Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Acélkolosszus
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző és felderítő feladatok ellátására. Vagyis banki melóra alkalmazzák őket - adósságot behajtani még mindig őket küldik hírhedt kegyetlenségüknek és megvesztegethetetlenségüknek köszönhetően.
Nézz szét a galériában!
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
Hatalom Szövetsége - 54. félév végeredmény
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (22)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Lapötletek (64958)
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)
Versenyhirdető (1827)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
nem is igazán kérdeztem, inkább csak következtettem az előttem szóló hsz-éből, és visszakérdeztem (angol nyelvtanban question tag)
 
rendben!
de ez nem csak neked szólt.
ha nem értesz egyet monddeg nyugodtan, ha meg nem akarod hogy válaszoljanak a kérdésedre, akkor ne tedd fel
 
nyugi, öcsi nekem nem kell magyarázni
 
Sztem is ésszerűbb lenne, de a szabály nem igazán úgy fest, hogy te dönthess róla. És olyat sem találtam sehol, hogy az élet egy speciális képesség lenne. Ha 1 lény elveszti a képességeit, attól pl az izom is rajta marad működőképesen, az életnél nem értem miért lenne másképp. Az meg még dob a dolgon, hogy elvileg az életre csak olyan dolgok hatnak, ami külön írja, hogy életjelzőre is hat. Morq ütés után így amúgy sem veszítené el elvileg a jelzőjét; a hátrányában meg azt írja, hogy összes spec. képességét és az életjelzőt is. És ez is azt támasztja alá, hogy az első képességével nem veszti el az életet, mert itt akkor miért tértek ki külön az életre, ott miért nem?
 
elírtam:
kézből való sikeres kijátszásakor
 
az élet egy képesség, viszont az csak azt csinálja, hogy kézből való sikeres kijátszások kerül a lényere annyi életjelző, ahányas élete van.
ezt is veszti (mármint az ált képességet) de mivel az csak a kijátszáskot érdekes, az életjelzőt már megkapta, és azt csak olyan forrás, képesség, hatás, hátrány szedi le, amin ez külön fel van tüntetve.
 
ha pedig képességnek számít, akkor fangor azt is elveszíti az ütésnél, nem?
 
+3 gyógyulás is elfér (vagy akármi, amit jónak láttok, hogy meglegyen a 25 lap)
 
Úgy van ahogy mondod, esélyem sem volt...
lényeg, hogya fangor sideja arra legyen felkészülve, hogy mindenki sájdból oldja meg.
én szerintem optimális side a következő:
3csonttű--temporális gát ellen
3temporális gát--fangor ellen
3ütő lény (nekem bejött a rovarsámán, de mehet bele akár tudatfaló v zulitsrkány
3leszedés (elnyelés, összeolás, seprű--én elnyelést használok alapból)
3unaloműző--épület, trágy, erdő ellen
3kölyökteknős--szúnyog ellen
2akármi ami kiszedi a deckből, vagy lelövi a teknős szellemet ill eleven rettenetet
2amnézia vagy más varázslatdobatás--gát és más huncutságok ellen.


kb ennyire gondolotam, de lehet hogy nemárt esetleg valami ami +sebzést és ép-t ad a lényeimnk, mert teki szellem megeszi a decket... (amúgy kölyökteki iazért men bele, mert csak jobb antimágiásan kihozni a kombónkat, haddne fogják már meg szúnyoggal és egyéb kánterekkel és haddne lőjék szét őket)
A szúnyog kontroll nagyon a bögyömben van, egyszerűen nem jött létre lapom mikor ellenük mentem...
kb ennyi, légyszi mondjatk véleményt az elgondolásomról
 
Szerintem sokkal jobb (ésszerűbb) lenne, ha te (gazdája) dönthetnél arról, hogy működik-e vagy sem. Így jópár esetben inkább hátrány az életjelző, mint előny... Pedig elvileg képességnek számít...
 
és DXXX is azt hitte, hogy vissza lehet venni a lényt életestül, de hát ez nem így van..
 
Csak van egy kis különbség, hogy miként esik le az az élet.
Ha vissza akarod venni, és már nincs élet, akkor visszakerül a kezedbe, és mindenképpen ez a legjobb, ha a hátránya miatt esik le, mert ezért nem kell használnod semmilyen forrást. De ha rajta van az élet, és vissza akarod venni, akkor a morq ott marad játékban, és újra vissza kell vetetni mással. Éppen ezért lehet rosszul használni. Nem tom ezen mi a bonyolult, hogyha életest akarsz visszavenni, akkor a morq nem a kezedbe kerül, hanem lent marad képesség nélkül.. ezért kell, hogy a hátránya leszedje az életet, mert így egyből a kezedben lesz, és nem 2x kell megodlani a visszavételt.
 
