Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Mi is az a Battletech?
Háttértörténelem
Battletech univerzuma
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
Battletech könyvek
Írások, novellák
Linkek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A pusztítás hercege
Küldd el képeslapként!
Mechek háborúban A pusztítás hercege borítóján.
Nézz szét a galériában!
Bem Hussars (958)
Battletechről általában (1298)
Hogy tetszenek a Battletech regények? (115)
Szerinted lehet jó filmet forgatni a Battletech világában történtekről? (94)
A kötelesség szava (59)
Loren L. Coleman: A győzelem illúziója (26)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
KM: Rendben, haladtok az úton, és egyszercsak egy útelágazódáshoz értek. Az út egyik oldalán egy tábla, rajta pedig egy varjú.
JK1:Mi van a táblán?
KM(ingerülten):Mondom! Varjú!
 
Ascaron: a kötél! Hány méter?
Km:úgy 10-15 m. Ramms most odaér az ajtódhoz.
Rammstein: Berontok és közben előkapom a jatagánomat.
Ascaron: jó erősen megfogom a kötél végét és kiugrok! Ezt láttam egyszer egy filmben!
Km: Rendben. Megfogtad a kötél végét és kiugrottál, éppen, mikor Rammstein berontott.
Ascaron:...ööö...várjatok csak...nem úgy értettem, hogy csak simán megfogom...
 
Na ezt figyeljétek!

Marha nagy tenger kellős közepe. Egy sziget, amire nem kellet volna kimenni. Ezernyi felbosszantott madárlény közeledik felénk. Mi a hajóról lőjük őket mint az állat.
Erre a KM: 1500-1450-1400
JK: Így fogynak?
KM: Nem ez a távolság.
 
megy a banda egy régi, dohos várbörtönben. Egyszercsak meglátnak egy elf holttestet, ami már kezd bomlani és itt ott már penészes is, mire a vicceskedvű goblin bárd megszólal:
-Jé! Egy kamambelf!)
 
Egy ilyet én is produkáltam. Amikor először voltam KM, ráeröltettem, ha nem is ennyire direkt módon, hogy a kocsmában ne fegyverrel intézzék a dolgot. Valahogy kb. így:
jk: előkészítem a fegyvert a részegek ellen
km (én): nem készíted elő, mert kocsmáben vagy és ott ilyet nem használsz.
jk: jó, akkor egy kupát fogok
 
plusz:

sok volt a kalanddal a meló és a jk kötekedett...
és az üvegcse nem volt nyitható, mágikusan le volt zárva.

A lelkes Km még Real-be csinált is a játékhoz egy
dekoratív kis üvegcsét+otthon olvasztgatta a viaszt rá,
hogy a legélethűbb legyen...
..háát ilyenek ezek a fránya Playerek...
 
km: találsz üvegcsét.
jk: nem rakom el.
km: de elrakod!
jk: nem. leszarom! Eldobom!
km: nemá, az fontos a kaland szempontjából...
a km szomorkodik és a játékos nagynehezen beleegyezik, h elrakja.
jk: máskor jobban is kitalálhatnál egy ilyen fontos dolgot!
 
karakteralkotás

tulajdonság kidobása:
2 dobás után:
jk: dobhatnék még egyszer? A 14 az nem olyan sok...
 
további poénok:

piactér,nagy nyüzsgés,a ceremónia lassan kezdődik
rengeteg ember...
Km Jk1-nek:A tömegből időnként meg-meg löknek a járókelők..
Jk1(a Varázsló)idegesen:-MINDENKINEK visszaütök!!
Jk2(fejvadász): nem kéne ennyire kötekedni...
 
extra infó: a szoba az 2. emeleten volt!
 
dúrva lövés:

jelenet:
szoba 3 jk-val. a szobában 2 ágy és egy szekrény:

1 jk: eltűnt a fürkész a zsákomból!
2 jk: dehát az előbb még megvolt.
1 jk: nem tom mi lehet keressük meg!
3 jk: lehet, h láthatatlan van közöttünk!!!
mindenki: ))
3 jk: de komolyan!
1-2-3 jk infra be!
km: öldalba szúr egy tőr 1 jk és kitörik az ablak.
2 jk: ablakhoz ugrik és (elf) kapás lövést lő!
km: dobj!
2 jk: dupla nulla!!!
km: fülbe lötted (jk kérésére) a láthatatlan menekülő csukjás tolvajt, aki most már látható és a földre csuklik.

kulcsfontosságú lett volna, h ellopja a fószer a fűrkészt és ezzel jól keresztbe tettünk a km-nek!

Durva volt...
 
Reggel a felkelő jk megszólal, kipihenten:
Újra embernek érzem magam!
- szólt a törpe

***

Kerekasztalnál:
Oda jön a megbízó ,és kérés nélkül körétek ül...

