Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Hatalom Kártyái

Jársz-e versenyre?

1.) Igen, hetente járok.
2.) Igen, havi átlag 2 verseny.
3.) Igen, havi 1 verseny.
4.) Néha megyek el, pl. új kieg frissen bontottja.
5.) HKK-zok, de versenyre nem járok.
6.) Nem HKK-zok, csak szavazok.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Boszorkánytánc február 22.
HKK - Zanuv Tresk - Zanszilánkok Cseh HKK február 11.
A pillanat képe
A tűzfőnix szárnyalása
(Könyv életkép)
Küldd el képeslapként!
A legkevésbé sem mondható megszokottnak, hogy tűzfőnix vitorlázik Fehérbérc, a kalandozóváros légterében. Pelegrinnek, az ifjú Álomőrzőnek azonban menekülnie kellett, és konok üldözői elől már csupán odafönt lelhetett egérutat. Az előtte álló éj azonban még kellemetlen meglepetéseket tartogat számára: többek között át kell értékelnie magában, hogy ki a barát és ki az ellenség...
Nézz szét a galériában!
A Buchholz és a versenyek díjazása
Boszorkánytánc – lapelemzés
Beszűkült látókör – Versenybeszámoló
Beszűkült látókör - 2020. február 22.
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Boszorkánytánc!

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái verseny - 2020. február 21., Dungeon
Hatalom Kártyái verseny - 2019. augusztus 17., Székesfehérvár

A lista folytatása...
A Buchholz és a versenyek díjazása (22)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28248)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6773)
Excelsior (966)
Lapötletek (64349)
HKK kérdés? (45092)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
A kristály egy lény? Nem. A passzív tárgyaknak nem működnek a képességeik.
Alaposabban végiggondoltam. Amiket írtam, általánosságban igaz. Viszont ez a MAH lap különleges, mert nem az ellenfél veszt, hanem én, aki kijátszom. Tehát úgy van, ahogy tanult kollégám mondotta eggyel lentebb. Ha én játszom ki a szerepcserét, és az ellenfél játszik MAH-mal, amit ki is tudok játszani, akkor elvesztem neki a meccset. Ha én játszom vele, és ő játssza azt ki helyettem, akkor elveszítheti nekem a játékot. Tehát igen, ez egy működő, de szimplán elméleti "kombó". Ha valaki összehozza, akkor azt szerintem kolletkive megénekeljük.
Pedig ennel szajbaragosabban nem nagyon tudom elmagyarazni. Nem leszel te az ellenfel. Csak jatszhatsz a lapjaival helyette, magad ellen, mig o a te lapjaiddal jatszik sajat maga ellen.
Az "igen"-t úgy értettem, hogy igen, tévedsz.
Igen. Itt a faq:

(AK10) Nekem 3 ÉP-m van, az ellenfélnek 20. Kint van egy csomó lénye, nekem semmi. Kijátszok egy Szerepcserét. Beütök a másik játékos lényeivel, és megölöm. Nyertem? Nem. Vesztettél! "...Úgy kell tekinteni, mintha te lennél az ellenfeled, tehát, ha gyógyítasz magadon, azzal őt gyógyítod, stb..." Gondold ezt tovább. Ha sebzel rajta, magadat sebzed, ha megölöd, magadat ölöd meg. Igazából a Szerepcserénél arról van szó, hogy az ellenfél körében te játszol a lényeivel és a lapjaival, ill. ezután fordítva, de a paklitok "tulajdonjoga" nem cserél gazdát. Hasonlóan a játékban alkalmazott fogalmakhoz, a Szerepcserénél egy körre te leszel az ellenfél paklijának a gazdája, de nem a tulajdonosa: ha a pakli veszít, a tulajdonosa veszít, hiába más a gazdája az adott pillanatban.

