érnek (vagy még annyit sem) mint az on-line lapkészletem 1-ei és nullái....
Külföldön élek és számomra az on-line-on kívül semmi esély sincs arra, hogy hkk-t játszak.
Sok játékos kell és folyamatos fejlesztés. Ennyi. Emléxem, hogy egy-egy új kieg megérkezésekor megtöbbszöröződött a játékoslétszám is a szerveren. A végére már azért maradtunk csak tucatnyian, mert megállt a fejelsztés. Legalább 4-5 hónapon keresztül nem történt semmi sem az ígérgetésen kívül. Ezért szállingóztak el az emberek. Induljon be minden úgy ahogy volt, jöjjenek évszakról évszakra az új kiegek. Legyen lapfejlesztős pályázat... szűrjék ki a multi-accokat, ahogy más on-line játékban is... a többi majd alakul magától...
Ja, és legyen 4 játékos mód, meg Istenek harca, meg kutyás háttér is, hogy mindenki boldog legyen.
 
Valóban, mindenben egyetértek azzal, amit írtál! A folyamatos oda-vissza kommunikáció nagyon fontos lenne. A multikat meg valahogy insta bannolni kéne.

A másik ami borzasztó volt Laszl76 piaci uralma, amit a sok multijával tudott fenntartani. ( gyakorlatilag percenként tudott mások alá kínálni )
 
Nem a versenyek nem léte miatt járt fel kevesebb ember, hanem mert fejlesztői oldalról behalt a buli, ami ahhoz vezetett, hogy egyszerűen elment az emberek kedve a játéktól a maradék meg megunta, hogy egymással játsszon, úgy hogy unalomig ismerték már a lehetséges koncepciókat. Aztán ott volt megint egy része az embereknek, akik nem 30 laposoztak, de a kezdők és véletlen felbukkanó újak nagyrésze meg csak azt csinálta, mert ott voltak a villámgyőzelmeket generáló broken kombók. Ahhoz hogy 45 lappal játszanak pénzt kellett volna költeniük, főleg ha értelmes versenyre akartak volna menni, de egy halott játékba ki fektetett volna bele...
Ráadásul nagyon sokan vannak, akik csak játszani akarnak nem pedig versenyezni.
Egyébként az egyik legnagyobb gyilkos dolog, amivel ki lehet nyírni ismét a játékot az az elégtelen napi szintű kommunikáció, azonnali reflektálások az esetleges hibákra, ha valakinél kérdés merül fel, akkor azzal tudja megkeresni a fejlesztőket és hamar kapjon is rá érdemi választ. Moderálás, multiszűrés, de mindenképp a kommunikáció.
 
Emlékszem mielőtt leállt a szerver , szinte alig indultak el a versenyek. (free-t leszámítva, bár arra is úgy kellett összeszedni lasszóval az embereket, meg a multikat)

Mivel nem voltak versenyek , még kevesebb ember járt fel, szóval halott volt az egész. Ezért gondoltam, hogy főleg a versenyeket kéne valahogy tápolni...
 
Maradjon csak ebben a "lassú" játékmódban a hkk online, nem kellenek ide a 2-3 évvel ezelőtti lapok. Szerintem a lapok nagyon jó ütemben érkeztek, ebbe kár belenyúlni.

Amúgy 45 lapnál, ha 3 erős van a pakliban, akkor 1/3-ad eséllyel húzod fel, hogy 2-t húzz egyszerre pedig olyan 6% esély van, szóval 16-17 meccsenként lesz 2 erős, de itt még bejön az, hogy ha 1 erősöd van (vagy bármi) akkor még mindig jöhet másból 2 egyszerre,szerintem ez baromira nem meglepő és a random is úgy működik, ahogy kell, pedig aztán én többnyire szarokat bontottam a paklivásárlások alkalmával
 
