Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kátyái - Tükördimenzió november 23.
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
A pillanat képe
Életszívás
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
A sötét mágia követői nem rettennek el attól, hogy saját sebeiket más élet elpusztításával regenerálják. Leah az egyetlen isten, aki képes lehetett megalkotni ezt a nagyhorderejű, növényzetsorvasztó varázslatot.
Nézz szét a galériában!
Tükördimenzió lapelemzés – 2. rész
Wastelands online
Próféciák - Zén minikiegészítő
Tükördimenzió lapelemzés – 1. rész
52. Beholder Találkozó – 2019.11.23. - Beszámoló

A lista folytatása...
Termékismertető - Hatalom Kátyái - Tükördimenzió
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: Látomások
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: A múlt hangjai

A lista folytatása...
Wastelands online (11)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6747)
Szabályváltozások - 2019. november 14. (8)
Prófáciák - Zén minikiegészítő (5)
Tükördimenzió lapelemzés – 1. rész (35)
[HKK Piac] UR lapok (10507)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Nem mindkettöre a válasz.
 
egy kérdésem lenne: a kör eleji vp kapás és laphúzás is forrásnak számít? azt is be leet nyúlni manaevő féreggel?
 
(Ak130) A követőnek két állapota van: vagy van, vagy nincs

Mondtam, hogy nem a seggemből rántottam elő ezt a szöveget! Köszönöm, hogy megtaláltad
 
Igazad van, hogy még mindig egy szaros gyak-nemgyak lapon vitázunk . Viszont érdekes, hogy a készítők nem vezették le, hogy miért is úgy van ahogy...
 
Nagyon csúnyán körbelőjük a sziránusz problémát ha a másoló/alakváltó lapokat és a kényszerített áldozást is ide vesszük.

Valahogy úgy érzem, hogy a lehozott "célpont" -> kijátszási feltétel FAQ béklyóit rángatod. Ezt persze teheted legjobb belátásod szerint. Viszont ha létezik egy ilyen FAQ és a sziránuszon nincs "célpont" (ami vicces is lenne, mivel gyűjtőre hivatkozó lapokat nem szoktunk "célozni" ), akkor a hatása létrejön FAQ nélkül is.
 
Ezeket Én is ismerem, de alapvetően hibásak, mivel a kényszerített áldozás sem a lapra hat, hanem rám, mégsem lehet vele gyűjtőbe küldeni forrás immúnis lapot...
 
Ha a "játékban lévő lap másolata" megfeleltethető a " válassz ki egy lapot az asztalról" kifejezéssel, akkor ezt a kérdést magyarázza már FAQ

(AK124) Másolhatok Klónozással (új) Uwallát (új). A Klónozás (új) nem célozza a lényt, egy régi Kérdezz-felelekben le is írtuk az Acélkolosszus kapcsán. Sőt, nem csak, hogy nem célozza, de nem is hat a lényre, így Uwalla (új) immunitása nem számít ilyenkor.
(AK13) Az Acélkolosszust lehet klónozni, és utána pedig a gyűjtőbe lehet küldeni Mágiatöréssel a klónt. Igaz, hogy az Acélkolosszus mágiaimmúnis, de a Klónozásnál a lemásolt lény nem a varázslat célpontja. A bűbáj szövegében pedig az szerepel, hogy a klónozott lény egyszerre lesz lény és bűbáj, és a bűbáj pedig célpontja lehet a Mágiatörésnek.
 
Ok. Akkor a következő paradoxon: másolhatok-e Reprót Képmással vagy rezisztens Börphaugot. Evidens, hogy meg kell neveznem, hogy: "azt a lapot" másolom le.
Más: Bűbájmásolás (új) milyen alapon másolhatja az UR bűbájokat, hiszen rajta van a bűbájmásoláson, hogy "ha a célpont bűbáj egy másik lapon van"
 
Azt hiszem már értem hol siklottunk félre. célpont és célpont közötti különbség

Ha egy lapon szerepel a "célpont" szó, akkor kijátszási feltételként adja, hogy legyen legális célpont (ugye ha opcionális a dolog és eltekinthetünk ettől a kimenettől, akkor az ezzel járó kijátszási feltételtől is eltekintünk).

Attól mert valamin nincs rajta a célpont szó, de tudjuk, hogy van a hatásnak célpontja (mint tleikan enyészvarázs vagy cikázó villám esetében) még a varázslatnak vagy hatásnak kell célpont, de nem kijátszási feltételként vizsgáljuk, ezért a kijátszási költség elkölthető, a hatás létrejöhet (ha tud -> tleikan enyészvarázs -1vp, visszakeverődik, de semmi más nem történik; cikázó villám lő játékosba 5-t, de ha a beho máguson kívül nincs más lap, nem aktivizálhatsz), míg ha szerepel a lapon a "célpont" szó, el sem juthatsz odáig, hogy levonod a költséget, ha megtetted, visszaírhatod.
 
és ugye van más okfejtésünk is ami alapján nem
 
Leinád előző okfejtései szerint nem.
 
Nincs benne, de szerintem ennek ellenére egyértelmű, hogy ez egy célpontot kívánó képesség. Szeintem úgy is kell kezelni.
 
A Cikázó villám képessége nem céloz, hanem neked engedi, hogy aktivizáld egy lapod. Nincs a Cikázó villámon, hogy célpont lapod aktivizálódik/aktivizálhatod...
 
Ezt nem értem. "Nem lehet varázslat célpontja" van rajta.
 
Ez alapján megtehetem azt is, hogy a Cikázó villámmal aktivizálom a Beholder mágus (új)-at?
 

Nem tudom, hogy az a része miért nem ment át az üzenetnek, hogy a "célpont egyenlő kijátszási feltétel", vagyis nem játszhatod ki, ha nincs célpont lap.
 
