Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - 11. kiadás július 18.
A pillanat képe
Ork barlang
(Kalandok Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
"Mikor beléptem, csak úgy özönlöttek felém vicsorgó arckifejezéssel a rusnya képükön, de nem volt számukra menekülés... Mindannyian a kardom élére hányva végezték" - Lángpallosú Geodrin megemlékezése a jubileumi 100. ork barlang kipucolásáról
Nézz szét a galériában!
Beholder Webbolt- Ünnepi munkarend 2020.08.15. - 08.23.
Szörnyvadászat – statisztika 2.
Eldüen - új HKK blog
Kelet-Magyarországi HKK Találkozó - 2020. augusztus 14-16.
Ősök Városa beállítás UL

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Keményebb bicepsz (149. tudati képesség)

A lista folytatása...
Eldüen - új HKK blog (25)
Szörnyvadászat – statisztika 2. (1)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6946)
Lapötletek (64400)
Zarknod visszatér VÚ kódok (81)
HKK kérdés? (45253)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
A Rongybaba szövege szerint "...ha bármilyen módon megsebződik ..." alatt pedig ez a FAQ szerepel.

(AK145) Kettőt sebződik a Rongybaba akkor, ha belelövök egy Gyenge erejét. Egyet sebződik maga a Rongybaba, amitől én is sebződök egyet, így a Rongybaba alap ÉP-je további eggyel csökken, de a korábbi egy sebződés megmarad. Vagyis a Rongybaba gyakorlatilag minden sebzést duplán szenved el.

Ez alapján ha az ütés fázisban sebzek neki 8-cat akkor a gazdája ÉP-je 16-tal kevesebb lesz? No és ha két Rongybabát ütök egyszerre fejenként 5-tel akkor vége is a játéknak?
Régebben nem úgy vót hogy lapra tett lapot lehet nem lehet passzivizálni?
Én kezdem a játékot 1 Vp-m van. Kijátszok egy Ragyogó manót költség helyettesítéssel. Ellenféltől Trebor kalodáját kap annak pajzs képességével. Tudok-e Vasökölt (2 zan) kijátszani a kalodára 1 Vp-m+ Ragyogó manóm passzivizálásával?
Ryuku harci szekér (új) elveszti képességeit ha Trebor kalodájával reagálok rá?
El lehet lopni Blanka, a kiválasztottat A vadak ura (uj) képességével?
Ezek a nagy titkok. Ezt csak érezni lehet.
Tényleg nem kötekedem de...

136.0. Aktiválást kívánó képességek azok a képességek, amelyek használata a játékos döntésétől függ.

Moszatdobó szövege: "Sikeres kijátszásakor, ha akarsz, válassz ki egy laptípust!"

De hát ilyen az élet ha nem hát nem ...
A Moszatdobó teknőssel kapcsolatban kérdeznék.
Kezemben van egy Jégverem, az ellenfelem kijátszik egy Moszatdó teknőst ELÖSZÖR az aktiválást kívánó képességével (ugyebár az hiszen dönteni kell róla a lapszövege szerint) építményre változtatja az anti mágiának dobot lapokat. Semlegesíthetem-e a Jégveremmel a moszatdobó képességét?
Ha igen ugyebár dermesztés jelző kerül rá kérdésem hogy aktívan kerül-e játékba?
Kitudom játszani az Ősminotaurusz (új) lapot ingyen ha két óriást veszek vissza az asztalról a kezembe?
Ha Csúfolódással átadom egy Ametiszt fókuszkristálynak a Kékvérű oroszlán képességeit azt a kristály passzívan is tudja használni?
Csufolodas miatt kerdeztem. Tehat amig a lepel rajta van elvenni sem lehet a kepesseget ellentetben a hasonlo Morgan atkatol ahol az atok alatt is meg lehet csufolni. Viszont ez meglepett hogy a lepel eltuntevel az "elvesztett" kepesseg visszater.
Az Obszidián lepel szövege szerint a lap elveszti speciális képességeit. Ha leveszik a bűbájt a lapnak akkor sem lesz már képessége?
A hangosan motyogó képességével kijátszott motyik kijátszáskori képességei lérejönnek?
Győzelem ára (új) az asztalon és Életszívó kullancsot játszom ki. Sikeres kijátszás után a kullancs átkerül ellenfelemhez. Sebződik-e a Győzelem ára miatt?
A győzelem ára sebez-e ha Agrav, a ködbeveszett a kör végén visszakerül a kezembe?
Ha egy vízió pl. Hamis a vacsora elveszti a képességét pl. Manókalipszis akkor a következő gyűjtőből kijátszásánál újra van neki?
bocs a semlegesítés nem képesség
A jogar semlegesít nemlény lap hatását akadályozza meg a varkaudar koponya mivel dornodon lapra reagálna. Eredetileg a kereskedőre kerülne mivel kijátszásakor feltétel hogy legyen tárgyat használó lény. Attól hogy a semlegesítés képességét megfoglya a koponya attól még az asztalra kerülne ha ott lenne a kereskedő. Vagy lehet hogy én értem félre a semlegesítésként kijátszást.
Kérdés hogy jól csináltuk-e?
Nálam Tűz oltára és Tűz kullancs az asztalon ellenfélnél Goblin kereskedő. Kijátszok egy Konfliktust ellenfél Királyi jogarral reagál én a jogarra Varkaudar koponyával ezután lezárul a reakciósor. Létrejön a Konfliktus ellenfél nem választ én a kereskedőt szedem le. A jogar nem tud asztalon maradni ezért nem jönnek létre a kijátszáskori képességei. Az oltárra 2 jelző kerül.
Tehát kijátszhatom nulláért a Hideg tűzet a láng marása mellett?
Bocsi elirtam a Tűzmágia helyett a láng marására gondoltam.
Jól gondolom-e hogy ha ellenfelem kezdte a játékot és asztalon van egy tűzmágia akkor nem játszhatom ki a Hideg tűz (Új) lapot 0 Vp-ért. Néztem a kódexben csak jól gondolom-e?
Mi történik ha Landragór börtöne mellett Treborozok valamit?
Zu'lit gyűjteménye hova adja a lapokat kézbe asztalra? Nem találok a Kódexben egyértelmű szabályt laptermeléskor hova kerül, ha nincs a lapon feltüntetve. Önálló jelző az benne van hogy asztalra kerül bár máshova nem is kerülhetne.
Trebor kalodája az asztalon. Az ellenfél kijátszik egy asztalon maradó lapot Kisebb Zannal másolva a kalodát reagálhatok a lapra. Ez így működik?
Dúvadom sebzéstől pusztulna életmentő hatás lesz-e ha a Nelevyn, az özvegycsinálóm képességével sebzem az ellenfelemet?
A feltámadás aktiválást kívánó képesség?
Ezek szerint a Kiüresedés sem dobat lapot ha az ellenfélnek csak egy lap van a kezében?
Xenomorf életvadász kijátszása után ha az ellenfelemnek nincs két egyforma tipusú lapja de van lap a kezében akkor kell egy lapot dobnia mielőtt megmutatja a kezét?
Jól gondolom hogy ha Agrav, a ködbeveszett költség helyettesítő képességét használva játszok ki egy
Jeanston, a hatodik (új) lapot akkor életjelző nélkül kerül játékba?

Kódex: 134.4.
[Kiegészítés]
Amennyiben a lény idézési költségét részben vagy egészében helyettesítik, az Élet képesség nem működik.
Bocsi elnézést kérek. Sajnos mire végigolvastam a Kódexet elfelejtettem az elejét.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.