Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Karácsonyi menü 2024 december 10.
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
A pillanat képe
Szárnyas bolhedor
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
A bolhedorok minden valószínűség szerint az egykori, letűnt világban élő óriási repülő lények leszármazottai. Ez ma már elképzelhetetlennek tűnik, ahogy az is, hogy ezek a szörnyek elbirják egy kifejlett galetki súlyát a hátukon, így hát a hátasállatként való hasznosításuk helyett jó áron megszámított szárnyukért vadásszák őket.
Nézz szét a galériában!
+20 paklihely
XLIX. Alanori Mini Olimpia
Beholderes HKK verseny január 18. - Versenybeszámoló
Beholder Webbolt
Hagyományos verseny szombaton - 2025.01.18.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1834)
HKK kérdés? (47317)
Lapötletek (65104)
HKK 2025 január nerfek (43)
TF help (6771)
Legendás cél: 1000 lap (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Polipember

3 VP (4)/4 sheran szörny/ polip, ember

Kompenzáció: ellenfeled kap egy Polip porontyot.
Ellenfeled varázslataira immúnis.
Harci képesség: ellenfele sebződik „kötelék”-et.


Trükkös burástya

1 VP 1/1 elenios szörny/burástya

Kijátszásakor kapsz annyi Burástya kölyköt, ahány lapot ellenfeled sikeresen kijátszott ebben a körben.
Ellenfeled minden forrása, ami burástyáidat célozza 1 VP-vel drágább.


Kézlevágás

1 VP chara-din azonnali „ősmágia”

Csak fix költségű lappal lehet rá reagálni.
A saját körödben: megakadályoz egy nem fix költségű lapot.
Az ellenfél körében: ha ellenfelednek legalább 6 lap van a kezében, el kell dobnia 3 véletlenszerű lapot.


Pörölycápa

2 VP 2/2 chara-din szörny/cápa

Semlegesítés: varázslat.
A saját körödben kap +3 SB-t.
Az ellenfél körében kap +3 ÉP-t.


Fellebbezés

? VP fairlight, rhatt azonnali/reakció

Idézési költsége 0 VP, vagy 2 VP lehet.
Megakadályoz egy reakciót, vagy egy gyűjtőbe küldő forrást.
Motyogó berzerker

1 VP 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled paklijának felső 4 lapja a Semmibe kerül.
Ha egy játékos paklijából lap kerül a Semmibe: a játékos választásod szerint sebződik 2 ÉP-t, vagy veszít 1 VP-t.
Minden motyogód kap +1 SB-t.


Végtelen sötétség

1 VP leah bűbáj

Kompenzáció és halálsikoly: célpont lap elveszíti a képességeit.
Minden jó jellemű lap 1 VP-vel és 1 nekronnal drágább.
Körönként egyszer, Homályurad képességét ingyen használhatod.


Éjjeli fenevad

1 nekron 1/1 leah szörny

Semlegesítés: azonnali, de ha Homályurat használsz, akkor varázslatot, ha leveszel egy jelzőt a Homályuradról, akkor nemlény lapot semlegesít.
Ellenfeled minden lapja 1 nekronnal drágább.


A hármas mágikus ereje (új)

3 VP sheran általános [+3]

Nem olcsóbbítható.
Gyógyulsz 9 ÉP-t.
Kapsz 6 VP-t, vagy húzz 3 lapot, vagy ellenfeled eldob 3 lapot, vagy max 3 célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Latyakember

2 VP 3/3 chara-din szörny/ember

Ellenfeled körében „háló” képessége van.
A te körödben ellenfeled minden lapja és lapjainak aktiválást kívánó képessége 1 VP-vel drágább.
Lady Olivia macskája (új)

3 VP 3/1 elenios szörny

Anti-mágia: 1.
Élet: 9.
K végy le egy lényedről 1 élet jelzőt: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
A köröd végén, ha legalább 20 élet jelző van a lényeiden: azonnal megnyerted a játékot.


A halhatatlanok nagymestere (ÚJ)

követő/epikus

Kedvelt lap: élet képességgel rendelkező lény.
Ellenfeled lapjainak és forrásainek „életkioltó” képessége nem működik.
S 1 VP, vagy 2 ÉP: a következő lényed, ami játékba kerül, kap 1 élet jelzőt.


Xenó pretoriánus

3 VP 3/6 chara-din szörny/xenó

K megakadályoz egy forrást, ami egy xenódra hatna.
S ellenfeled eldob választása szerint 1, vagy 2 lapot, te pedig húzol annyit, amennyivel kevesebb lapot dobott mint 2.


Ganüid hamukotró

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid

K dobj egy lapot a Semmibe: fordítsd fel a paklid felső 2 lapját, ezek közül a ganüideket vedd kézbe, a többit dobd a Semmibe. Majd gyűjtőbe küldhetsz max annyi célpont lapot, ahány Ganüid ifjonc került így a kezedbe.


Burástya kitinhajtogató

2 VP 3/3 elenios szörny/burástya

S: előkereshetsz a paklidból bármennyi Burástya kölyköt, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtődből a kezedbe.
E: célpont lap passzivizálódik.
Reaktív krabber

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló” „védekezés”

Ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot sikeresen kijátszott: „Semlegesítés: lap.”
Ha nem semlegesített, akkor kijátszásakor előkereshetsz egy krabbert, vagy gyűjtőbe küldhetsz egy célpont lapot.


