Vissza a Főoldalra
 
Milyen legyen a májusi páros verseny formátuma?

1) hagyományos új nemzedék
2) tiltott mágia új nemzedék
3) hagyományos káosz
4) tiltott mágia káosz

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Tömegbájolás
(Ősök Városa varázslat)
Küldd el képeslapként!
Állítólag a torzszülöttek visszamaradott elméjére nem is olyan nehéz mentális módszerekkel hatni. Mindenesetre ez a varázslat működik! Elve pedig, hogy azt kell láttatni az áldozatokkal, ami a legnagyobb hatást produkálja primitív gondolataikban. Utána már azt teheted velük, amit csak akarsz.
Nézz szét a galériában!
Board Game Expo 2024.05.18-19.
HKK Tiltott mágia döntő videó
Májusi verseny formátuma
Beholderes HKK verseny március 16. - Versenybeszámoló
Megjelentek az új Alfa paklik!

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47066)
Excelsior (1002)
A májusi verseny páros legyen vagy egyéni? (ÚN-ről és formátumról 2-3. körben szavazunk) (30)
Lapötletek (64943)
[HKK Piac] Régi lapok (1521)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9480)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ...
Nézet:
Természetesen lehet.
 
)ez szivatás)
 
Nem. Mindket szinnek kell lennie a paklidban.
 
Azt szeretném kérdezni hogyha egy lap kétszinü és a paklimban csak az egyik szint használom akkor be tehetem-e?
 
lol....ajánlom a szabálykönyv többszöri átolvasását...természetesen ez egyszerre mukodik...
 
Mérgező lénnyel lehet egyszerre ütni és mérgezni?
 
És (bár ritkán vannak a fórumon): Sascsabi és Morzdomigron.
 
Tudom!!!!
és a gyűrűk urásat is!!!!
 
A topic igazi profijai:

Dhoj, Guldor, Iceage, Gice, Gelu

De remekül játszik Nash, David910, Janq is.
 
Még én sem vagyok profi, csak amatőr, és még csak 1 profi pontom van.

Ezt a topikot pedig össze fogják vonni a másikkal.
 
Jó.
 
Azért ne én legyek a topic témája))
 
Egyetértek
 
Azért elég jó játékos vagy.
 
Köszönöm Bubu a többiek nevében is!
Jó fej vagy!
 
Nem nevezném magam profinak, inkább amatőr versenyző vagyok, de persze szívesen segítek bármilyen kérdést illetően.
 
Téged is le akartalak írni meg Bercit is,de elfelejtettem
 
Egyrészt van egy hasonló topic (mondjuk azt enm biztos, hogy meg találod keresésnél, de elég gyakran látogatott.
Másrészt én miért nem vagyok említve, mint profi? )
 
Mivel én is még csak kezdő vagyok ,tudom milyen szar az ha az ember nem tud valamit!Ez a topic arra szolgál,hogy a kezdők ide le tudják írni a kérdéseiket.
A kérdéseitekre remélhetőleg néhány profi is válaszolni fog(Diablo,Thingol,Bubu,Elesias Evor,megyad@56,láncfürész007...stb.)

ui.:remélem ezt a témát nem törlik és nem vonják öszze semelyik másikkal.
 
A side-nak csak versenyeken van jelentosege, a pontos leirast a versenyszabalyok kozott talalod.

A lenyege annyi, hogy a paklidon kivul van meg egy 25 lapos kiegeszito paklid is. Minden ellenfeleddel az elso jatekot az alap pakliddal jatszod, a masodik es harmadik jatekhoz pedig cserelhetsz lapokat az alap paklid es a kiegeszito paklid kozott.
 
Mire jó a Side, és hogyan lehet használni?
 
Köcc mindenkinek a segitséget neked is Raia hive
 
Azt hogyan kell csinálni?
 
Azert egyszerubb lett volna beirni a honlapon talalhato szabalykonyv linkjet, mint idemasolni a fel szabalykonyvet, aztan meg hozongeni, hogy miert nem lehet egy uzenetben egy egesz kisregenyt irni...
 
+bocsátok. Raia hívei nem haragtartók.
 