Elmúlt 2-3 év??? Bebaszna, kell a hokinak az a rahedli 0-ás lapkánter. Noh jó kicsit ellentmondok magamnak, max. 3 darab 0-1-es lapkántert tudnék elképzelni online egy ideig még, hogy ne legyen olyan elszállt mint az asztali: Majd legközelebb (Matyee anno aszonta, hogy túl bonyolult leprogramozni), A hatalom torzulása, Solisar aurája. Még esetleg jöhetne Hikoltás, az mókás lenne. De mielőtt valaki félreértené. Nem is a kánterekkel van inkább a gond, hiszen azok bedurvulása is egyfajta reakció volt arra (illetve láncreakció), hogy durvultak a normál lapok, olcsóbbak lettek, durvább képességeik lettek stb. Szerintem 2000-2010 között bőven akad használható lap, amit az online-hoz lehetne igazítani (pl. A sárkány kincse, Bűvölet perce, Akadémia, Célpontválasztás, A gyík lesújt, Kalmárok itala, gólemek, egyes galetkik és testrészek kalandozók/KF tárgyak esetleg bűbájok formájában stb...)
Elmúlt három év... nagyon nem hiányozna...
 
Szerintem az is jó lehetne, ha megnéznék az elmúlt 2-3 év asztali versenyek TOP3 dekkjeit, és azokból a lapokból lenne mindig új nagykieg.
 
Igen, anno én is láttam ezt, illetve volt egy kördiagram is még régebben.
Persze az én pár 100-as gyűjtésem nem több millió ez tény. Lehet ezért láttam én máshogy a randomot.
Viszont ahogy írták is, meg kellene nézni azt is, ha három azonos lap van a pakliban többségében, akkor mennyire gyakori, hogy azonos lapokat sorsol egymás mellé. Tehát nem csak egyes lapokat önmagában, hanem egymással való viszonyukban is megnézni.

Tudjátok mi lenne jó, ha a Behó rendezne egy újranyitási laptervező pályázatot. És a 10 legjobb lapot kiadnák ezüstcsomagban. Így felhasználnák a játékosokban rejlő energiákat, segítő szándékot, amíg nem tudunk információ hiányában érdemben tanácskozni a fejlesztés menetéből.
 
1. majd elhiszem ha látom... ( szerintem csak az nmi szólt neki, hogy úgy csinálja, hogy ne nekünk legyen igazunk )

2. ha egy számoló programba beírod a paramétereket, akkor persze, hogy azt az eredményt kapod amire vársz

3. a frissen bontottakon látszott, hogy 1-2 lap eltéréssel mindenki ugyan azokat bontotta

4. amikor csomagot bontottam volt olyan, hogy vettem hármat és kettőbe zulit volt, ugyan azokkal a töltelék ritkákkal párosítva

5. voltak olyan időszakok is, amikor nekem pl. a 6-7. körig még ritka se jött, de annál is rosszabb volt, mikor vagy varázslatot nem húztam vagy lényt 5-6 körön keresztül

ugyan nem értek a programozáshoz, vagy hogy mit hogy csinálnak, de tuti, hogy valami nem volt ott jó
 
Klassz, köszi.

No, ez így jól mutat, de nem feltétlenül mond ellent annak, amit leírtam. Azt mondtam, hogy az egyidejű események bekövetkezése nagyon hasonló. A mellékelt statisztikád csak akkor releváns, ha pillanatszerű volt, ahogyan pillanatszerű annak az x~100 játékosnak a bontása (később ugye már csak x~8....). 10 milla keverés sztem nem volt pillanatszerű, pláne, ha közben logolni is kellett. De nem tudom. Szintén nincs statisztika arról, hogy a lapok előfordulása hogyan oszlott a szingli-dupla-triple felállás szerint.

Just sayin'
 
Bocsánat, akkor így:

a szöveg:

Többször felmerül, hogy a keverés nem jó a játékban, és gyakran jönnek fel ugyanazok a lapok. Véleményünk szerint ez inkább csak az aktuális szerencsének vagy balszerencsének a következménye. De hogy ez biztos is legyen, vettünk 45 különböző lapot egy pakliban, amit aztán 10.000.000-szor megkevertünk és mértük melyik lap hányszor jelenik meg az első 5 húzott lapban. Az eredmény alátámasztja, hogy a keverés jól működik.

a kép:http://goo.gl/rtX8aZ

sajnos nem lehet kommentet törölni/módosítani
 
Privát tartalom, nem nyílik
 
közben megtaláltam:

https://www.facebook.com/hkkonline/photos/pb.204300836258843.-2207520000.1415719 608./441368245885433/?type=3&src=https%3A%2F%2Fscontent-a-vie.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xaf1%2Fv%2Ft1.0- 9%2F582818_441368245885433_323209070_n.jpg%3Foh%3Dbe0a8886f3a317f9e00158c6ad299bbe%26oe%3D551C47BC&si ze=729%2C578&fbid=441368245885433
 
Wolfnak van igaza, de ha emlékeztek, akkor matyee anno rakott ki egy képet, csak már nem sikerült megtalálnom, hogy kevert magának 1 millió vagy 10 millió kezdőkezet és hibahatáron belül minden lapot ugyanannyiszor kapott meg kezdésnek.

