Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kátyái - Tükördimenzió november 23.
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
A pillanat képe
Zafír drakón
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Tükördimenzió lapelemzés – 3. rész
Tükördimenzió lapelemzés – 2. rész
Wastelands online
Próféciák - Zén minikiegészítő
Tükördimenzió lapelemzés – 1. rész

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Termékismertető - Hatalom Kátyái - Tükördimenzió
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye

A lista folytatása...
Lapötletek (64293)
[HKK Piac] Eladó lapok (141421)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28215)
[HKK Piac] Régi lapok (1395)
Tükördimenzió lapelemzés – 1. rész (38)
Wastelands online (12)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
Felkészülés FAQ pontosítását kérem. Felülírja az AK101-t (nekromancia), vagy arra az esetre gondol, ha nem jár együtt a max. ép csökkenés aktuális ép csökkenéssel.
 
Janos nagyon szepen levezette, igy van.
 
Na igen, ezt nem olvastam...
 
Itt olvastam:
Nagy HKK Könyv, 62. oldal, Semmi:

(a definíció legvégén
Ha az asztalról egy lény a gyűjtő helyett a Semmibe kerül, ugyanúgy jár érte szörnykomponens, mintha a gyűjtőbe került volna, és amikor egy lap a Semmibe kerül, ugyanúgy létrejönnek azok a hatások is, amelyek egy lap gyűjtőbe kerülésekor működnek (úgy kell tekinteni, mintha a lap a "gyűjtő érintésével" kerülne a Semmibe).

(idézet vége).
 
"A Semmibe nem kerül közvetlenül lap. Úgy kell elképzelni a Semmit, mint a gyűjtő egy következő bugyrát."
Ezt hol olvastad? A semmi eredeti definíciója az Árnyékhold kiegészítővel együtt lett megalkotva, és ebben ilyen nincs.
Ezzel együtt egyet értek veled, hogy nem kerülnek a semmibe az alternatív módon kijátszott lapok.
 
a szerint, hogy a gyűjtőnek nincs memóriája, ugye kizárt, hogy így legyen, ami szintén az előző hozzászólásodat igazolja, amit én is állítottam tegnap

de azért jó lenne 100%-osan tudni, mert nem szeretném, ha versenyen kerülne semmibe így ködmangóm
 
Ellenkező esetben ad absurdum ahhoz a logikai zsákutcához jutnánk, hogy az alternatív módon kijátszható lapok a gyűjtőben is megőrzik az alternatív laptípusukat. Szerintem.
 
én ugyan ezt mondtam

de, vannak, akik szerint nem, azért inkább megkérdeztem, és várom, hogy Balázs idmondjon rá valamit, az a biztos, mert dungiban is beszéltünk erről Krisztiánnal, és bár ő is inkább e felé a megoldás felé húzódik, nem biztos benne
 
Erre a kérdésre a választ le lehet vezetni a Semmi definíciójából. A Semmibe nem kerül közvetlenül lap. Úgy kell elképzelni a Semmit, mint a gyűjtő egy következő bugyrát. A Semmibe a lapok úgy kerülnek, hogy minden szempontból gyűjtőbe kerülő lapoknak kell őket tekinteni, de nem a gyűjtőbe, hanem azon keresztül a Semmibe mennek. Ez a legtöbb esetben semmilyen fennakadást nem eredményez, de ez esetben segít minket a kérdésben. Az Óriások földje az azonnali és általános varázslatokat kijátszásuk után a Semmibe küldi. Szerintem a ködölt lapok, de ide lehet sorolni az alternatív módon varázslatként kijátszható lényeket is, a gyűjtőbe kerülnek, hiszen a Föld onnan csak az azonnali és általános varázslat típusú lapokat mozgatja tovább a Semmibe. Ezek pedig más típusúak.
Természetesen azok a ködös lapok, amik maguk is ilyen típusúak, azok nem menekülhetnek meg.

Szerintem. De persze meg lehet győzni.
 
ha ködözök egy nem varázslat lappal (teszem azt ködmangóval), és van az asztalon egy óriások földje, akkor hova kerül ködözés után a ködmangó?
 
Igen, lesz.
A gyujtobelinek azert 'van', mert nincs neki elveve. Gondolj mindig arra, ha 2 gyujtobelit masolsz, akkor mi van? Nyilvan lesz neki.
 
Oks.
 
