Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: TF25 december 12.
Hatalom Kártyái - Gemina erdeje november 25.
HKK - Zén Legendái: Jégvilág szeptember 25.
A pillanat képe
Jégviharos emlékek
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Azért mégiscsak volt valami hasznos abban, hogy a múltban - egyik napról a másikra - ránk köszöntött a Nagy Hóvihar időszaka. A Túlélők Földjének mágiatudósai még soha nem haladtak annyit a jég alapú varázslatok elsajátítása terén, mint amennyire a jéglények váratlan megjelenése óta jutottak. Új varázslatok, új, nemcsak a hidegben használható tárgyak jelentek meg... bizony, ebből is látszik, hogy a Hóviharnak nagy hatása volt Ghalla történelmére.
Nézz szét a galériában!
HKK kódok
Beholder Karácsony - Akció! 2017.12.08. - 2017.12.20.
Gemina erdeje lapelemzés (3. rész)
Veszettség
Gemina erdeje lapelemzés (2. rész)

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Az eddig megjelent HKK kiegészítők listája
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Elfeledett barlangok

A lista folytatása...
[HKK Piac] Lapokat keresek (27489)
[HKK Piac] Eladó lapok (140040)
mással is lehet üzletelni nem csak hkk-val (651)
HKK kódok (2)
Lapötletek (63420)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3052)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Gemina erdeje lapelemzés (2. rész)



Mielőtt belevágnánk a konkrét értékelésbe, ejtsünk néhány szót a pontozási szisztémáról, értelmet adva a számoknak.

  • 10 pont - Megkerülhetetlen versenyspoiler, amely több top pakli alapja lesz.
  • 9 pont - Kiemelkedő lap, sok helyre befér majd, vagy győzelemesélyessé tesz egy koncepciót.
  • 8 pont - Nagyon jó kártya, a saját paklijába kötelező darab, de más deckekben is felbukkanhat.
  • 7 pont - Jó lap, nem feltétlenül miatta fogunk meccseket nyerni, de még bőven használható.
  • 6 pont - Nem kifejezetten nagy szám, de speciális formátumokon előtérbe kerülhet.
  • 5 pont - Közepes lap, a saját paklijában sem fog a jobbak közé tartozni.
  • 4 pont - Gyenge kártya, legfeljebb drafton juthat komolyabb szerephez.
  • 3 vagy kevesebb pont - Használhatatlan lap, bizonyára csak valamilyen gonosz összeesküvés folytán mehetett át a tesztelésen.
  • A tesztelés során nyilvánvalóan igyekeztünk kiszórni az 5 pontosnál gyengébb lapokat, így ilyenekből remélhetőleg nem lesz túl sok. A rend kedvéért azonban szó esett ezekről is, hiszen szeretnénk minél nagyobb szélességében kihasználni a 10-es skálát, hogy ezáltal jobban érzékelhetővé váljanak a lapok közötti különbségek.

    Folytassuk tehát a semleges jellemű lapokkal, ábécé sorrendben haladva az egyes színeken belül.

    Angus, a nihilátor (8): Talán a legegyszerűbb lenne a Baljós veszedelemhez hasonlítani, de szinte minden aspektusában az említett lap felett van erősségben. A kijátszáskori képesség mellé egy elég erős asztalról működő képesség is dukál, főleg ha egyidejűleg az ellenfél lényeit fosztogatjuk az izom- és életjelzőktől. Külön öröm, hogy a most megjelenő drakolder követő miatt már fixen van helye, de meglepődnék, ha nem kerülne elő máshol is.
    Drakolder védőrúna (7): Egész érdekes lap, szimplán jelzőket osztogatni általában nem nagy szám, de itt aztán tényleg mindegyik közül választhatunk, így elég jól alakítható a játék minden fázisában. A minimum kitétel miatt nem is fogunk vele nagyon rosszul járni, főleg ha sikerül kisütni az etnikum képességét. A védekezés túlnyomórészt tényleg egy védekező funkciót fog betölteni, de ha már valamilyen módon rendelkezünk lénnyel az asztalon, akkor szívesen fogjuk megtolni 2 (vagy több) izomjelzőre, bár ez utóbbi leginkább Arochos mellett fog előfordulni.

