Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Szerverterem probléma

A lista folytatása...
Argum City: Kvíz

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
nem törölték, csak valaki írta, hogy törölni kéne és erre írtam, hogy nem értek egyet azzal, hogy törölni kéne.
 
a lap szövegezése alapján logikátlan a dolog. az egy dolog, hogy "így van faq-zva" de a lap szövege ellentétben áll ezzel. mondjuk láttunk már ilyet (pl.xenó mátriárka: nem számít kijátszásnak (így áll a lapon) faq: kijátszásnak számít). a példával azt szerettem volna demonstrálni, hogy értelmezés kérdése a dolog (jó, hirtelen jobb nem jutott eszembe).
 
lehet használni, ha pakli színkorlátja miatt nem fér be, használok sárgát, zöldet, kéket, lilát a fehér már nem férne be de megoldhatom misztikussal, hogy beteszem a fehéret így egy helyet elfoglal a misztikus ebből a plusz színből de használhatok még két fehér lapot.
 
küzdhettek,attól még nem lesz tiétek a döntés
 
nem törölték
csak azért küzdünk hogy ne legyen több törölt szabály
 
bocsi de ezt nem tudo elmagyarázni
ez egy olyan dolog ami hozzátartozik ennek a játéknak a logikájához
szóval EZ VAN és kész
 
És én sem értek egyet a KF-es tárgyak elvételének törléséről ez egy fontos szabály!


Ezt mikor törölték el ? Én kimaradtam belőle, ha így van.
 
Miért kéne beleférjen ? Nem kell vizsgálni a pakli legalitását egész addig, míg le nem ülünk játszani.
 
igen
csak ott bukik meg az elmélet hogy a misztikusnak bele kell hogy férjen a színkorlátba ahhoz hogy egyáltalán elgondolkozzunk hogy lehet-e +1szín
 
1. nem értem hogy mit szeretnél ezzel a példával
egyáltalán nem mindegy hogy automatikus vagy állandó
2.ez van
ne velem vitázz mert nem én találtam ki
csupán keresem a logikát
mellesleg volt mr ilyen faq-ra is példa és nem omlott össze a világ
 
A Meonech fürkész szkritter, mégsem lehet visszavenni a kézbe, mert jött egy FAQ, ami felülbírálta.
Most is ez történt. Ha nektek ettől jobb lesz, akkor elismerem (újra), hogy a lap szövege alapján a + ÉP-t a játék elején kapod meg, s nincs szó róla, hogy a követő megléte tartja fenn. Eddig nem volt, de most már van.
 
Ez szerintem nem így van. A pakli legitimitását a meccs elején nézzük csak. Azaz a játék elején megnézzük, hogy hány színt használok, ekkor kiderül, hogy plussz 1-et, amit megtehetek a Misztikus miatt.
 
"használhatsz egy olyan színből 3 lapot a paklidban, amely a pakli színkorlátja miatt egyébként nem férne be"

Ez azt jelenti, hogy fehéret nem rakhatsz be utólag, mert ha alapból nincs fehér a deckben, akkor misztikus sincs.
 
Miért? Annó Dexnek volt egy ilyen a víziódekkjében...
 
de a lap szövegével logikailag nincs összhangban az ítélet. ez olyan, mintha a Raia bűbája max. ÉP adó képessége automatikus képesség lenne, mert ha megmutatod a kezde, és csak Raia van benne, akkor automatikusan adja...így is lehet értelmezni a lap szövegét, de nyilván nem így működik
 
Úgy értelmezem, hogy nem..
 
....
 
itt a pont
 
Nem.
 
igen
 
Lenne egy kérdésem:

Adott 1 pakli benne 4 szín. Fehér nincs benne.

Berakhatom-e a misztikust a pakliba és mellette még 2 fehér lapot mondván fehér legyen az 5.szín ?
 
azért mert le faqozták
és most ezen vitázunk
 
Régebben is voltak olyan FAQ-k, amiket módosítottak, most is lehet ilyen. De te is elismerted, hogy ez eltér a lap szövegezésétől, ergo a FAQ egy ökörség.



