Vissza a Főoldalra
 

Hírek
Mi is az a Battletech?
Háttértörténelem
Battletech univerzuma
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
Battletech könyvek
Írások, novellák
Linkek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy mech pusztulása
Küldd el képeslapként!
A csatamecheck, bár hihetetlen páncélzattal rendelkeznek, de korántsem elpusztíthatatlanok. Legfélelmetesebb ellenfelük azonban önmaguk, vagyis az ellenség által irányított csatamechek.
Nézz szét a galériában!
Könyvismertető - Michael A. Stackpole: A pusztítás hercege
Könyvismertető - Thomas S. Gressman: A háború árnyai
Könyvismertető - Loren L. Coleman: Fegyverbe!
Könyvismertető - Michael A. Stackpole: Szellemháború

A lista folytatása...
Battletechről általában (1300)
Bem Hussars (964)
Hogy tetszenek a Battletech regények? (115)
Szerinted lehet jó filmet forgatni a Battletech világában történtekről? (94)
A kötelesség szava (59)
Loren L. Coleman: A győzelem illúziója (26)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ...
Nézet:
Passz. De az sem az idén lesz..
 
Hello, nem tudjátok véletlenül , hogy a Szürke Halál Légió trilógiája után milyen könyvet fognak kiadni? Jó lenne egy FedCom civil waros könyv...
 
Az Öcsém most Pesten van, talán megkérem hogy nézzen be... :-)
Ha Pesten leszek akkor feltétlenül benézek
 
Éredemes bemenni is, ha erre jársz. sok cuccuk van.
 
Már ott vagyok egy ideje.... :-)
A trollbarlangot megtaláltam a neten és látom rendelni is lehet...
 
gyere fel a battletech levlistára. Gyári minit a Trollbarlangban Pesten. Nem annyira gyárihoz levlista. Scannelt térképhez is...
 
Szeretném megkérdezni, hogy nincs-e véletlenül valakinek néhány térképe beszkennelve, mert már nagyon unom a kézzel készítettet....
A másik kérdésem, hol tudnék néhány mechet venni...
Előre is köszi.
 
Köszi.... :-)
 
a Battlemech Designer ingyen letölthető.
A Heavy Metal Pro-t vagy leszeded egy filecserélővel (pl emule), vagy ellátogatsz a battletech.rpg.hu - ra, megegyezel GalCommal. (márha meg van még neki).
 
És honnan szerezhetnék egy Mech építő progit?
Honnan lehetne letölteni?
 
Az Endo És Ferro-F találatokat "roll again"-ként kell kezelni. Újat dobsz helyettük.
BV számolás:
a, szerzel egy Master Rulest, abban benne van minden Bv értéke és a számolás módja.
b, szerzel egy mech építő progit (HMP, pl), és azzal csinálod a gépet, ő meg számolja neked automatikusan.
Solaris köv. szezon: passz, ősszel kb.
Ha marad egy millád, az már elég.
 
Ismét csak én vagyok.... :-)
Lenne egy kérdésem... mi van akkor ha kritikus találat van és Endo-steel, vagy Ferro-fibroust dobok ki? Mit kell akkor csinálni?
A másik kérdésem átépítettem néhány gépet, a szám íze szerint, de szeretném kiszámolni a BV-jüket, azt hogy tudnám megcsinálni?
Olvastam az MF-en a Solaris Arénáról, azt tábláson is játszátok, ha jól értem...
Mikor lesz a következő évad indítása?
Kb. mennyit lehet elkölteni az 50 misiből az elején, hogy legyen pénzem a javításokra, meg a többire, szóval ne jussak csődbe már az elején...
Előre is köszi dimbor
 
Oké... rajtam nem fog múlni a dolog.... én itt vagyok, majdnem mindig....
 
Nos: az öcsém Pécsen tanul. Az ősszel megy vissza. Azt mondta játszana, addigra összerakok neki egy kisebb csomagot. Majd őt keresd meg! :-)
 
Az infernót gondoltam, hogy nem lehet, mert az tényleg durva lenne... :-)
Hát ez fogas kérdés...
Pécsett lakom, és most próbálok találni valakit aki játszana velem.... remélem a fiukat rá tudom beszélni egy kis játékra... :-)
Egyenlőre még igazi térképem sincs csak én csináltam egy A0 térképet és arra lehet feltenni a különböző terepeket, és erdőket... bár így nagyon lehet változtatni a helyzeteket, azért kipróbálnám az igazi térképet is... Mechfiguránk még nincs, de tankjaink az már van a Hadművelet nevű játék tankjait használjuk hozzá... Igaz is, ha tudsz valakit, akinek van scannelt térképe és valahogy el tudnátok nekem juttatni azt nagyon megköszönném.
 
Nincs mit.
Inferno: nem lehet. A hő fixen 6, csak az égés idejét növelheted. De level1-en ez is komoly kitolás. :-)
TerComp: nem tesz különbséget lézer és ballisztikus között. Mindig -1 a célszámra, vagy +3-al célozhatsz testtájat. (kivéve fej, etikai okokból)
LBX-lövedéket nem lehet tarcomppal együtt használni.

