Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kátyái - Tükördimenzió november 23.
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
A pillanat képe
Goblin vérszomj és kitartás
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Egy ideig még vicces volt a goblinok reménytelen törekvése, hogy kalandozót öljenek. De aztán jöttek, amikor épp nem figyeltem, jöttek, amikor épp nem értem volna rá effajta csatározásra, jöttek, miután krokaunokkal csatáztam, jöttek, amikor sebektől legyengülve a szabadban táboroztam... csoda hát, hogy elegem lett belőlük?
Nézz szét a galériában!
Tükördimenzió a lapkeresőben + kódos lapok a BDV-ben
Tükördimenzió bemutató verseny - beszámoló
Tiltott lapok változása - 2019. december 1-től
Szabályváltozások - 2019. november 14.
Argum City közös promóciója más játékainkkal

A lista folytatása...
Termékismertető - Hatalom Kátyái - Tükördimenzió
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: Az istenek csarnoka
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: Látomások

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6728)
Tükördimenzió a lapkeresőben + kódos lapok a BDV-ben (6)
Tükördimenzió bemutató verseny - beszámoló (7)
HKK kérdés? (44917)
Versenyhirdető (1715)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28199)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Szerintem fuss neki még egyszer annak a kommentnek.
 
Mit akarsz mit segítsenek még?nem érted, hogy annyiszor használod az életmentő hatását ahányszor akarod? gyógyíthatsz rajta 20at is ha akarsz úgy, hogy közben az ellenfél szépen nézi. Aztán ha azt mondtad h köszönöm befejeztem a gyógyítást akkor majd cselekszik az ellenfél.
 
Köszönöm. Reméltem, hogy valaki tud valamit ez ügyben segíteni.
 
a különböző cselevések sorrendje úgy van meghatározva, h egyik játékos-másik játékos, kivéve az életmentő hatásokat. életmentő hatás minden olyan forrás, ami egy lényed max és aktuális ÉP-jét növeli, ilyen esetben mindaddig használhatsz egy cselekvés után életmentő hatásokat ameddig tudsz és akarsz
 
Hi all!

Lenne egy igen érdekes kérdésem...
Az elözönlés kieg.-ben kijött a várva-várt "Vámpírsárkány", aminek az egyik képessége - idézem:
"Áldozd fel 1 Ép-d, gyógyul 1 Ép-t."
Minenki azt mondja, hogy ez mekkora királyság...
Én valamiért még sem tudom azt mondani, hogy akkora táp... Sőt! Mondanék is egy példát:

Pistike lehozza a Vámpírsárkányt. ami be megy az őrposztba és üt 4-et, majd át adja a kört Zsoltinak.
Zsoltinak 5 Vp-ért kijáccik egy tomboló vihart, és 5öt sebez a Vámpírsárkányba. Pisti ekkor azt mondja: 1 Ép-t áldoz a és gyógyul a Vámpírsüsü 1-et. Zsolti meg kiakar jáccani egy lapot - De Pisti erőlködik hogy ő még gyógyitaná...

A folytatást boxoljátok le. Szerintem a sárkány meghal, uigyanis nem az a képessége, hogy: "Áldozd fel X Ép-d és akkor gyógyul X Ép-t"

Ergo: Zsolti cselekedett, utána Pisti vacakolhat az 1 Ép-jével (nem 2... nem 3... stb - csak 1!) Az az 1 Ép, egy cselekvés, tehát megint Zsolt jön és néz, hogy mit keres még mindig ott a Süsü

Az elképzelés jó lenne, sőt a 2000 forintos árához is az illene (bár még akkor is ráfért volna egy rezisztencia)

Vámpír deckem is van, nem akarok a magam ellensége lenni - kérlek cáfoljatok meg ha tudtok.
A vicc az, ha igazam van akkor 10 ft-ot nem ér a lap
 