Krabber elitista

1 VP 4/1 leah szörny/krabber „háló”

A saját körödben immúnis ellenfeled forrásaira.
Az ellenfél körében nem lehet megsebezni.
Áramlás: kapsz 1 Csattogó krabbert.


Topologikus transzformáció

2 VP chara-din azonnali „védekezés”

Célpont lap a gyűjtőbe kerül és kapsz egy gyakori tókent, aminek a típusa megegyezik a célpont lapéval.


Kényszersorozás

1 VP chara-din bűbáj

S rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből a Semmibe egy lapot, ami képes előre kikészített lapot játékba hozni: kapsz egyet egy olyan olyan előre kikészített lapból, amit a semmizett lap képes játékba rakni.


Brutális xenó

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó „háló”

Élet: 1.
S minden játékosnak el kell dobnia egy nem xenó lapot.
Szurkáló manó

2 VP 1/4 elenios szörny/manó „szárnyak”

IK-ját helyettesítheted egy lap Semmibe dobásával.
K ha ellenfeled pontosan 1 ÉP-t sebződik: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!


Az elnyomó

2 VP 4/2 chara-din szörny „legendás”

Ellenfeled lapjai passzívan jönnek játékba.
Legendás lényeid kapnak +1/+1-et és játékba kerülésük után aktivizálódnak.
Legendás képesség: ellenfeled passzív lapjainak a képességei nem működnek.


Igazságos csere

szabálylap

Minden játékosnak az adott körben elsőként kézből kijátszott nem reakció lapja a következő képességet kapja: „Kompenzáció: kapsz X VP-t, és húzz egy lapot!”
X a lap idézési költsége.


Ljerpin (új)

2 VP 1/3 rhatt, Chara-din kalandozó/mutáns „szárnyak”

P: nézd meg a paklid legfelső lapját és ha ez egy fix max 2 költségű permanens, akkor játékba rakhatod, egyébként keverd vissza a pakliba.


Energiasólyom (új)

2 VP 1/3 fairlight szörny „szárnyak”

Kijátszásakor kap annyi erő jelzőt, vagy feleannyi (lefelé kerekítve) izom jelzőt, mint ahány VP-d van.
Különleges művelet

1 VP tharr általános

A kör végéig őrposztod mérete korlátlan és minden őrposztodban lévő lény láthatatlan.
A kör végén gyűjtőbe kerül minden lényed, amivel sikeresen támadtál ebben a körben.


Isteni szél

2 VP chara-din azonnali

Minden hajó passzivizálódik, majd a gyűjtőbe kerül.


A bábok mestere

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 17 ÉP-vel kezded.
J X VP: a kör végéig ellophatsz egy célpont, max X költségű lapot.


Moa karomfúró

2 ZSZ 1 nekron tharr tárgy/moa „kincs”

Moáid költségében minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 SZK-val.
S: célpont építmény sebződik 6-ot.
E 1 VP: célpont lény a gyűjtőbe kerül.


Újévi fogadalom

1 VP bufa általános

Nevezz meg egy X értéket (min 1).
A kör végén, ha ennek a lapnak a kijátszása után pontosan X VP-t költöttél el összesen: kapsz 2 VP-2 és húzz 2 lapot!
Energiakristályosító (új)

1 építő fairlight építmény 6 SP „szárnyak”

Tárgy is építheti.
Kijátszásakor mindenki elveszti minden VP-jét, majd kap annyi SZK-t, ahány VP-t így vesztett.
P: egy célpont sebződik annyit, ahány SZK-d van (játékos max 7-et).


Elcsigázott fatty

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor, ha nincs lap a kezedben: húzz egy lapot!
K dobj egy lapot a kezedből a Semmibe, vagy áldozd fel egy lapod: kapsz egy gyakori tókent.


Összefonódott sorsok

szabálylap

A játék elején nevezz meg 2 laptípust!
Ha egy játékos sikeresen kiijátszik a kezéből egy megnevezett típusú lapot: ellenfele előkereshet egy, a másik megnevezett típusba tartozó lapot!


Hármas büntető osztag (új)

1 VP 3/1 chara-din szörny

Minden lapod (önmaga is) a következő képességet kapja: Kompenzáció és halálsikoly: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Okulüpaj lovagja (új)

2 VP 1/1 chara-din kalandozó/alakváltó

Kijátszásakor ellenfeled kezéből egy általad választott lapot a Semmibe dobhatsz.
Jelenés 1 VP: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében Okulüpaj szerepel.


Okulüpaj sóhaja (új)

1 VP chara-din azonnali

Egy célpont sebződik 2-t, vagy előkereshetsz egy chara-din avatárt, vagy egy lapot, aminek nevében okulüpaj szerpel.
Ínséges idők (új)

szabálylap

Az előkészítő fázisában egyik játékos sem kaphat 3 VP-nél többet (kivéve szabálylappal).