Ha elveszíted a játékot, mindegy hogy hol "ülsz", te veszíted el azt. Csak a lapjait, a pakliját (gyűjtőjét), erőforrásait kezelheted az ellenfelednek (és ő a tiédet) 1-1 körig. Az erőforrások és az életpont nem "ülnek át"szembe... Remélem érthető.
Meg kellene vizsgálni, hogy ez valódi egyszerűsítést hozna, vagy csak bonyolítaná az életünket. Meditálni fogok rajta.
Így van.

(Csak halkan jegyzem meg, hogy szerintem nem szerencsés különbséget tenni aközött, hogy egy lapnak nincs képessége, vagy nem működik a képessége, de jelenleg így van. Pontosabban nincs szabályozva ez a kérdéskör. Talán nem is kell mindent szabályozni...

Amikor egy lap időlegesen, vagy végérvényesen elveszíti a képességeit, azt úgy kell elképzelni, hogy az a "szöveg", amit elveszített nincs is ott a lapon.

Amikor egy lap képességei nem működnek, az egy kicsit más helyzet.

A Mérgező rakshallion azt tudja, hogy a mérgező lényeim a mérgezésüket semmilyen módon nem veszíthetik el. Ez nyilvánvalóan azt is jelenti, hogy kikapcsolni sem lehet őket (pl. dermesztésjelzővel). De ha különbséget teszünk az elveszíti és a nem működik között, akkor ide kerül egy halvány kérdőjel. Ezért mondtam, hogy ezt a két fogalmat célszerű lenne egységesen kezelni.)
Kiváló kérdés!

Ugye lehetséges, hogy egy lap végleg, vagy csak bizonyos ideig (pl. a kör végéig), esetleg egy bizonyos feltétel fennállásáig (dermesztés- vagy más hasonlóan működő jelzők meglétéig) veszítse el a képességeit.
Ha a hatást kiváltó lap vagy szabály szövegében szerepel az időtartam, vagy feltétel, akkor nincs probléma.
Régebben a Kiadó azt is nyomatékosította, ha egy lap "véglegesen" elveszítette a képességeit, legutóbb pl. az Extázis nevű lap került így nyomdába.

Ha sem az nincs a szövegezésben, hogy meddig, sem az, hogy végleg, akkor mi történik?

Mivel ezt a kérdést egyértelműen el kell tudnunk dönteni, ezért az egyszeri hatásoknál nem dönthetünk másként, mint hogy végleg elveszíti a képességet a lap, hiszen más instrukciót nem kapunk. Ezért nem került már fel a próféciás bűbájokra, hogy "végleg", ez az alapértelmezés. Ha nincs megadva, hogy meddig, akkor végleg.

Más a helyzet a rátett lapokkal, jelzőkkel. Itt ugye egyértelműsíti a jelzőt létrehozó lap, vagy a hozzá tartozó szabály, hogy mihez tartsuk magunkat. Pl. dermesztésjelzőnél, vagy időleges hatás jelzőnél, stb. egyértelműen addig tart a hatás, amíg a jelző fenn van a lapon.

Na de mi a helyzet a rárakós bűbájokkal? A bűbájoknak vannak/lehetnek kijátszáskori (azaz egyszeri) hatásai, és állandóan működő hatásai is.
Minden esetben a bűbáj pontos szövege fog dönteni.

Az Obszidán lepel szövege szerint kijátszásakor a lap passzivizálódik, és ha lény (passzívan) a tartalékba kerül. Ez egyértelműen kijátszáskori képesség, azaz egyszeri hatás.

Majd írja, hogy mit nem fog tudni a lap, és ezek egyetlen mondatban, felsorolásszerűen szerepelnek. A hátrányokat a lepel folyamatosan adja a lapnak, addig amíg a bűbáj rajta van. Ezek tehát a lepel állandó képességei. Ha a lepel lekerül, ezek elmúlnak.

A Kiadót semmi nem korlátozta volna abban, hogy a teljes hatást egyetlen mondatba foglalja, ami úgy kezdődik: "Kijátszásakor". Igen ám, de akkor mi szükség lett volna bűbájt alkotni. Akkor ez egy általános, vagy azonnali varázslat hatása lenne. Épp azért készült bűbájként a lap, hogy a leszedésével a hatást meg lehessen szüntetni.

