Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
A pillanat képe
Víziósólyom
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
"Az illúziók működési elve egyszerű: Ha elhiszed, hogy megsebeztek, akkor meg is fognak sebezni." - Rodin La Rousse, illuzionista
Nézz szét a galériában!
Remetelak - új HKK bolt Vácon
Tükördimenzió bemutató – 1. rész
Tükördimenzió beharangozó
Egylapos egyszínű – Versenybeszámoló
Alanori Olimpia kódbeváltás

A lista folytatása...
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Gemina erdeje
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immúnis
Hatalom Kártyái verseny - 2019. október 18., Dungeon

A lista folytatása...
Tükördimenzió bemutató – 1. rész (47)
Remetelak - új HKK bolt Vácon (2)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28189)
Tükördimenzió beharangozó (24)
HKK kérdés? (44874)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9403)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Kár lenn eltörölni ezt a szabályt éppen most, amikor visszatérni látszik ez a koncepció. Meccsdöntő lehet, ha sikerül ellopni így egy-két tárgyat. Persze a szabály pontosításával én is egyetértek.
 
nálam meg is tették ezt ;)
jelenlegi szabályokkal megy pl. hogy megütsz egy Fejvadásszal egy lényt, majd leszeded azt egy varázslattal, akkor is megölte a Fejvadász és kapod a tápot

amit most írtál, az lenne sztem is a reális (vagy mág jobb lenne törölni ezt a mikroszabályt)
 
Valóban.

Ám:
'Ha egy KF képességgel rendelkező lény a harc fázisban megöl egy másik lényt, amin rátett tárgy van, gazdája, ha akarja, átrakhatja a lényére a tárgyat (ha nem akarja, az eredeti lénnyel együtt a gyűjtőbe kerül).'

A definicóban a 'harci fázisban' kitétel is szerepel. Ha ezt javítjuk, arra, hogy: 'Ha egy őrposztban lévő, KF képességgel rendelkező lény, a harc ütés, vagy harci képesség használata fázisban megöl egy másik, őrposztban lévő lényt' akkor a problémát minimalizáltuk.

Megjegyzem, eddig is megtehette volna mondjuk egy Pyron, hogy a harci fázis alatt, a tartalékból vígan lesebezve egy másik, az ellenfél tartalékjában lévő lényt, és ezzel elvette az azon lévő Baghar korbácsát pl., a rég túlhaladott definíciók miatt...
Sőt a definíciók pongyolasága miatt akár a saját lényemről is elvehetem így a tárgyat... Vicc.

Szerintem.
 
a lénymegölés sosem számított akkor, ha képességgel szedi le (ha ez így lenne, akkor vinnék a KFes tárgyakat)

a többi észrevétel pedig abszolút helytálló a bekövetkezett módosítások miatt
 
A hátrány definiciója megtalálható a szabálykönyvben, a ..: Lények speciális képességei :.. fejezetcím alatt.
 
A semmizős idézési költségnél jó lenne feltüntetni, hogy az a nekron. Meg félreírták a számokat: "a hatszögben egy 8-as azt jelenti, hogy a lap kijátszásához 8 lapot kell a paklid tetejéről a Semmibe rakni".

A "Lények helye (Víziók)" címszó alá oda lehetett volna tenni még az adott kiegészítő megjelenésekor, hogy a jobbra vagy balra mutató nyilas képességek passzívan is működnek-e. Akkor voltam kezdő, és úgy tűnt logikusnak, hogy ha a nyíl fölfelé vagy lefelé áll, akkor nem működik az a képesség. Persze manapság már mindegy.

A büntetés, jutalom és kárpótlás szabályaival kapcsolatban időszerű lenne néhány szót ejteni arról, hogy kényszerített áldozás estén működnek-e. A jó öreg büntetés szövegében, amit szerintem szó szerint olvastam is az adott kiegészítők mini szabálykönyvében, csak annyit ír: "A büntetés nem érvényesül akkor,..., ha feláldozod a lapodat,...".

