Vissza a Főoldalra
 

Hírek
Mi is az a Battletech?
Háttértörténelem
Battletech univerzuma
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
Battletech könyvek
Írások, novellák
Linkek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy mech pusztulása
Küldd el képeslapként!
A csatamecheck, bár hihetetlen páncélzattal rendelkeznek, de korántsem elpusztíthatatlanok. Legfélelmetesebb ellenfelük azonban önmaguk, vagyis az ellenség által irányított csatamechek.
Nézz szét a galériában!
Könyvismertető - Michael A. Stackpole: A pusztítás hercege
Könyvismertető - Thomas S. Gressman: A háború árnyai
Könyvismertető - Loren L. Coleman: Fegyverbe!
Könyvismertető - Michael A. Stackpole: Szellemháború

A lista folytatása...
Battletechről általában (1300)
Bem Hussars (964)
Hogy tetszenek a Battletech regények? (115)
Szerinted lehet jó filmet forgatni a Battletech világában történtekről? (94)
A kötelesség szava (59)
Loren L. Coleman: A győzelem illúziója (26)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ...
Nézet:
Grand Theft Mech :P
 
Asszem félreértettél.
Nem ilyen átszálásra gondoltam, hanem ha pl.: kilövik alólad a mechet és katapultálsz, átszálhatsz egy parkoló gépbe.
Sérülésmodell: Dehogy akarok én repkedő Páncélszilánkokat! Csupán annyit, hogy ha pl: léverrel eltalálnak, ne az egész Center torso-t hámozza meg, hanem ahogy a könyvekben is volt, jelenjen meg a ,,vágás" vagy gépágyúnál a ,,pöttyök".
Vagy legalább ne az legyen mint a MW4-be, hogy mindegy hogy sérültél, távolabb megy a kamera, és egy csonka, rongyá lőtt mechet mutat kirobbanó hajtóműmaggal. Bár csak a lábadat lőtték ki.
Amúgy én mindig hiányoltam a többi fegyvernemet. MÉR' NEM LEHETEK MÁR ELEMENTÁL??
 
Szerintem egyáltalán nem lehetetlen a mai garafikus motorokkal megvalósítani hogy a páncéldarabok repkednek. Csak még nem csináltak még ilyesmit de nem lehetetlen. A filmről annyit hogy teljesen számítógépanimos lesz (a la:Final Fantasy) és valamikor 2005-ben lesz kész.
Javítson ki valaki ha tévedek, régi már ez az infó.
 
Mik a szükséges file-ok?

x-box: plazma ágyú? de hát olyan nincs is...
 
Dec 20-án lesz 4 éves a Steel Hussars.Egy kis akciódus lövöldözést szervezek,azon a napon kinyitjuk a szervert,"külföldi vendégeket" hivok,csupa nagymenő játékost,és mindenkit szivesen látunk,rég-uj játékosokat
A játék garantáltan akciódus lesz ,mert minden fegyvert 600m-es hatótáv fölött kitiltani szándékozunk
További info-t tölem kaphattok a verhasg@freemail.hu cimen.
 
maradjon csak meg az x-boxos népnek :P
 
Ha jól lattam a mechassault2: lone wolf trailer-t, abban tenyleg valami ilyesmirol van szó: (3068-ban) egy szervópáncélzatot viselő úriember a vállára rakott plazmaágyuval irtja a tankokat/gyalogosokat, mikozben egyik mechből áthuppan a masikba. Érdekes... Hogy ez hogyan kapcsolódik a battletech-hez az így elsore nekem homalyos.. Ja és mindez csak boldog x-box tuljdonosoknak.
 
Üdv!

Szerintem a kiszálok a mech-ből és átülök egy másikba, mert az sokkal fejletebb vagy tudom is én, nem tükrözné egy igazi mech harcos szellemét, hisz ha jól emlxem azért mindenkinek megvannak a maga szokásai, ki ezér ki azért szereti a gépét, persz érdekes lenne ha ki lehetne szálni és egy hololemezér be lehetne csörtetni egy házba és közbenn lövöldözni, de az igazi mégis csak az volna, ha az egész mechet a tetejétől a talpáig magad álíthatnád össze, így szabad útat adnának a saját fejlesztésű gépek kialakításához.
A sérülésmodelt én is támogatom!!!!!!!!!!!
A filmről tud valaki valamit??????
 