Zirri átokcsapás

1 VP 1 ZSZ 1 nekron fairlight aznollai „védekezés”

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, és ha nem védekezésként játszottad ki, akkor ellenfeled kap egy Zirri átokmacskát.


Őrült macskás nő

1 VP 1/3 színtelen kalandozó/ember KF

Kijátszásakor előkereshetsz egy lényt, aminek nevében a macska szó szerepel akár ragozva is.
S áldozd fel egy lapod: egy célpont sebződik 3-mat.


Minotaurusz harcművészet

1 VP tharr azonnali/minotaurusz, reakció

Megakadályozza egy asztalon lévő lap aktiválást kívánó hatását és a lap visszakerül kézbe és a kör végéig senki nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
S jelenés: visszavehetsz egy minotauruszt az asztalról a kezedbe.


Ősi erő

1 VP chara-din azonnali/reakció

Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban olyan lényed, aminek nincs képessége és/vagy van hátránya.
Megakadályoz egy lapot vagy forrást.
Sziszifuszi munka

szabálylap

Ha egy játékos saját forrásábal VP-t kap: el kell dobnia egy lapot a Semmibe.
Ha saját forrásával lapot húz, vagy keres: veszít 1 VP-t és sebződik 2 ÉP-t.


Ragadozó teknős

2 VP (3)/3 sheran szörny/teknős

Anti-mágia: 1.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy nemlény lapot: sebződik 2 ÉP-t.
S 1 VP: célpont lény a gyűjtőbe kerül.


Xenó agyszippantó (új)

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
K ha ellenfeled lapot dob (kivéve önmagától): előkereshetsz, vagy visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből, vagy kapsz egy Xenó parazitát.


Életerős moa

1 VP 1 nekron 1/4 tharr szörny/moa

Élet: X, ahol X annyi, ahány moád van a Semmiben.
Moáid költségéből minden nekront helyettesíthetsz egy élet jelző levételével lapjaidról.
Jelenés: ellenfeled veszít 1 VP-t és sebződik 2 ÉP-t.


Oruh-vahn politikus

1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa

Anti-mágia: 1.
J: ellenfeled a következő előkészítő fázisában 1-el kevesebb VP-t kap.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy nemlény lapot: veszít 1 VP-t, vagy 1 SZK-t. A saját körödben ez a képesség gyűjtőből is működik.
Harmadik szem

1 VP elenios bűbáj/mutáns

Húzz egy lapot!
S: nézd meg egy pakli felső lapját, majd ha akarod, keverd meg a paklit.
Ha bármikor van 3 azonos nevű lapod játékban: nem sebződsz.


Hálószoba

1 ZSZ 4 SP sheran építmény/pók „háló”

Sheran lapok kijátszása nem számít bele a „háló”-ba.
Pókjaid kapnak +1/+1-et.
S 1 VP: előkereshetsz egy pókot, vagy kapsz egy Fekete özvegyet.


Kavics a cipőben

1 SZK tharr tárgy

Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből, vagy sikeresen használ egy aktiválást kívánó hatást: sebződik 1 ÉP-t.
Jelenés: kapsz egy Elemi követ.


Landragór láncai

szabálylap

Minden játékos körönként 1 varázslatot játszhat ki sikeresen.
Minden permanens passzívan jön játékba. Passzív lapok képességei nem működnek.


Poluu-hska Petry

1 VP 1 nekron 2/2 tharr szörny/moa

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
E ha ellenfeled ebben a körben az előkészítő fázisban kevesebb VP-t kapott, mint normálisan kellett volna: kapsz 1 SZK-t és a kör végén húzz egy lapot!
Manda (új)

2 VP (2)/3 chara-din szörny/kígyó

Csábítás: 2 és ha olyan lényt csábított, amin van méreg jelző, akkor húzz egy lapot!
3-mas mérgezés.
„Olyan szép volt, csábító és vonzó…A FEJE.” – Zuargdag a halálos ágyán.


Tűzvirág

1 VP dornodon bűbáj „tűz”

K ha tűzsebzést okozol: ellenfeled sebződik 2-t.
S J2: ha ebben a körben legalább 7 ÉP-nyi tűzsebzést okoztál: húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.


Yowie

1 VP 3/1 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Ha eldobod a kezedből: kapsz 1 Jégcsapot a kezedbe.
J: ellenfeled minden lapját, amin dermesztés jelző van, vissza kell keverni a pakliba.


Desztilláció

1 VP chara-din általános „sav”

Fordítsd fel a paklid felső lapját: ezek közül a „sav” lapokat és azokat a lapokat, amik nevében, vagy leírásában a Solkim szerepel vedd a kezedbe, a többit dobd a Semmibe.


Malvina lobara (új)

2 VP 3/2 raia kalandozó/mutáns KF

Nem tudja megsebezni és nem hat rá olyan lény képessége, aminek az SB-je kisebb az övénél.
K ha egy paklit megkevernek: tehetsz egy mutánsodra egy élet jelzőt, vagy egy +1 SB-t adó jelzőt.
Áramlás: a kör végén kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
Akmal csele

0 VP dornodon azonnali

Megakadályoz egy azonnalit, de ha van játékban olyan lényed, aminek az aktuális ÉP-je kisebb az alap ÉP-jénél, akkor varázslatot, ha pedig olyanod, amin van ÉP-t csökkentő jelző, akkor lapot akadályoz meg.