    Égszakadás (9): Nagyon alpári egy lap, picit a Bíborholdhoz tudnám hasonlítani, de akár az Albínó varkaudarral is tudnék párhuzamokat felsorakoztatni. Szerencsére már a legtöbb deckben található több fajta laptípus is (tárgyak, épületek, varázslatok), így ritka esetben fog teljesen megszabadítani a kezünktől/asztalunktól, de az olcsó terülős deckek retteghetnek, könnyen rájuk szakadhat az égbolt.
    Elektra (8): Egyszerű lap, de nagyon hasznosnak tűnik. Nem csinál brutális előnyt kijátszásakor, és asztalról is csak bizonyos esetekben jelent veszélyt, de korai körökben valamilyen módon fontos lesz megoldani a vele adott tokennel együtt, hiszen az előkészítőben visszaadja a manát, ami nagy lendületet fog majd jelenteni.

    Gigi (5): Abszolút egypaklis lap, sajnos oda sem érzem, hogy a legjobbak közé tartozna. Ha nagyon manát szeretnék termelni, akkor a Király bohócával fogok játszani. Annyiban azért jobb, hogy be lehet áldozni a követőnek mindkét fajként, de a védtelen, több lépésből működő lapokkal kapcsolatban szkeptikus vagyok.
    Gorhud (4): Nem tudom, hogy mi hiányzik ebből a játékból, de nem ő az.

    Maahradam (7): Az ikonok királya visszatért, ráadásul nem is gyenge formában. A legendás lényekkel az az általános gondom, hogy míg egy kötelék képességet ki lehet sütni bármilyen pakliban, addig a legendás képességet közel kizárólag csak a követő mellett, így erősen csökken a felhasználhatóságuk. Ettől függetlenül abba a deckbe tökéletes lesz.
    Mágusiskola, 4. szint (10): Teljesen új dimenziókat nyit meg ez a lap, megkérdőjelezhetetlenül a legerősebb áramlás kerül be a játékba. Reagálni nagyon nehezen lehet rá, az azonnali leszedéseket pedig bedrágítja, így elég fixen fogunk majd vele lapot húzni. Szerintem egy olyan faktor lehet a játékban, amit mostantól pakliösszeállításnál is mindenképpen figyelembe kell venni.

    Varázslónövendék (8): Ha lesz Mágusiskola pakli, akkor miatta lesz. Az ilyen olcsó keresések ritkán csinálnak aztán mást az asztalról, de itt más a helyzet. Szerintem fogunk még vele találkozni.
    Villámcsatorna (5): Nagy kérdés, hogy mivel és hogyan kéne összerakni a villám paklit, azért az elmúlt kiegészítőkben rendesen kapta a tápot, viszont valahogy ez a lap túl körülményesnek tűnik ahhoz, hogy fix helye legyen benne. Egy kör végi lap rengeteget dobott volna rajta.

