Vissza a Főoldalra


Argum City: Grafika


A játék legelső modulja, és így legelső elkészült grafikája is a karakter avatárok grafikája volt. Azóta sok idő eltelt, és még a grafikák rajzolója, Ruzsinszki Zsolt sem volt elégedett velük így visszanézve, ezért újrarajzolta az avatárok arcát. Az eredménnyel mi maximálisan elégedettek vagyunk, nagyon jó arcok lettek belőle! A fiúk már a játékban is bent vannak, onnan lőttem screenshotokat, a lányok pár napon belül bekerülnek.

Ugyanezen felbuzdulva, az alkalmazottak portréit is újrarajzoltatjuk egy másik grafikussal. Ezek is még a játéknak relatíve az elején készültek, összesen 60 portré, és ami akkor még úgy tűnt, megüti a szintet, most már nagyon kilóg a többi grafika közül. A végső elhatározás akkor érett meg bennünk, amikor a szövetségi háborút teszteltük, ahol nagyon sok portré jelenik meg egyszerre, és nem mutatott jól. Az újrarajzolt képekből még nem tudok mutatni, de majd az induláskor ti is látni fogjátok.

Közben elkészültünk a játék teljes angol nyelvű fordításával is. Az induláskor azt szerettük volna, hogyha szöveg nélküli, piktogramos játék lesz az egész, és nem kell a fordításokkal bajlódni, ehhez képest most több könyvnyi szöveg volt már. De a lényeg, hogy készen vagyunk ezzel is.

És a mai hírben a leglényegesebb: most már le merjük fixálni a dátumokat, augusztusban elindítjuk a béta tesztet, szeptemberben pedig az éles játékot! Ha esetleg még nem tetted meg, most érdemes az oldal alján levő értesítést kérek a játék indulásáról gombot megnyomni :)

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

A cikk a Beholder Kft. oldaláról származik.
A cikk a weben a http://www.beholder.hu/?cikk=27946 címen elérhető.
Létrehozás: 2019. július 2. 15:19:41Utolsó frissítés: 2019. július 3. 13:26:05 Küldd el a cikket másoknak