Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - 11. kiadás július 18.
A pillanat képe
Mocsári láz
(Kalandok Földje)
Küldd el képeslapként!
Nemrégiben egy mocsári láz járvány söpört végig a Kalandok Földjén. A kalandozók hetekig rosszul érezték magukat, míg a láz csillapult valamelyest, és ez bizony kihatással volt az életük minden területére. E betegségnek azonban létezik egy kevésbé könnyed lefolyású mutációja is, melynek végső stádiuma a halál. A képen két ebben szenvedő kalandozót láthatunk!
Nézz szét a galériában!
Kelet-Magyarországi HKK Találkozó - 2020. augusztus 14-16.
HKK Legendás cél
Nyári akció! - 2020.07.30. - 2020.08.17.
Kérdezz-felelek 38.
53.Beholder Találkozó 2020.07.18. – Beszámoló

A lista folytatása...
Termékismertető - Hatalom Kártyái - 11. kiadás
Termékismertető - Alfa pakli – Ősi sárkányok
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Élőholt invázió
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Kelet-Magyarországi HKK Találkozó - 2020. augusztus 14-16. (2)
Lapötletek (64392)
[HKK Piac] Eladó lapok (141511)
HKK kérdés? (45226)
Zarknod visszatér VÚ kódok (80)
HKK Legendás cél (12)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Kódex 133.1. Az automatikus képességeknek semmiképp nem lehet költsége.

A sahkany kepessege automatikus. Nincs koltsege, es igy nem lehet dragitani sem.
 
Sziasztok!

Ha ellenfelem egy mérgező Rakshalion követővel játszik én pedig kijátszok egy Lohd Haven sárkányát (új) akkor a sárkány amit kötelék használatával 2 VP-vel olcsóbban játszok ki, képes leszedni 2 célpont lapot az ellenféltől a kijátszási áron vagy erre is vonatkozik az ellenfél mérgező Rakshalion követője, miszerint minden mérgező lényt célzó forrás kijátszása + 2VP-be kerül?
Köszönöm a választ!
 
Valakire mindig tudod rakni, ha másra nem, arra, akin eredetileg is volt De persze attól kezdve te leszel a gazdája, te áldozhatod stb.
 
Rendben, szerintem is. Még egy kérdés, amire hirtelen nem találtam választ a lopásnál. Ha mondjuk egy KF tárgyat jelölök meg, amit nem tudna kire rakni lopás után, akkor mi történik? A lap kikerül-e a játékból, vagy marad ahol van, csak gazdát cserél?
 
Mivel a szövegben előbb szerepel az "ellophatja", ezért eldönti, hogy akar-e lopni, majd a szirén kijátszója kijelöli, hogy mit lopott el.
Szerintem.
 
khm... tévedtem. van speciális szabály, az általánossal szemben:

Kódex 21.17.2. A lap saját képességeit olyan logikai sorrendben kell végrehajtani, ahogyan azok a lap szövegében egymás után következnek, és ezek hatása egyszerre jön létre.
 
Nagyon egyszerű. Az dönti el a sorrendet, akinek a köre van.

Ez a főszabály:
Kódex 4.10.4. A saját körében egyidejűleg lezajló események sorrendiségéről mindig az aktív játékos dönt.
 
A kitagadott szirén hátrányánál mi a sorrend? Az ellenfelem dönt, hogy szeretne-e permanenst lopni és utána én megjelölöm, hogy mit vihet, vagy fordítva, rámutatok egy permanensre (pl. polipjelző) és eldönti, hogy el szeretné-e lopni?
 
Sziasztok!

Leira szelencéjével kapcsolatban egy kérdés: őshangya ostromgéppel hogy működik? Megmondom a szelencének, hogy s-re a következő aktiválást kívánó hatásom létrejön még egyszer.
Ostromgépet teppelem. Először adok quwargot, utána dobathatok? (illetve akkor evidens, hogy a szelencét is passzivizálnom kell).

Köszi a választ előre is
 
Köszönjük!
 
Szivesen. Nalam is problemas volt mar, igy kellett egy jo megoldas es KZ gyorsan meg is csinalta.
 
Amúgy ez nagyon jó ötlet volt! Nem kell várni, míg egyszerre betölti az összes üzenetet.
 
Basszus, nem vettem észre! Köszönöm!
 
A "következő oldal" billentyűt próbáltad? (jobbra fent)
 
Sziasztok!

A privát üzeneteket nálatok is csak korlátozottan lehet visszanézni? Tegnap vettem észre. Nem olyan régen még évekre visszamenőleg is tudtam olvasni korábbi levelezéseket.
 
Amit irtam, az nem faq. En igy latom helyesnek. Addig lehwt hasznalni a regi faq-t. De ez esetben a doboz hasznalatakor el kell donteni azt is, hogy melyik lapot akarom kijatszani.
 
Értem, és köszi az eddigieket!

Viszont a régi doboznál a nekron költség le van FAQ-va, hogy az éppen kijátszani kívánt lap nem megy ki a Semmibe. Ennek analógiájára gondoltam volna pl. az újrahasznosítást is a felső lap nélkül végrehajtani.
 