Az újrahasznosításnál kimaradt az X, amire hivatkoznak.

Ennyi kritika után is dicséretes, hogy végre egy ilyen összeírás megszületett. Viszont a kiegészítő-központúság helyett lehetne felhasználó-központú. Úgy értem, hogy aki esetleg egy adott kiegészítőig kíváncsi a HKK-ra, az a letöltések menüpontban meg tudja oldani a problémáját. A neten elérhető szabálykönyvben a játék aktuális helyzetére érvényesen, az aktuális szóhasználattal megfogalmazva kellene leírni mindent, hiszen az aktuális felhasználók fogják böngészni. Az már csak egy további szempont, és persze nem is lenne rossz, ha a szabálymódosítások (mint pl. létsíkok, kétszínű lapok, avatárok, neves kalandozók...) és azok változási időpontjai (vagy melyik kiegtől) is fel lennének tüntetve.
 
Az eredetit nem néztem, csak azt, amit ide feltett a kolléga, mint kiderült, már korrigálva. A korrigált szöveget néztem, és nem értettem, hogy mi vele a baj. Az eredetivel baj van, ha nem így szól, természetesen.
A védekezési bónusz és a többszemélyes játék viszonyával kapcsolatban schuminak természetesen igaza van, kicsit elkapkodtam a véleményem. Sorry.
 
Üdv!

Hátrányra egy definíció hiányzik, főleg, hogy hivatkozás is történik rá.

Köd definíciójában kavarás van az ikonokkal nálam: nem jelenik meg az, hogy miért játszhatom ki, illetve az sincs leírva, hogy hogyan lehet reagálni rá (1vp-s azonnaliként?). Gondolom, akik sűrűn forgatják a lapokat, azoknak egyértelmű, de nem is nekik készült ez az írás

Feltámadásnál a kijátszás-kézből kijátszás összefüggések megértek volna még 1-2 mondatot.
 
nincs min elbizonytalanodnod ;)
nem néztem, hogy a behó mit írt, csak az itteni okfejtésedet, amiben igazad van ÉS a JJ téved, mert több játékos esetben sincs mindenkinek védbonusza az aktiv játékoson kívül, mert a társának NEM ellenfele, így az se kap védbonuszt!!!
 
Lehet, h én nem tudom jól értelmezni esetleg csak egy apróság amit mondok. De az írja: "Az ellenfél körében minden lénynek +1 SB-je és +1 ÉP-je van". Ülök, az ellenfél köre van, de nem minden lény, hanem minden lényEM kapja a bónuszt. Világos, h az ő szemszögéből nincs az ellenfél köre, de az én szemszögemből igen. Ezért kell oda, hogy csak az én lényeim kapják. Most már komolyan elbizonytalanodtam, h rosszat írok
 
Igen, csak a te lényeid kapják a védekezési bónuszt. Ki máséi kapnák még? Egyedül a többszemélyes játékban van ez másként, ahol mindenkinek védekezési bónusza van, kivéve azt a játékost, aki épp köröl.
Ez egy játékszabály, amit (elvileg) mindenki ismer. Mindenki, aki épp olvassa, az a bizonyos, megszólított 'TE', akire a szabály vonatkozik.
Vagy... továbbra sem értem, hogy mi a probléma.
 
Ez van kint: Védekezés bónusz
Az ellenfél körében minden lénynek +1 SB-je és +1 ÉP-je van (beleértve a tartalékban levő, akár passzív lényeket is), kivéve ha valamely kártya hatása mást nem diktál.
Csak az én lényeim kapják a védbónuszt, csak a kiemelés a kommentemben nehezen kivehető.
 
Ezzel mi a baj?
 
Védekezés bónusz
Az ellenfél körében minden lényednek +1 SB-je és +1 ÉP-je van (beleértve a tartalékban levő, akár passzív lényeidet is), kivéve ha valamely kártya hatása mást nem diktál.
 
