Vissza a Főoldalra
 
Egyelőre üres.
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kátyái - Tükördimenzió november 23.
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
A pillanat képe
A Mesterek Tornáján
Küldd el képeslapként!
Az Ezüstsólyom Karma című könyv címszereplője, Ezüstsólyom Karma, a Mesterek Tornája kardvívó bajnokságán legyőzi ellenfelét.
Nézz szét a galériában!
Beholder Karácsony - Akció! 2019.12.09. - 2019.12.19.

A lista folytatása...
Termékismertető - Káosz Galaktika Kártyajáték - Alappakli
Könyvismertető - Nigel D. Findley: A nap háza
Könyvismertető - Caroline Spector: Végtelen világok
Könyvismertető - Mel Odom: Hajtóvadászat

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (614)
Kaland-Játék-Kockázat (149)
Böszörményi Gyula: A bolhedor lovagjai (19)
Harby Riann: Rúvel hegyi legenda (40)
Brian McAllister: Két világ közt (47)
Magyar fantasy könyvkiadás (35)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 |
Nézet:
Az Egérút (új) faq-ja szerintem ellentmond a Krigis faq-jának.

Véleményem szerint egy forrás, követő vagy szabálylap vagy éppen módosít idézési költséget vagy éppen nem. Olyan nincs, hogy majd módosítani fog, vagy régebben módosított... Ez a megközelítés, hogy "majd a 4. körtől módosítani fog"... következetlenségre és bizonytalanságra adhat okot.

Sokkal egyszerűbb lett volna annyit leírni, hogy az "Egérút kikapcsolja az ősmágiát, mert így döntöttünk, és pont". Egy ilyen faq-val nem lehet vitatkozni. (A többi példa, fenntartással bár, de elfogadható).
 
Akkor most már lehet Zilakozni a Halászatot! Hányszor szívtam miatta. (Anno a amatőr páros döntő is múlt rajta...)
 
"Az Egérút (új) kikapcsolja az ősmágiát az első négy körben is, amikor nem olcsóbbít még."

Továbbmegyek:Ha a Redukción van 3 dermesztésjelző az is kikapcsolja mert 3 kör múlva már olcsóbbít...
...Még tovább megyek:Ha az ellenfél paklijában van Mágiasík az is kikapcsolja az ősmágiát mert az is módosítja a varázslatokat.
 
A Misztikus kiside-olása abszolút nem teszi illegálissá a paklid, a szövege szerint ha a játék elején a paklidban van, akkor működik a hatása, ergo minden első meccs elején benne kell lennie a pakliban. Ellenben, ha a második meccs előtt kiside-od, akkor a pakli továbbra is legális lesz, hiszen a 4 szín megmarad, a Misztikus pedig inaktívan pihen a side-ban, ahol semmi sem korlátozza a jelenlétét. A Bölcsnél ez gyökeresen ellentétes helyzetet és vinnyogó szabálytalanságot teremt.
 
már kezdtem volna örülni hogy normális faq-ok,de ez a misztikusos dolog akkora faszság hogy jobb szót nem is találok rá
 
hogyan adjuk meg egy klassz, de egyre kevesebbet használt UR-nek a kegyelemdöfést lvl 99

 
Azt a misztiket miért nem lehet kiside-olni?

a bölcs érthető volt, illegálissá tette a sideom/paklim

de a misztikus? ha kiszedem, akkor illegális a dekk? de hát 4 színű a paklim, az 5. szín is a sideban van. azt meg tudtommal semmi nem tiltja, hogy a sideomban 5-6-7. szín is legyen, ha azt színcserével rakom be...
 
köszi és elnézést kérek akkor mindenkitől, csak jól el volt bújva a szabály szövegében
 
csere és harci fázis között lehet azonnali varázslatokat kijátszani
 
Na akkor kezdjük a szúrkálódást:

Egérút:

Amennyiben nincs olyan szabálylapod, követőd vagy forrásod játékban, amely idézési költséget módosít, az ősmágiás lapoknak az idézési költségét semmilyen szabálylap, követő vagy forrás nem növelheti.


Nos minket az ősmágiánál NEM érdekel, hogy hátrány vagy sem... egy szabály lap ami módosít.
DE az első körökben módosít???? NEM nem azért mert éppen nincs 3 vp-s lap (amivel a faq próbál magyarázkodni) hanem mert egyazerüen fizikailag semmit nem módosít (nincs is módosító jellenség) => nem kapcsolja ki az ősmágiámat. később, amikor leesnek a jelzők róla és bekapcsol a módosítás, már kikapcsol az ősmágiám

A Faq konfúziója: ledermesztem a drágító lapomat, hogy ősmágiázhassak, DE a faq alapján nem lehet, mert van ilyenem a játékban igaz hogy nem tesz eleget a költségmódosításnak, de van...

szem szimbólum:

van egy egzakt keresési definició, ami egyértelmüen definiálja, hogy ha nem egzaktan a keresés szó hangzik el, akkor mikor számit még keresésnek egy cselekmény. Nos a deffinició egzakt módon csak a saját paklin történő "turkálás" esetén jelenthet keresést => a szimbolum nem tesz eleget a definiciónak SŐT a hivatkozott lapotokról sincs ilyen faq!!!!!

Azaz hivatkoztok vmire aminek az ellenkezője az igaz a leírt szabályok szerint.

Jó lenne ha ezt gatyába ráznátok
 
és még egy kérdés (vagy inkább megjegyzés):
manapság már nem használják annyira a Védőangyal (új) lapot, de amikor játszottak vele, úgy játszották hogy feltoltad a lényeket és utána védőangyal és haha, leütik a lényeidet amiket feltoltál, na de ez így nem működik
a védőangyalt a harci fázis előtt kell kijátszani, márpedig a csere fázis után már az van, a csere fázisban meg nem lehet kijátszani, így az előtt kell, még a fő fázisban kijátszani
 
A gyakorlat eddig is ez volt...nálam legalábbis.
 