A hiba ott lehet, hogy ez a keverés folyamatosan történt egymás után a processzor által és eközben nem került más adat a memóriába, mint játék közben, viszont ennyire már nem értek a dologhoz, de ha bele kéne kötni, akkor ezen a vonalon indulnék el.

De amúgy ezen mindegy is vitázni, viszont nagyon várom, hogy mit írnak a fejlesztők (kicsit gyakrabban is felnézhetnének ide ).
 
a % jel még 100-al való osztás
 
Egyébként tényleg szar a random
 
valószínűség 0-1 között értelmezhető
vagyis:

0.1 jelenti a 10 % ot
0.01 az 1 % ot
0.001 az 1 ezreléket
0.0001 az 1 tízezreléket

vagyis 0.0004 az 10000 ből 4 szer fordul elő
 
Nem kommenthuszárkodni akarok. Leírtam, hogy szvsz szar a random, azt is, hogy miért. Lehet vele elméleti síkon vitatkozni, értelmetlennek tartom. Elég sok FB-t játszottam, sztem nem jó.

Amúgy meg 1% az 100-ból 1, nem?
Akkor 4% 100-ból 4.
0,4% 1000ből 4.
0,0004% 1000000-ből 4 sztem...
 
számold újra még egyszer
 
Annak az esélye, hogy kihúznak a lottón egy konkrét számsort, valószerűtlenül kicsi. Mégis minden héten bekövetkezik. Ezért kell mellé nézni a többit is.. amit NEM húztak ki. Nem csak azt, hogy konkrétan, ami bekövetkezett, annak mennyi esélye volt.
 
egész pontosan 1000000 leosztásból 4szer.
 
Ha már itt ennyire belementünk a 0.0004% azt jelenti. hogy 10000 leosztásból 4 szer kapod azt a kezet nem?

A másik ,hogy ha valaminek 0.0 % a valószínűsége, az nem jelenti azt , hogy lehetetlen esemény
 
Jó meglátások. Egyébként én magam is mérnök lennék. Tudom mit jelent, amit leírtam, azt is, hogy mik a korlátai.
 
A fejlesztők látják, hogy milyen beépített megoldás volt a randomgenerátorra, amennyiben nem hiteles, bizonyára lecserélik majd egy igazira, mert nem fűződik érdeke az oldalnak ahhoz, hogy a véletlenszerűség mahinálva legyen.

Azt jobb, ha tudja mindenki, hogy felhasználói oldalról nagyon nehéz ezt hitelesen vizsgálni, mert a nagy számok törvénye csak hosszútávon jön ki, hatalmas nagy minta kell hozzá, hogy korrekten lehessen látni, hogy van-e eltérés a várható értékektől, rövidtávon nem lehet elvárni tőle semmiféle szabályosságot, sem azt, hogy egyenletes mintát adjon, sem azt, hogy ne olyat. Néhány 100-1000 elemű minta még semmit sem jelent, akkor sem, ha 20x húztál egymás után kezdőkézre erőst és akkor sem, ha 100x nem...
Mind belefér a szórásba. Az ember hajlamos arra, hogy csak a "feltűnő" esetekre emlékszik vissza, amikor sorozatban ugyanolyan lapokat kapott vagy valamit nagyon sokáig egyáltalán nem és közben elegánsan figyelmen kívül hagyja azokat az osztásokat, amik "átlagosak" voltak.
Lehet, hogy a teljes minta simán kiadja azt, ami hosszú távon várható, mégis csak a szórásba beleférő, de ritkábban előforduló események maradnak meg bennünk. Pókeres oldalakon a legnépszerűbb topikok szoktak lenni a "csal az oldal" meg "szar a véletlengenerátor" típusú beírások és ott még "magyarázat" is van hozzá, mert a nagy ütközések nagyobb potokat (és így a teremnek több rake-t) jelentenének, de általában a kis mintával rendelkező játékosok mondják ezt, azok, akik több százezer-millió osztást játszottak és naplóztak már, nem igazán szokták ezt megerősíteni, hogy észrevehető eltérés lenne. Itt meg ráadásul semmi érdeke nincs az oldalnak abban, hogy kamu legyen a véletlen, szóval
sztem ne menjünk el egy ilyen irányba itt is.
Aki járt már kaszinóban, tudja, hogy piros-fekete a ruletten kb 50-50% (a zöld nulla miatt picit kevesebb), mégsem úgy jön ki, hogy egy piros, egy fekete, előfordul olyan is, hogy 22x jön ki egymás után a piros, mielőtt bedob egy feketét.. A nagy számok törvénye csak nagy elemszámú mintára érvényes, rövidtávon nem lehet megjósolni.
Attól, hogy zsinórban 22x jött a piros, nem lesz nagyobb esélye annak, hogy következő dobásra fekete jön... ugyanúgy 50-50 marad.
 