De hát az egy másik idő és egy másik cég volt...
 
Teljesen egyetértek. A MW4-nek gyakorlatilag annyi köze van a CBT-hez, hogy a mechek, fegyverek és a szereplők nevei megegyeznek. A MW2 pont ezért volt jó: teljesen a stratégiai játék szabályaira épült. Nekem különösen jólesett a MW2 Mercenaries. Ha ezt csinálnák meg legalább az MW4 grafikájával, kenterbe verné az összes eddigi BT játékot!
 
Az rpg.hu-n hirdetek egy Citytech dobozt. Figura és miegyébb kérdésben gyere fel a BT levlistára, v az rpg.hu-s BT fórumra, ott vannak "benfentesek".
 
ha nem ugrottál ki,meghaltál,de ujrakezdhetted a pályát
És hogyan inditanád be a parkolo mech fegyverrendszerét?
AMugy jó ötlet lenne a gyalogos moka,ha nem csak mechet szeretnék vezetni Szét kellene választani a kettőt és csinálni külön külön fps-t gépekkel és emberekkel.
A sérülésmodell meg megint sarkalatos pontja a játéknak.Minden programozo máshogy gondolja reálisnak a sérüléseket.
Kíváncsi vagyok milyen erőmü kellene egy korszerü grafikával ellátott MW5-höz amiben mondjuk páncéldarabok esnek le a mechről,stb..
 
Féllábú mech: Ha jól emlékszem a Falcon Guardban Aidan a gépágyúkat cseréltette JJ-re, márpedig az ordason azok a torzón vannak.
MW5: Félreértés ne essék, imádom a MW-t, de hogy a kiadónak is megérje, lehetne változtatni az alap szisztémán, értsd:én el tudnék képzelni egy,, kaland-szimulátort", ahol pl nem csak mechekkel, hanem gyalog is lehetne küzdeni+választható IS.-Klán oldal...
De ha más nem, ott van pl:-aszokásos játékmenettel+korszerű grafikával+SÉRÜLÉSMODELLEL!- a 4. örökösödési háború... szerintem nagyon sok jó lehetőség van benne egy jó storryra. Jó! Nincsenek klánok Na bumm! Vagy legalább ne fix sztori lenne hanem valamivel interaktívabb, és lenne v.mi értelme a katapultálásnak. Én a MW4 Merc.-ben nem sok értelmét láttam. Ha nem ugrottam ki, akkor is túléltem. Viszont gyalogosan rengeteg lehetőség lenne Pl: Parkoló mechek elfoglalása, stb...
Ja! Tud valaki eladó Classic táblás játékot, szab. könyvet, figurákat, ilyesmit?
 
A Timber Wolf S ugrik. ÉS lábban ill. torzóban vannak a jj-k. Amúgy egy láb elvesztésével legfeljebb jj-t veszthetsz, több nem fér bele. A többi a másik lábban és a torzókban van. A féllábbal történő ugrálásban csaka földetérés a ciki. Ez még egy elit pilótának is kihívás lehet.
 
Eh dehogy értek én hozzájuk egyet ismerek kivülröl-belülröl azt most nagy a szám

félreértesz arra probáltam rávilágitani hogy fél lábbal elvileg tudna ugrani bármilyen ugroképes mech,ha nem a lábára van szerelve a jumpjet-je,márpedig a legtöbbnél nem a lábán van
 
nos sztem te biztos jobban ertesz a halozati jatekokhoz, ezt egy percig sem vitattam. En csak laikus szemlelökent azt batorkodtam megjegyezni, h. nem tartom elképzelhetetlennek a nagyobb mech-csatakat. a Sw battlefrontot sem ismerem igazan, de tul sok szepet en sem hallotam felöle..