Akkor semmi
 
Ez a szabály tán azért nincs ITT leírva, mert benne van a szabálykönyvben ..: Tárgyak :.. fejezetcím alatt.
 
A KF képesség sincs leírva, pedig mostanság előfordulhat
 
Meg hát hosszu is mindíg leírni hogy "direktsebző harci képesség".
Miért ne lehetne egyszerűen KARD képességnek hívni így rövid is aki HKK-zik ugy is tudja mi az.....De persze lehet HARCI KÉPESSÉG is .
 
Pontosan, annyi kiegészítéssel, hogy egyszer s mindenkorra el kéne felejteni, és száműzni a szabálykönyvből, és a definíciókból, faq-kból a 'direkt sebző' előtagot. Ezek harci képességek, amik már régesrég nem korlátozódnak a sebzésokozásra. Millióféle képesség van már bedrótozva a a 'lehelés' fázisba, és a 'direkt sebző' előtag nagyon félrevezető, főleg a kezdők számára.
 
Az Őrző lord azt írja hogy minden lény sebzése 0.
Egy lény sebzése a bal alsó sarokba a "kis buzogány"ikonba írt szám illetve annak módosulása bizonyos forrásokkból.
A kard ikon ,vagyis a direktsebző harci képesség egyik kategóriába sem tartozik.Vagyis továbbra is sebez a lény,ha lehel ,vagy elszedi a lényt a szerelem sárkány és miden más kardképesség működik.Sztm.
 
lenne egy kérdésem
az őrző lord le oltja e a lények direkt sebző azaz kard képességét ügye azt írja a lord hogy minden módosítótól függetlenül 0 a kardra is vonatkozik ez?
 
Nem tudtam eddig hogy a Zanszilánk idézési költség nem csökkenhet 0-ra.
Jó ez a lista .thx.
 
Javaslatok 6.

Őrző (Létsíkok)
Ha egy lapon a IKON jel szerepel, akkor az a lap őrző. Ha őrző lap van játékban, játékos nem lehet célpontja sebző általános vagy azonnali varázslatnak.

Semmi (Árnyékhold, Aranyforrás)
A Semmi egy új fogalom, bevezetése újabb mélységet ad a játéknak, és ellensúlyozni tud erős, gyűjtőre építő paklikoncepciókat. A Semmi egy új kupac a gyűjtő mellett. Bizonyos kártyák hivatkoznak arra, hogy lapok a Semmibe kerülnek. Ez alapvetően olyan, mint a gyűjtő, tehát a Semmibe kerülő lapok is kikerülnek a játékból, de a Semmiben levő lapok nem számítanak gyűjtőben levőnek (pl. Notermanthi, Temető és egyebek szempontjából), és a legfontosabb: A Semmiből soha, semmilyen módon nem kerülhet ki lap. Tehát se játékba, se gyűjtőbe, se pakliba, se kézbe, egyáltalán sehova (ha befejezted a játékot, akkor persze elrakhatod). Ha az asztalról egy lény a gyűjtő helyett a Semmibe kerül, ugyanúgy jár érte szörnykomponens, mintha a gyűjtőbe került volna. A Semmibe a lapok gyakorlatilag a gyűjtőn keresztül kerülnek.
 
Javaslatok 5.

Lény
Lényeknek nevezzük összefoglaló néven a kalandozókat, galetkiket, avatárokat, szörnyeket és torzszülötteket.

Lény gyógyulása, regenerálódása
Olyan hatás, amelynek során a lény aktuális ÉP-je (és csak az) megnő. Ilyenkor a lény aktuális ÉP-je nem nőhet a lehetséges maximum (kártyán levő ÉP és az ezt megváltoztató hatások összege) fölé. Nem sérült lényen is lehet gyógyítani.