Hol játszol?
 
Köszi szépen a válaszokat, ha nagy leszek majd meghálálom.... :-) (fizetek egy két sört...)
Azt hiszem egy ideig a 3025-ös gépekkel játszom majd ha belejövök, akkor lépeke egy osztállyal felefele... :-)
Az az Infernos dolgot most nem értem....
1 rakéta 6 hőt ad 3 körre, akkor 4 rakéta 12 körre 6 hőt ad, és nem lehet másként? mondjuk 4 rakéta 3 körre 24 hőt ad? ez sokkal jobb lenne.... :-)
Lenne még egy pindurka kérdésem... A célzószámítógép milyen bónuszt ad az energiafegyvereknek és a ballisztikus fegyvereknek?
Előre is köszönöm... :-)
 
AMS: Klános két D6, IS 1D6 rakétát szed le.
STreak: ha talál, minden rakéta bemegy. Ha nem telál, nem lő az indító. Nem kell a rakéta táblázaton dobni. (vagyis egy streak6 mindig 6 rakétával talál)
SWARM: igen, ha baráti egység áll a célpont mellett, arra us rámegy. A fejlesztett verziónál a baráti egység kap még 2 célszámt, hogy azt nehezebben találja el. A maradék rakétákkal dobsz a találati táblán.
Csak a szomstédos hexben lévő mechekere megy át, ha ott állsz, akkor rád is mehet.
Thunder: kijelölöd a hexet ahova akarsz lőni, számolsz rá egy alap célszámot: (gunnery+táv+terep) és ennyi. Ha nem talál: szóródik, mint a tüzérség (dobsz az esés táblán irányt, és egy d6 hexel a kidobott irányba.) LRM 15-20 a rakátaszámnak megfelelő maxos mezőt twelepít (vagyis egy LRM 20 thundere 20 pontot sebez egy lábba), az Arrow IV FASCAM 30-at sebez. Aknatelepítésre mindig dobsz, mert szóródhat.
NARC: majd utána nézek, nem szoktam használni
Inferno: 6 hőt ad, minden betaláló rakéta 3 körra. (vagyis 4 rakéta 12 körre ad körönként 6 hőt.)
Arrow IV: homingot csak TAG-gal lehet együtt használni, ekkor egy helyre sebez 20 pontot, a
TAGolás irányából, felsőtestre. A normál tüzérségi eszköz, a becsapódás helyán 20,a szomszédos hexeken 10 ponto sebez, 5-ös csoportokban. Lehet onboard és offboard is.
Artemis:amikor dobsz a rakétatáblán 2őt hozzáadhatsz a dobáshoz. (több rakéta talál)
Beagle: van adott hatótávja (talán öt hex, de rajta kell legyen a mechsheeten is), a kör végén a távjába eső rejtett egységeket fel kell tenni. Kivéve gyalogság.
C3: alap: kell egy master, ehez köthető 3 slave.
Komsztár: 6 fejlesztett C+ ad egy hálót. A lőtávot mindig a leközelebb állótól lehet számolni. A többieknek csak a terep és a mozgásuk számít, lőtávnak a célponthoz legközelebb állóét kapják.
Endo:a súlya fele a normálénak. Itt nem pontot számolsz, minden tonnakategóriánál adott a váz pontszáma. Annyi, hogy pl egy 50 tonnás mech váza alapban 5 tonna, endo vázzal viszont csak 2,5.
Ferro: IS: 16x1,12
Klán: 16x1,2
(16 pont egy tonna normál páncél)
Guardian:Igen, semlegesíti a felsoroltakat a hatótávjában. A táv tipusfüggő. (4-6 hex kb) Azért nem használja mindenki, mert súly. A helyéremehet fegyver, páncél. Alapvetően felderítő mechekre teszik, mint plusz védelmet. A nagyok megoldják erőből. :-)
MASC: duplázza a sétasebességet. Vagyis egy 4/6-os gép MASCcal 8at fut, de egy 10/15-ös 20-at. Viszont minden körben dobni kelll rá, mert befagyhat. (dupla hip kritikus)
TAG: nem bónuszt ad. Homing Arrow IV, semiguided LRM csak ezzel együtt használható. Ez egy célmegjelölő lézer gyakorlatilag.
TSM: 9-es hőnél kapcsol be. +1 séta sebesség, ebből kell újraszámolni a futást (egy 5/8-as 6/9-es lesz.) Duplázza a fizikai sebzést és a teherbíróképességet.
XL: a súlya fele a normálénak. Viszont kritikus helyet foglal a szélsőtorzókban is. ISes 3-3-at, klános 2-2őt.
 