    Villanypásztor (5): A hangulati értéke magasabb, mint a használhatósági, de azért láttunk már ócskább gyakorit is.
    Zankáprázat (8): Tesztelésen sok vita folyt erről a lapról, főleg olyan tekintetben, hogy a gyűjtőgeneráló paklinak mennyire van szüksége egy ilyen lapra. Az elmúlt időszakban az ilyen koncepciók már messze nem olyan dominánsak, mint pár évvel ezelőtt, hála a temérdek semmizős és hálós lapnak, egyszóval ellenlapoknak. Ha úgy nézzük, akkor a Zankáprázat egy ellen-ellenlap, ami pont azt teszi lehetővé, hogy a saját körünkben kiiktassuk a zavaró hálókat és asztalról működő semmizéseket. Kérdés, hogy a már így is jól funkcionáló Dérfarkas helyett vagy mellett fogjuk játszani, vagy inkább sehogy? A mélység szülötte (8): Két meglehetősen különböző etnikumot kapcsol össze, a krabberek egyértelműen lassabb játékot játszanak, míg a teknősök az utóbbi időben a pörgésre mentek rá. Ez a lap valahogy mégis mindkét játékstílushoz kapcsolódik, persze ez nagyban köszönhető annak, hogy a felélesztős képessége mellett még van neki másik három, így sok szituációban hasznát lehet venni.
    Belethiel úrnő (8): Védekezéses lény, ami csinál valamit asztalról? Ráadásul rezisztenciával, ez így elég idegesítő tud lenni hosszútávon, akár magában is. De ha sikerül több lappal összekombóznunk, vagy a mi körünkre zavaróvá vált hálós nem-lény lapokat bepasszivizálva terülnünk, akkor még több értéket tudunk belőle kinyerni. Ráadásul egy újabb elf, bővítve ezzel a felhozatalt.

    Elhagyott halászháló (4): Nem a leggyengébb gyakori, de azért vannak már sokkalta univerzálisabb lassítások és gyógyulások.
    Ent kertész (8): Először érdemes megnézni, hogy miket is keres: Varázsbab, Varázsborsó, Varázsrépa, Varázstök (természetesen még megannyi 20 éves lapot, de azoktól most tekintsünk el). Most minden kombinációs lehetőséget nem fogok felsorolni, de a legerősebb opciók, hogy dobatok 2-t a Varázsrépákkal, sebzek 6-ot a Varázsborsókkal, eldobom bármelyik 2-t, hogy húzzak kettőt, vagy sok manánál kirakom, amit keresek, és ezeknek bármilyen keveréke, pont a szituációhoz alkalmazkodva.

    Földanya gyümölcsei (8): Tárgy pakliban elég keményen meg lehet indulni vele, és még a lapot is visszaadja kör végén. Bár VP-t nem ad első körben, a paklija számára úgyis az SZK az elsődleges erőforrás, így oda kötelező darab lesz.
    Gemina (6): Megmondom őszintén nem gyűjtöttem össze az összes lapot, amit ki tud keresni, de biztos nem egy széles tartomány, és ennyi VP-ért nem érzek sok késztetést, hogy sok helyre használjam. Bár védelemmel is jól el van látva, de asztalról sem csinál meccsfordító dolgokat. Speciális formátumokon már jobban el tudom képzelni, hogy találkozunk vele, például az új UR bűbájt, Gemina kertjét is keresi.

    Gemina gyógyitala (5): Meglátásom szerint ez egy teljesen korrekt draft lap lesz, de rendes versenyen elméleti síkon sem tudok neki helyet találni.
    Gemina testőre (8): Őt is elsősorban az áramlása teszi izgalmassá, 2x2 zanszilánkot tesz le az asztalra, ráadásul mérgező lények formájában, ami aztán nagyot szólhat Móleonnal vagy Manaszövővel. Később kijátszva is érdekes, amikor már rendelkezünk asztallal, akkor pedig segít bestabilizálni azt.

    Jégkornis (10): Egy olyan semlegesítés, ami a legtöbb alkalommal nem fog minket cserbenhagyni. Számos olyan eset van, amikor egyszerűen nem akarunk countert húzni, mert proaktív lapra lenne szükségünk, emiatt fogjuk betenni a legtöbb pakliba a Jégkornist. Ez a pakliépítésnél egy óriási faktor lesz, hogy az egyik védekező lapunk felhasználható erőforrásként is.
    Méregförgeteg (6): Draftok nagy sztárja lehet, hagyományoson talán azért vannak jobb opcióink. Mérgező Rakshallionba esetleg.