Áldozatkész ganüid (új)

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

Áldozd fel: kapsz 2 VP-t, vagy húzz 2 lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Az előkészítő fázisodban visszaveheted a gyűjtőből kezedbe, ha eldobsz a kezedből egy Ganüid ifjoncot a Semmibe.


Ingerlékeny fatty

1 VP (2)/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S: aktivizálódik.
Magánál nagyobb SB-jű lények ellen kap +5/+5-öt.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.


Hármaspont

1 VP chara-din bűbáj

J a kör végén, ha ebben a körben nem használtál „K” képességet: húzz egy lapot!
K rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből egy Hármaspontot a Semmibe: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy lapot.


Trolland

követő

Minden trollod kap +1/+1-et.
J ha van 2 kalandozó trollod játékban: húzz egy lapot!
J ha van 2 szörny trollod játékban: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
J ha van kalandozó és szörny trollod is játékban: kapsz 1 VP-t, vagy semmizés: 2.
Mardakor remete

4 VP (3)/3 színtelen kalandozó/gnóm KF

Élet: 1.
Ha a paklidban van (a játék elején mutasd meg): a minimális pakliméreted 5-tel kevesebb, mint egyébként.


Pszi szövedék

2 VP X nekron elenios bűbáj „mentális”

Kijátszásakor ellenfeled veszít X VP-t és X SZK-t VAGY sebződik X ÉP-t, VAGY húzz X/2 lapot (lefelé kerekítve és max 2-t).
Ha egy bűbájod vagy „mentális” lapod kijátszásához, vagy képességének a költségéhez feláldozod: kapsz 2 VP-t és gyógyulsz 5 ÉP-t.


Tőcse a szúnyogirtó (új)

3 VP fairlight 3/3 kalandozó/ember KF „szárnyak” „ősmágia”

Semlegesítés: max 2 költségű lap.
P 2*X VP: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy max 2 költségű lapot. X annyi, ahány max 2 költségű lap van a kezedben (mutasd meg!).


Bosszantó szúnyog

1 VP 2/1 fairlight szörny „szárnyak”

Csak 0, vagy 3 költségű lappal és ilyen lap képességével lehet rá reagálni.
Kijátszása körének végén kapsz 1 VP-t és húzz 1 lapot!


7 bő esztendő

1 ZSZ elenios bűbáj „ősmágia”

Ha van bűbájod játékban: kijátszhatod az ellenfél körében is.
Időleges hatás 7: az előkészítő fázisában mindenki +1 VP-t kap, a húzás fázisban pedig +1 lapot húz.
Troll kölyök (tóken)

1 VP 2/1 leah kalandozó/troll KF „szárnyak”

K4 1 VP, vagy 1 ÉP: gyógyul 1 ÉP-t.


Troll lady (új)

1 VP 1/3 leah kalandozó/troll KF

Semlegesítés: azonnali. Ha nem semlegesített, akkor aktivizálódik.
P: kapsz 2 Troll kölyköt.
K ha te vagy egy trollod gyógyul: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.


Troll vaslady

1 VP 1 ZSZ 3/3 leah kalandozó/troll KF

Semlegesítés: reakció. Ha nem semlegesített, akkor aktivizálódik és kapsz 1 Troll kölyköt.
Kalandozó tókenjeid kapnak +2 SB-t.
K: egy troll gyógyul 2 ÉP-t.
S áldozd fel egy trollod: megakadályoz egy lapot.


Biztonsági troll

1 VP 3/1 tharr kalandozó/troll KF

Semlegesítés: 0 költségű lap.
Ha nem semlegesített, akkor vkezedbe vehetsz ellenfeled asztaláról, vagy gyűjtőjéből, vagy a te asztalodról egy semlegesítésként kijátszható lapot és ha ez egy troll volt akkor kapsz 1 VP-t.
Áldozd fel: minden trollod max ÉP-re gyógyul.


Nepotikus troll

1 VP 1/1 tharr kalandozó/troll KF

Semlegesítés: húzó forrás.
J: előkereshetsz egy semlegesítésként kijátszható lapot, és a játék végéig csak 1 olyan lapot játszhatsz ki semlegesítésként, ami nem troll.
K: célpont troll gyógyul 2 ÉP-t.
Kétéltű tank

1 építő 1 ZSZ 1 nekron 5 SP leah/tharr építmény/moa, krabber

Semlegesítés: olyan lap, ami nem abban a kiegészítőben jelent meg, mint ez a lap.
K: egy célpont gyógyul „kötelék” ÉP-t.


Betonfal (új)

3 VP 1 nekron (3)/6 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”

Ellenfeled forrásai csak Betonfalat célozhatnak.
Ha őrposztban van: ellenfeled lényei csak Betonfalat támadhatnak.
Halálsikoly: egy célpont sebződik 3-mat.


Tomboló ököl

2 VP 1 nekron (3)/3 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”

A harci fázisban ellenfeled nem játszhat ki azonnalit.
K ha megüt egy lényt vagy játékost: kapsz 2 VP-t.
A harci fázison kívül: „Halálsikoly: húzz 2 lapot!” képessége van.


