Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - 11. kiadás július 18.
A pillanat képe
Egy sárkány barlangjában
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
"Nem hazudtak a krónikák, ilyen hát a tipikus életkép egy kincseire vigyázó sárkány barlangjában" - sóhajtott a kalandozó, aki először lépett be a Folrang által belakott földalatti csarnokba. Csakhogy a sóhajtás túl hangosnak bizonyult, és ennek következményeként az utolsónak is hősünk életében...
Nézz szét a galériában!
Hatalom Kártyái: A játék összetettsége
Az egyszínűség jutalma - 2020. szeptember 19.
Online HKK sorsoló program
Kerekes Kálmán emlékverseny
Nyár búcsúztató akció! - 2020.08.28. - 2020.09.21. (Meghosszabbítva)

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Pszi regeneráció II. (524. tudati képesség)
Tudati kontaktus I. (517. tudati képesség)
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái: A játék összetettsége (62)
[HKK Piac] Eladó lapok (141525)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28309)
HKK kérdés? (45296)
Lapötletek (64412)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6975)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Nézet:
Az ostromgéppel még szó szerint sose tudtam dobatni, de a répa legit.
 
A répa-ostromgép kezdetnek nem rossz egyáltalán
 
Muszáj lesz valami dobatást applikálni az együgyűs zöld Aliza-kontrollba
 
Csak nehogy kikapj egyszer-kétszer a laptól. Mert a végén be kell lássad, hogy nem is olyan rossz. ;)
 
az igen...
 
lol
 
Nos, ez a követő nem fogta meg a fantáziámat.
"Célpont..." Utóbbi 3 évből 562 kártyán szerepel ez a szó, amiből már csak 278 ritka és 8 UR. Elég nagy a szórás, de mivel CSAK 3x lehet használni az olcsóbbítást és 1x a visszavételt, így viszont már túl kicsi a keresztmetszet. Szerintem ez egy gyenge követő. Helyfoglalásnak jó, ötletelésnek jó, nemgyaknak jó. S itt véget is ért a sor. Kár érte, kiváló ügynök volt...
 
"Kijátszása után közvetlenül az ellenfeled köteles azonnali cselekvéssel, akár közvetve is a gyűjtőbe küldeni..."

sokat törpöltem rajta... még mindig nem tökéletes, de már közelít
 
Szerintem ez lenne a kiadói szándék..

"Kijátszáskor az ellenfeled köteles azonnal a gyűjtőbe küldeni..."
 
Lehetne akár faj képesség is a jövőben (mondjuk teriád), ami bizonyos cselekvésre kényszeríti az ellenfelet. Pl. Lényre téve, csere fázisban mozgasd be az őrposztba, vagy zanszilánk lap kijátszásakor muszáj a lényeiddel építkezni... Tehát azért lehetne ötletelni.
 
Az új mechanizmus bevezetésén én is gondolkodtam. Lehetne egy "Kényszerítés" vagy hasonló. Csak végül én arra jutottam, hogy nem dobom be, mert szerintem nem sok ilyen lap várható azért. De ki tudja...
 
Bar megfogadtam, hogy elengedem a kerdest, annyit meg lehet tenni, hogy bevezetunk egy uj jatekelemet, jatekmechanizmust. Zsolti altal emlitett "kovetkezo cselekves slot"-ra gondolok.
Nyilvan akkor van ennek ertelme, ha akarunk meg dolgozni ezzel az uj mechanizmussal.
Ha kiemeljuk a lapszovegbol, es szabalyt alkotunknra, akkor a lap akar maradhat is igy, ahogy van, hiszen a mukodeset nem kell rairni, azt egy szabaly rogziti.
Ez persze nem segit a " gyujtobe kuld <-> valahogyan lekapar az asztalrol " problema megoldasaban, de segitene a mikor kell leszedni, mikor kell mutatni, mikor mentesul az ellenfel ez alol a kotelezettseg alol - kerdeskorben.
A jelenlegi szabalyokbol az jon, amit lentebb irtam. Ahhoz h a lap mast tudjon, meg kell valtoztatni a szoveget. Amit a tervezok szeretnenek, hogy tudjon, az csak mikroszkopikus betumerettel ferne a lapra.

Uff.
Es tenyleg ez volt az utolso hozzaszolasom a temahoz.
 