Igazad van bocs
 
És akkor mi van, ha mind1ikre azt válaszolom, h. olvasd el a szabálykönyvben?
 
Tom hogy zavar. de bocs hogy ilyeneket kérdezek
 
Elnézést, ha valakit zavar, de mindenki olyat kérdezett, ami világosan benne van a szabálykönyvben (tisztelet a kivételnek).
 
Nem értem, miért nem megy át.


Lények speciális képességei: :..

A lény kártyákon szerepelő szövegeket három csoportra oszthatjuk: kihozási feltétel, hátrány és speciális képesség.


Kihozási feltételnek nevezzük, ha egy lény játéka hozatalához - akár a kezedből, alár a gyűjtőből hozod játékba -, valamilyen feltételnek teljesülnie kell, különben a lény nem hozhatő játékba. A kihozási feltétel soha, semmilyen módon nem küszöbölhető ki, kivéve ha egy lap másképpen nem diktálja.


Hátránynak nevezzük, amikor egy lény számodra egyértelműen előnytelen tulajdonságokkal rendelkezik. Ez általában az előkészítő fázisban teljesítendő feltétel, pl. elköltendő VP vagy szörnykomponens. De ilyen az is, ha egy galetki nem kaphat egynél több testrészt, vagy ha egy lénynek kisebb a sebzése bizonyos lények ellen. A hátrányokat az adott lény semmilyen módon nem vesztheti el. A "hátrány" szó az újabb kiadású lapokon külön fel van tüntetve.


Lények speciális képességeinek nevezzük összefoglalóan mindazokat az egyéb képességeket, melyek a lénykártya szövegében szerepelnek, és nem tartoznak a kihozási feltételek vagy hátrányok közé. Ezeket két csoportra oszthatjuk: léteznek állandóan működő és aktiválást kívánó képességek.


Az állandóan működő képesség a lény "beépített tulajdonsága", állandóan, mindenféle bejelentés nélkül működik.


Ilyenek:

- Immunitás tűzre, savra stb. A lényt az adott támadási formával nem lehet sebezni. Próbálkozni lehet vele, de ártalmatlanul pattan le róla. Az immunitás varázslatokra és speciális képességekre is vonatkozik.


- Immunitás méregre. A lényre semmilyen módon nem lehet méregjelzőt rakni, ha volt rajta, mielőtt az immunitást megkapta, akkor a jelzők azonnal leesnek.


- Lények egy csoportjának (általában csak a te oldaladon levőknek) plusz sebzés, vagy életpont adása.


- Mérgezés. Ha a lény megüt egy másikat (függetlenül attól, hogy megsebezte-e vagy sem), akkor a megütött lényre rakjunk annyi méreg jelzőt, ahányas mérgezése van a lénynek. A lény gazdájának előkészítő fázisában, ha egy lényen méregjelző van, rakjál rá egy újabb méregjelzőt (tehát ha több forrásból kapott mérgezést, akkor is csak egy kerül rá). Ha ekkor a méregjelzők száma egyenlő vagy meghaladja a lény életpontját, az a gyűjtőbe kerül. Ilyenkor szörnykomponens nem nyerhető ki belőle. A másik játékost nem mérgezheted meg. A méregnek semmilyen más hatása nincs, tehát nem okoz ÉP csökkenést, a gazdája előkészítő fázisán kívül soha nem kell figyelembe venni őket.


- Mágikus védekezés/támadás. A mágikus védekezésű lényeket normál fegyverekkel és módokon a harc ütési fázisában nem lehet megsebezni. Az ilyen lények ÉP-jének ikonja sárgásvörös a szokásos fehér helyett. Ezeket a lényeket csak mágikus támadással rendelkező lények tudják megsebezni. Az ilyenek sebzésének ikonja sárgásvörös a szokásos fehér helyett. A mágikus védelem nem véd meg semmilyen varázslattól vagy speciális képességtől (direkt sebzéstől és mérgezéstől sem), kizárólag a Harc Ütés fázisában kapott sebzést csökkenti 0-ra. A támadó lény ilyenkor is képes megütni a védekezőt, csak 0 sebzést okoz neki.