Megöl egy lényt
Egy lényről akkor mondjuk, hogy megölt egy másik lényt, ha legalább 1 ÉP-t sebzett rajta, és a célpont lény ebben a körben a gyűjtőbe kerül vagy a lényt a képességével egyéb módon közvetlenül küldte a gyűjtőbe.
 
Javaslatok 4.

Izom (Ébredés)
Ha egy lény lapon ezt olvasod: Izom: X, ez azt jelenti, hogy a lény sikeres kijátszása után eldobhatsz max. X darab lapot a kezedből a Semmibe, és ekkor a lény kap X darab izomjelzőt, ami +1 sebzést és +1 ÉP-t jelent - kalandozóknál pedig szintlépést. Ha egy izomjelzős lény kikerül a játékból - kivéve nem kényszerített áldozástól -, vagy kikerül tulajdonosa irányítása alól, minden egyes izomjelzőért eldöntheti a gazdája, hogy húz egy lapot, vagy kap 1 VP-t. Ha egy lényen több izomjelző is van, egyszerre kell eldöntened (még az első húzás előtt), hogy mennyiért húzol lapot, és mennyiért akarsz VP-t kapni. Az, hogy a lénynek Izom képessége van, egy speciális képesség, amely csak kijátszáskor érvényesül (lehetővé teszi, hogy lapokat dobva izomjelzőket tégy rá.). Ezután az Izomjelzők már önállóan fejtik ki hatásukat, tehát akkor is működnek, ha a lény elveszti képességeit. Olyan lényen is kifejti hatását az izomjelző, amelynek nincs Izom képessége. Az izomjelző képessége az előkészítő és a gyógyulás fázisban is működik. Az izomjelzők száma más lapokkal szabadon változtatható. Természetesen azok a lapok, melyek a laphúzást vagy a VP kapást módosítják vagy letiltják, hatnak az izomjelző képességére is. Az izomjelző hatása forrás.

Kétszínű lapok
(Isteni Szövetség)
Mint ahogy nevük mutatja, ezek a lapok egyszerre mindkét színűnek tekintendők: egy Elenios-Sheran lap egyszerre Elenios és Sheran lap is, hat rá minden olyan lap, amely a kettő szín közül valamelyikre hat. A kétszínű lapok kijátszási feltétele minden esetben az, hogy legyen a játékban a te irányításod alatt vagy az egyik, vagy a másik színnek megfelelő lap vagy jelző (nem szükséges, hogy aktív legyen), vagy megmutass a kezedből egy másik ilyen színű lapot. Például ha játékban van akár egy Quwarg jelződ, akár egy Dornodon épületed, akár egy Chara-din fattyad, akár egy Chara-din bűbájod, kijátszhatod a Chara-din-Dornodon kétszínű lapodat. Ha valamilyen hatás megváltoztatja egy lap színét egy másikra, akkor ezzel a hatással a két szín közül az egyiket változtathatod meg. Ha ennek köszönhetően a lap két színe megegyezővé válik, attól kezdve a lapot egyszínűnek kell tekinteni. Például az Isteni szövetség nevű lappal a kijátszója meghatározza, hogy az összes Chara-din lapot Dornodon vallásúnak kell tekinteni. Ezután a fenti példában említett lap egyszínű Dornodon kártyává válik, így többé annak a feltételnek sem kell teljesülnie, hogy legyen Dornodon lapod vagy jelződ a játékban. A négyszín-szabály természetesen a kétszínű lapokra is vonatkozik; ha egy C-D lapot beraksz a paklidba, akkor ezzel már meghatároztad a paklid két színét. Természetesen egyszínű paklik versenyén nem használhatsz kétszínű lapokat.