Kobudera nagyfőnök

1 VP 1 nekron (3)/2 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”

A harci fázisban ellenfeled nem használhat aktiválást kívánó hatásokat.
K ha megüt egy lényt vagy játékost: húzz egy lapot!
A harci fázison kívül: „Halálsikoly: kapsz 2 VP-t.” képessége van.


Chara-din konfliktusa

X VP azonnali/reakció

X annyi, ahány lap van a kezedben (ezen kívül).
Megakadályoz egy lapot.
Sóhivatal

1 építő 5 SP fairlight építmény/politika „szárnyak” „háló”

S: kapsz 1 SZK-t.
E: célpont lap passzivizálódik.
K: célpont játékos gyógyul 2 ÉP-t, vagy sebződik 1 ÉP-t.


Korrupció

2 VP fairlight azonnali/politika „ősmágia”

Célpont játékos kap 4 VP-t, vagy húz 2 lapot.
Ha te voltál a célpont: a kör végén választásod szerint vesztesz 2 VP-t, vagy dobj el egy lapot!


Összefonódások

1 VP fairlight/bufa bűbáj/politika

K ha egy játékos egy másik játékos forrásától lapot húz/keres: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
S ha egy játékos egy másik játékos forrásától VP-t kap, vagy gyógyul: húzz egy lapot!


Roxati köztisztviselő

2 VP 2/4 színtelen kalandozó/ember KF

S: minden játékos húz egy lapot, aki ebben a játékban még nem sebzett meg téged.
Áldozd fel: ellenfeled következő forrása nem jön létre.


Minotaurusz gerilla

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2 és ha hasznosított újra minotauruszt, akkor kap 1 izom jelzőt.
Harci képesség: a Minotaurusz gerilla és ellenfele visszakerülnek kézbe.
Sötét gyalog

1 VP 1/2 leah szörny „szárnyak”

5 lehet a paklidban.
A 2. körtől, ha megsebez egy játékost; áldozd fel: rakj játékba egy min 3 költségű leah lényt a paklidból, vagy a gyűjtődből. Ha ez egy sötét vezér, akkor a következő képességet kapja: „Ha sebződne, helyette ellenfeled sebződik.”


Sötét vezér

3 VP (3)/4 leah szörny „szárnyak” KF

K2 ha ellenfeled egy forrása hatna rá: helyette egy másik, általad választott lényre fog hatni.
E 1 VP: rakj játékba egy max 1 költségű leah lényt a gyűjtődből.


Sötét lovag

3 VP 4/3 leah szörny „szárnyak” „rezisztens”

Láthatatlan. Támadhat tartalékban lévő lényt is.
Jelenés: előkereshetsz egy max 1 költségű leah lapot.


A sötétség bástyája

1 építő leah építmény 6 SP

S 1 ZSZ: előkereshetsz egy lapot, aminek nevében a sötét szó szerepel (ragozva is).
Ellenfeled nem támadhat téged, amíg nem támadja ezt a lapot.
A harci fázisban támadhat, mintha lény lenne. Alap SB-je ekkor az őrposztodban lévő leah lények SB-jének összege.


Sötét király

1 VP leah szörny 1/(3)

S 1 VP: előkereshetsz, vagy visszavehetsz egy max 1 költségű leah lapot.
Ilyen lényeid láthatatlanok.
E vedd vissza a kezedbe: játékba rakhatsz egy leah építményt a kezedből és ha ez egy „A sötétség bástyája” volt: alap SP-je megduplázódik.
A kezdők szerencséje

szabálylap

A gyakori és nem gyakori (gyngy) lapokat kivéve minden lap 1 VP-vel drágább.
A gyngy lapokat kivéve minden lap aktiválást kívánó képességei 1 VP-vel drágábbak.


Cipősdoboz

1 SZK tharr tárgy

IK-ját helyettesítheted 2 gyakori/nem gyakori lap gyűjtőből pakliba visszakeverésével.
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy gyakori tókent.
P 1 ZSZ: előkereshetsz agy gyakori/nem gyakori lapot.


Névtelen katona

1 VP 1/1 bufa kalandozó/ember KF

5 lehet a paklidban.
S dobj a paklid tetjéről 2 lapot a gyűjtőbe, és ha volt közöttük gyakori, vagy nem gyakori lap, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, de ha Névtelen katona volt közöttük, akkor helyette ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a Semmibe.


Estelle testőre

1 VP 1/3 sheran kalandozó/druida KF

Dobd ezt a lapot és egy gyakori/nem gyakori lapot a kezedből a gyűjtőbe: megakadályoz egy ritka lapot.
K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy ritka lapot: fordítsd fel a paklid felső 2 lapját és a gyakori/nem gyakoriakat vedd a kezedbe, a többit dobd a Semmibe!


Mya

1 VP 1/1 színtelen kalandozó/elf KF

Kijátszásakor húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t (a 2. körtől).
Ha ellenfeled megakadályozza, vagy egy forrásával gyűjtőbe küldi egy gyakori, vagy nem gyakori lapod: visszaveheted Myat a kezedbe (gyűjtőből is működik).