még fellabu mech-hez: ezt a fellabu jumpjetet (a mechcommander1-ben)egy MadCat-J(!?) vel sikerult elérni. Nos legjobb tudomasom (továbbá a mw4 mercs és a chaosmarch.com) szerint madcat jumpjetes verzioban nincs, ugyhogy nem tudom megmondani neked, h. tudna -e muködni félig ellőtt lábbal ))) (remélem nem irtam hülyeséget)
 
hehehe nos igen átláthatóság...először is kéne egy bazi nagy térkép amire ráfér pölö 30-30 mech.A mostani mapok közül a legnagyobbakra talán ráférne ennyi(60) ,de már azért nem kéne messze mennem hogy ellent találjak.
Igazság szerint a hálozati forgalom se lenne baj,ha mindenki egyféle cuccal lőne,pl ilyen lehet a Star Wars Battle Front a neten,de ha egyszerre küld el 10-15 mech lrm sorozatot,ami mostanság is megtörténik,lesz amelyiknél egyszerüen nem regsiztrálja a szerver a sebzést,és akkor még nem beszéltünk a ppc-ről,és a light gaussrol,amik tényleg zürösek ha egy pici lag is van.
Tényleg kellene már egy korszerű folytatása a programnak,de sajnos egyre kevesebb az igény a "bonyolult" és jó mech szimulátorra.Inkább a sokkal egyszerübben kezelhető xboxot és ps2-t favorizálják a kiadok.
Féllábú ugráló mechek:ki mondta hogy "csak" lábra lehet ugrorakétát tenni? ha jol emlékszem akkor a BT-ben több tucat mechnek a torzón van a jumpjetje.
 
Igen a 120 mech kicsit tulzásnak tünik, de a mostaninál mindenkeppen több mech-ig lehetne elmenni. Abban igazad van, h. egy szimulatornak sokkal nagyobb a hálózati forgalma, mint egy mezei fps-nek, de még mindig jobb csatákat lehetne nyomni egy uj game-mel mint most (meg aztan az sem biztos h. elég atlatható lenne)
A féllábú mech-hez: mechcommander1-ben gond nélkül lehetett féllábu(félig ellőtt lábu) mech-hel cirkálni(?), ami viszont mar tenyleg kamu volt, féllábú mech-hel ugrórakétázni - valahogy nem nagyon hiszem el h. egy szijjellőtt végtagon gond nélkül működnek az ugrórakéták.... ))
 
Igen, reális, hogy féllábon áll a mech. Elméletileg egy jó pilóta fel tud állni vele. Menni bviszont nem tud.
A fegyverek pakolgatásában Baakubnak annyiban igaza van, hogy a klános fegyverek kisebbek és könyebbek. (táblásban mindenképp) Viszont az MW4 eléggé szabadon értelmezi a BT szabályait.
Vulture-Gargoyle: well, meg lehet csinálni... :-)
Jó pilóta kell a Vulturbe, meg sok szerencse, meg vmi horror verzió, pl D.
(Csak hogy dicsekedjek: legnagyobb különbségű killem: egy Horned Owllal /35t/ egy Savage Coyote /85t/.)
 
na csak hogy kötekedjek...a lokinak 28 pontnyi fegyverzete van,az argusnak 28,5..ha pontosan azt rakod föl,lőszert is ideértve marad fél tonnád fölösbe ,amiből nem sok páncélt fogsz fölnyomni.
Értem egyébként mi a problémád,de ez nem! fog minden mechnél müködni..csak egy példa..cseréld fel a MadCat és a Black Knight fegyverzetét...
Elég szubjektiv dolog hogy jobbak e a szférás mechek klános fegyverrel mint a klánosok...Mivel sokféle harci helyzetről van szó,és sokféle fegyverről én nem jelentenék ki semmi ilyesmit a helyedben
Amugy meg nem érdemes a könyvvel összehasonlitani a játékot...az íroi fantáziával sosem fog vetekedni semmilyen játék.
A táblásos fanok egyébként meg tudnák mondani hogy van e esélye a Vulturenak a Gargoyle ellen,persze ez megint függ attol hogy melyik konfiguráciokrol van szó.
 
többször is!

ami a 120 játékosos online gamékat illeti...hát sztem nagyon jo netkodot kellen hozzá irni,mert simán belepusztulna a tisztelt user gépe,nem beszélve a szerverről,ha egyszerre kezdene mind a 120 mech dolgozni minden fegyverével.
 