Nem lehet roszul használni éppen ezért mert így is úgyis leesik róla a jelző
 
Gondoltam, hogy valaki megkérdezi, de pont te?

életjelzőből idézet:
"..Ahányszor ez a lap kikerülne a játékból vagy gazdát cserélne, és még van rajta életjelző, akkor vegyél le róla egy életjelzőt, és a lappal nem történik semmi."

Látod? Nem dönthetsz arról, hogy leveszed-e vagy sem.. lekerül, és megmenekül a visszavételtől, és ott marad játékban. Ezért kell, hogy a hátránya leszedje az életet. Szóval ezek szerint, ha játszottál már morqqal, akkor rosszul használtad a kombót
 
élet miért akadályoz a visszavételben?
 
Hát jah, az nem egészséges
 
hát elég gáz lenne ha manakorongot használnál
 
most júliusban van 10 éve hogy hkkzom...
 
 
úgy lesz, hogy ha beüt a lény, akkor újra a te köröd fog következni és a játék egyik nagyon jó kis szabálya, hogy minden köröd elején kapsz VP-t és ez sokat dob a kombón
 
miért is nem éltem 2002 ben kezdtem játszani te meg csak 2004 körül szal kihagyikálja
 
de hogy lesssz elég vp-m erre mert ugye üszőt is vissza kell evnnem és ha le akarom rakni akkor az 2vp a morq meg 1 vp ....pls magyarázd el
 
HUH HÁLÁS VAGYOK MOST MÁR CSAK EGY JÓ PALIT HA KÉRHETNÉÉM LEÍRNÁTOK??????????
 
Először meg kell oldani, hogy aktívan jöjjön játékba a Morq Fan Gor. Ezt pl. most meg lehet tenni az új Kronopókkal. Ha aktívan jön a Morq, akkor abban a körben amikor lejön, meg is tudod vele sebezni az ellenfelet, így az ő köre el fog maradni, csak ugye a Morq Fan Gor meg elveszti közben ezt a képességét, ezért, hogy többször használhassuk, kell valami, ami pl. kézbe visszaveteti. Erre jó lap lehet akár Üsző, a kidobóember is. De ne szaladjunk ennyire előre. Folytassuk ott, hogy Morq a spec. képességét elveszti az ütés után, de a hátránya megmarad szerencsénkre, így a következő körünkben - ami egyből ezután lesz, mivel az ellenfélé elmarad - leesik Morq-ról az életjelző, így már Üsző képes őt visszavenni a kézbe. Ezután már csak megint ki kell játszani a Morq-ot aktívan a Kronopókkal, megint elmarad az ellen köre, amikor te jösz, ismét visszaveszed Morq-ot a kezedbe, kirakod megint, stb. És mivel 1-et sebez körönként, ezért megöli az ellent, ha végtelenszer elmarad a köre.
Remélem így érthető.
 
én nem értem ezt a morq-os kombót

learja nekem valaki?
 
rúna, én kezdek, 4 lap: pokol szeme, kronopók, morq, üsző -> végtelen
tessék, kijött :P
igaz, a valóságban ennek az esélye majdhogynem 0, és 4. szín itt piros, mert ugye a barna ajánlott 3-nak.
 
valaki magyarázza már el a kombót hogyan működik ls és írjon le egy jó paklit lépéselőnnyel
 
lépés előnnyel jöhet csak ki az 1.kör
rúnával max 2. körben
 
valaki letudna írni egy rúnás morq decket? mert engem érdekel h h is néz ki egy ilyen mert csak sejtésem van, de nemtudom h h jöhet ki vkinek első körben a kombója.
 
hagyjuk már ezt a panyikozás másolásos izét
amikor az első morqal ütök végtelenszer jövök decket Csík Jani rakta össze először versenyerősre kb 4 éve, igaz akkor te még nem éltél
'Mert akkor már mindenki szar, mert azé az érdem aki kitalálta a Morq Fan Gort'
Az, hogy most kijött 2 lap ami újra feléleszti a decket, amugy sztem nem éleszti fel, mert sideból elég könnyű megtörni, az egy másik dolog mint amire egyesek gondolnak
Tegnap Farkas Petinek esély sem volt, még Csonttűvel sem, hogy 2-t nyerjek ellene, amugy 3ra sikerült
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.