Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Kényelmi funkciók az Argum City-ben


A játékok evolúciója hihetetlenül gyors, minden újabb játéknál a tervezők figyelembe veszik azokat a tapasztalatokat, amelyeket leszűrtek nemcsak a saját játékaikból, hanem más cégekéből is. Az Argum City tervezésekor igyekeztünk mi is lépést tartani, megfelelni a jelenlegi játékos elvárásoknak. Míg 10 éve kb. annyi volt az elvárás, hogy legyen egy jó sztori meg szép grafika, azóta az intenzív versenynek és a gyors evolúciónak köszönhetően rengeteg új elvárás jelent meg.

Nyitott, végtelenségig játszható, folyamatosan új célokkal bővülő játék, a monoton cselekvések automatizálása, kényelmi funkciók, korrekt verseny, lehetőség a lemaradás behozására, megfelelően sok, szórakoztató játékelem, de azért ne vegyen el túl sok időt, stb...

A „monoton cselekvések automatizálására” egy olyan rendszert találtunk ki, hogyha elég sokszor elvégzel valamit, akkor utána megkapod a lehetőséget, hogy ne kelljen már „végignyomkodnod”, egyszerűen megteheted, hogy átveszed a jutalmat. Jó példák erre a minijátékok (bár a minijátékok amúgy sem számítanak „kötelező” elemnek a játékban). Ha van kedved, játszol velük, nő tőle a kedvenceid boldogsága, és mellesleg kapsz pár apró jutalmat, kedvenc játékokat, zent. A minijátékokat igyekeztünk úgy összerakni, hogy mindenki megtalálja a kedvére valót: van drágakővadászat, memóriajáték, passziánsz, és ügyességi játékok, mint pl. ufóvadászat vagy az égő házból kiugráló kedvencek megmentése. A minijátékokkal való játékért fejlődik az adott játék szintje. Ha eléri ez a 10-et, akkor attól kezde, ha akarod, egyetlen kattintással „megnyerheted” a játékot, és megkapod az érte járó jutalmakat.

Ehhez hasonló mechanizmus van a kertek fokozását (kis bónusz a termésre) szolgáló vakondvadászatnál, és a bányában (bónusz az érckitermelésre) játszható ügyességi-logikai játéknál: ha bizonyos számú játékot lejátszottál már, akkor megjelenik az „automatikus fokozás” gomb, amivel megkapod a 36 órás bónuszt akkor is, ha a játékot nem játszod végig.

A játékban minden nap kapsz kalandpontokat, amikből küldetéseket teljesíthetsz. A kalandpontok gyors elköltésére szolgálnak az „ismételhető küldetések”: ezeket akár többször is megcsinálhatod, és lesz lehetőség arra is, hogy rögtön 3 kalandpontot költs, és háromszoros jutalmat kapj, így időt spórolva.

Másik, hasznos funkció a „kárpótlás”. A játékban lesz számos elem, ami nem „automatizálható” a fenti módon. pl. egy pvp arénában mindig szükség lesz a taktikázásra, ezt nem lehet egy gombnyomással helyettesíteni. Viszont előfordulhat, hogy egy adott napon erre nem jut időnk, vagy egyszerűen nem vagyunk otthon, nyaralunk stb. nem tudunk belépni a játékba. Ekkor kap szerepet a kárpótlás. Számon tartjuk, hogy mennyire vagy aktív játékos, és ennek arányában kárpótlás illet meg: ha nem tudsz valamivel foglalkozni, az érte járó jutalmat akkor is megkapod. pl. ha egy héten minden nap harcoltál az arénában, de vasárnap nem jut rá idő, attól még át tudod venni a jutalmat (vagy egy részét) a 7. napért akkor is, ha az adott cselekvést nem csináltad meg. Ha már hónapok óta játszol, akkor ha elmész 1-2 hétre nyaralni, akkor sem vesztesz semmit, időarányosan megkapod a jutalmat.

Az időbeosztásnál kiválaszthatod, hogy mit csináljon a karaktered a 8 óra munka, pihenés és szórakozás alatt. Ez mindig egy adott napra vonatkozik, de ha nem akarsz rajta másnap változtatni, elég egy gombnyomás a „Véglegesítés”-re, és nem kell előről végignyomkodni az egészet.

Természetesen az, hogy milyen további gyorsítási, kényelmi, „monotonitás-oldási” funkciókra lesz majd szükség, ezt elsősorban ti mondjátok meg, az aktív játéktapasztalat alapján. Tudjátok, hogy nyitottak vagyunk mindenre, és amit eddig csináltunk, az csak egy kezdeti „játszótér” amit majd ti fogtok igazán alakítani!

Jövő hétre, karácsonyi ajándékként megpróbálok még egy videót csinálni, amiben bepillantást engedünk majd az Argum City kulisszatitkaiba, és belekukkantunk az admin funkciókba és tervezői eszközökbe.

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

Létrehozás: 2018. december 12. 13:37:51
Utolsó frissítés: 2018. december 12. 14:09:15
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.