Mindebből tehát az jön, hogy a lapnak addig nem lesznek képességei, ameddig a bűbáj rajta van.

(Azért magyarázok ennyire részletesen, mert hátha ez segít a HKK szabályértelmezésben, általánosságban is.)
Tokozó rakshallion (új)
követő
hordaparancsnok

A játékot 3 lappal kezded. Ha játékba kerül egy lény, tegyél rá 1 álomjelzőt. A lapok csakúgyaktivizalódhatnak, ha gazdájuk elkölt 1 Vp-t.
K: Célpont lap aktivizálódik vagy passzivizálódik.
Jelenés: E: 1 nekron: az ellenfél minden lénye kap 1-1 állomjelzőt.
Nem tudom, honnan másolod a listádat, de igazán csinálhatnál vele valamit, hogy normálisan, 0-ás sorközzel jelenjen meg. Iszonyat idegesítő.
Ha már korábban elveszítette a képességet, akkor az nincs neki. Tehát nem tud létrejönni.
Szerintem.

(A Kiadót semmi nem korlátozta abban, hogy pontosítsa a követő szövegét, és megengedje a már elhasznált J-s képesség ismételt használatát. Ez azonban nem olvasható ki a követő szövegéből. Sőt. A "mintha teljesülne a feltétele" és az "elveszíti azt" szövegrészek pont abba az irányba mutatnak, hogy egy aktív képességről van szó.)
Kedves Mindenki!

A következő kecskeméti versenynapunkat március 8-án tartjuk a Game Pub-ban.
(10-tol 12-ig zárt körben, csak nekünk nyitják ki, csak 12-tol nyit a nagyközönség számára).
Délelőtt beszűkült látókör II. fordulós hagyi lesz a januári és most szombati behos hagyin kirostálódó lapok tiltásával, délután pedig "egy szín - egy lap" formátum lesz.
Figyelem! Ezúttal a délutáni versenyünk is háromjátszmás, side-használós lesz, tehát NEM-pörgős!

Elrajtolt a kecskemét kupa új évada is. Ehhez 8-án még lesz lehetőség csatlakozni, később már nem. Aki nem akar kimaradni, jöjjön!

Bővebb beszámoló olvasható a versenyeinkről, és a kupáról a blogon.

Varunk mindenkit nagy szeretettel.

Kecskeméti HKK Klub
nem
Nem tudom, melyik rész "zavaros", de ha megvilágítod, hogy mi az, amit nem értesz, szívesen elmagyarázom.

A kérdés megválaszolásához elegendő megnézni a büntetés definícióját.

135.2. Büntetés: [veszteség]: Ha a büntetéssel rendelkező lap egy játékos forrása miatt kikerül a játékból vagy a tulajdonosa irányítása alól, akkor a forrást használó játékos elszenvedi a képesség szövegében szereplő veszteségeket. Hogy a forrás használója milyen jellegű büntetést szenved el, az a képesség leírásában mindig pontosan szerepel.

forrás: varázslatok és hatások

hatás: képességek és hátrányok (hatása)

Kódex 92.4. Ha a megfogalmazásban ’:’ szerepel, akkor a ’:’ előtti szövegrész általában költséget vagy valamilyen feltételt jelöl, míg az utána következő szövegrész a költség kifizetése vagy a feltétel beállta után bekövetkező, vagy az általa előidézett hatást írja le.