Hulladékharcos

1 VP 1 nekron (3)/2 tharr szörny/moa, gólem „szárnyak”

Csak gyakori/nem gyakori lappal lehet rá reagálni és hatni.
Csak ilyen lények tudják megsebezni.
Kitágult látókör

2 VP chara-din bűbáj „ősmágia”

Anti-semlegesítés: 0.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban gyógyulsz 3 ÉP-t és anti-blokkolás: 2.
Ha bármikor van legalább 30 VP-d: megnyerted a játékot.


A káosz káosza

szabálylap

Minden játékos a pakli teteje helyett az aljáról húz.
Ellenfeled körében te jelölöd ki a támadókat.
A te körödben ellenfeled jelöli ki a támadókat.


Keserű pirula

1 VP chara-din azonnali „sav”

Célpont lény a gyűjtőbe kerül VAGY megakadályoz egy gyógyító forrást és ellenfeled annyit sebződik, amennyit gyógyult volna.


Adsz vagy kapsz

1 VP dornodon azonnali „ősmágia”

Ellenfelednek választania kell: sebződik 5 ÉP-t VAGY kapsz 2 VP-t és a kör végén húzz 2 lapot!
Törpe bányász

1 VP 1/1 tharr kalandozó/törpe KF „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz egy Törpetárnát, vagy egy 1 SZK költségű KF tárgyat, vagy kapsz 1 SZK-t.
Építmények ellen +6 SB-je van.


Törpe csákány

1 SZK tharr tárgy KF „kincs”

Törpére ingyen rakhatod, és ilyenkor a kör végén húzz egy lapot!
A lény a következő képességet kapja: „P: előkereshetsz egy „kincs” lapot, vagy egy célpont sebződik 3-mat.”


Törpe király

3 VP 5/5 tharr kalandozó/törpe KF „szárnyak”

Kijátszásakor a gyűjtődből rárakhatsz egy KF tárgyat.
Ha megöl egy lényt: egy célpont sebződik 3-mat.
K áldozd fel egy KF tárgyad: megakadályoz egy forrást.


Minotaurusz szektista

1 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz

S 2 ÉP: mutasd meg a kezedben lévő lapokat ellenfelednek, ezek közül ő választ 1-et és ha ez egy minotaurusz, játékba rakhatod. Ezután a Minotaurusz szektista visszakerül a kezedbe. Körönként 1 lény játszhatsz ki így.


Labirintusmágia

1 ZSZ tharr általános

Rakj játékba a gyűjtődből egy minotauruszt. Az így játékba rakott lap a következő hátrányt kapja: „A kör végén mindenképpen visszakerül a kezedbe.”
Visszafordíthatatlan korrózió

3 VP chara-din azonnali/reakció „sav”

Szabálylap nem olcsóbbíthatja.
Megakadályoz egy lapot, és ellenfeled a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Jelenés: egy célpont sebződik 1-et.


Maerju (új)

4-X VP tharr szörny 4/4 „szárnyak” „oltalom: 0”

Minden 0 költségű lap 3 VP-vel drágább.
Ellenfeled nem kaphat VP-t saját forrásával.
Hátrány: Kijátszásakor kap X db -1 ÉP-s gyengülés jelzőt.


Szorgalmas fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Semlegesítés: olyan lap, aminek kijátszására ellenfeled nem költött VP-t.
Ha nem semlegesített: kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden fattyad kap +1 ÉP-t.


Chara-din kacaja

X VP chara-din azonnali [+X]

Célpont X költségű permanens a gyűjtőbe kerül. Ha ez egy nem chara-din lap volt: kapsz X Chara-din fattyát.


Irigy fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K ha ellenfeled egy forrásával lapot húz/keres, VP-t kap, vagy tókent termel: kapsz 1 Chara-din fattyát.
Chara-din lényeid mágikus védelmet kapnak.


Fatty szerzetes

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „rezisztens”

S áldozd fel egy Chara-din fattya nevű lapod: húzz 2 lapot, vagy kapsz 2 VP-t (a 2. körtől).
E 2 ÉP: kapsz egy Chara-din fattyát.
Járvány, az első

2 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/lovas KF

Lovasaidra ellenfeled nem rakhat jelzőt és nem is vehet le róluk.
Kijátszásakor és minden előkészítő fézisodban: minden nem lovas lény kap 1-1 méreg jelzőt és minden nem lovas nem lény lap 1-1 elmúlás jelzőt.


Háború, a második

2 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/lovas KF

Lovasaidat nem lehet megsebezni.
Minden lovasod kap +1/+1-et, minden nem lovas lény -1/-1-et.
Nem működnek ellenfeled azon lényeinek képességei, melyek ÉP-je alacsonyabb az alap ÉP-jüknél.


Éhínség, a harmadik

2 VP 1 nekron 1/3 leah szörny/lovas KF

Lovasaid nem lehetnek ellenfeled forrásainak célpontjai.
Ellenfeled minden nem lovas lapja +1 VP és +1 nekron.
J: ellenfeled veszít „kötelék” VP-t.


