Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Wayazamund szirén
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Wayazamund szirénnel Ghalla délkeleti csücskében, a tengerparton sétálva találkozhatsz. Még a nők sem tudják kivonni bűvölő pillantásuk hatása alól magukat, ha viszont férfi vagy: biztosan elvesztél." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
Hatalom Szövetsége - 54. félév végeredmény
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (22)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Lapötletek (64958)
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)
Versenyhirdető (1827)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Zarknod visszatérése - Zarknod története

Dornodon Ghalla történetének leghatalmasabb mágusa, aki mérhetetlen gonoszságában és hatalomvágyában képes volt egy egész világot felégetni csak azért, hogy istenné válhasson - noha a halhatatlanságot már korábban elérte. Azt azonban talán kevesebben tudják róla, hogy ő hozta létre - mágiával, mesterséges úton - évszázadokkal korábban Ghalla leghatalmasabb lényeit is, a triklem drakoldereket.

A trollok regeneráló képességét, a gólemek sebezhetetlenségét, a beholderek mágikus képességeit és a sárkányok erejét egyesítő lények hatalma vetekedett megalkotójukéval. A szolgálatra teremtett lények néhány év után szembefordultak mesterükkel, és nem engedelmeskedtek többé. Dornodon nem volt képes elpusztítani a triklem drakoldereket, ezért távoli létsíkokra száműzte őket. Közülük a legelső, a leghatalmasabb Zarknod volt, aki ellenállt a mágus varázslatainak. Tíz napon át küzdöttek egymással, míg végül belátták, hogy egyikük sem tudja megsemmisíteni a másikat. A mester és teremtménye közt látszólagos tűzszünet köttetett.

Zarknod egy, a Dornodon tornyától távol fekvő birodalomba vonult vissza, amelynek népe a lényt hódolattal kezelte. Tízezrek építették a triklem drakolder ónixpiramisát, de még így is tíz évbe telt, amíg elkészült. Zarknod az építményt mágiával szőtte egybe, majd egy ősi varázslattal a levegőbe emelte. Ettől kezdve a lebegő piramisból uralkodó, sárkányoknak parancsoló lényt hívei, a tleikanok istenként tisztelték.

Zarknod ezután ideje java részét annak szentelte, hogy felkutassa és visszahozza száműzött társait, és megtalálja helyét faja számára a világban. Azonban több évtizednyi kísérletezéssel, a mágia formáinak tanulmányozásával, és számtalan könyv elolvasásával sem jutott közelebb ahhoz, hogyan tudnának a triklem drakolderek más fajokhoz hasonlóan szaporodni vagy egyéb módon reprodukálni magukat.

Az isteni lényről számos legenda kering: egyesek szerint gonoszsága vetekedett teremtőjével, piramisának alsó kamráiban ezreket kínzott meg, tudásvágyból, büntetésképp, vagy egyszerűen csak szórakozásból. Mások szerint viszont végtelenül bölcs lény volt, akit a tudáson kívül semmi másra nem vágyott, és mindent megtett az őt körülvevő Tleikan birodalom felvirágoztatására.

Tény, hogy amikor egy idegen világ elfajzott, életenergián élősködő teremtményei, az éjfattyak a tér-idő szövetét átszakítva a Sötét Földre léptek, és közvetve Ghallát fenyegették, Zarknod segített a halandóknak; ami azonban utána történt, Zarknod sötét oldalát mutatta meg.

Bár az éjfatty fenyegetést sikerült megállítani, újabb konfliktus bontakozott ki. A Zarknoddal kötött egyezséget a máguskirályok - élükön a nagyhatalmú, halhatatlannak tartott Teouchánnal - nem tartották be. (Ennek történetét részletesen itt olvashatjátok.) Az ezt követő szörnyű háborúban Zarknod királyságokat pusztított el, majd hosszú időre nyoma veszett.

A történet a Dornodon által évszázadokkal később előidézett Világégése után folytatódik. Ekkor bukkant fel T. Vlagyimir, a halhatatlan mágus-harcos, aki annak idején mérhetetlen gőgjében még magát Zarknodot is kihívta - és a harcban alulmaradt. Bár a találkozást túlélte, a triklem drakolder által rábocsátott árnyéktűz kiégette a lelkét és a testét. Egyesek szerint Vlagyimir őrült tettére az egyetlen magyarázat, hogy ő Teouchán, a máguskirály bosszúszomjas leszármazottja, mások szerint csak egy egyszerű kőfaragó beképzelt fia, aki túl magasra jutott. Akárhogy is, a triklem drakolder iránti engesztelhetetlen gyűlölete az eltelt évek alatt megsokszorozódott, és egyre elszántabban kereste a nyomtalanul eltűnt Zarknodot. Azonban azzal is tisztában volt, hogy a bosszúra semmi esélye nincs a halhatatlan lénnyel szemben, hacsak nem válik ő maga is triklem drakolderré. Őrült terve részeként megépítette Zarknod lebegő ónixpiramisának kisebb másolatát, és zan indukátorok építtetésébe fogott.

Zarknod lebegő piramisát a tleikan bírák megőrizték gazdájuk számára, remélve, hogy egyszer még visszatér. A világégést túlélő kalandozók maroknyi csoportja útnak indult, hogy megkeresse Zarknodot, és végül sikerrel jártak. Kiderült, hogy a triklem drakoldert az éjfattyak létsíkján ejtették időcsapdába az éjfattyak, miután elpusztítani nekik sem sikerült.

Megtörtént, amit mindenki lehetetlennek tartott: a kalandozók az időpálca segítségével kiszabadították évszázados fogságából a legendás teremtményt.

Zarknod visszatért Ghallára.

T. Vlagyimir számára eljött a bosszú pillanata: tudta azonban, hogy ahhoz, hogy maga is triklem drakolderré válhasson, és kihívhassa riválisát, Zarknod esszenciáját kell először megszereznie...


Tihor Miklós

Létrehozás: 2015. január 16. 15:46:25
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:23
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.