    Méreglabor (7): Újabb erősítés a Mérgező Rakshallion számára. Nem egy komplikált lap, de oda teljesen korrekt lesz, legtöbbször lesz elfekvőben egy Fekete özvegyünk vagy más lényünk, ami felhúzza.
    Négylevelű lóhere (8): Elsősorban kiegészítő paklikban látom a helyét, hiszen könnyen haszontalan tud lenni drágább deckek ellen, de ha például sok Semleges csatamező lesz a játékosok reakciója a mostani metára, akkor alapból is be fog férni. Egy zanszilánkért tudunk lopni, ami elképesztően olcsó, mondjuk 50% eséllyel csak következő körtől kezdve tudjuk használni az elcsent lapot, de így is tökéletes megoldás lehet a zavaró Unaloműzőkre és Kimeríthetetlen tartalékokra.

    Óriáspolip (8): Lassan járjba elég erősnek tűnik, újabb lap, ami tovább ront az ellenfél tempóján, ráadásul vissza is húzatja magát, és hagy egy baromi nagy testet az asztalon. Polipokalipszis után kijátszva pedig kimondottan inkorrekt lesz.
    Őshangya csatamágus (6): Picit drágának tűnik ilyen képességért, de ha belegondolunk csak 1 manát bukunk ha megfogják vagy leszedik. Ha meg kint marad, akkor minden körben tudunk vele dobatni. Nyilván őshangyán kívül nem használnám sehova.

    Őshangya harcmester (7): Őt is csak őshangya követő mellé tudom elképzelni, de ő talán nagyobb fenyegetést jelent, mint csatamágus barátja. Körönként visszavetet, ami nagyon erős képesség, mindenképp hamar meg kell oldania ellenfelünknek.
    Őshangya ölész (6): Valahol a csatamágussal egyező erősségi szinten van, máshova ő is harmatos.

    Őshangya keltető (8): Egy permanens termelő lap, ami permanens dobatásokat, leszedéseket és laphúzásokat termel. Ez nagyon úgy hangzik, mint valami, amit nagyon hamar meg kell oldani, különben pár kör alatt teljesen kicsúszik a kezünk alól a játék. Mondjuk ez nem a legolcsóbb mulatság, így mindenféleképpen meg kell teremteni a megfelelő környezetet, de ez a lap képes önmagában lehozni a játszmát.
    Őshangya taktikus (8): Elég erős semlegesítés, két mostanában gyakori forrásra reagál. De nézzük a lényeget, hogy az asztalról működő képessége tulajdonképpen milyen téren fog segíteni nekünk. Amik helyből felértékelődnek, azok a két lépésből működő lapok, hiszen leszedéssel emellett nem tud majd közbeszólni ellenfelünk. Példaként akár jó is az eggyel feljebb szereplő Őshangya keltető. Vagy ha Őshangya herével indítunk, akkor a keresett lapunkat rögtön ki is tudjuk játszani. De természetesen az őshangya paklin kívül is meg tudja állni a helyét a lap.

    Szent tölgy (9): Meg lehet próbálni összehasonlítani a Kimeríthetetlen tartalékkal, de szerintem nem érdemes. A háló és célozhatatlanság melletti húzatás szerintem egy sokkal megbízhatóbb tényező, annak ellenére, hogy lényekkel le lehet ütni, de mint már a bemutatóban elhangzott, ezt a hátrányát is ki lehet küszöbölni sokféleképpen.
    Teknős kém (9): Picit a Xenó mátriárkára hajaz, csak kevésbé random az effekt, cserébe le vagyunk korlátozva, hogy max. ketteset rakhatunk ki. Ha teknős paklival játszunk, akkor gyakran szembesülünk azzal, hogy 1-2 lapunk után már nem dobál az ellenfél. A Teknős kém után már akkor sem lesz biztonságban. Minden börtönös/korlátozásos verzióba is kitűnő lesz.

    Teknős renegát (6): Egyszerű lap, ami lapelőnyt termel, vagy kordában tartja az ellenfél gyűjtőjét. Erős gyakori.
    Varázsbab (7): Itt dilemmában vagyok, hogy tokenként, vagy különálló lapként értékeljem. Utóbbiként szerintem nem lesz nagyon nagy karrierje, de tokenként sokszor fogjuk bekérni, úgy érzem, hogy a gyógyulás rendesen fel fog értékelődni ezzel a szettel.