Halál, az utolsó

2 VP 1 nekron (3)/3 leah szörny/lovas KF

Ellenfeled nem használhat olyan forrást, aminek szövegében a „gyűjtőbe kerül” vagy a „Semmibe kerül” kifejezések valamelyike szerepel.
S: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Fatty feldolgozás

1 VP chara-din általános

Újrahasznosítás: 5.
Ha csak fattyakat hasznosítottál újra és csak a te gyűjtődből: húzz 2 lapot!
Teki ánaflux
1 VP sheran bűbáj/teknős „ősmágia” „védekezés”

Anti-mágia: 0.
K 2 VP, vagy áldozd fel egy teknősöd: megakadályoz egy varázslatot.


Meganüid

3 VP (3)/(3) rhatt szörny/ganüid „életkioltó”

Kijátszásakor mutass meg X (max 3) Ganüid ifjoncot a kezedből: max X célpont permanens a Semmibe kerül.
Halálsikoly: kapsz 3 Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Ganüid rajzás

0 VP rhatt azonnali

Ha ebben a körben csak ellenfeled játszott ki sikeresen lapot: nem lehet rá reagálni.
Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot, ahol X annyi, ahány ganüidet megmutatsz a kezedből.


Ganüid életművész

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

Ha csak ellenfelednek van lapja játékban: ingyen kijátszhatod.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lény a Semmibe kerül, vagy kapsz 3 Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Manuális légzés

1 VP fairlight bűbáj

Minden körben ellenfeled első 2 kézből kijátszott lapja +1 VP.
K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy „ősmágiás” lapot: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
Nekronfarkas

3 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

S: Feltámad.
Ellenfeled minden lapja +1 nekronba kerül.


Farkasodú

1 építő 1 nekron 5 SP leah építmény „szárnyak”

S áldozd fel egy vérfarkasod: játékba rakhatsz egy max 2 költségű vérfarkast a paklidból.
Ellenfeled minden „ősmágiás” lapjának kijátszási feltétele egy nekron elköltése.


Szürke farkas

1 VP 1 nekron 2/1 leah szörny/vérfarkas

S feltámad.
K: ha bárhonnan lap kerül a Semmibe: kap 1 izom jelzőt.


Foltozottpáncélú teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti-mágia: 2 (csak olyan lapot lehet neki dobni, aminek leírásában a „célpont” szerepel.
Teknőseid nem lehetnek ellenfeled varázslatainak célpontjai.
K: célpont teknős gyógyul 3 ÉP-t.
Mutáns (új)

2 VP 1/2 elenios kalandozó/mutáns KF

Körönként egyszer játszhatsz ki sikeresen mutánst.
Semlegesítés: lap.
Ha egy paklit megkevernek: visszaveheted a kezedbe.


Nekrotermik

1 VP 1/1 rhatt szörny/termik

S: rakj egy termiket a paklidból a gyűjtőbe.
K: megakadályoz egy semmiző forrást, vagy egy újrahasznosítást.


Offenzív fatty

1 VP (0)/0 chara-din szörny/chara-din fattya

Duplakötelék: kijátszásakor aktivizálhatod.
A saját körödben kap +10/+10-et.
Hátrány: csak olyan játékost támadhat, akinek van lénye az őrposztban.


A sárkány születése (új)

X VP leah azonnali „ősmágia”

Célpont max X költségű lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy X költségű lényt.
Kapsz egy X/X-es aktív sárkány jelzőt (leah szörny/sárkány).
Mia

2 VP elenio kalandozó/mutáns 2/4

Ha legalább 2 VP-t költöttél rá: „oltalom: 2”.
K keverj vissza két lényt a gyűjtődből a pakliba: megakadályoz egy varázslatot.
Ha egy paklit megkevernek: ellenfeled veszít 1 VP-t és sebződik 1 ÉP-t.


Elveszett ereklyék osztogatója

követő/epikus

Kedvelt lap: ereklye.
Ereklye képesség használatához kötrönként max 2-szer áldozhatsz lapot és nem kell a Semmibe raknod.
Ereklye képesség használata +1 SZK-t ad és +3 ÉP-t gyógyít.
J2 S 2 SZK: előkereshetsz egy ereklyét a paklidból.


Kelegish kristálya

1 SZK 1 ZSZ 1 nekron tharr tárgy „ereklye” „kincs”

Kijátszásakor előkereshetsz egy moát, vagy ereklyét.
Ha gyakori, vagy nem gyakori lapot keresett: ellenfeled veszít 1 VP-t.
Ha tárgyat keresett: ellenfeled következő húzó, vagy VP adó forrása nem jön létre (nem adódik össze).


Gruangdag csatlósa (tóken)

1 VP 3/2 tharr szörny „szárnyak”

Nem tharr varázslatok nem hatnak rá.


Gruangdag harci dobja (új)

2 SZK tharr tárgy „kincs” „ereklye”

Semlegesítés: húzó, vagy gyógyító forrás.
P 1 ZSZ: kapsz 1 gyakori tharr tókent, vagy a kör végéig minden tharr lényed kap +2/+2-t.
Kriptaszökevény

2 VP 3/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

K2 ha ÉP-t áldozol: ellenfeled sebződik annyit, amennyit áldoztál (max 5-öt, és csak ha fix. mennyiségű ÉP-t éldozol).
S semmizz 1 vámpírt a gyűjtődből: feltámad.