- Láthatatlanság/láthatatlanság látása. A láthatatlansággal rendelkező lény akkor is átüthet az őrposzton, azaz támadhatja magát a másik játékost vagy annak építményét, ha még nincs minden, az ellenséges őrposztban levő lény támadva. A láthatatlanságnak SEMMILYEN más hatása nincs. A láthatatlan lénynek ezen képessége nem működik, ha az ellenfél őrposztjában van olyan lény, aki látja a láthatatlant (ilyenkor ő "figyelmezteti a többi lényt a veszélyre").


- Repülés. A lény aktívan kerül a tartalékba, tehát pl. a Csere fázisban azonnal az őrposztba tehető. A repülésnek ezután más hatása nincs, de bizonyos kártyák hivatkozhatnak repülő lényekre.


- és minden egyéb, itt nem részletezett állandó képesség (pl. úszás).



..: Aktiválást kívánó képességek: :..

Azok az aktiválást kívánó képességek, amelyek használatáról, célpontjáról a gazdájuknak döntést kell hozniuk. Az aktiválást kívánó képességek nem működnek maguktól, a lény gazdájának "aktiválni" kell őket, be kell jelentenie, hogy ezt a képességet szeretné használni, és ki kell fizetnie a képesség költségét, ami lehet passzivizálás, VP, feláldozás, vagy más költség. Ha egy képességet 0 VP-ért lehet használni, az attól még aktiválást kívánó képesség. Azon képességek, melyek passzivizálást igényelnek, csak aktívan használhatók, míg azokat melyekhez csak VP-t kell elkölteni, passzívan is alkalmazhatók, sőt az őrposztból is használhatók (pl. regenerálódás, Kreatin képessége). Ha egy képesség leírása mást nem diktál, bármikor használhatóak, amikor az azonnali varázslatok is lehet alkalmazni (lásd ott).

Ezek pl.:

- Regenerálódás. Előtte áll egy szám, pl. 2-es regenerálódás. A lényed az őt érő sebzés egészét vagy egy részét visszagyógyulhatja (még akkor is, ha egyébként elpusztulna) ha elköltesz annyi VP-t Életpontonként, ahányas szám áll a regenerálódás előtt. Pl. egy 2-es regenerálódással bíró lényedet megsebezték, ÉP-je mínusz egyre csökken. Azonnal úgy döntesz, hogy 1 ÉP-ig regenerálod, hogy életben maradjon. Ehhez 2×2 = 4 VP-t kell elköltened. Ha egy kártya hatása mást nem diktál, egy körben egy lényen max. 4 ÉP-t regenerálhatsz, de eddig a határig egy körön belül többször is regenerálhatsz rajta, és egyszerre 1-nél többet is regenerálhatsz. Csak közvetlenül a sebzés elszenvedése után használható, akár az ütés fázison belül is. A lény ÉP-je ezzel nem mehet az eredeti max. érték fölé! Ha egy lényt kiraktál a gyűjtőbe, utólag már nem használhatod a regeneráló képességét.

- Harci képességek. A harci képességeket ikon jelöli. Ezeket a Harci fázisban lehet használni, azon belül is a Speciális képességek használata fázisban. A harci képességeket csak az őrposztból lehet használni, csak akkor, ha van harc (tehát legalább egy lény támadást hajt végre).

Ezen belül lehetnek:

- Direkt sebző képesség. Ilyenek a tűzlehelet, savlehelet, energiatüske, lángcsóva, elektromos kisülés stb. Mindig található előtte egy szám, pl. 3-as tűzlehelet. A lény még a fizikai sebzés kiosztása előtt az egyik, őt támadó, vagy általa támadott lényen, épületen ill. játékoson okozhat maximum ennyi ÉP sebzést. El kell költeni annyi VP-t, amennyi ÉP-t akarsz sebezni, ez 0-tól a képességhez írt számig terjedhet, de több részletben nem lehet kiosztani. Így ha eldöntötted és közölted, hogy 3-as tűzleheletre képes lényed csak 1 VP-ért lehel ennél a használatnál, azt már nem módosíthatod. Ha valamilyen kártya mást nem diktál, egy körben csak egyszer lehet használni. A védekező lény is használhat direkt sebzést. Ha a célpont ebbe belepusztul, már vissza sem üthet. A direkt sebzést akkor is lehet használni, ha közvetlenül a másik játékost támadod. Vigyázat, direkt sebzést használó lény csak arra üthet a Harc VI. fázisában, akire direkt sebző képességét használta (kivéve, ha a kártya mást nem diktál)!