Sziasztok! :-)
Lenne néhány kérdésem... elolvastam mindent, amit találtam, de van néhány dolog, ami nem világos nekem a játékkal kapcsolatban... :-(

-anti-missile- system-hány százalékát semmisíti meg a rakétáknak?
-streak SRM- autómatikusan talál??? akkor nem kell vele dobni a rakétatalálati táblázatból? vagy hogy műkszik?
-swam rakéták- az elsődleges célon kivül a nem találó rakéták a legközelebbi célpontot támadja, az baráti is lehet? és akkor a megmaradó rakétákkal is kell rakétatalálati táblázatból dobni, hogy ezek közül is mennyi talál? és ha csak ketten vannak, akkor engem is eltalálhat?
-Thunder (FASCAM) rakéták - aknát telepítenek, dde hogyan lőhetek üres területre is vele? mennyit sebeznek az aknák? dobni kell az aknatelepítésre is, ha nincs a közelben ellenség?
-NARC missile beacon- milyen bónusz jár a célsegítő rakétával és milyen a zavaróval, és van még másik is?
-Infernó rakéta -1db mennyi hőt ad a gépnek?
-Arrow IV rakéta rendszer, mennyit sebez egy rakéta, milyen bónuszt ad a célkövető és a célterület lövő... ?
-Artemis rendszer milyen bónuszt ada a rakétáknak?
- Beagle Active probe mit ad és hogyan használható, mekkora távról?
-C3 számítógép- mit tud és hogyan használható a kiépített hálózat, ki mit kaphat a hálózaton keresztül?
- Endoacél váz- 1 tonna mennyi pont?
-Fémszálas páncél- 1 tonna mennyi pont?
- Guardien ECM suite- semlegesíti a Beagle probe, Artemis IV, Narc és C3 egységeket? akkor miért nem használja mindenki? mekkora távról, milyen %-ban semlegesít?
- MASC- mennyit ad a sebességhez? csak a futásra 2-t?
-TAG- milyen bónuszt ad a fegyvereknek?
-3*erejű myomer-milyen plussz sebességet ad, és mekkora plussz hőtől indúl be? és a közelharci sebzéshez mennyit ad?
XL hajtómű mennyivel nagyobb és mennyivel több energia?

dióhéjban ennyi lenne... :-)
ha valaki ráér és tud is segíteni nagyon megköszönném... :-)
a válaszokat a dimbor@freemail.hu kérem... :-)
 
Kössz!
Szétnézek..........
 
Szerinted?
Ez egy táblás hadijáték alapvetően. Terepasztalon is játszható. Rengeteg taktika van benne, ha kampányt játszol, akkor stratégia is.
amúgy:
battletech.rpg.hu

Nézelődj!
 
Dehát szerepjáték nélkül mi a jó benne? Van benne stratégia, vagy logika?
 
A Mechwarrior nevű szerepjáték épült erre a játékra.
Olyat nem játszom, szóval passz. FASA adta ki, file cserélőkön letölthető.
 
Köszi!
Szarvason lakok Békésmegye
Még annyi érdekelne hogy errea játékra szerepjáték is épült vagy ti csak harcolgattok és az hogy hogyan néz ki egy játék?
 
Merre leksz? Megmutatni egyszerűbb lenne.
De kell: két kocka, térképlap(ok), figurák(vagy papír jelzők), mechsheetek (a gépek "karakterlapjai")
Csata előtt megegyezni az erők méretéről, majd mindenki kiállítja a saját kis csapatát. (ált 4-5 gép per oldal, ha nincs túl sok idő)
Klános mecsek esetében megeghyezés a RoE-ban.
Oldalválasztás, babák felhelyezése.
A BT egy körökre osztott játék.
Egy kör több fázis, minden fázisban minden résztvevő cselekszik. Elméletileg minden egyzserre történik, ezért a hulla "visszalő" (szemben pl a Warhamerrel).
Fáziasok:
kezdeményezés, mozgás, távharc, közelharc, hő, végfázis. (esetleg beléphet a tüzérségi fázis)
A mozgás a térképlapon van, korlátot csak a terep és a gépek képességei szabnak neki. Úgy általában, a terep mindent befolyásol.
A mechek sérüléseit, a pilóta sérüléseit a mechlapon kell vezetni.
ezen szerepel a mech páncélzata és váza (testájanként adott értékekkel), a fegyverzet, lőszer, hűtők és egyéb berendezések listája, adatai, illetve azok elhelyezkedése a járgányon. A pilóta életpontjai és képességei. (ebből kettő van: piloting, gunnery)
A lövések/ütések célszámát a pilóta képességei, a terep, a hőből és a mozgásból adott módosítók adják meg, ezeket kell 2D6-al túldobni. A találat helyét szintén egy táblázaton kell kidobni. A találatok bonthatják a gépet, okozhatnak bármit.
kb ennyi.
 
El tudná mesélni nekem valaki hogy hogyan is néz ki a Battletech-el egy játék?
 
Hello! Aktív pécsi mech-harcosokat keresek. Az érdeklődők erre a címre írjanak: mclosh@freemail.hu
Előre is köszi!
 
Igen.
 
Az az a csacsis ugye?
 
A netezésben, hogy úgy mondjam "zöld" vagyok. Ha elmagyaráznád egy ilyen kis csírának, akár e-mailben is, azt megköszöném.
 
  ... | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ...
Nézet:
Shadowrun | Battletech | Káosz Galaktika Kártyajáték | AD&D | Vampire | Magic | PC játékok | On-line játékok | PS2 | M.A.G.U.S. | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.