Hát igen. Nehéz kérdések ezek.
A képességet használhatom reakcióként. De reakcióként a pakli tetejéről csak olyan lapot játszhatok ki, amit reakcióként ki lehet tenni.
Tehát ahogyan szimpla lentebb levezetett esetben is előfordulhat, hogy elköltöm az 1 zsz-ot, de sajnos az ezzel indult reakciósor végére már nem az a lap van ott, amire fájt a fogam... ugyanúgy a reakcióként használt képesség esetén is előfordulhat, hogy potyára költöttem el az 1 zsz-ot, mert felül már nincs megfelelő, reakcióként kijátszható lap.
Ilyen ez a popszakma.
 
És akkor a doboz utolsó sora ezzel hogy jön össze? Bármit kijátszhatok reakcióként?
Mert ebben a formában ráírva nekem úgy tűnik ezt jelenti. Mivel a _képességet használhatom reakcióként_, nem pedig reakció altípusú/semlegesítő lapot játszhatok ki reakcióként a doboz tetejéről.
Pedig gyanítom az volt a cél, hogy a reagálásra képes lapokat lehessen reakcióként kijátszani, ne bármit.
 
A counter-csata végén a sikeresen kijátszott lapok létrejönnek (a többi megy a lecsóba). Ezután ezeknek a lapoknak, és az alapcseelkménynek, amire indult a reakciósor, létrejönnek a hatásai. Mikor a dobozt használod, még nem tudhatod, hogy lesz-e nekronozás, vagy újrahasznosítás a reakciósorban, tehát az, hogy melyik pakli felső lapját, és pontosan mit akarsz kijátszani, az nem egy szükséges, és lehetséges döntés, hiszen változhat. Épp ezért mindegy e tekintetben, hogy közben meg lesz keverve a pakli (az újrahasznosítás miatt). Mikor lezárul a reakciósor, akkor nyílik lehetőséged arra, hogy ténylegesen kijátszd valamelyik pakli felső lapját. Ha tudod, és akarod.

Én így döntenék.
 
De akkor az utóbb írtak szerint a lenti szituációban mi is történik pontosan?
 
A Rongybaba szövege szerint "...ha bármilyen módon megsebződik ..." alatt pedig ez a FAQ szerepel.

(AK145) Kettőt sebződik a Rongybaba akkor, ha belelövök egy Gyenge erejét. Egyet sebződik maga a Rongybaba, amitől én is sebződök egyet, így a Rongybaba alap ÉP-je további eggyel csökken, de a korábbi egy sebződés megmarad. Vagyis a Rongybaba gyakorlatilag minden sebzést duplán szenved el.

Ez alapján ha az ütés fázisban sebzek neki 8-cat akkor a gazdája ÉP-je 16-tal kevesebb lesz? No és ha két Rongybabát ütök egyszerre fejenként 5-tel akkor vége is a játéknak?
 
Az Alanori piac szövege járt a fejemben. Megjegyzem annak is így kéne működnie.
 
Elnézést kérek, emlékezetből dolgoztam. Úgy van, ahogy HD írja
 
De ha csak az 1zszt költöm el mikor elkezdődik a reakciósor, vagyis az adott lapot még nem játszom ki, akkor a Bűzös elkeveri-e az újrahasznosításával az adott lapot? Vagyis így csak azt játszhatom ki ami a tetejére kerül a keverés után?
 
Ezt én sem értem, akár a doboz használati költsége a zsz, akár a lap költségét növeli (? ilyenre alig van példa), akkor is azzal indul mindig minden, hogy a költséget ki kell fizetni.
 
Miért ne kéne kockáztatni az (1)-t?
A doboznak van egy aktiválást kívánó képessége aminek a költsége (1).
(K),(1): van a dobozra írva nem az, hogy +(1)-ért kijátszhatod a lapot.
Szóval szerintem el kell költeni az (1)-t majd jöhet a reakció sor és utána jöhet az adott lap.
 
Eléggé érdekesen an megfogalmazva a doboz képessége, de ez direkt van, hogy ne kelljen az 1 zsz-ot se kockáztatni. Ez a +1 zsz-ért kijátszhatod, ez így azt jelenti, hogy a kijátszani kívánt lap ik-be épül bele az +1 zsz. Azaz +1 zsz lesz a költsége a kijátszani kívánt lapnak. Az ik-ével együtt kell elkölteni. A többi innen már szerintem egyenes.
 
Ma a következő szituáció merült fel:

Az asztalomon van egy Kifordított varázsdoboz. Az ellenfelem paklija tetején egy Hendiala trükkje van (igazából az hogy mi kevésbé érdekes). Szeretném kijátszani a varázsdoboz képességével a Hendiala trükkjét (én kezdtem, az idézése nem működik, így 1 mana számomra a költsége). A képességre mint aktiválást kívánó hatásra ellenfelem egy Leirával szeretne reagálni. A kántercsata végén egy Bűzössel sikerül megfognom a Leirát.

Mi történik pontosan? A varázsdoboz képességének használatához elköltöm a zanszilánkot és a kijátszani kívánt lap költségét EGYSZERRE, vagy mikor Leirával semlegesítenék a képességét még csak a zanszilánkot költöttem el? Először a dobozzal kijátszott lapom jön-e létre és csak aztán a Bűzös kijátszáskori képessége? (Vagyis lehet-e újrahasznosítanom a Leirát anélkül hogy változna a kijátszani kívánt lap ellenfelem paklijából)

Sry ha valamit nagyon kevertem-kavartam.
 
Természetesen nem. Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmem rá.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.