Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Kint van a hir a bolondrol (+ 3 nerf veglegesites)
 
Igen, tegnap átbeszéltünk sok mindent, tervek szerint ma meglesz a hír belőle.
 
Ja hogy újra ki lett adva az Ongóliant, nem szóltam.
 
Milyen nerfig. Kételem, hogy két turnusban lett kiadva a Dungeon, és azon rajta van, hogy nem áldozahtod fel.
 
Na ja, meg az ongoliant is ilyen volt.... a nerfig
 
kiveve maganyos torony :P
 
Pl. h "de játékosba max 9-et sebezhetsz így" kitétel a direkt sebző lapokon
 
Mi ez a 9-es maximalizálás, amiről beszéltek?
 
A hálót vissza is színvom.
 
Szerintem is K2 bőven elég (a háló ötletét vissza is színvonalas, nem kell vízitündérhez hasonló lény). Nincsenek végtelenek, a harsona marad és egy broken lapot simán egy erős lappá változtatunk és a nerffel sem esnénk át a ló túloldalára.

Szóval János +1
 
ok. efelett elsiklottam.
ez esetben szerintem K2 elegendőnek látszik, és a harsona sem kell hogy horgonyt kapjon.
 
Meg az élete is megvédené magát az őn visszavételtől.
 
Horgonnyal magát nem fogja szerintem ;)
 
A bolondnak van horgonya
 
K 2 esetén:

1 Vp, bolond (jobb esetben épít egy zanszilánkot/építményt: passzív), aktívan, élettel
Jön rá a harsona ingyen (aktivizálja), húzol egyet.
P, visszaveteti a harsonát, ad 1 Vp-t.
Jön rá ismét a harsona, aktivizálja, húzol egyet.
P, visszaveteti a harsonát, ad 1 Vp-t.
Jön rá ismét a harsona, aktivizálja, húzol egyet.

Eredmény: egy aktív lény élettel, +hálós tárggyal, nettó +1 Vp és +1 lapelőny (mivel 2 lapot tettél ki, és 3-at húztál, ha épített egy yeti csemetét pl. akkor még ennél is jobban állunk).

K esetén: ugyanez a helyzet, de ott "csak" költség-, és laphátrány (azaz extra profit) nélkül került ki az életes lény a tárggyal, nincs többlet.

A szimpla K (K2) azért nem megoldás, mert saját magát is visszavetetheti. És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy mit tud 2 bolond együtt...

1 Vp, visszavetet valamit, 1 Vp. Jön a haver, visszeveteti az elsőt és ez így megy a végtelenségig.
Bármilyen lénykijátszáshoz kapcsolódó gratisz hatással (A győzelem ára (új)) nekem ez már horror kategória.

Majdnem ugyanez volt a baj a szánalmas tekivel, és ő is kapott nerfet...

Persze túlnyesni sem kéne szegényt, hogy azért használható maradjon.
 
Nincs még egy olyan kártyajáték, ami az elött nerfelne valamit, mielött használták
Engem mindig az érdekelt minden játékban, hogy meg tudom e verni a többi paklit, nem az, hogy elöre sirjak, hogy az a másik biztos tul erös. Ha meg ugy gondoltam, hogy tul erös, és nem hittek nekem, akkor probáltam bizonyitani.
Emlékszem egy olyan lapra pl, hogy sors fintora. Szerintem elég jól helyrerakja ezt a bolondos valamit. És ez csak 1 lap. Mennyit is lehet side-olni most? 30 lapot?
 
+1

azt kell végiggondolni, hogy mi változna ha ez így maradna. Valszeg (még) több 5 lapos kontroll lenne, hogy levédekezze ezt, vagy ami rosszabb (és esélyes) hogy ugyanúgy használnák. Az meg kb azt eredményezné mint az univ-matériánál, aki hamarabb behúzza az nyer.

+1 a Kvagy K2 nerfre amit Balage írt, azért értelmetlen a harsonáig visszanyúlni, mert nem az generálta a problémát--->a jövőben bizonyos lapoknál megnehezíti ez az egy zénes kártya a designolást a tesztelők (amúgy sem egyszerű munkájának) számára

Plusz egy friss lapnál mindig könnyebb memorizálni a változtatást, de ez már csak apróság.
 
De akkor emlitek egy másik nerfet, ami igaz 1 lapos de 5 vp-s volt -és ugyan úgy több ponton bele lehetett szólni- (igaz a nerf az általad felhozott régi 9-ben maximalizálással lett megoldva)
Apró+dungeon+ongoliant
 
Igen és régen is a maximalizált sebzés ellenére ott voltak a végtelen kombók... -azt hiszem nem te vagy akinek a fan-gort be kéne mutatni -
én csak az érveiddel állítottam szembe egy másik tiltott lapot, ami közel se tud ennyit.
 