Hello,

A Negeshin agyfurkesz lehetoseget ad neked, hogy az ellenfel gyujtojebol egy lapot kijatsz. En mondtam a tesztelesen, hogy egyszerubb lenne, ha azt tudna, hogy "vegyel vissza az ellenfeled gyujtojebol egy lapot a kezedbe, amit azonnal ki kell jatszanod, kulonben dobd el." (De allitolag nem vehetunk ellenseges lapot a kezunkbe, soha, semmilyen korulmenyek kozott. Meg akkor se, ha a Tudatcsere konkretan ezt csinalja.)
Ha ez lenne rajta, akkor senki sem kerdezne meg, hogy ki lehet-e jatszani Beklyo mellett a lapot. Nem lenne ketseges, hogy hat-e ra a halo, vagy lehet-e ra kanterelni.

Az altalad nezett FAQ-k valoszinuleg az Apro kivansagra es barataira vonatkoznak, amiknek az a hatasa, hogy jatekba hoznak lapo(ka)t. Ezeknel a jatekbahozott lap(ok)ra nem lehet reagalni, nem fogja oket a Beklyo es nem hat rajuk a halo. Ezek nem kezbol kijatszasok.
Viszont regebben rairtak az ilyen tipusu lapokra, hogy tekintsd ugy mintha kezbol jatszottad volna ki (pl. Feltamasztas). Ez azert volt, hogy a kijatszasi feltetel teljesuljon, es a kijatszaskori kepessegek letrejojjenek. Utobb kiderult, hogy ez szoszaporitas, es most mar nem irjak oda.

Ellenben vannak olyanok, amikor az van odairva, hogy "minden szempontbol tekintsd ugy mintha kezbol jatszottad volna ki" (pl: Rhatt papja, Csodakut, ), azoknal lehet reagalni a kijatszasra, hat ra a Beklyo es a halo, de nem mukodik az elet es a blokkolas, mert azoknal konkretan a kezbol kell kijatszani. Tudom. Orulet.

Tulajdonkeppen most lattam, hogy az El Miacchinal egy egesz bo leiras van a temarol. Akit erdekel, olvassa el azt is.

Kellemes nyarat
Csabi
 
Nekem ezzel lenne problémám:
"A Negeshin agyfürkésszel kijátszott lap kézből kijátszásnak számít, tehát hat rá a háló."

Egy AK-ban elég kimerítően írtak a kijátszáskori képességekről, és az alapján a háló nem kellene, hogy hasson rá. Itt a honlapon a gyakori kérdéseknél is ott van a cikk "kijátszáskor létrejövő képességek" címszó alatt. Külön kiemelném azt a részt ahol azt írja, hogy az Ősi béklyó nem hat az olyan lapokra amit nem a kezemből játszok ki, akkor sem ha a kijátszást biztosító lapon az van, hogy kézből kijátszásnak számít. Márpedig a Negeshin agyfürkész ilyen lap, tehát a béklyó nem hat a vele kijátszott lapra. Akkor a hálónak sem kellene, nem?

Persze tudom, hogy az újabb faq-k felülírják az előzőt, de itt nincs semmi indoklás, így nemtom pl. hogy más esetekben mi a teendő.
A háló lenne valamiért speciális és hat az olyan lapokra is amiket nem kézből játszok ki, de kézből kijátszásnak számít? Pl. hat a csodák kútjára?
Vagy a Negeshin agyfürkész a speciális és az azzal kijátszott lapokra kisülnek a kézből kijátszásra kisülő képességek? Ez esetben pl. a béklyó is hatna rá, így ki sem játszhatnám a lapot.
 
Hello,

Te most ki akarsz szurni valakivel ?
Nem hiszem, hogy komolynak szantad ezeket a kerdeseket ...

Amugy az otlet egesz jo
Csabi
 
Helló! 1.:Csak az, hogy, hogy lehet-e kártyákat egyesiteni? És ha igen akkor hogy?