Tehát ha egy képesség költségét fizeted ki, akkor az nem a képesség hatása. Az idézési költség kifizetése pedig nyilvánvalóan nem hatás, ezt nem is magyarázom külön.
Az osmagia az idezesi koltseg kiszamitasanal fontos. Kesobb mar nem. Legfeljebb hivatkozhatnak ra lapok, de az osmagias lap kepessege nem osmagias.
Es mielott valaki megkerdezi, nem, a reakciodragitasos lap kepessegein sincs reakciodragitas.
Tehat ki kell fizetni a reakciodragitas koltseget. Egy kivetel van. Az automatikus reakcioknak nincs koltsege, tehat dragitani sem lehet oket.
A szabalypont nem azt irja, hogy csak az a kepesseg reakcio, aminek a szovegeben szerepel az, hogy "megakadalyoz", ez egy kiegeszito szabaly, azert h az ilyen lapokra ne kelljen ezt kulon ravezetni.
Ha lesz idod, olvasgasd nyugodtan a Kodexet, es ne csak egy-egy pontjat kiragadva, hanem atfogoan ertelmezve.
A reagálás = reakció cselekvés végrehajtása.
Reakció cselekvéseknek pedig a feltétele, hogy valamire reagálni kell velük.
Ha egy képesség megtilt valamit, az nem reagálás. Ezt a fogalmat erre a hatásra nem használjuk, akkor sem, ha ez számodra nehezen elfogadható. Sajnálom.
A lapok szövegét nem továbbköltjük, hanem értelmezzük. A bilincsmester szövegében nem szerepel az, hogy megakadályoz valamit. Az idézett szabálypont azokra a megakadályozásokra vonatkozik, ahol ez a szó (ti. hogy "megakadályoz") szerepel a lapon.
Kódex 130.4. Az állandóan működő képességekre nem lehet reagálni.
Kodex 2.2.1.1. A Kiadó által rendezett illetve támogatott versenyeken kizárólag magyar nyelvű lapok használhatók.
Amit írtam, az védhető. De ettől csak vélemény. Lehet másként gondolni, vagy érvelni ellene, egész nyugodtan.

Adott szituációban úgyis a versenybíró fog dönteni, mindaddig, amíg nincs rá hivatalos döntés a játékvezetéstől.
1 zsz Unimorfizálás
bűbáj színtelen

Morfjaid kijátszásakor választhatsz nekik bármilyen (nem csak lény-) altípust. Ha egy szabály vagy lap bármilyen altípusra hivatkozik, akkor a pakliban, gyűjtőben vagy kézben levő morfjaidnak választhatod ezt az altípust is.
Jelenés: 1 zsz: keress ki egy morfot a paklidból.
Először azt kell tisztázni, hogy az "elvesztetted a játékot" = (ellenfeled részéről) "megnyerted a játékot"

Ez innen jön:
Kódex 3.14. Ha bármelyik kör végén egy játékos Ép-je 0 vagy ennél kevesebb, ez a játékos vesztett, ellenfele pedig nyert.

A Tábori házirend miatt a játékot nem lehet elveszteni, vagy megnyerni alternatív módon, csakis sebzéssel.

De a Tábori házirend nem tiltja le sem az Egérút képességét, sem a Hydron hátrányát. Tehát azok működnek, csak a hatásuk nem következhet be, amíg a házirend játékban van.

Mindkét hatás automatikus, mivel nem függ a játékosok döntésétől, és mindkettő egyszeri (tehát nem állandó) hatás.

A késleltetett hatás jelzőkre ezek a szabályok vonatkoznak:

127.1.2. Automatikus képesség esetén a képesség megfogalmazása szerinti módon és időben jön létre a képesség, miután az utolsó ilyen (késleltetett hatás) jelző is leesik a permanensről.

Tehát a "megnyerted a játékot", illetve az "elvesztettem a játékot" hatás létrejött, de a Tábori házirend miatt ténylegesen nem következett be.

Nem nagyon emlékszem ilyen faq-ra. (Ha valakinek rémlik, világosítson fel, legyen kedves.)

Kétféle megoldás létezik. Vagy azt mondjuk, hogy a hatás ott lóg a játék felett, arra várva, hogy az akadály elháruljon, vagy azt mondjuk, hogy az adott pillanatban megpróbált működni, de nem tudott, a pillanat elillant, és a hatás elenyészik.