Egy lap vagy kombó nem csak attól tud broken lenni, mert nehéz ellene védekezni. A 2018-as HKK-ban már bármi ellen lehet védekezni.

A metára gyakorolt hatás mellett azonban ugyanúgy nem lehet elmenni szó nélkül, sőt, manapság sokkal inkább ez a hangsúlyos. Márpedig egy kétlapos, 1 manás kombó nem hinném, hogy olyan jó irányba tolná a dolgokat...
Ez kb. olyan, mint amikor valaki azzal érvel pl. a Járj-kragorura, hogy "használj Csatamezőt" - ja, lehet, csak ez nem a Semleges Csatamező Kártyajáték.

A broken dolgok szűkítik a metát, pont. Ami nem baj, ha kifejezetten ez a cél - de nem hinném, hogy ezzel a lappal ez volt a szándék.
 
Az egy alapból tesztelésen elszart lap. Igen régen is már maximalizálva volt a játékosba lövés 9-ben.
És ott igazából 1 lapot kell megvédened. Itt meg többet és többféle képpen is lehet rájuk reagálni.
 
Helyesbítem 'régebbi lapokat'.
 
Én csak megemlítettem kb. 5 lapot a sok közül. Mondhattam volna Rughar erszényét is , mint lopás. Hogy ezek közül ki mennyit használ (kaloda, barlang) az sok mindentől függ (jelenlegi meta, formátum stb.), De leginkább attól, hogy ki mennyire vállalja be a megszokottnál eltérő koncepciókat és lapokat. Én szerintem érdemes több lapot kipróbálni és figyelembe venni őket (akár régebbi élet is), sokszor nem számítanak rá (pl oroszlánüvöltés) és ez nagy előnnyel, de még nagyobb kockázattal is jár.
 
Nem értem, hogy miért ne lehetne így kiprobálni a bohócot. Két lapos kombó, akkor amikor 14532 counter van, 4114 hálos lap, minimum 3 szabálylap ami rögtön szivatja, és még jópár képesség elvevő lap.... + még van egy akkora side


Akkor gondoljuk át innen a kérdést: a pótolhatatlan veszteséggel mi volt a gond? Az is min 2 lapos kombó (mert ugye a nettó vp még nem nyer...)
Ugyan ugy milió kánter, a követőt ki lehet kapcsolni átkozottal és vannak szablapok ellene stb
és egydimenziósabb lapról beszélek szemben a bolonddal.
 
És persze amit lehagytam (kell 5mana de kedvenc lapom..) : Fan gor...
 
Nem is kell "ingyenes" varázslat counter. Ott van olyan. a dalegbad kapu, csákanyos blendor (új), xenó vérszívó (nem emlékszem a pontos névre most) vagy kristály barlang, trebor kaloda stb.
 
Ide is bemásolom amik elsőre szemet szúrtak az eddig leírt kombók mellett:

"
5784. Gabesz888 2018.01.30. 11:09


A Bolondra pár "kombó" (inkább viccesek mint erősek):
Bolond+ Vándor a tündöklő (fókusz megleléssel 1vp végtelen blokk és minden kaller kézben)

-Bolond + Szépítés /moa homokfutó/vlagyimir páncélja+ öntörvényű...(1vp és még termelnek is manát semlegesítést illetve csontot a végtelen élet mellett)

-Bolond+bűvös ököl...(3izom 1vp amiket ha kell ki is süthetünk...)

És elég sok kamu 3lapos kombó ... Pl mestermágussal(veszedelmes kincs stb) de azok még ettől is kamubbak ... "

Hátha valaki kedvet kap nerf előtt a lámpa ellen

 
Szerintem a Törbecsalás sokkal gázabb. Legközelebb már másodfokú megoldképlet lesz a lapokon?

Anno azért tünt el az Úszás képesség, hogy egyszerübb legyen a játék... helyette matek fakt lesz ?
 
Vicces ezt végig olvasni az egész történetét ennek a zénnek.

Nem értem, hogy miért ne lehetne így kiprobálni a bohócot. Két lapos kombó, akkor amikor 14532 counter van, 4114 hálos lap, minimum 3 szabálylap ami rögtön szivatja, és még jópár képesség elvevő lap.... + még van egy akkora side, hogy a komplett paklit ki lehet cserélni. Ha már játszottak vele a játékosok, és túl erősnek bizonyult, akkor kell kitiltani (nem a szövegét változtatni, mert az még mindig ultra gáz)
 
Az túlságosan legyengítené, mert jelenleg lehet arra használni, hogy az ellen kitesz valami lapot, ami nem azonnal működik, és azt vissza tudom vetetni.

Nekem pl külön szimpatikus, hogy az ősmágiájával hatékony megoldást jelent a Nekronsárkányra, amit kijátszás után visszavetet
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.