2.: Ez mit jelent egy lapon hogy "1/2" ?

légyszi a válaszokat a liptakzoltan@citromail.hu ra küldjétek
 
Jogos. Nem akadékoskodom tovább. Belátom. A hínártorony nem dobat. Ez van.
Közben magamtól is rájöttem, hogyha pl. egy bűbájon lenne "antimágia X", és ez a bűbáj passzívan érkezik játékba, a kutya se gondolkodna rajta, hogy működik-e vagy sem, mert egyértelmű, hogy nem, mint ahogy a bűbájok jelentős része kijátszáskor azonnal csinál valamit, ami passzívan érkezve szintén nem történik meg.
Valóban az épületek specialitása okoz egy kis hisztit. Mindettől függetlenül szerintem az antimágia definíciója azért megérett egy icipici pontosításra.
 
nem tudom jó helyre írok e de lenne egy kérdésem. ha már tisztában vagyok a szabályokkal és van egy alappaklim valamint az alábbi lapok:
Szépia
Kutatóosztag-parancsnok
Vízimanó
Buborékváros
Őshangya királynő
Őshangya testőr
Őshangya boly
Bo'adhun kincsesláda.
Tudom hogy szörnyűek a lapok... De mivel egészíthetném ki a gyűjteményem?Miket vásároljak hozzá?
 
OK sracok. Tegyuk tisztaba a dolgokat.

A passziv nem leny lapok specialis kepessegei nem mukodnek. Remelem ez eddig meg tiszta.
A passzivan jatekba kerulo nem leny lapoknak tehat semmilyen spec. kepessege nem mukodik, kiveve, ha kulon ra van irva. Azaz a passziv ballaszt kepessegek nelkul erkezik jatekba, azaz antimagia nelkul.
Zavart kelto kivetelek:
Van nehany epulet, aminek van kijatszaskori kepessege, ami nem mukodhetne. Ez sajnos egy hiba, aminek orvoslasara az lett kitalalva, hogy az epuletek kijatszaskori kepessege akkor is letrejon, ha passzivan kerulnek jatekba.
A blokkolas nem kijatszaskor kisulo specialis kepesseg. Ha jol emlekszem, akkor a blokkolas nem forras. Ezen dolgok miatt, ha a blokkolas nem illik a rendszerbe, akkor se kell meglepodni.

Ha egy lap kepessegeit egy Feledes kor veszi el, akkor senki sem varja el, hogy a Balaszt dobasson. Miert varjatok el akkor, ha a passzivitas veszi el a kepesseget ?!
 
Ok, a lényeket tényleg nem kellett volna ebbe a körbe belevennem, de akkor is marad a teki torony és az antimágikus citadella (csapjuk hozzá a sorhoz a mokhabut fétist is, hogy legyen közte olyan lap is , amit esetleg használnak versenyen).

A lényeg az utolsó sor volt a hsz-emben, hogy a
"passzív építmény, tárgy, bűbáj nem fejti ki a hatását"
kitétel szerintem nem vonatkozik a kijátszásra.
 
A lényeknél passzívan is működnek a képességek. Ott fel sem merülhet a kérdés.
 
Az antimágia a blokkolással teljesen analóg módon működik. Érdekes módon a blokkolásnál fel sem merült ez a kérdés. Kijátszottam a lapot = blokkol. Tökmindegy, hogy aktívan, vagy passzíven jön az a lap.
 
A legutóbbi, már hivatkozott FAQ-n kívül sehol nincs leírva, hogy ne így lenne. Alapdefiníció: "...Ezenkívül, amikor a lapot sikeresen kijátszottad..."
Nem kell aktiválni, vagy bejelenteni, ez automatikus képesség.
A definícióban sincs más feltétel, csak az: "sikeresen kijátszottad", nincs odaírva, hogy a nem-lény lap aktívan kell érkezzen a játékba.
Ha a FAQ szerint lenne, tehát a passzívan érkező lapoknál NEm jönne létre a hatás, akkor az alapdefiníciónak ezt kifejezetten tartalmaznia kéne.
Ha nem úgy lenne, mint ahogyan én írtam, akkor az épület, vagy más, passzívan érkező nem-lény lap aktiválódásakor kéne automatikusan bekövetkeznie az antimágia lapdobató hatásának. Márpedig ez megint csak nem jó így.
Szerintem. De persze, ki vagyok én, hogy megmondjam...
 
