Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Nézet:
Hááát igen, első pillantásra nekem az isteni ikon lehúzta csak sima nagyon jó lap szintre, de így horgony nélkül tényleg elég spoilervárományos

Nagyon szerettem ezt a lapot, amikor újrakezdtem a HKK-t, a legelső beszerzett lapjaim között volt. Fogom pörgetni ezt is
 
Neked a video-ban volt legalább rá Gomakod mielőtt kereste (úgy értem kitudtad volna szedni neki a körödben, ha akkor Gomakozol )
 
Vagy quwargok földje:P
 
Nem mondta senki, hogy nem zavar a Sík, csak azt, hogy kezelhető. Nem sűrűn fordul elő az, hogy valaki keres egy helyszínt és azzal nyer (kivéve Fagyföld, de annak ez a funkciója és másra kb. nem jó utána). A lapok ereje meg kb. pont akkora, hogy a counterelhetetlenséggel és a leszedhetetlenséggel jól kiegyensúlyozottak. Meg egyébként ad egy jó kis stratégiai játékelemet, amit szélesebbé teszi a repertoárt.
 
De akkor meg megfordítva a dolgot az általad felvetett dolgokban, ha ennyire fos és lassú, akkor meg minek kereshető, ha úgysem zavar, hogy ott van?
 
Értem, és mi van akkor, ha 7. kör van, csak isteni countereket húzok 4 kör óta, de 3. kör óta fent hagytam az ő síkját? Jöhetsz azzal, hogy akkor szarul raktam össze a deckem... persze... valós, hogy nem jöhet éppen semmi counter. Csak mondom, hogy nem egy partim nyertem meg azzal, hogy kiraktam a helyszínt, nem csináltam semmit, ellenfelem is csak leszedést/countert húzott. És meg vígan passzolgatok, hisz dupla sebességgel húzom a lapokat.
 
A helyszín leszededhetetlen ÉS a mai környezethez viszonyítva nagyon lassú boost.
A helyszínek ‘97 óta kereshetőrk. Az akkori tempóban a 2 VP-nek nem volt jelentősége. Ma ez a vp mennyiség azzal egyenértékű, hogy kb üresben játszod a harmadik köröd. Ez a mostani tempó mellett egy nagyon-nagyon megindokolt döntés kell, hogy legyen a játékos részéről.
Ha az ellen kezdő kézre húz síkot, akkor le tudod pörögni, mert fixen 1-el kevesebb counter/leszedés van a kezében, mint ami neked rendelkezésedre állhat.
Ha 3 síkkal játszik, és behúz 2-t, akkor meg be is dobhatja ...
Ha te nekiállsz síkcsatázni ebben a felállásban, akkor alapból tempó hátrányba hozod magad, mert ő behúzta a síkot, te meg vp-t költesz a keresésre egyéb pörgés helyett.
Amúgy a kontrollt teszi el legnehezebben a mező, (a korlátozó szabálylapokat, kevés lapos kezdéseket veri sokkal egyszerűbben) mert az Életenergia/Sokszín nagy valószínűséggel veri. Az epikus kontrolloknál kicsit jobb a helyzet, de egy 30 counterrel felálló Káoszmester ellen side után sincs könnyű meccs ...
Ebben a felállásban - szerintem - egy sikeresen létrejövő réz mutyola többet ér, mint egy sík.
 
Igazából nem ez a lényeg...
Arról van szó, hogy a helyszín leszedhetetlen boost. (Nem én állítottam). És hogy megemlítettem, hogy nem jó, hogy kereshető. Erre jött az, hogy, ha valaki behúzza akkor meg ott egy megoldhatatlan lap az ellennél. Erre mondtam, hogy tök mindegy, mert úgyis rám tudnak újat keresni. Volt is rá alkalmam elszenvedni, azt hiszem Szkupien Bence ellen. 2 Kincses szigettel tolta, meg 1 Tőrsíkkal. Én "csak" 2-vel, és ő rakott ki először helyszínt, amit nyilván le akartam cserélni, de hát ő jött ki nyertesen a síkcsatából is. Szóval tök mindegy ez a téma, amíg nem hoznak egy szabályt, hogy max. mennyi lehet 1 deckben, mert erre hoztam fel a mezőt, hogy abban általában sok van, és bizony, ha nem jön permanens dobatás, illetve BM, akkor rohadt gyorsan elteszi a kontrollt a mező.
 
Majd a blogos verseny után nézd meg a top paklikat.
 
#objektivitás
#pártatlanság
#kontrollmentesség
 
Ha csak azért jön ki ez a lap, hogy tudjál megint piros mezőzni - nem volt tegnap egy sem -, akkor vegyük úgy, hogy nem szóltam semmit!
 
Mi lenne, ha nem jönnél ide offolni...itt éppen lényeges dolgokról folyik a diskurzus.
 
Lehet jo lesz a piros ujra?
 
Erre a kérdésre pont tudom a választ, azonnal használhatatlanná válna az összes.
 
Ha már nem a lapról, hanem a helyszínekről van szó, akkor milyen törést okozna, ha leszedhetőek/reagálhatóak lennének a helyszínek is?
 