Amúgy a probléma ennyi:

Natharion gömb: "Amíg a Natharion gömb a játékban van, max lehetséges ÉP-d 5-tel több"

Archaix: A játékot 5 helyett 2 lappal, és +2ÉP-vel kezded.

De követőknél is van olyan, hogy egyszerre van bennük "folyamatos" és "egyszeri:

Krigis, a lélekkufár: "A játékot 5 helyett 6 lappal és -2ÉP-vel kezded" (egyszeri) "Hátrányok: Az első lapod idézési költsége +1VP. Nem lehet feláldozni" (folyamatos)

Ha a te példáddal élünk, és az ellenfél leszedi a Krigist egy Pusztító mamelukkal, akkor az megszünteti a folyamatos képességet, avagy nem lesz drágább, a lapunk, de az egyszerit nem tudja, mivel a játék elején bekövetkezett. Ezt csak úgy tudja megoldani, ha a játék eleje előtt megoldod a Krigist, ami jelenleg csak Semeleges csatamezővel működik. Ugyanígy a Pusztító mameluk (vagy a Lépéselőny) egyszeri képességét sem lehet azzal szétküldeni, hogy leszedjük a lapot, a mameluk leszedésével a Krigis még nem fog működni, ellentétben egy Mélytengeri teknőssel, amelynek folyamatos a hatása, ezért leszedésekor a követőnk újra működik.
 
Nem nézek Dr. House-t, de amit, ahhoz tartom magam. Azért mert te éppen valamit tudsz, amit a másik nem, és amiatt nyerni, az a játék fogyatékossága. Sascsabi is mondta, hogy csupán szerepjátékos feeling lehet benne, de ezenkívül csak arra emlékszem, hogy amikor ifjoncan Zarknod kovácsáztam, és emiatt elvertek, akkor marha szarul éreztem magam, hogy honnan a reterákból került elő egy ilyen szabály. Attól, hogy te kiválóan vágod a játékot, nem mindenki van így vele, és speciel ez is, az avatár-szabály is tök fölösleges.

Oltani meg kell, különben nem alszom jól este.
 
miért lenne folyamatosan működő képesség? a játék elején egyszeri hatásként beállítják a max ÉPdet és ÉPdet valamennyire, mintha pl Gyógyító rakshallion lenne.
 
meg tudod mondani, hogy mi a különbség a 2 dolog között? 2-vel indulsz vagy 2-t húzol játék elején?
 
Arhcaix KIMONDJA hogy a játék ELEJÉN 2 lapot húzol nem pedig azt hogy 2 vel indulsz, akkor húzhatnál 2-t de így nem!
 
Guldor, most komolyan. Miért kavarsz bele más dolgokat ? A lap szövegezésétől akár eltérően is mostantól úgy kell tekinteni, hogy a játék elején max. ÉP-t módosító szabálylapok és követők Natharion gömb szerűen működnek. Ez ilyen egyszerű. Semmi új hozadéka nincs a dolognak.
Nem kell továbbmenni.

Én is szívesen lázadok olyan FAQ-k ellen, amik szerintem nem jók, de még évekkel ezelőtt Te hívtad fel a figyelmem arra, hogy ha nem a FAQ-k szerint akarok játszani, akkor nem ugyanazt a játékot játszom.
 
Anno amikor a bíróit csináltam azt mondták Zoliék, h ha vmiben ítéletet hozok amire még nem volt "precedens" akkor azt küldjem el nekik h mindenhol az legyen ezután. Lehet ez a mamelukos ügy is ilyen (hátha)...
 
te most logikátlanul gondolkodsz
a lépéselőny által adott cucc telhjesen más
és ez a faq most csak annyit tesz hogy a hordaparancsnokok által adott +ép az egy folyamatosan működő képességük és ha ez eltűnik akkor megy vele a maximális ép-énk ből az amit adott

érted?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.