Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A morin tigris
Küldd el képeslapként!
A morin birodalom hegyei közt élő tigrisek erősek, gyorsak, bátrak, és sziklánál biztosabb támaszai uruknak. Ugyanezen tulajdonságok igazak egyébiránt Ho Tarasin Mitanára is, a mennyszülte morin császár unokahugának személyi testőrére.
Nézz szét a galériában!
Megjelentek az új Alfa paklik!

A lista folytatása...
Termékismertető - Dobókocka (16 oldalú)
Termékismertető - Alfa pakli - Felfedezők
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Roxat céhei
Termékismertető - Zén Legendái: Kísértetjárás

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (620)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)
Az Idő Kereke sorozat folytatódik! (10)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 |
Nézet:
Köszi szépen!
 
ide nézz fel:

teron.pbm.hu

kuponos kalandok nevu forum. és az adattárból letöltheted a hypert ahol részletesen le van irva.
(Amugy a mágustókenekért ritka varázslatokat lehet venni!)
 
Tök jó gyerekek, de miért szenvedünk ennyit? Mire jó az a mágustóken (én még nem találkoztam vele, sajnos).

Köszi
 
9. szint. a TVP-t meg nemtoom, mert több küldit csináltam 1 paranccsal és nem volt kedvem visszaszámolni, de ugy 80 körül lehet...
 
elég baj!
szint meg tvp még nem ártott volna... de lehet nem olvastam el és ott van valahol!
 
))
Nem nagyon mászkálok a teronon...
 
teron.pbm.hu

kuponos kalandok nevu forum
198. hozzaszolas
2006.03.27
;)
 