Lapok gazdája, tulajdonosa
Ha valaki egy bűbájt, szintlépést, KF tárgyat vagy testrészt az egy másik játékos lapjára rak, akkor annak a gazdája továbbra is ő marad. Az összes többi lap gazdája az a játékos, akinek az oldalán (térfelén) van a lap. Ha egy olyan lap cserél gazdát, amelyen valamilyen rátett lap van, akkor a rátett lap gazdája is az új játékos lesz. Egy lap tulajdonosának azt a játékost nevezzük, akinek a paklijában a lap a játék elején volt. Ha a lapot egy másik lap a képességével hozza létre, akkor a létrehozott lap tulajdonosa az, aki létrehozta. Ha a játék folyamán egy lap gazdát cserél, ne felejtsd el a játék végén visszaadni az eredeti tulajdonosának! (Kivéve azt a lapot, amelyet tétként elnyertél.)
 
Javaslatok 3.

Forrás (Ősi Legendák)
A varázslatokat és hatásokat az egyszerűség kedvéért a továbbiakban összefoglalóan forrásnak hívjuk. A követők, szabálylapok és helyszínek azon képességei, amelyek a játékban lévő lapokra (önálló jelzőkre) vannak hatással, szintén forrásnak számítanak.

Húzás, keresés
Ha egy lapon az szerepel, hogy húzás, húzd fel stb. az egyértelműen húzás. Ugyanígy, ha a lap szövege szerint keresek, az keresés. Ha egyik sem szerepel, és egy pakliból, vagy annak x lapjából (és x akár egy is lehet), vagy a kiegészítő pakliból a saját döntésem szerint, vagy valamilyen feltétel alapján vehetek kézbe, vagy dobhatok gyűjtőbe (Semmibe) lapokat, akkor az keresés. Ha nincs ilyen feltétel, akkor húzás.

Idézési, kihozási költség
A VP-k, szörnykomponensek ill. építő lények száma, amelyek ahhoz szükségesek, hogy a lapot a kezünkből az asztalra tudjuk rakni. A kihozási költség soha, semmilyen módosítónak köszönhetően nem mehet 0 alá (tehát nem fogsz VP-t kapni azért, mert kijátszol egy varázslatot). Ha a lap szövegében az szerepel, hogy további VP-t kell elkölteni, akkor ez is része az idézési költségnek. Célszerű megkülönböztetni ún. alap és módosított idézési költséget. Alap idézési költség az, amiről az előbbiekben beszéltünk, azaz a lap bal felső sarkában szereplő szám. A mennyiben itt X szerepel, akkor a lap szövegének megfelelően helyettesített érték. Ha pedig ? található a kártyán, akkor a lehető legkisebb érték. A módosított idézési költség az alap idézési költségnek a játékban levő lapokkal (pl. Varázsszél) módosított értéke. A legtöbb esetben, ha egy lap az idézési költségre hivatkozik, akkor az alap idézési költséget kell figyelembe venni, kivéve azoknál a lapoknál, ahol ez külön meg van említve illetve a reakció laponál, amelyeknél a módosított idézési költséget kell nézni.
Ha egy lap a saját idézési költségét módosítja, akkor az alap idézési költsége módosul.
 
Javaslatok 2.

Célpont
Vannak lapok, amelyek célpont kijelölését kívánják meg. Ilyenkor a lap kijátszójának választania kell egy vagy több megfelelő típusú célpontot. Ha nincs megfelelő célpont, a lapot ki sem lehet játszani! Az összes, "bűbáj [valamire]" típusú lapnál [valamire] típusú célpont szükséges. Passzív és tartalékban levő lapok is lehetnek célpontok. Az olyan lapokat, melyek nem igényelnek célpontot (pl. Ébredés) bármikor ki lehet játszani, akkor is, ha nincs megadott típusú lap a játékban. Ha egy lap immunis valamire, akkor ilyen típusú forrásnak nem lehet célpontja sem.