Akkor legközelebb kijátszom a Visszavágás (új)-at úgy, hogy nincs az asztalon célozható lap..."Célpont nem egyenlő kötelező"
 
Unaloműző: azon is ott a "célpont" akkor azzal is kötelező? Ergo valami nem stimmel ebben az okfejtésben


Schumi, ilyen okfejtés nem volt. Célpont nem egyenlő kötelező! Célpont egyenlő kijátszási/használati feltétel az okfejtésben.
 
ok, nem gondoltam át
 
Nem értem, hogy mi a baj az unaloműzővel az elhangzottak után.
Két képessége van, az egyiket akkor vizsgáljuk, mikor egy lap sikeresen játékba került (az is aktivizálást igénylő és tényleg akkor használhatod, ha van "célpont" lap. A másik képessége is aktivizálást igénylő, meghatározott fázisban használhatod és a "célpont" játékos mindig rendelkezésre áll.
 
Én értem amit mondasz, és ráhuznék egy lapot a példa kedvéért (szigoruan a gondolatodra )

Unaloműző: azon is ott a "célpont" akkor azzal is kötelező? Ergo valami nem stimmel ebben az okfejtésben
(és visszakanyarodunk az értetlenkedők azon gondolatára, hogy felszólító, vagy felajánló a fogalmazás)
 
Úgy látom az nem világos Neked, hogy a "célpont" rákerülés egy kijátszási feltétel lett.
Nem tehetem meg, hogy nem húzok a prevenció áramoltatásával, ha van rá lehetőségem, az ostrom csupán szintén egy kijátszási/használati feltételt tesz erre a képességre, nem befolyásolja. Ha egy forrásnak nincs kijátszási feltétele (ilyen az is ha valamire hat, de nem ráírtan "célpont" dologra hat), akkor a költségét kifizethetem, a lapot rendeltetésszerűen használhatom és a rajta szereplő hatások végrehajtódnak (amelyik tud).
 
2, Tleikan enyészvarázs (új) "rakj át 5 lapot egy gyűjtőből a semmibe"

A tleikanon sincs rajta a célpont szó, mégsem tehetem meg, hogy átrakok 4 lapot vagy 6-ot, mert rajta van, hogy 5 lapot.


Rossz következtetés, rossz párhuzam. Azt valóban nem tehetem meg, hogy 'nem 5-t rakok ki a semmibe', azt viszont megtehetem, hogy elköltöm a költséget (áramoltatok), csak mivel nincs legális célpontom, nem (5 lap) nem történik semmi. A szikrációnál nem tehetem meg, hogy elköltöm a költséget, mert nincs legális "célpont"...
 
a korrekt megoldás lenne, ohgy a faqus lapokat, be lehetne váltani, újranyomott javított szövegű lapokra.

ez persze költséges lenne, mondjuk anyniba kerülne, mint egy kiegészítőnek a kiadása a tesztelőjátékosok az illusztrátorok és egy kiegészítőhöz kapcsolatos egyéb displayek és plakátok nyomtatása nélkül.

biztos sok ember beváltana a lapokat.
 
Ebben lehet valami. A HKK-nak most új játékosok kellenek és ezért tenni is kellene valamit nem csak várni a jó szerencsét!
 
szerintem meg faq módosítás ami kötelező az kötelező sziránusznál is kötelező és nem kéne itt módosítgatni semmit így is már annyi lap másképp működik mint ahogy rá van írva az összes ilyen jellegű faq-t törölném csak azért nem az van ami rá van írva mert nem úgy gondolták, a játékot egy ilyen dolog nem vágná tönkre és egy kezdőnek nem azon kéne izgulnia hogy azt tudja e a lap ami rá van írva mert gáz hogy nem azt tudja. Szerintem ez lenne értelemszerű,nem pedig hogy utólag módosítjuk a lapok szövegét, mert ez tarthatatlan lesz egy idő után, ami pedig annyira hibás egyszerűen kitiltani és kész.
 
Nem kell feltétlenül megfordítani sem, sőt nem is kell költségnek lennie a visszavételnek, csak meg kell változtatni a "vegyél vissza" szöveget, "visszavehetsz"-re.
 
Ez a mostani szöveg:
P: Kapsz 1 Vp-t és vegyél vissza egy lényt a gűjtődből a kezedbe!
A mostani FAQ alapján szerencsésebb lenne a szöveg így:
P: Visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe, és kapsz 1 Vp-t.

Mondjuk valahogy így kellene működnie, szerintem (ha nem lenne az új FAQ):
P, vegyél vissza egy lényt a gyűjtődből a kezedbe: kapsz 1 Vp-t.
Mióta csak kijött ez a lap, mindig így játszottuk, figyelembe véve a rajta lévő felszólító módot.
Persze megértem, hogy a készítők szándéka nem ez volt, de akkor másként kellett volna megfogalmazni a lap szövegét (lásd fentebb).
 
Az Agg sziránusz FAQ alapján megtehetem azt is, hogy: ellenfelemnél kinn van egy Ostrom (új), használom a kezemben lévő Prevenció áramlását és a kör végén nem húzok.
Ezért kell a szövegét pontosítani "visszavehetsz"-re.
 
DE kell az Agg sziránusz szövegének pontosítása, mivel:

1, Szikráción rajta van, hogy "5 célpont lap egy gyűjtőből a semmibe kerül"
2, Tleikan enyészvarázs (új) "rakj át 5 lapot egy gyűjtőből a semmibe"

A tleikanon sincs rajta a célpont szó, mégsem tehetem meg, hogy átrakok 4 lapot vagy 6-ot, mert rajta van, hogy 5 lapot.
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.