Ime egy kis segítség a 63. kalandhoz!
(63. kaland Arcondon fájdalmas kifejezéssel jelentkezel Szürkeszakállú Askírnál. Valóban te lennél ez az elmebeteg, aki elvállal egy biztos halált jelentő küldetést? De aztán amikor ott állsz a mágus előtt, visszatér az önbizalmad. Ő szeretettel rád mosolyog, és elmagyarázza, merre kell indulnod. Nagyszerű! Azonnal útnak indulsz.
Az első akadály egy tökéletesen megmászhatatlannak tűnő fal. Szolgáidat ide sajnos nem tudod felvinni!
[Mászás próba 27-es küszöbre: 9 hősiesség pont árán sikeres]
A legegyszerűbb módszert alkalmazod: csak előre nézel, vissza soha. Azt képzeled, hogy csak egy indurka-pindurka falat kell megmásznod. És hihetetlen, de a módszer beválik! Egy örökkévalóságnak tűnő idő után fent vagy a párkányon. Elterülsz, hosszú ideig csak pihensz, és közben gondolni sem mersz rá, hogy fogsz itt lemászni. No de ideje továbbmenni! A sötétség itt kézzel fogható, milgandod fényköre hihetetlenül leszűkül, és azon túl mintha életre kelnének az árnyékok. De nem szabad idegeskedned! Csak el ne tévedj, hiszen az orrodig sem látsz.
[Felderítés próba 19-es küszöbre: 3 hősiesség pont árán sikeres]
Tapasztalt felderítő módjára követed az Askír által meghatározott irányt. Egyszercsak baljóslatú érzés lesz rajtad úrrá. A milgand fénye megremeg, ki-ki alszik. Vajon mi lehet ez? Ellenfeled egy megelevenedett árny (#585).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A megelevenedett árnyat próbálod megsebezni. Lesújtasz bal csápoddal. (74 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (68 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (85 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (69 ép-t sebeztél). A megelevenedett árny halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+17 ép)
[A csatában összesen 296 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan győzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+98%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy drágakő.
Hideg veríték csorog végig a hátadon. De az nyilvánvaló, hogy Askírnak nem volt igaza - egyáltalán nem szembesülsz "lehetetlen esélyekkel", mindössze a szokványos kaland-ügymenetet tapasztalod. A sötétség lassan elmarad, a milgand újra megfelelő világosságot ad. Vízcsobogást hallasz. Az alagút egy gyönyörű barlangterembe vezet, amely közepén egy fekete vizű barlangtó fodrozódik, amelyet egy magasból lezubogó vízesés táplál. A víz felszínén mintha apró, repkedő teremtméneket látnál, de csak egy pillanatra... aztán nincs ott semmi. Askír leírta ezt a termet is neked. A továbbvezető út elvileg szemben, a vízesés alatt van. Megkerülöd a tavat, újabb veszélyre számítva, de semmi nem történik. Viszont rettenetesen hideg van itt.
[Hidegimmunitás próba 15-ös küszöbre: sikeres]
Vacog a fogad, de azért továbbmész. Előrenyújtod a kezed a vízesés felé. A víz is nagyon hideg! Reméled, hogy nem lesz a dolog vége megfázás, vagy súlyosabb. Bár, ahogy belegondolsz, itt nagyobb kellemetlenségtől is tartanod kell, mint egy egyszerű megfázás...
Belépsz a vízesés alá. Alig kapsz levegőt, annyira hideg a víz! Gyorsan továbbmész, már csak permet fröccsen rád, és rábukkantál a titkos alagútra. Odaát gyorsan leveszed a vizes ruhát, tüzet raksz, és megszárítkozol. Amikor már nem fázol, továbbindulsz.
A járat itt meredeken emelkedik, és egyre szűkül, egyre nehezebben préseled magad keresztül.
[Rugalmasság próba 17-es küszöbre: sikeres]
Kereztülszenveded magad, és végül elérkezel egy zsákutcához. A továbbvezető utat hatalmas szikla torlaszolja el. Nem látsz más lehetőséget, nekifeszülsz, megpróbálod odébbtolni.
[Erő próba 27-es küszöbre: sikeres]
Nagyon keményen izzadsz, de végül megmozdul a szikla, és odébbgördül. Egy hatalmas, kör alakú, nagyon száraz levegőjű teremben találod magad. A termet valamilyen ismeretlen forrásból eredő fény világítja meg. Elsétálsz a terem közepéig, és körülnézel. Ekkor nyílások tárulnak fel a terem oldalán, és óriási csigák kúsznak elő! Sercegő hangot hallasz, ahogy savat köpnek feléd. Ajjaj! Nagy bajban vagy! Közelharcban nem sok esélyed van, ha pedig valami tömegpusztító varázslatot vetsz be, félő, hogy a barlang beomlik. Mit tehetnél?
[IQ próba 25-ös küszöbre: sikeres]
Ekkor megcsörrennek az üvegcsék a zsebedben. Ez az! Összetöröd és szétszórod őket, a puhány csigák biztosan nem kúsznak át a szilánkokon. De ehhez legalább két tucat üvegcsére lesz szükséged.
[Tárgyhasználat: 24 üvegcse]
Összetöröd és szétszórod az üvegcséket a teremben. A csigák rákúsznak a szilánkokra, és azonnal visszahúzódnak, elhátrálnak, elbújnak a házukba. Sikerült! Ekkor a terem közepén, a padlóból előemelkedik egy állvány, rajta egy papírtekercs. Nem kétséges, ez az, amit keresel!
[Csapdaészlelés próba 23-as küszöbre: 12 hősiesség pont árán sikeres]
Hopp, álljunk csak meg! A padló kör alakban bevágásokat tartalmaz az állvány körül. Nyilvánvaló csapda. Úgy lépkedsz, hogy véletlenül se lépj a bevágásokra. Így sikerül eltipegned az állványig. Igyekezned kell, mert a csigák éledeznek, és most már a szilánkok sem biztos, hogy visszatartják őket. Megragadod a tekercset. Igen, sikerült! Sietsz vissza az akadémiára.
Szürkeszakállú Askír mindentudó mosollyal fogad, ahogy köpenye zsebébe süllyeszti a tekercset.
- Ugye, megmondtam?
- Nem volt igaza! Nem szembesültem semmiféle lehetetlen feladattal!
- Óh, igazán? - Askír egy üveggömböt helyez az asztalra. Egy intésére ködös kép jelenik meg a gömb felett. Téged mutat, amint mászol felfelé a sziklán. Mögötted óriási, csápos teremtmény araszol. Amikor fellendíted magad a sziklán, utánad kap egy csápjával, és hajszál híján múlik, hogy elkerülöd a végzeted. Amikor a sötét folyosókon bolyongasz, a gömb furcsa megvilágítása tucatnyi borotvaéles karóval teli vermet tár fel, amelyeket kivétel nélkül épphogy átlépsz vagy elkerülsz. A szikla betaszítása után a folyosón, amin bejöttél, remegés fut végig, és óriási kövek potyognak le.
- Hmm... huh? Hát, azt mutat, amit akar, ez csak egy mindennapos küldetés volt. De izé, bizonyítást nyert a teóriája, tehát kérem a jutalmamat!
- Persze, természetesen, Ruh Nestah! Íme, tíz mágustóken, és két őskő, ahogy ígértem. És gondolkodj el azon, ami történt.
(+10 hősiesség pont.)
 
 | 1 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.