Én nem találkoztam még olyan mezővel, aki nem minimum 4 helyszínnel játszana.
 
A kincses szigetnél ma már nagyon sok lap tud sokkal durvább pörgést generálni.
Egy 2 + 2 manás lap az nagyon drága - még ha kereshető, akkor is.
A mező (ha nem 180 lapos) akkor 2, de inkább 1 síkkal játszik.
Ha felhúzol egy síkot kezdő kézre (4 lapos kezdésnél - mező) az nem annyira jó.
Egyebkent meg kit erdekel, hogy a sik “megoldhatatlan”.
2 kor alatt termel 1 db lapelonyt, es visszaadja az arat.
Na bumm
 
Tudod mivel 47985934+X helyszín lehet egy deckben így akkor azt mondod, hogy mivel ez egy "megoldhatatlan lap",- amivel nem igen értek egyet,- hogy akinél az utolsó fent marad az akkora brutál erőforráshoz jut? Hát... izé... akkor érvényét szerzi, hogy akinél a több helyszín az fog nyerni, nem? És mivel úgyis rám keresi az újat, akkor nem mindegy? Pláne a Kincses szigetnél, ami nem tesz laphátrányba. Akkor már mindegy, ha nem lehet keresni helyszínt, hisz úgyis megeszem a tejet.
 
Ha ez szerinted nagyobb gond, mint egy megoldhatatlan lap, akkor nincs több kérdésem.
 
Értem, és az miért jó, hogy a mező játszik side után 658734 síkkal?
 
Inkább csak nyomjanak 1 delete-t az összesre, majd ha leszedést akarunk nem a füstöst keressük elő a bilincsmesterre
 
Nekem jobban tetszenek az ilyen kánterek, mert legalább nem 0-èrt fog meg 1-2+ manás lapokat. Legalább bele kell annyi erőforrást fektetni a lapba, mint az ellenfélnek.
Ez sokkal korrektebb és jobb irány....
 
Igazad van, az sokkal jobb mechanika, hogy aki behúzta, annak van egy fixen megoldhatatlan lapja, a másik meg csak nézeget...
 
Ha Te tombolot nem nulláert nyomod legtobbszor hanem 1ert akkor ott vmi baj van. Az izom/élet nem mindig jó inkabb az utobbi miatt es itt azert abba is gondoljatok bele mi van ha akár 3-4ert jon az onnantol azert elég meg asztalrol. Sztem ez bőven erősebb es kötelék se kell a képességhez.
 
A "visszahoz"-t nyilván nem a Semmiből értettem, hanem arra, hogy visszahoz a játékba, ha beszopódtál az rng-faktortól, mert kontroll vs kontroll van, az ellenfélnél már kint egy helyszín, és te vagy tempót buksz a 2 manás kereséssel, vagy nincs is esélyed keresni. Mindegy, ez nem ide tartozik, majd egyszer személyesen kifejtem.

Én nem tudom továbbra se érezni a lapot, a tombolóval és általában 1-ért counterelek, ha többért, már rég rossz, inkább legyen egy kétféle köteléknek jó lapom, ami őrületes ha kap még izmot és életet is, mint ez, ami ha 1-ért jött, max olyan lényeket fog leszedni, amit nagy ívben leszarok amúgy is (nem tudnék jelentős mennyiségű 1-ben élő lényt mondani, amit játszanak ÉS nem para ha csak az ellenfél körében tudom lelőni).

Bár az is igaz, hogy Dornodon áll annyira gyengén counterekből, hogy ez a lap erősítés legyen oda.
 
Én már eleve két éve mondom, hogy faszság, hogy helyszín kereshető
Játék egyik legnagyobb idiotizmusának tartom.
 
simán lehetne isteni
 
Vh első lapja ellen 1 manáért az igazi + a képessége
 
De legalább a grafika minőségi...,ja nem :P Ezt a lapot újrarajzolás és "egyediség" megtartása nélkül sajnos kár volt felújítani.
A lap egy nyers spoiler. Nekem se okoznak az ilyenek hatalmas élményt persze tudom kell az ilyen is. Sajnálom, hogy akkor legalább nem egy új szép rajz kapott neki helyet, ami jobban illeszkedik a HKK színvonalához.
 
Nem érzem amúgy, hogy annyira parák lennének a helyszínek mostanában (a semmiből visszahozást meg nem hiszem, hogy valaha bevezetik).

Kis insight, hátha így kevésbé bosszant fel a lap: arkóna, a tűzdémon (új) lapként szerepelt a listán, de túl konzisztensé tett volna egyéb kötelékes spoilereket (fluxusgen, tűztomboló), így eléggé a végén váltottunk - ettől még persze valóban nem a kieg legkreatívabb lapja, de nem arról van szó, hogy adott volt ez, és fel sem merült, hogy helyszínekkel babráljon.

(egyébként ez 10 pontos spoiler, tombolóval egy színtű, mert fixen csinál valamit, nem csak kötelékre - igaz, az izom valszeg erősebb, ezért fogalmaztam így, hogy egy szinten).
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.