Én az utóbbira gondolok, mondom is hogy miért:

Kreátor követői. Elfogy róla a késleltetett hatás jelző, azaz az előkészítő fázisomban húznom kellene egy lapot. Igen ám, de a gaz ellenfél kitett egy Xenó bilincsmestert, ami ezt megtiltja.

Hiába lövöm le a 3. körömben a bilincsmestert. Utólag már nem húzhatom fel a lapot.

Szóval szerintem annyi történik, hogy ha kint van házirend, mikor leesnek a jelzők, hogy Hydron esetében ööm és bódottá, Egérút esetében meg szívás.
Mindenkitol elnezest kerek. Tenyleg sajnalom, hogy felkavartam a sz@rt.

A Kodex-ben levo szabalyozas teljesen egyertelmu, nincs is mirol beszelni.

78.2.1. Az ősmágia képesség csak az idézési költséget módosító valamennyi körülmény összegzése után vizsgálható.

[Kiegészítés]
Akkor tekinthető valamilyen körülmény az idézési költséget csökkentőnek, ha nélküle a módosított idézési költség több lenne, mint vele együtt.
Az a szabályozás sem volt feltétlen "faék", nem véletlenül volt kismillió faq ebben a témában. Szóval ezen kár keseregni. Az új szabályozás jó, csak egy kicsit még mindig pontatlan.
A Kiadó szándéka teljesen egyértelműen a szabály egyszerűsítésére, és az ősmágia gyakorlatias használatára irányul. Ennek szellemében kell pontosítani a szabályozást, és akkor végre mindenki meg fogja érteni (még én is).
Mindenesetre ezt a témát még taglalni kell, mert ha mi sem látjuk egységesen, akkor a többi játékos sem fogja egységesen látni, az biztos.
Es ezzel ismet bebozonyosodott, hogy mikepp lehet egy lap szoveget tobbfelekepp ertelmezni.
A veszettsegen nincs olyan szoveg, amit Miklos ir. Elfogadom, hogy azt akarjuk: igy legyen, es ez az akarat az erosebb, igy ez ervenyesul.
Sot ez a lap celja, szoval szuper, kar volt agyalni rajta.
Csak ne doljunk hatra, hogy na ugye, hat ilyen egyertelmu.
Mert nem ez van a lapon.
A nekronnal dragitas / olcsobbitas ugyan miben kulonbozik a Vp-vel dragitastol / olcsobbitastol? Hogy kevesebb lap tud ilyet?
Ennek a logikanak a menten haladva csak Vp-ert jovo lapot lehet Vp-vel dragitani / olcsobbitani?
Tehat ha van egy Jarj az ellenfelnel, akkor az epitoert, szk-ert es nekronert jovo lapjaimnak nem veszi el az osmagiajat az Osmagikus terfixalom?
Szuper, akkor nem szoltam. Azt hittem, ha 1 Vp-vel olcsobb a lapom, az csokkentes. De ezek szerint nem.
Mindenkitol elnezest kerek a flame-ert, megtepem a ruham es hamut szorok a fejemre. Mar megint rosszul gondoltam valamit.
Azzal, hogy tetszik vagy sem, nem tudok mit kezdeni. Nekem se tetszik a 400 ft-os gazolaj...

A fokuszos pelda azert rossz, mert az olcsobbitasok es dragitasok egyetemlegesek, koztuk rangsor, vagy sorrend nincs. Osszesiteni kell oket es a vegeredmenyt levonni/hozzaadni. Az eleve 0 koltsegu lapok 0-ert jonnek ha az osszesites vegeredmenye kisebb vagy egyenlo nullaval.

Na de a levezetesre.
Elore bocsatom h nem fogok kuzdeni azzal, aki nem akarja megerteni. Leirom meg egyszer, es befejeztem a papolast.

