Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Szerverterem probléma

A lista folytatása...
Argum City: Kvíz

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
szerintem logikus ha 1 fegyvergyár add neked 1 dobótört az megmarad a fegyvergyár elvesztése után is, míg az eleniosz csodája által kapott +10 max. vp és a körönkénti +1 vp elvész ha leszedik a bűbájt és ha 22 vp-d volt éppen akkor az 20-ra fog csökkenni.
 
1értelmű faszság, sztem ne vegyétek figyelembe, mert habi
ennyi erővel ha leszedik a molluszkot meghal a fatty, hisz ha nem lett volna követő, akkor fatty sincs...:p
 
De a legpoénabb az lenne ha kevesebbel kezdtél felhuzod.
 
bezzeg a nasotin nagyúr még mindnig nem tud :P
 
Követkevő kérdezz felelekben már az lesz hogy amit felhúztál a követőtöl azt meg el kell dobnod
 
a max ép-t igen
 
és akkor vissza is adja, ha egy 20-nál kevesebb max ép-vel kezdő követőt szüntetek meg mamelukkal?
 
Pont nem.
 
A hordaparancsnokok is a játék elején csinálják...
 
Teljesen igy van, csak a max. EP-t allitja vissza a mameluk, az EP-t nem (nyilvan, ha az uj maxod felett lenne, akkor leesik a maxra), a FAQ pont ezt irja.
Ez pont logikus is, a koveto altal adott folyamatos tapot (max. EP novelese) veszi el, mintha pl. olcsobbitana eggyel a koveto, az sem mukodik, ha megszunteted. A koveto altal eddig adott nem-folyamatos tapot (pl. Fatty vagy Gyogyito rakshi kor eleji max. EP novelese) nem 'veszi el', es nyilvanvaloan lapot sem kapsz vissza.
 
bőség zavar, és börtön egyértlemű mert az a játék elején csinálja amit csinál szal...
 
A mameluk szabálylapot is szüntethet.

Ugyanez a kérdés felmerül akkor is, ha az ellenfél bőség zavarát, zarknod börtönét vagy életenergiát használ.

Ezeket eddíg is meg lehetett szüntetni nerub csendvarázzsal. Ezesetben mi történt eddíg?
 
Még egy mameluk kérdés

és mivan a szablappal ami alaból ad +5 max ép-t asszem? azt is elveszi ha később tiltjuk le? Vagy a gyógyító raksit?-bár ezutóbbi egyáltalán nem valószínű
 
És fel is lehet áldozni őket csontért?
 
Igen, ez valóban így van szerintem is.
 
jó kérdés
ugye nem mindegy, hogy az számít, hogy 1-ben van, vagy az, hogy 17-tel kevesebben van, mint a max ép-je

szerintem ezt a mamelukos faq-t vagy visszavonják vagy kell mellé egy további magyarázó faq, ami valószínűleg további kérdéseket fog felvetni
 
Én sem tartom logikusnak...a követő max. Ép-t és lapot is módosít...ha meg beszüntetik Mamelukkal, akkor a max. Ép módosul, a lap meg marad...persze, teszem hozzá, az lenne ám csak a káosz, ha a lapokat is visszaadná...de sztem következetesebb lenne megtartani az eredeti max. Ép-t.
 
ez sztem akkor is fasság
 
elolvastam megint a faq-t és csak max ép-t ír
szerintem a helyzet: ha mamelukkal lelövöm valamelyik ép módosító hordaparancsnokot akkor a max ép beáll 20ra, az aktuális ép nem változik (kivéve ha ezzel a max ép-m fölé menne az aktuális, ekkor az aktuális lecsökken a max ép-dre)
remélem érthető voltam és remélem a beho is ezt akarta
 
Tehát, akkor ha a terrgathos ellenfelem 1-ben él, és mamelukkal leszedem a követőjét, akkor 3 Ép-je lesz?
 
pedig egyszerű,maga Magirox is azon a véleményen van,mint jómagam,kár volt kiadni,mert most borította meg az univerzum törvényeit,mert a FAQ kimondja,hogy elvész a max Ép is
 
szerintem elég egyértelmű hogy nem
a gyógyító raksha minden kör elején növeli a maxod az említet hordaparancsnokok meg állandó képességként korlátozzák(növelik-csökkentik)a max Ép-d.
szal ha leszedődnek akkor a max Ép visszaáll a 20 ra.
 
A mamelukos faq-t én sem értem, de majd utánajárok, milyen logikát kell hozzá használni
 
nekem a színesítő szöveg tetszik de amúgy igazad van. mondjuk egy idő után megszokjuk... csak kell az a kis idő
 
igazából én már amikor feltették a lapok listáját,akkor mondtam,hogy szerintem baromság ilyen lapot kiadni,hogy 4ért véglegesen követőt vagy szablapot szüntet és még lénynek is jó...elejétől kezdve utáltam a lapot,azt variálnak vele,amit akarnak,legyen úgy,hiába pattogok,majd ítél a bíró(nektek más a helyzet,de nekem egyre megy végülis)
egyébként szerintem is hülyeség,dehát majd lefaqozzák újra
 
Ha belegondolsz,hogy ameddigre az ellenfeled kijátsza a mamelukot,addigra szépen kipakolsz,ha ügyes vagy.Szóval így a vége felé sokra nem mész vele
 
én itt olvaslak titeket és mondjátok a marhaságot
csak a max épé tünik el...
az pedig azért van mert azt viszont arxhaix adta
 
remélem zorall ezt nem mondod komolyan
ez egy olyan egetrengető ostobaság amit józan értelemmel nem lehetséges felfgni és te ezt elfogadod?
 
fölösleges ezen gondolkodni,ezt faqozták és kész,max. felmegy a mameluk ára...
 
Hát végülis ja, mert ha már megszünteti ezt a kezdeti ÉP-s dolgot, akkor azt is megszünteti hogy hány lappal kezdtél és akkor húzhatsz vagy dobhatsz hogy annyi lapod legyen mintha 4-gyel kezdtél volna.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.