Pokoldenevér

2 VP (3)/1 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

5 lehet a paklidban.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány Pokoldenevér van a gyűjtődben.
Halálsikoly: 3 ÉP feláldozásával játékba rakhatsz a paklidból egy Pokoldenevért.


Nina

1 VP 1/1 elenios kalandozó/ember KF

Ha ellenfeled több lappal kezdte a játékot: 1 VP árán előkeresheted (de játékonként csak egyszer).
Kijátszásakor egy másik kalandozódra tehetsz 1-1 izom és élet jelzőt.


Tarek-hun zavaró

1 VP 1 nekron 2/2 tharr szörny/moa

Semlegesítés: célzó forrás, és ha olyan lapot semlegesített, amire ellenfeled az alap IK-jánál kevesebbet költött: kapsz 1 VP-t, vagy egy Dobótőrt.
S 2 ÉP: ellenfeled veszít 1 VP-t.


Börtjauk kutatómunkája

2 nekron tharr azonnali

Előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy 2 nekron költségű lapot.
Kőelementál

2 VP (3)/3 tharr szörny/elementál

S: kapsz 1 Elemi kő lapot!
K: ha elementált, vagy tharr előre kikészített lapot hozol játékba (kivéve Kőelementállal): kapsz 1 SZK-t és húzz egy lapot!


Kőhalom

1 építő 4 SP tharr éptmény

IK-jából 1 építőt helyettesíthetsz 1 nekronnal.
S: megekadályoz egy célzó, vagy húzó forrást.
Jelenés 1 ZSZ: kapsz 1 Elemi kő lapot!


Kőóriás

4 VP 3/7 tharr szörny/óriás

Kompenzáció: 2 VP, vagy 1 lap húzása.
K ha sebződik: kapsz 1 Elemi kő lapot.
J: megakadályoz egy forrást, ami egy tharr lapodra hatna.


Kőeső

1 VP tharr azonnali

Célpont lap a gyűjtőbe kerül és kapsz annyi passzív Elemi kő lapot, amenniy a lap IK-ja volt (max. 2-t).


A kőszívű ember

2 VP 1 nekron 4/4 tharr kalandozó/ember KF

Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy Elemi kő lapot.
Minden tharr forrásod +1-et sebez.
S: egy célpont sebződik annyit, ahány tharr előre kikészített lapod van játékban.
Repkedő fatty

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor húzz, vagy dobj el annyi lapot a kezedből, hogy 2 lapod legyen.
Ha dobtál: kapsz 2 VP-t.
Ha húztál: minden játékos veszít 1 VP-t.


Harak-shan műszerész

1 VP 1 nekron tharr szörny/moa KF

Anti mágia: 0.
J: előkereshetsz egy tharr tárgyat.
Ha rákerül egy lap, vagy egy forrás célozza: ellenfeled azonnal veszít 1 VP-t.


Timik-shin toxikológus

1 VP 1 nekron tharr szörny/moa KF „sav”

Moáid 2-es mérgezést kapnak.
Ha egy dobótőröd sebzést okoz: célpont lényre tehetsz egy méreg, álom, vagy dermesztés jelzőt.
Minden kör végén, ha abban a körben ellenfeled nem költött VP-t: kapsz 1 Dobótőrt.


Manaevő farkas

1 VP 1 nekron 2/1 leah szörn/vérfarkas „szárnyak”

S: feltámad.
Ha ellenfeled kezdte a játékot: kijátszásakor ellenfeled veszít 1 VP-t.


Káoszalkímia

1 VP chara-din általános „sav”

Kompenzáció: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
Kapsz annyi SZK-t és húzz anyi lapot, ahány „sav” lapod és olyan lapod van játékban és a gyűjtődben összesen, ami tud A hatalom kék italá-t játékba hozni (max 3 lapot húzhatsz).
Bosszúszomjas lelkek

1 VP leah azonnali

Minden játékos visszavesz a gyűjtőből a kezébe bármennyi olyan lényt, ami ebben a körben került oda az ellenfele forrásától, vagy lényének ütésétől.


Ganüid obszcenitás

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid

Dobd a kezedből a Semmibe: visszavehetsz bármennyi Ganüid ifjoncot a gyűjtődből a kezedbe.
J: kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány Ganüid ifjoncod van a Semmiben.
Minden Ganüid ifjoncod kap +3/+2-t.


Antimorf

2 ZSZ 2/2 színtelen szörny/morf

Minden vele megegyező altípusú lény 1 VP-vel drágább és kap -1/-1-et.


Fekete főnix

1 VP 2/1 leah szörny/főnix „szárnyak”

S, ha támadt fel lényed ebben a körben: feltámad.
Ha a gyűjtődből játszod ki: célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz, vagy ellenfeled sebződik 2-t.


Mazochizmus

1 VP chara-din azonnali

A kör végéig, ha ellenfeled megsebezne: helyette ugyanannyit gyógyulsz, mint amennyit sebződnél.
A kör végén húzz egy lapot!

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.