Vissza a Főoldalra


Argum City: ellenfelek


Mint a legtöbb játék, úgy az Argum City is részben csatákról és győzelmekről szól, sokszor egyre erősebb ellenfelekkel szemben. Az ellenfeleink lehetnek emberek (rablók, maffiózók, kommandósok stb), állatok (patkány, denevér, pók - persze mindenből „óriás” kivitel), különböző robotok, zombik, idegenek, és persze szörnyek. Ezek javarésze átlagos, aránylag könnyen legyőzhető szörny (már ha a szintünk és felszerelésünk arányos), de vannak „elit” ellenfelek is, sokkal több életponttal és tűzerővel. Emellett van jónéhány hatalmas méretű „boss” is, mint pl. az elfajzott kedvenc, amely a városra támad, a bánya mélyén felébredő Balrog, vagy a szövetségi térkapuból előbukkanó különböző óriásszörnyek. Persze a legkeményebb ellenfeleink a játékosok lesznek :)
Az ellenfelek az alkalmazottainkhoz hasonló statisztikákkal rendelkeznek, életpont, e-támadás, e-védekezés, k-támadás, k-védekezés, és persze típustól függően van számos speciális képesség is. Az ellenfeleket igyekeztünk „életszerűen” modellezni, pl. egy robotnak sokkal inkább árt az energiafegyver, mint a kinetikus, míg mondjuk egy pokolkutya vagy tűzamazon az energiatámadásokkal szemben ellenállóbb. Bizonyos szörnyek ellenállóak a kábítással szemben, másoknak kiugróan magas a kritikus támadásuk. És az okosabbaknak saját harci képességeik is vannak. Az elfajzott és térkapus szörnyek életpontja olyan magas, hogy csak sok játékos közös összefogásával győzhetők le, és az sem a játék kezdetén lesz, hogy alkalmazottunk túl tudja élni egy ilyen óriásszörny egykörös támadását. Regenerálódó szörnyet (még) nem csináltunk, engem mindig bosszantani szoktak a gyógyuló szörnyek, persze hosszú távon minden lehetséges lesz majd :)
A szörnyekkel elsősorban a kalandok során fogtok találkozni. Az újabb és újabb kalandok a szintlépéssel nyílnak meg, tehát ha alkalmazottjaidat rendesen fejleszted, ezek nem fognak problémát okozni. Persze lesz azért néhány kaland, ami kifejezetten a harcra lesz kihegyezve, több egymás utáni csatával és változatos ellenfelekkel, itt azért lesz, amikor nem árt odafigyelni. Komolyabb kihívás a város szörnyarénája, ahol egyre erősödő ellenfelekkel kell megküzdeni. A robot arénához hasonlóan, a játékosok itt is érceket kapnak jutalmul, csak azokat az alkalmazott felszerelés fejlesztésére lehet majd használni.

Az igazi kihívást, amiért érdemes a harci statokat maximalizálni, a felszerelést chippelni, fejleszleteni a pvp csaták fogják jelenteni. Ilyenre a játék indulásakor két lehetőség lesz, az egyik a városi aréna, ahol a heti rangsorban való előrejutásért csatázhatsz hozzád hasonló pontszámú ellenfelekkel. A másik a szövetségi háború, erről részletesebben írni fogunk majd később.

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

A cikk a Beholder Kft. oldaláról származik.
A cikk a weben a http://www.beholder.hu/?cikk=27506 címen elérhető.
Létrehozás: 2019. április 2. 14:00:53Utolsó frissítés: 2019. április 16. 11:23:00 Küldd el a cikket másoknak