Van olyan elvetemült akinek sikerült végigküldenie az MW 4-et eliten. Én a 3. fejezetig jutottam aztán Ezt lehetetlen kiáltással uninstaláltam. Sajnos eléggé idegtépő.
 
Lehet neten nincs tapasztalatom de amikor az Argusra
rápakoltam a Loki fegyverzetét Úgy hogy még volt szabad hely és a páncélzatát is fenyomtam, kedvem lett volna az MW4 cd-t a falhoz vágni és a MS-ot elküldeni a +!%/$ߣ-ba. De ez általában igaz hogy a Szférás Mechet Klános cuccal felnyomva jobb mint a hasonló kategóriájú klános.
Én a közepes fegyvereket úgy értettem hogy túl kicsit sebeznek, (vagy túl sok a páncélzat) két kis mech fél óráig lövi egymást mire az egyik exitál, ilyen könyvbe nem volt. Vulture csak supportnak jó??? Vegyük a Vérnevet, Joanna kifektet egy Gargoyle-t egy Vultur-ral, próbáld meg ezt MW4-ben. Az MW 3-ban meg lehet ezt csinálni.
 
MW 2-höz nem volt még szerencsém de beszéltek róla
és amit mondtak az alapján igazad van. Az tényleg fílinges lehetett: volt egyenlőség köre tök jó!!! De az reális hogy a mech fél lábon tud állni??? (értsd ellövik a lábát) úgy tudom a 2-ben ilyen volt.
 
Nos, talán az MW2-nek kéne egy mai arcot adni. az már szinte tökéletes lenne...
 
sok igazsag van abba amit mondasz, a keszitők sokkal inkább a leendő eladasokat tartották szem elött, minthogy egy rendes battletech-en alapuló mech-játekot csinaltak volna..

sokkal komplexebb és valósaghűbb programot lehetett volna összereakni,mert igy rengeteg logikatlansag van benne. pl ha egy mech karjaiba teszel pulzuslézereket és mondjuk sok hőelvezetőt teszel a mechre nem nagyon fog felmelegedni, ha megallás nélkül lősz vele... - pedig a valóságban lerobbannának egy ilyentől a mech karjai..
sokkal jobban meg lehetne csinalni, ha pl. vegtagonkent lehetne rátenni a hőelvezetést..

A baj az h. ha a Micro$oft valamire ratette a kezét, akkor nem igazán lehet tőle elszedni.. Inkabb csinalja a sz*r konzoljára az ocskábbnál ocskabb játékokat (pl mechassault2: lone wolf..) Ugyhogy szerintem nemigen van esely h. visszaszerezzék a licenszet es csinaljanak egy jo jatekot..

Egyebkent szerintem tudna a MS uj élményeket nyujtani a mechwarrioroknak: egyszerűen mai szintre kéne hozni a technikat.És nemcsak a grafikat meg a fizikai motort kéne turbózni. A mai netes játekokat már egyszerre több mint 120an tudjak tolni online (joint ops, vagy majd később a battlefield2). Hát asszem egy páran lennének akiknek egy 120 meches csata uj eményeket nyujtana..
 
hát izé...egy csomó jogos dolog van abban amit mondasz,de azért van némi tapasztalatlnság is..pl az Argus a Thorhoz képest nagyon gyenge.Sajnos alá kell irjam hogy a Vulture csak egy dologra jo,support mechnek,de annak igazán.
Egen az mw3-bol át lehetett volna hozni a menüt,felszerelések kiosztását,stb,de azért ott is voltak irreális dolgok.
Ami pedig a közepes/könnyü fegyverekt illeti,abban is van némi tulzás...pesrze hogy egy raven nem fog lenyomni egy gladiatort közepes+könnyü lézerekkel,de egy heavynek már könnyen fejfájást okozhat,sokáig nagyon nagy sláger volt az online játékosok között a wolfhound amit telepkaoltak közepes is lézerrel,és egyedül! szétszaggattak vele Daishikat!
Egyébként szivesen beszélgetek az mw3/mw4-ről 4 év online játék után van már némi rutinom benne
itt az emilem ha tovább visszük a beszélgetést---> verhasg@freemail.hu