    Varázsborsó (8): Egyértelműen a legerősebb a három gyngy zöldség közül, talán annyira, hogy önmagában is bekerüljön paklikba, főleg amelyek játszanak Ent kertésszel. A legtöbb olcsó lényt megöli, de szolgálhat kivégzésként is kézből, vagy önmagában megöl asztalról két kör alatt üres őrposzt mellett.
    Varázstök (6): Ő csak speciális esetekben lesz bekérve, de mindenképpen pozitív, hogy ott van alternatívaként. Ő szinte fixen nem lesz ott magában paklikban.

    Varázskert (10): Ennél a kiegészítőnél picit nehezebb a 10-eseket osztogatni, mert nincs például abszolút nyerstáp 0-s lapcounter, de szerintem ez sem indokolatlanul kapja meg. Külsőre hasonlít a Tűzrakásra, szinte ingyen lefér, ráadásul ősmágiásan, hálóval, úgy termeli számunkra a lapokat, hogy az ellenfél be van lassítva. Ez azért is fontos, mert a zöldségek nagyon durva erőt képviselnek a kései játékban, tehát ha egy elhúzódó játszmában ott csücsül 3-4 a kezünkben, az egyszerűen túl nagy fenyegetést jelent az asztalról egy idő után. Szerencsére csak (S)-es, és le lehet ütni, de így is nagy spoiler lesz.
    Komposztálás (10): A Komposztálás is egy olyan lap, ami szinte semmi ellen nem rossz lap. Egyért simán leszedni lapot mondjuk nem megérős manapság, de ha cserébe kapunk csomó egészséges dolgot a kézbe, akkor elégedettek leszünk. Persze annál jobban fog működni, minél drágább lapot bontunk le vele, ezért a mostani Lassan járj!-as metában elég ígéretesnek tűnik.
    Varázsrépa (9): Szerintem megértitek, hogy ezt miért nem termeli egyik lap sem. Amellett, hogy szinte bármikor megérheti random dobatni vele (főleg egy bekeresett Fókuszálás után), ezt már sokkal könnyebb lesz kijátszani is. Akkor pedig nagyon reménykedni kell, hogy van valamilyen megoldás rá, mert egyszerre szedi ki a kulcslapokat a kezünkből, és tördeli le az ÉP-nket.
    A pofonok királya (8): Szerencsére nem annyira aberrált egy lap, mint a Nekronsárkány, de bizonyos paklikban zavaróan hamar meg fog érkezni, és egy elég masszív ÉP hátrányból kell továbbjátszanunk, na meg ugye valahogy le is kéne pofozni őt az őrposztból. Későbbi körökben rögtön érkezhet mellé a kézbe főzött Varázsbab, lyukas őrposzt ellen nem tűnnek túl könyörületesnek.
    Arzol, a keverőmester (7): Sok szempontból hasonlít Artagor, a zsonglőrhöz, csak itt a „védelmet” az izomjelzők jelentik, ami sajnos pont attól a környezettől lehetetleníti el, ahol említett testvére a leginkább tündökölt: Zarknod bilincse és börtöne mellett. Ettől eltekintve azért van erő a lapban, például kijátszását követő körben, ha addig nem kellett visszakevertetnünk semmit, akkor van egy olyan opciónk, hogy saját magát tekerjük vissza a pakliba, kisütve így az izomjelzőket. Olcsóbbítás mellett pedig 1 zanszilánkért jön, ami irtó olcsó ehhez a képességhez.

    Don Mojo, a relikviakovács (7): Bár követőt visszakapcsolni már tucatnyi lappal lehet, és azok sincsenek játszva, Don Mojo emellett csomó lehetőséget kínál, főleg tőrös pakliban. Ott ugyanis a kompenzációjától kezdve a kötelék képességig teljesen prémium, ha más nem egy Dobótőrt általában vissza tudunk majd venni vele.
    Jéggólem (7): Ő is az őszintébb lapok közé tartozik, főleg, hogy Enkalát 16 ÉP megszűntetni, így ott önmagában meg tudja büntetni az ellenfelet. Ha meg aktív még a követőnk, akkor rögtön 2-vel bedrágít. Izgalmasan hangzik.

