Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Nézet:
Szépen összeszedted.
Nos akkor nincs más dolgunk, mint várni az online változatot.
 
Nem hiszem, hogy meg lehetne határozni hogy kit ért a legnagyobb, valószínűleg a többség a saját karakterét (isteni varázslat, kt vagy harci képesség..stb) érzi hátrányosan megkülönböztetettnek, de ha már kaptam néhány támpontot (nagyon jól rátapintottál a lényeges pontokra), akkor nézzük sorban.

faj: az elején a troll és a kobudera volt az OP, előbbi a gyorsabb fegyverszk fejlődés miatt, és a nagyobb HPreg miatt, utóbbi pedig a HM képességek, és hogy nem kellett újabb és újabb fegyvereket beszerezni. Később a mutánsok lettek az uralkodók, (gondolom nem kell indokolnom miért: ) azt hiszem az öreg rókák emlékeznek, hogy 10 éve akkora "babybumm" volt, mint anno a Ratkó-korszakban ~5 éve pedig a gnómok nyertek teret, a gyorsabb mágia és pszi fejlődés miatt, ami hosszútávon mint kiderült nagyon fontossá vált.

jellem: Mindig igazságtalannak tartottam, hogy gonoszságot lehet szerezni pl jellempróbával, NPC-k megölésével, lopással, rombolással, míg jóságpontot csak jellempróbával, ráadásul a 666 bőven kevesebb mint a 777. Pl a gyóntatásnak sem sok értelme van egy maxot elért gonosz ellen (de ha mondjuk egy 666os gonosz ellen a gyóntatásnak harmadoló/felező hatása lenne azt hiszem háborgó lelkem megnyugodna kissé ). Fontos leszögezni, hogy sose volt jó karakterem, gonosz is csak egyszer amikor egy baleset folytán egyszer véletlenül valahogy átfordult. Azt sajnálom kicsit, hogy -ha már így kitértem rá- mi semlegesek nem kapjuk meg az 1% halhatatlanságot (mondjuk 100-200 forduló abszolút (0) semlegességért vagy valami hasonló), de ez legyen a legnagyobb baj.

vallás: azt hiszem ez egy kényes kérdés, különösen a küldetések/varázslatok tekintetében. pl. az milyen már - pont az előbb vettem észre- hogy itt a szavazás résznél szavaztatjuk meg, hogy egy varázslatot meg lehessen-e venni 10 VPregért? Fura. Nyilván az a 70% akinek nincs meg az szeretné valamilyen formában, az a 30% akinek megvan az pedig nem, vagy nagyon nehezen engedné. Bár az alap ötlet nem rossz, de akkor minden isteni varázslatra így működjön, hogy 10VPért lehessen megvenni, módosítókkal. Pl. széljárás eleniosnak 5, másoknak 20-30VPreg, és legkorábban a 30. küldetés után megvehető vagy halotthívás leahnak charadinnak 5, jóknak 30 többieknek 20, legkorábban a 19. küldetés után választható... stb Harcos druidaként mindig áhítoztam a földrengés után, de sajnos 21-gyel nagyobb a sorszáma mint az jó lenne

Aztán itt vannak a KT képesség rendszer, ami a legnagyobb egyensúlytalanságokat tartalmaz(z/t)a, bár kétségtelen, hogy egyben a legjobb színfoltja is a játéknak, amit vétek lenne nem tovább vinni. Eleve a pontrendszer a visszamenőlegessége miatt megölt jó néhány tradícionális KT-t, de összességében nem vitatom a szükségességét. Ez a képesség-fás megoldás sok kérdést tisztáz, de a fentiek miatt utat kell engedni az egyéni kreativitásnak is valamilyen formában Az összes/legtöbb 0-1-2 pontos képesség beépítése a fába, illetve továbbiak pl egyedi hátas (ugyanolyan/hasonló képességekkel, tudással csak kinézetre más) engedélyezése mindenkinek..stb