***

asztalnál ülnek a jk-k:
egy megbízónak látszó férfi lép oda hozzátok...

***

2 napi járóföld lóval...

***

Rendben akkor most lóval menjünk, vagy szekérrel?

***

jk - kint van a ház mellett és épp vizel...
km: megjelenik melletted egy szellem ló és feléd vágtat...
jk: arcba köpöm!

***

mellékszereplő:-A falu innen légvonalban 2 mérföld,
de tudok egy rövidebb utat...
(honnan tudja mennyi légvonalban, amúgy is???)
 
Kéne még pár új duma ide elég kihalt a hely . Itt van egy:
KM: Mögötted a tó előtted egy hegy két barlanggal.
JK:Elúszok a barlang mellett.
KM:A delfinek partra vetnek.
JK:Megmászom a hegyet
KM:Nem tudsz rá felkapaszkodni.
JK:Hát akkor elkezdek építeni egy házat...
KM: Menj már be valamelyikbe a k*rva életbe!!!!!!!
 
-Amíg a Társam itt van a várban,nem kell vigyáznom,mert ő megvédi minden veszedelemtől
-És most per pillanat hol a haverod?
-alszik...Hé...
*ekkor bement a várba,s a kifosztott előcsarnokkal,s egy horkoló hanggal találta szembe magát...
 
Régi, klasszikus aranyköpés:
- A derekamra kötöm a kötelet, és fölmászom az oszlop tetejére.
- Vigyázz, barátom, az oszlop csúszik!
- Semmi baj, hiszen derekamon itt a kötél, és azt lent jó erősen fogjátok, úgyhogy... ööö... várjunk csak...

Szerencsére nem esett le a hülyéje...
 
a csapat nagy csatába keveredett az erdőben, és több részre szakadt szét, az egyik jk (jk1) kapott egy igen csúnya túlütést, és most a csata végeztével félholtan vonszolja magát vissza a táborhelyre, ahol már ott van jk2
jk1: kilépek a bokorból
km jk2-nek: hallod, hogy megzörren a bokor tőlled jobbra
jk2: reflekszből odafordulok, és leadok 1 lövést (kahrei nyilpuska)
 
Tharr pap a Domvik székesegyházban elszolja magát:
JK: Ó Tharra!!!!!
KM: Az összes domvik pap megdöbbenve rádmered.
JK megszeppenve mutat valamerre: Ott, arra!!
 
Km: Szóval azt látjátok, hogy az ajtó balra kanyarodik.
 
KM: a dombra felmászva egy meredek lejtő áll előttetek:
JK1törpe harcos pajzsal, páncéllal): lemegyünk
JK2 lovag nehéz harci lovon nehéz tonnás fémvértezetben, nagypajzsal, pallossal):jaja
Km: Szépen lebaktattok a domboldalon

Megnézem ahogy egy tonnás törp és egy tonnás lovag csak úgy "szépen" legyalogol a 40%-os lejtőn
 
csapatszellem:

KM:Látjátok, hogy a társatok vadul hadonászva és kiáltozva elrohan az erdőbe.
JK1: Jó, akkor regenerálom a pszi pontjaimat.
JK2:Összepakolom a tábort.
 
JK: Megostromlom a várat úgy, hogy építek egy katapultot.
KM: Néhány óra múlva össze tudtál rakni egy rozzant szekeret.
 
KM: olyan ötven ork rohan feléd kivot karddal
JK:rájuk ontok
KM: mögötted nincs semmi.....
JK:rájuk rontok...és Arel méltathatná a bátorságomat
KM:de ez nem bátorság, ez őrület....
 
KM:épp kel fel a nap...egy ismeretlen lovag közelít feléd
JK: milyen napszak van?
KM:este..
 
JK:ez a tekercs tök baromság!!!
azt írja: hastur hastur hastur......
 
KM.: Az utca sötét és teljesen kihalt. Előtted balra egy kisebb tömeg van...
 
KM rajzolja a térképet:
Itt egy ajtó, itt van két ablak, itt egy !!csapda!!
KM észbekap, és radíroz:
Hopsz, itt nincs semmi...
 
Eccer egy haveromnak 0 volt a célzóérzéke
KM:-látsz egy vulkánt
JK:-belecsulok
KM:-mivel nincs célzóérzéked,lecsultad magad
 
KM:-Nagy nyomás nehezedik a fejedre.
JK:-Dobhatok ellene mentődobást?
KM:-Láncos buzogány ellen?!
 
 
Nagyon régen történt egy koszos, lepattant kráni lebujban:
- Csapos, hozz egy üveg olcsó Predocit !
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Shadowrun | Battletech | Káosz Galaktika Kártyajáték | AD&D | Vampire | Magic | PC játékok | On-line játékok | PS2 | M.A.G.U.S. | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.