Mondom, mire gondolhat:

A szerver randoma valószínűleg egy időfüggvény lehetett, ebben nem vagyok biztos, de minden random végül csak egy függvény, és az idő kézenfekvő változó.

Folyományai: Egy időben bekövetkező események valószínűsége igen magas volt:

- Kezdőkéz felhúzásakor 2 v 3 azonos lap szürreálisan gyakran fordult elő
- Verseny indulásakor azonos lapok bontása a pakliból
(ezen egyszer annyira felcsesztem magam, hogy kiszámoltam, annak a bontásnak a valószínűsége valami 0,0004% volt, amit egészséges randomnak még a nagy számok törvénye mellett sem neveznék.
 
Egy nyilatkozat tényleg jó lenne a Beho és a fejlesztőgárda részéről, hogy ők miben gondolkodnak, bár szerintem az igazi egy min. 10-20 fős tesztelőgárda lenne, akik az elejétől végig tesztelnék a kreditrendszer működését a randomot, és a fejlesztőkkel együtt ez a 10-20 fős tesztcsoport segítené optimalizálni az egész játékot. Persze az átlag Jani pénzköltési szokásait nem lehetne tesztelni, de egy viszonyítást tudna felállítani a csapat, hogy a rewardok és egyebek mellett milyen ütemben tudna fejlődni XY és egy mennyire lehet jó, rossz, gyors, vagy lassú. És ezekhez a teszteredményekhez igazíthatná a Beho is a saját elképzelését a profittermelés tekintetében... Vagy valami ilyesmi...
 
Lassan majd csak kapunk valamiféle visszajelzést, hogy ez ok, ezt lehet, ez meg el van vetve. Természetesen indoklással, hogy ne fussunk később felesleges köröket.

Szerintem az egyik fő kérdés az, hogy miként lett a játék leprogramozva, mennyire segíti az új ötleteket, szabályokat, mennyire rugalmas, bele lehet-e nyúlni?
A legtöbb dolgo megvalósítható, csak idő és energia kérdése, ami viszont kiadást jelent. Várjuk a visszajelzéseket.
 
Én toltam a HS-t valamennyire, persze nem olyan durván, viszont ott eszembe nem jutna, hogy befizessek, pont azért, mert elégnek éreztem az ingyen megszerezhető lapokat!
 
Sokkal több event kell a játékba. (kínai modell) Nagyon jó volt amikor armageddont és mókás karácsonyos lapokat kaptunk a csomagok mellé bónuszként. (emlékszik még valaki? ) Ilyenkor elgyengül még a free játékos is és beinvesztál egy kis zsozsót (saját tapasztalat)
Ez egyszerű de nagyszerű event volt ehhez hasonlót szívesen látnék viszont.
Persze kellene free event is pl. ezen a héten aki top 6-ban végez akármilyen versenyen az kap vmit a hétvégén.

Nagyon tetszett a játék casual jellege. Ezen viszont nem lenne jó változtatni, ne "kelljen" naponta fél óránál többet játszani amikor kedvet kaptam játszottam. Viszont az is kell, hogy naponta érdemes legyen akár 1-2 percre belépni átvenni egy kis jutalmat, nehogy a játékos elfelejtse a gamet. Nagyon nehéz ilyen dolgokban a balanszot megtalálni. Ha már a behonál tartunk szvsz nagyon átesett a hardcore oldalra ami nekem pl. nem volt szimpatikus.
 
  ... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.