én nem értem ezt a gyilkos pörölyös dolgot:
nem olyan a képe? a réginek is ugyanez volt
nincs a lapon? a régin kf ikon nem volt, utólag kellett ráfaqzni

nem tudom milyen gyilkos kombó van vele, hogy nem lehet fém tárgy, de az is lehet, hogy azóta szénszálból készülnek a pörölyök
 
Az Egérúttal nem értek egyet.Ez alapján Krigis, a lélekkufár is kikapcsolja az ősmágiát.
 
Pár pontosítás:
A moák egyáltalán nem "ősei" a mai intelligens fajoknak. A rendelkezésünkre álló adatok szerint a világmindenség egyik térutazó, technokrata faja, amely nem képes elviselni a mágia jelenlétét, ezért olyan világokat keresnek, ahol nincs jelen a mágia. Ilyen volt Ghalla anno, úgy egy évtízezreddel ezelőtt. Már akkor is itt voltak a mai értelmesnek mondott fajok, pl. akkoriban az orkok nagyon komoly civilizációval rendelkeztek, a trollok pedig még bőven barlangokban laktak...

Másrészt a moáknak egyáltalán nincs keze, a szó szoros értelmében. Vannak ügyes, finom mozgásra és erőkifejtésre egyaránt képes végtagjaik, amivel képesek lehetnek tárgyakat használni, de ez nem a szó szoros értelmében vett kéz. Az a tény pedig, hogy egy KF ikon rajta van-e egy kártyán vagy nincs, nem csak arra utalhat, hogy fizikailag/bilógiailag képes-e tárgyakat használni, hanem arra is, hogy hajlandó-e. Annak pedig ilyen szempontból nincs jelentősége, hogy mindkettő moa.

Harmadrészt tudtommal nagyon is tudatosan maradt le róla a KF ikon, mert volt rá valami kivédhetetlen kombó, de majd az okosok elmondják, melyik KF-es tárggyal. Összegezve, nem hiszem, hogy egy ilyen régi lapot meg kéne változtatni.

Amúgy valóban jó lenne, ha tudna KF-elni, de sajnos nem tud. Ez van.
 
Egy hangyányit teátrálisan írtad le ezt a dolgot....
Ha egy nyilvánvalóan kézzel rendelkező lényről lemaradt a KF ikon,annak két oka lehet. Az egyik hogy lefelejtették ill. nyomda hiba.
A másik ok hogy direkt nem tették rá,mert erősnek itélték vagy lenne rá valami kombó......
Abban igazad van hogy nem árt az ilyen dolgokat megerősíteni,tisztázni. (pl a Gyilkos pöröly-nem fém tárgy).
 
Egy kérdés a tisztelt nagyérdeműhöz és a beholderhez:

Adott a Naso-thin nagyúr meg a Moa homokfutó.
A nasothin egy moa ami kétkezű intelligens humanoid, a "mai" elf-kobudera-ember stb őse. Az összes moa haverja tud KF-elni. Van ez a homokfutójuk ami szintén moa, de KF kell hozzá. Van néhány lény, ami a kép/faj alapján nem biztos, hogy tudna "káefelni" mint például a Tudat ellensége? Agyzabáló?? Arrthon??? Idősárkány???? Tűzkakas????? Ne nevettessük már ki magunkat. És erre még nincs egy faq? Hihetetlen.

Akkor most a moa Naso-thin nem tudja használni a moa Homokfutót?


EZ KOMOLY?!?!?

De most tényleg. Csapjátok már hozzá a mostani patch-hez. Köszi.
 
Ezzel, az amúgy is kérdéses "ereje", tovább csökkent... Nem értek egyet a faq-val.
 
a misztikusos faq-t én sem értem, de valóban, legalább született faq
 
Én meg arra emlékszem, hogy eddig semmilyen gyakorlat nem volt, mindenki olyan döntést hozott, amilyet akart

Amúgy ezzel én nem is értek egyet, hiszen a Misztikusban nincs meg az a logikai bukfenc, ami a Bölcsben megvan, hogyha sideba kerül, akkor összesen 4 lap lesz az alap- és kiegészítő pakliban összesen, ami eleve szabálytalan, hiszen sideból lehet színt cserélni, sztem semmi gáz nincs abban, hogyha sideba van egy Misztikus és mondjuk 3 Térszaggatás, és ha úgy gondoljuk, becseréljük.

De persze, mivel ez a faq, e szerint fogok dönteni.
 
A misztikusnál eddig más volt a gyakorlat emlékeim szerint...
 
Jogos, ez rossz fogalmazas, javitjuk
 
Köszönöm, akkor nem csak én goldoltam így.
 
az anti-mágikus csapda faszság, a többi okés
 
Korrekt, viszont egy dolgot nem értek és szerintem ez elírás. Az anti-mágikus csapdára az van írva, hogy a használat képessége plusz 1 vp.
Ez azt jelenti hogy ha van csapdám 1szkért kiteszem majd "ingyen fogok egy lapot"
Ha nincs csapdám, akkor IS 1 szk-ért teszem ki csak amikor fel akarom áldozni a képesség költsége plusz egy vp. EZ VAN A LAPRA ÍRVA

Ezzel szemben itt a faq azt mondja nekem, hogy 1 szk és 1 mana kijátszani ezt a tárgyat ha nincs másik csapdám...és ugyanúgy manaköltség nélkül áldozom amikor használom a képességét??? wtf??? ennek semmi értelme
 
Jó döntések születtek. A lélekgyűjtőt sajnálom,de voltaképpen jól van ez így.
 
 | 1 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.