Végül bár a listában nem volt benne, de szerintem a legfontosabb dolog az Erőforrások egyenlőtlen elosztása. Kevés online játékot tudok mondani, amelyben engedélyezik több account létrehozását, főleg a saját karakterek közötti interakciót. Viszont azok a játékosok, akik anyagilag megengedhetik maguknak, lehetőséget kapnak, hogy több-kevesebb de legális előnyhöz juthassanak. Ezzel szemben a TFen ez teljesen normális, bízom benne, hogy a 2.0 ban komoly gátak lesznek beépítve. Azt hiszem felesleges végigmenni hogy lényegében minden erőforrást át lehet adni (TVP, TU, VP, HP), de pl olyan erőforrásokkal is vissza lehet élni ami nem annyira egyértelmű. Ilyen a lemaradás intézménye, ami egy online játéknál azt hiszem nem lesz probléma, de az TFnek egy komoly rákfenéje. Az frusztrált nagyon hogy a nagy karimmal éveken át próbáltam a "legyél 1-3 ban olimpián" isteni küldit megcsinálni, de egyszerűen mission impossible volt, mert mire végre kihaltak előlem a karakterek, mindig jött 2-3 üstökös akik miatt esélytelen volt beérni. Visszatérve a klasszikus erőforrásokra, azt hiszem egy erős bound rendszer sok mindent megoldana. A gyártott tárgyak automatikusan nagyrészt átadhatatlanok lennének, mondjuk egy körben a TVP-d 5-10%-a jelenne meg átadhatóként, pl 200TVP-d van egy körben, legyártasz 100 vashegyű nyilat, ebből 10 lesz átadható a többi nem. Nem túl komplikált csak +1 regiszter kell a tárgylistában a mennyiséghez. Ha elhasználod a nyílvesszőket akkor előbb mindig a boundos fogy. Online verzióban talán nem is lesz TVP, de az analógia bizonyára működik akkor is. A szörnyekből kinyerhető komponensek zöme átadható marad, kivéve ami erőforráshoz köthető ( pl pszi kő, sáfrány por). A labirintusokban, küldetésekben szerzett tárgyak szintén nem boundosak (kivéve a szörnyek esetét ld a fenti példa), de ha egy ref ponton találsz sáfrány port az szintén átadható lesz. A tárgyakhoz nem köthető erőforrások (pl TU) átadását nagyon korlátoznám (szinthez kötve), de teljesen nem lehetetleníteném el.

Hirtelenjében ennyi, de szerintem még egy (vagy több) ekkora vagy HSZ-t meg tudnék tölteni
 
Egész pontos filozófiai válasz a kérdésedre; csak.
 
Személy szerint találóbbnak érzem a "Szegény ember vízzel főz!" közmondással fennálló párhuzamot.
 
 
Felnőtt, nős férfiakként azt hiszem meg tudunk egyezni abban, hogy ismerjük a nem elhanyagolható különbséget a szeretkezés és az önkielégítés okozta örömérzés között, és nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel, hogy ez egészen jól párhuzamba állítható egyazon online játék fizetős és ingyenes változata közötti különbséggel.
 
Nem tudom, hogy konkrétan mire gondolsz igazságtalanságok alatt, mert ahhoz először definiálni kellene, hogy mi az igazságos, és már itt komoly filozófiai problémákba ütköznénk.
Maradjunk annyiban, hogy a TF sosem volt "igazságos" ha a szó talán legáltalánosabb értelmét tekintjük, mert az istenek, fajok, fegyverek, KT képességek sosem voltak balanszosak, a később indulók mindig előnyben vannak a korábban indulókhoz képest (röhej, de ez van), aki bugolt nem mindig lett megfelelően megbüntetve, rabszolgázás (gazdag játékosok vs szegény játékosok), stb. Ezek a dolgok az offline-ban sem fognak eltűnni, max. lesz egy tiszta lappal újrakezdés, és beletelik majd pár évbe, amíg nagyon kinyílik az olló.
 
Azért várom, mert állítólag lesz egy ingyenes játékmódja.
 