Jah egyébként szivesen látunk a Steel Hussars csapatában,ha gyakorlatban is szeretnéd kiprobálni ezeket(online persze)

www.steelhussars.hu
 
Na kezdjük ott hogy nagy rajongója voltam az mw4-nek. Tűkön ülve vártam a játékot. Elsőre nagyon jónak találtam a hangulat kezdetben megvolt.
De akkor kezdtem egy kicsit elgondolkodni amikor kezdtem összehasonlítani a 3. részével. Az MW4-ben a mechek felszereltségét nagyon elcseszték pl:vulture
Sima MW4-ben még úgy ahogy fel lehetett szerelni de a Mercenaries-ben aki abba beül az már halott is.Meg mióta lehet a vulture karjaiba csak lézereket rakni???
Az egyik hivatalos felszerelési változata a Dupla gauss ágyú!!! A belső szférás mecheket sokkal jobban fel lehetett szerelni klános fegyverekkel mint a klánosakat klános fegyverekkel, nagyobb a tűzereje és páncélzata a belső szférásnak ami nagyon röhejes az ugyanlyan sújcsoportban. pl:Argus jobb mindenben mint egy Thor.Aztán ott van az hogy fél óráig kell lőni egy mechet középnehéz fegyverekkel hogy egy kis mech is feldobja a talpát. Én nem játszottam táblással de épp elég könyvet olvastam ehez hogy tudjam ez nagyon nem így van. A 3. rész sokkal jobb. A 4. javára csak annyit írhatok hogy szebb lett, jobb a mechek fizikája és ennyi, többet nem nagyon nyújt.
A küldetésekről jobb ha nem is beszélek, Battletech szempontból nagyon irreálisak és idegesítőek.
Méghogy a MS nem tud új élményt nyújtani???
Hát csinálhatnának új engine-t és reálisabb fizikát.
Jobb Mech kidolgozást, értem ezalatt hogy le lehet bontani egy mechet páncélról páncélra, a mai grafikus motorokkal ez már nem is nagy probléma. Csinálhatnának jobb sztorit. Én például szívesen kipróbálnám a kláninváziót klános szemszögből. bolygóról bolygóra nagyobb csatákkal ahol nem max 8 mechel kommandózzunk végig az ellenfélen ahol a társad már a 9. parancs kiadása után sem hajlandó követni csak topog egy helyben. Az AI sem egy IQ fighter, érdekes módon a küldetésben minden ellenfél
téged lő, ez mondhatni igen érdekes a Jádesólymok elleni misszióba!!! Hát ennyit a nemtudunkújélményeketnyújtani szövegekről.
Úgy tesz a MS mintha megcsinálta volna a tökéletes
játékot pedig a MW4 korántsem az.
Én avval kezdeném hogy nem a MS-al csináltatnám a játékot hanem valaki mással.
 
na de kérlek,az MW4-nek még mindig számottevő a rajongotábora,köszönhetően pár emberkének akik életben tartják.A Mercenaries-ben a mechek számát pl megduplázták,uj fegyverek,zseniális térképek garmadája,stb... egyébként hogy válaszoljak az előző kérdésedre az MS két éve hivatalosan is közölte hogy nem késziti el az MW5-t mert szerintük nem tudnának a rajongoknak uj élményeket nyujtani.Azota persze keringenek a pletykák össze vissza,és a legnépszerübb pletyka az hogy XBoxra fogják fejleszteni az MW5-t,de szvsz amig a Mechassault nem bukik valami véletlen folytán hatalmasat,nemigen lesz még xboxra se MW5.
 
A MechWarrior 4 egy elcseszett játék!!!
 
  ... | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ...
Nézet:
Shadowrun | Battletech | Káosz Galaktika Kártyajáték | AD&D | Vampire | Magic | PC játékok | On-line játékok | PS2 | M.A.G.U.S. | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.