Az idezesi koltseg kiszamitasa egy viszonylag egyszeru feladat. Kizarolag az osmagia szabalya zavarja ossze. Ezert van immar a harmadik verzio, hogy a leheto legegyszerubb legyen.
Mielott nekifogunk esz nelkul szamolni mindenfele modositokat egy osszetett szituacioban, eloszor azt kell eldonteni h melyik modosito vonatkozik a lapunkra es melyik nem.
Megnezzuk az osszes modositot, ami a lapunkra vonatkozik. Ha van olyan hatasunk kozte, ami idezesi koltseget csokkent, akkor az osmagia kikapcsol. Ilyenkor tehat figyelembe kell venni az ellenfel dragitasait is. Ha ilyen nincs, akkor az osmagia mukodik, es az ellenfel dragitasait figyelmen kivul hagyhatjuk.
De itt meg a szamitas es ezzel egyutt a tenyleges olcsobbitas/dragitas meg a fasorban sincs...

Ha nem igy lenne, akkor ketszer kellene szamolni. Eloszor osszesiteni, majd megnezni h tenylegesen olcsobbitottam-e a lapomat, majd ezutan kiszurni a mar kiszamitott vegeredmenybol az ellenfel dragitasait, es ezutan ismet vegeredmenyt hirdeti.
Hm. Érdekes kérdés.
Az világos, hogy a gyűjtőben lévőt nem játszhatod ki vízióért, mert neki vízió az altípusa, és:

Kódex 58.1. Ugyanolyan nevű vízió altípusú lapból egy adott játékos, egyazon körben csak egyet játszhat ki, akár kézből, akár a gyűjtőjéből, függetlenül attól, hogy a lapot milyen módon (pl. ködkeresésként) játszotta ki, illetve attól is, hogy a lap sikeresen létrejött-e, vagy sem.

Mikor a gyűjtődből ki szeretnéd játszani, akkor meg kell vizsgálni, hogy ez a fenti negatív kijátszási feltétel létrejön-e? Játszottam már ki ilyen nevű lapot ebben a körben? Igen. Tehát nem játszhatom ki.

Na de mi a helyzet a kézben (pakliban, asztalon) lévő lapokkal?

Kétféleképp is értelmezhető a Végső illúzió szövege:
1) csakis azok a (megfelelő) lapjaim kapnak vízió altípust, amik ténylegesen a gyűjtőmben vannak,
2) az összes olyan (megfelelő) lapom vízió altípust kap, amilyen lapom van a gyűjtőmben.

Nos, az a baj az utóbbi megközelítéssel, hogy:

Kódex 99.6. Az állandó hatású permanensek (helyszínek, követők, szabálylapok, őslichek) csak akkor vonatkoznak a kézben, a pakliban illetve a gyűjtőben (kivételes esetekben a Semmiben) lévő lapokra, ha ezt a szöveges leírásuk vagy egy szabály kifejezetten említi.

Ez a szabálypont csak az állandó hatású permanensekről beszél (mert erre a funkcióra leginkább ez a laptípus a jellemző, a Végső illúzió egyfajta kivétel). Viszont - véleményem szerint ezt a szabályt alkalmazni kell az állandó hatású forrásokra is (nagyon kevés ilyen van).

Szóval a Végső illúzió elvileg nem tud vízió altípust adni a kézben (asztalon és pakliban) lévő lapoknak, így kijátszható.

(Az idézett szabálypont felülvizsgálatát el fogjuk végezni, hogy ezt a kivételt is kezelni tudja.)
A varázslatoknak nincsenek képességei.

Kódex 91.5.1. Az azonnali és általános varázslatok kijátszáskor létrejövő hatása nem képesség, hanem varázslat-hatás, vagy röviden: varázslat.

Mivel a varázslat szövege tartalmazza a "célpont" szót, ezért mindegy, hogy ténylegesen sebez-e vagy sem, ez egy célzó forrás.

Kódex 21.5.0. Célzás. Célzó forrás. Célzásnak nevezzük, ha a forrás szöveges leírásában (vagy definíciójában) szerepel a "célpont" szó. Az ilyen források minősülnek célzó forrásnak.

Tehát ha használtad a Tarrgeth-et, akkor az Olimpiai láng 0-ért jön (alapesetben), nem számít, hogy mit dob az ellenfél.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.