Ha visszanézed az összes igazságtalanságot, akkor kit ért a legnagyobb igazságtalanság? (karaktert, fajt, jellemet, vallást, beállítottságot és KT tagságot is beleértve????????) Tényleg kiváncsi vagyok.
 
Számomra az offline is online lényegében, és én inkább 2.0-nak nevezném. Én azért várom mint a messiást, mert abban bízom, hogy egy sokkal kiforrottabb rendszer lesz. Pár éve elsősorban azért hagytam abba 15 év játék után a TF-et mert láttam az igazságtalanságokat, de elszakadni teljesen azóta sem tudtam, mint látható
 
Nem tudom, hogy miért várjátok annyira, mint a messiást. Az offline TF-ben van egy csomó jó dolog, teljesen "kész" van, ezzel szemben az online-on jó, ha a királyi labikig lesznek benne területek, amikor majd kijön. De tippre örülne a Beho, ha már a Csatornáig kész lesz, amikor kijön. Ez annyit jelent, hogy még évek munkája, amíg az online behozza a jelenlegi tartalmat.
 
Kösz
 
Jövök segíteni!
Van valami új hír?
 
Eltelt egy újabbb hónap.
Valami hír-mikor-hogy-mivel?
 
Valami hír-mikor-hogy-mivel?
 
Szia Főnökasszony!
Lehet, hogy még pihennek azok a karakterek egy kicsit.
 
Hej Fir,

te igazán léphetnél azokkal a pihenő karikkal...

Donna
 
Isten tudja mióta pihennek a karaktereim de ha végre elindulna az online Tf akkor tuti, hogy újra elindulok és belevágok a kalandokba.
 
Nagyon jó ötlet a két világ, muszáj csinálni egy "tök újat" is, ami steril, a régiek nélkül. Na, én azon szeretnék indulni majd
 
Két világot akarnak csinálni. Egy tök újat, meg az átmigráltat...
 
Nem túl rég kezdtem el játszani a játékkal, a közösség hibátlan, a játék kiváló szórakozás. Az online verzióról nagyon kevés információ van, talán az idén elindul, abszolút év végén. Tök alap játékmenettel, pl. KT-k nélkül. Attól még szerintem a többség rögtön belevág. Indulástól kb. 1 év, mire utoléri a levelezős verziót, onnantól lehet karit átmigrálni, számomra itt még rengeteg kérdés van, pl. mit vihet magával a kari, lesz-e tárgyátadás az online verzióban. Képzeld el, micsoda előny úgy indulni, hogy egy átmigrált kari rögtön megtöm minden földi jóval, az egy évvel korábban indultakhoz képest, akik mindent kt-zve gyártottak le maguknak.
 
Bár mi = bármi
 
Bár mi hír mikor , hogy , mivel?
 
Üssük a kanállal a tányér szélét! Ha hangosan csörömpölünk, biztosan előbb kihozzák a levest!
 
talán jobb is lesz, ha minden előröl kezdődik, csak indulna már
 
Mutass nekem egy olyan MMO-t, amiben nincsenek szövetségek.
Na, hát lesz a TF-en is, egyedi képességek nem lesznek, csak egy fastruktúra (gondolom a már meglévő fa mellé bekerül még néhány dolog).
 
KT-k nem lesznek.

Kt-k, vagy egyedi KT képességek? Mert nem mindegy. Amennyiben KT-k nem lesznek, akkor el sem kezdem az egészet.
 
Elviseljük ezeket a feltételeket, csak jöjjön már a béta-meghívó!
 
Talin arról volt szó, hogy következő talin még nem lesz éles.
És először csak nyugaton lehet játszani, a TF indulásakori állapotú térképen, se törpe bánya, semmi. Majd ha utóléri az online az offline-t, akkor lehet karaktert migrálni. TVP-t nap közben is regenerálsz, de a napi max lépésszám ugyanúgy meglesz. KT-k nem lesznek.
 
Köszi!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.