"(AK109) Milyen lényt kapok akkor, ha lemásolok egy olyan lényt, ami elvesztette a képességeit? Attól függ, hogy milyen lappal másolom a lényt, mindig a másoló lap szövegét kell nézni. A Vízionár (új) simán lemásol egy játékban levő lényt, tehát ekkor nem lesz képessége a másolt lénynek sem. A Klónozás azt írja, hogy az eredeti lény minden alaptulajdonságát megkapja, ekkor tehát a másolt lénynek lesznek képességei. A Tükördémon szövege pedig egyértelműen kimondja, hogy a lényt az eredeti képességeivel másolja. Hasonlóan, a szöveget értelmezve kell eljárni, minden más alakváltó, vagy másoló lapnál lapnál is."

A kérdésre a válasz. Van frissebb.
 
Szerintem nem kéne idekeverni a képességek meglétét/elvesztését. Egy korábbi Kisebb Zanos faq egyértelműen leírja, hogy a másoló lapok az eredeti lap eredeti szövegét másolják. Miért lenne ez a szimmetriánál másként?

(AK57) Ha egy lényre Árnyéktüzet varázsolok, és utána ezt a lényt lemásolom egy Kisebb Zannal, akkor a zan az eredeti lényt másolja le. Az alakváltó lapok mindig az eredeti lapot másolják, az eredeti lapra játék közben került módosításokat nem. A Kisebb Zannal másolt lény nem kapja meg az eredeti lény méregjelzőit, erősítő jelzőit, rárakott lapok által kapott bónuszokat, viszont az Árnyéktűzzel elvett képességeket megkapja.

Van ennél frissebb? Mert szerintem ez a faq minden további kérdés és bonyolítás alól kihúzza a szőnyeget.
 
mondjuk a lap szó szerinti szövegét nézve jogos volt az ítélet
más kérdés, hogy azért ez szerintem egy elég véleményes ítélet, főleg, hogy nem először láttuk versenyen a kombót

lehet, kell egy faq a kumulatívra

de akkor ezekszerint ha van a gyűjtőben egy fangorom és az asztalon egy képesség nélküli, akkor a kumulatívval másoltnak lesz képessége, hiszen a gyűjtőbelinek "van"?
 
Gondolom, Krisztian a 'verseny heveben' igy ertette (picit valoban felreertheto), de errol szo sincs.

A FAQ arrol szol, ha van 2 Fan Gorod jatekban, es az egyiknek vagy mindkettonek elveszett a kepessege, akkor mi van.
A gyujtoben levo lapnak a gyujtoben nyilvan nem mukodnek a kepessegei, de ha letrehozol egy Fan Gort a Kumulativval (vagy barmi mast), akkor annak nyilvan lesz, kulonben nem sok ertelme volna barmit masolni, ami csak a gyujtoben van.
 
most látom hogy Kfa már leírta, na mind1, nem baj az ha kivan hangsúlyozva
 
én voltam a szenvedő alany
a gyűjtőbe lévő lapoknak nincs képessége + a fangoros faq miatt lett így ítélve
nem múlott rajta semmi (nekem), de akkor légyszi módosítsátok a faq-t
 
Krisz mondta, merthogy gyűjtőben levő lapnak nincs képessége és így nincs mit másoljon a kummulatív (illetve van de egy képesség nélküli fangor jelző nem túl király 1 VP-ért).
Nem tudom kivel konzultált mikor kihozta ezt a döntést.
 
Sracok, a Dungeon-os versenyen valahogy valaki azt hozta ki, hogy nem mukodik a Morq Fan Goros kombo, ha mindketto a gyujtoben van??? A FAQ abszolut nem errol szol!!!
 
Csak engem nem enged be vagy nincs szerver?
 
Nem, mivel a zanszilánkos lapok nem speciális idézési költségűek, hanem vp-ért jönnek csak ez a vp helyettesíthető.
 
zulit csapása leszedi a zanos lapokat?
 
oké
 
Rendben. Hagyjuk. Egész másról volt szó...
 
nos igen - sajna a behón se mindig tudják a helyes választ :P
 
De értem, a "rátett lapok" erősebbek birtoklás terén ilyen egyszerü.
 
szerintem meg nem érted a problémát...
 
a lopos lapoknál mindig a rátett lap az erősebb, mert az folyamatos hatást fejt ki (meg mert van róla faq is )
 
Értem a szabályokat, csak zavaró mikor minden második versenyen van egy ilyen kérdés a bíróhoz, akinek (ha nem Wekerlén vagyunk) általában dunsztja sincs róla.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.