Élet (Ősi Legendák)
Ha egy lapon ezt olvasod: Élet X: ez azt jelenti, hogy a lapnak ennyi "élete van". Azaz, amikor ezt a lapot az idézési költség kifizetésével a kezedből kijátszod, rakj rá X életjelzőt. Ezeknek az életjelzőknek a számát más források nem módosíthatják. Ahányszor ez a lap kikerülne a játékból vagy gazdát cserélne, és még van rajta életjelző, akkor vegyél le róla egy életjelzőt, és a lappal nem történik semmi, kivéve, hogy ha a gyűjtőbe kerülés ÉP vesztéstől történne, akkor max. ÉP-re gyógyul; ha valamilyen jelzőknek köszönhetően (pl. méreg), kerülne a gyűjtőbe, akkor vedd le róla ezeket a jelzőket is egyúttal. De ha pl. a lény egyszerre halna meg méregtől és csökkentenék jelzők az ÉP-jét nullára, akkor ez 2 életébe kerül. A jelzők megmentenek a kényszerített áldozástól is, de ha a lapot idézési költség vagy lap hátránya miatt kell feláldoznod, akkor nem mentik meg, és továbbra is feláldozhatsz egy szörnyet komponensért. Egyetlen másik eset van, amikor az élet jelzők nem segítenek: ha egy lényt harci képességgel vagy a harc ütés fázisában ölnek meg, akkor az élet jelzők nem védik meg. Az életjelzők az előkészítő fázisban is működnek.

ÉP feláldozása
Bizonyos hatások feltétele, hogy egy vagy több ÉP-nket feláldozzuk. Nem áldozhatunk életpontot úgy, hogy az életpontunk az áldozástól 0 alá csökkenne. Ez nem számít sebződésnek, tehát sebződést megakadályozó hatással nem küszöbölhető ki. Persze gyógyító lapokkal az így elveszetett ÉP továbbra is visszanyerhető.
Ha egyszerre, ugyanazon forrás miatt több életpontot kellene feláldoznod, és az életpontod így 0 alá menne, akkor annyi Ép-t kell áldoznod, hogy 0 Ép-d legyen.
 
javaslatok 1.

Avatárok (Chara-din visszatér)
Az istenek manifesztációi, földre küldött hírvivői az avatárok. A HKK-ban minden istennek, és egyéb halhatatlan entitásnak van egy vagy több avatárja. Az avatárok is lények, de se nem szörnyek, se nem kalandozók (galetkik). Tehát olyan lapok hatnak rájuk, amelyek lényekre hatnak, de olyanok nem, amelyek speciálisan szörnyekre vagy kalandozókra (esetleg galetkikre) vonatkoznak.

Árnyék (Legendák Völgye)
Ha egy lapon ezt látod "Árnyék: X", akkor ez azt jelenti, hogy bármikor, akár reakcióként is elkölthetsz X-et, és ekkor ez a lap visszakerül a kezedbe. Ezt a képességet életmentő hatásként is használhatod, sőt akkor is, ha a lap épp kikerülne a játékból, tehát pl. ha a lényedet leütnék, vagy lelőnék. Egyetlen esetben nem használhatod, nem kényszerített áldozás esetén. Az árnyéknál a büntetés, kárpótlás, izom és egyéb, a lap játékból való kikerülésekor kisülő képességek nem kattannak be.

Bűbájra immúnis (Létsíkok)
Ha egy lény bűbájra immúnis, nem lehet célpontja 'bűbáj lényre' lapoknak, tehát Járványt sem lehet továbbrakni rá, de bűbájok közvetett hatása alól nem mentesül (pl. Éhínség, Influenza), illetve a játékban lévő bűbájok is hatnak rá.
 
a kémekre jó lenne hozni egy FAQt még a behós verseny előtt.
 
pont ez az,erre később hogyhogy nem figyeltek? vagy már akkorra is elavult ez a dolog,amikor kijött az aranyforrásban a hangya császár meg a kisebb quwarg isten?
zavarni különösebben nem zavar,sőt,tetszik,de igazán ki lehetett volna húzni ezt az avatár definíciónál
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.