    Jégverem (7): A Jégvilággal erősen meg lett adva a gerince egy hideg-jég paklinak, ami főleg az egész asztal ledermesztésében jeleskedik. A sok zanszilánk költségű lapnak hála érdemes lehet vele próbálkozni Lépéselőnnyel megtámogatva, egy elég hatásos, jó tempójú decket lehet összehozni, amibe ez a lap sem az utolsók között fog bekerülni.
    Johann, a jó apa (9): Apának lehet, hogy jó, de ellenségnek nagyon könnyen brutális tud lenni, ha felöltöztettük rendesen. Minek után a legtöbb 0-s tárgy cantrip, és hálózik, ezért tekinthetünk rá erőforrásként, korlátozásként és ölésként is egyben. Elsőre érdemes lehet vele a Horpadt sisakot kérni saját magára, onnantól kezdve igazából tényleg rengeteg módon tudja előre vinni a játékunkat.

    Kartácságyú (6): Különleges helyettesítés egy kevésbé érdekes képességen, mármint a tárgyak szempontjából. Az ölés egy meglehetősen sokadrangú kérdés egy ilyen koncepciónál, ami felettébb gyorsan és hatékonyan tud erőforráselőnybe kerülni. Onnan általában csak ki kell éheztetni az ellenfelet, majd olyan lapokkal, amik másodlagos képességből sebeznek, megnyerni a játékot. Ettől függetlenül 1-2 darab elférhet a pakliban, vagy régebbi lapokhoz visszanyúlva Mestermágussal elég keményen le lehet robbantani az ellenfél ÉP-jét.
    Ködpenge (7): Bár az előző fejezetben Aurgir tőre kapcsán felmerült KF-es paklit temetgettem, itt van még egy darab, ami elgondolkodtathat minket az elővételén. A rezisztencia talán már nagyobb védelem manapság, mint az életjelző, és azért 1 zanszilánkért elég sokat kínál nekünk ez a fegyver.

    Megtorló (9): Talán most nem a full-counter kontrollokról szól a meta, de sosem lehet őket teljesen kiírni. Emiatt lehet, hogy nem a következő pár hónapban lesz a Megtorló fénykora, de semmi esetre sem szabad megfeledkezni róla. Abszolút értékben óriásit lehet vele nyerni.
    Moa szerkezet (7): Annyit megsúgok, hogy ez a lap nem annyira most lesz játszva. A következő kiegészítőben tervezzük a moákat szintre hozni, oda egyáltalán nem lesz rossz ez az olcsó keresés.

    Pukk (4): Tempót vele sem nyerünk, de drafton azért sokkal gyakoribbak a több lépésből működő lapok, azokat jó lesz legalább laphátrány nélkül megoldani.
    Times-hin diktátor (5): Papíron nagyon jónak tűnik, de gyakorlatban ritkán lesz érzékelhető a haszna, persze a VP- és csonttermelést leszámítva, ami miatt simán játszható a… hát valamilyen Lassan járjas deckbe.
    Tirik-hun gladiátor (7): Korrekt lap, de nem valami univerzális. Tőrös deckbe egyértelmű, ha valaki próbálkozna Toborzóval, akkor oda is, azon kívül esetleg Molluszkban lehet 1-2-vel játszani, ócskaság-utánpótlás gyanánt. Akkor válik izgalmassá, amikor kérünk vele 2 Moa torpedót. Onnantól igencsak fel fognak gyorsulni az események.

    Ennyit a semleges lapokról. Az utolsó részben a gonosz jellemű és kódos lapokról olvashattok majd!

    Szatmári Bálint

    Létrehozás: 2017. november 30. 14:54:40Utolsó frissítés: 2017. december 1. 10:11:51 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

    © Beholder Kft., 2003 - 2017
    1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.