Üdv!

Igaza van a srácnak, logikátlan ez a FAQ.
Ha a passzívan hozott ballaszt nem dobat, akkor az eleve passzívan jövő teki torony sem dobat? Sőt, továbbgondolva, a nem repülő tekik sem dobatnak, mokkura nem húzol, stb??
Attól, hogy a bogár passzívan hozza a lapokat, még nem vesz el semmilyen képességet (szerintem).

Az a szabály, hogy passzív építmény, tárgy, bűbáj nem fejti ki a hatását, szerintem nem vonatkozik a kijátszáskori képességekre...
 
Hello,

Szepen leirtad, de miert lenne igy ? Honnan vetted ezt ? Ugy ertem, hogy a szabalykonyvben, vagy egy FAQ-nal talaltad ?

Tisztelet es nem leugatas
Csabi
 
Még mielőtt leugatnátok: Látom, hogy ezzel pont ellentétes az új kérdezz-felelek antimágikus ballasztos része, de ez így teljesen logikátlanná teszi ezt az egész játékrészt. Szerintem.
 
Kijátszáskor automatikusan kisülő képességeknél (pl. anti-mágia, blokkolás, laphúzás, stb.) teljesen mindegy, hogy a milyen típusú a lap, és hogy az speciel milyen pozícióban kerül játékba. Mivel ez egy (bármilyen típusú) kijátszott lap kijátszáskori, automatikus képessége, nem pedig egy már játékban lévő építmény, tárgy, stb. képessége ezért az alapesetben passzívan játékba kerülő épületek (pl, teknős hínártorony, és valamilyen egyéb lap hatására passzívan játékba kerülő tárgyak) esetében is kisül.
 
le van faquzva, egyébként valóban nem tudna húzni, de akkor nem lenne értelme az egész lapnak, szóval lefaquzták. Amúgy elég egyértelmű, hogy a passzívan jövő tárgy anti-mágiája nem működik. Viszont az enti-mágiának két képessége van az egyik a lapdobás a másik, hogy nem lehet rá counterelni és úgy is van megfogalmazva, hogy anti-mágiás lapra nem lehet reakcióvarázslatot kijátszani, szóval az egyik rész nem működik a passzivitás miatt de attól még nem foghatod meg a lapot ez teljesen korrekt, szerintem.
 
Ezek azért működnek mert a lap kijátszásakor jönnek létre, és tök mindegy ez esetben, hogy passzív nem-lény lapról van szó De ez gondolom nem újdonság.
 
ryuku őrtorony se húzat...
 
Ennyi erővel az Antimágikus citadella és a Teknős torony sem dobat, mert passzív építmény nem fejti ki képességét.
 
ugyanaz az eset, mint a sziránusz bűbájnál, nem lehet reagálni(ekkor ugye még nincs lent), viszont passzív tárgyaknak semmilyen képessége nincs, vagyis ne kell dobni az anti-mágiának
 
Az kronobogár és az antimágikus ballaszt kapcsán vetödött bennem fel a kérdés. Ebben az esetben tudnék varázslattal reagálni a ballasztra? Vagy csak kijátszása utánn nem dobat?
 
és csak az első három körben
 
és ezt mindenki más is így értelmezi
 
én az eltörlést mindig úgy értelmeztem h csak az első 4 körben amíg lehet helyettesíteni a költségét addig plusz 2 vp reagálni rá, ha már 5 vpből kell kijátszanod akkor nem 2 vp reagálni rá.
 
nekem a napfókusz ugrott be, ami ugye egy 13 éves lap, elvileg reakcióként is kirakhatod egy varázslat után, kapsz egy vpt amit az adott counter csatában is elkölthetsz
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.