- Minden egyéb képesség, melyet a ikon jelöl.
Ha egy képességet nem lehet harcban használni, akkor azt a képesség leírása külön megemlíti. A passzivizálást igénylő képességeket őrposztban soha nem lehet használni, csak tartalékban.


..: Közös képesség: :..

Ha egy lapon ezt a szöveget látod: "Közös képesség:", ez azt jelenti, hogy a lapnak ezt az aktiválást kívánó képességét nem csak a lap gazdája használhatja, hanem bármely játékos. Ha egyéb korlátozás nincs a lapon, akkor bárki, bármikor (természetesen az előkészítő fázist kivéve) azonnali hatásként használhatja a képességet, az időzítési szabályokat betartva.


..: Hegymélyi lények és hegymélyi mágia lapok :..

A hegymélyi lényeket a ikon jelöli. Ez önmagában semmit sem jelent, nem is speciális képesség vagy hátrány, hanem olyan tulajdonsága a lapnak, mint pl. a KF ikon vagy az altípus (de ez nem altípus!)

Ha egy varázslaton látod ezt a jelet, az azt jelenti, hogy ez egy hegymélyi mágia lap, vagyis kijátszási feltétele, hogy hegymélyi lényed legyen játékban.

Időzítés


A játék során előfordulhat, hogy két játékos egyszerre akar valamilyen lapot kijátszani, esetleg a másik játékos villámgyorsan az asztalra rak valamilyen lapot már akkor, amikor húzol. Ez azonban nem reflexjáték, a kijátszásnak meghatározott sorrendje van, amit a többi szabályhoz hasonlóan be kell tartani. Az a játékos jogosult először lapot kijátszani, akinek a köre tart, közvetlenül a húzás után. A másik játékos ebben kizárólag akkor előzheti meg, ha a kártya külön leszögezi, hogy közvetlenül a húzás fázis után kirakható. Ha az előnyszabályt az ellenfél nem veszi figyelembe, és kirak egy lapot, mielőtt lehetőséget adna a soron levő játékosnak, hogy valamit kijátsszon, a kártyát vissza lehet vele vetetni. A továbbiakban a lapok lerakása licitszerűen folyik: a soron levő játékos kártyájára az ellenfél kijátszhat válaszképp egy saját lapot, majd megint az aktuális játékos jön. Természetesen az egyik játékos több lapot is lerakhat egymás után, ha a másik nem akar közbeavatkozni, de mindig meg kell adni a lehetőséget a reagálásra. Természetesen nem kell minden lap kirakása után hangosan megkérdezni, hogy "Nos, akarsz valamit csinálni?". Elég, ha a lap kirakása után vársz egy kicsit (közben kérdőn nézel a másikra), és ha nem szól közbe ("Várj!"), kirakod az újabb lapot.

Ha az ellenfél "reagálásként" egy olyan lapot akar kijátszani, aminek semmi köze nincs az általunk kijátszott laphoz, tehát nem akarja az épp lelőtt lényét megmenteni, és nem akar azonnali reakció lapot kihozni, mi viszont szeretnénk ilyen lapot kijátszani, mintegy a saját lapunkra reagálva, nekünk van elsőbbségünk (ez az egyetlen kivétel a "hol az egyik játékos jön, hol a másik" a szabály alól).

Még néhány szót megérdemelnek az azonnali reakció lapok, mint pl. a Nimgilario csele. Ezeket minden szempontból azonnali varázslatnak kell tekinteni. Mint a fenti példából látható, a "közvetlenül azután játszhatod ki" mondat nem azt jelenti, hogy semmilyen lapot
 
  ... | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.