Én sem értek egyet a magyarázattal. Azt értem mit akarsz mondani, de pont az ilyen esetek miatt lesz később vita más lap kapcsán. Elvileg a kódex célja az egyértelműsítés. S itt a megfogalmazás egyértelműen arra utal, hogy "köteles gyűjtőbe küldeni". (S nem az, hogy köteles mindent elkövetni, hogy a gyűjtőbe kerüljön.) Ennyi erővel, ha rakok rá egy elmúlásjelzőt is mindent megtettem, s ha mást nem tudok, akkor kézmutatás mellett ezt is kellene, hiszen előbb-utóbb attól is gyűjtőbe kerül.
S ez nem kötözködés, csak egy vélemény.
 
Magához a lapelemzésről: Az eddig bemutatott lapok nagyon tetszenek, a burástyákra külön kíváncsi leszek. Eddig azt látom ez egy igényesen összerakott jó kis kiegészítő lesz, várom. A tesztelők, lektorok, grafikusok és mindenki munkáját köszönöm, Zsoltinak meg külön pacsi az elemzésért!
 
+1
 
Nekem a lesebzem 0-ra is kimeríti a gyujtobe küldés fogalmát.
Jah hogy élet mentő hatás....akkor tedd meg így jártál.

Ennyi erővel meg kánterlem a leszedő lapot és ugyan ott vagyunk.

Kijátszott olyan lapot amitől a gyűjtőbe menne vagy nem...az elmúlás jelző érdekesebb dolog de én azt is annak látom...
 
Ugy is mondhatnank: "en megtettem, amit kellett, hogy most azonnal gyujtobe keruljon". Az hogy ezt megcounterelik, meggyogyitjak stb. az mar nem az en problemam.
 
Szerintem ezt nagyon egyszeruen (ahogy egy kezdo is jol lathatja, barmilyen Kodex-bongeszes nelkul) igy lehet nezni:
"csinalok valamit, es ha nem tortenik azonnal valami mas beavatkozas, akkor az epulet azonnal gyujtobe kerul ennek hatasara"
(a.k.a. "megdoglott, elpusztult, leszedtem" )
En ezt ennel egyszerubben nem erzem. Ennek meg abszolut megfelel a "3 SP-je van, sebeztem rajta 4-et".
 
Ez inkább Balázs kommentjére reflektálás.
 
Ez eddig sem volt gyüjtőbe küldő forrás. Vagy akkor innentől megfoghatom a sebző forrásokat gyüjtőbe küldő forrás semlegesítéssel, mert a végeredmény az, hogy a lap a gyüjtőben végzi? Értem, hogy itt a megfogalmazás engedné, hogy így szedjem le, de szerintem ezt el kellene engedni, mert teljesen értelmetlen...
 
Én amúgy egyetértek azzal, hogy a "legalább életpontnyit sebzés" nem fér bele a gyűjtőbe küldésbe. Pont azért, mint az elmúlásjelzőknél, nem azonnal küld gyűjtőbe, hanem az életmentő hatások levizsgálása után.
 
A "mit sejtet, mit nem" az nagyon szubjektiv, ebbe ne menjunk bele.
Csak azert irtam, hogy nincs rajta, hogy nem ennek a fogalomnak a Kodexes elemzesevel erdemes foglalkozni, ezt Kyb ertette is.

A "koteles a gyujtobe kuldeni" -nek megfelel az, ha annyit sebzek rajta, hogy kulso beavatkozas (ugyismint gyogyitas) nelkul elpusztuljon. Szerintem ez egyaltalan nem "kesleltetve gyujtobe kuldes", hanem konkret.

Amugy picit kezdek "tulproblemazas / kotozkodes-szagot" erezni mar .
 
a 0-ra sebzés nem "késleltetve küldi a gyűjtőbe"?
Az életmentő hatások?
 
Kedves Balázs!

Nagyon visszás dolog arra hivatkozni, h mi szerepel ill. nem szerepel a lapon, miközben azért érvelsz, hogy a lap nem úgy működik, ahogy a rajta szereplő szöveg sejteti.

Amúgy tök jók a lapok.
Szép munka volt.

Üdv
 
Pontosan
 
Igen, ezt kihagytam.
Az egyszeruseg kedveert a "kesleltetve kuldom gyujtobe" (beleertve az elmulasjelzot) az nem qualify-ol a "gyujtobe kuldes"-re, vagys nem kell es nem is lehet ilyet valasztani cselekvesnek.
Ahogy Ricsi irta.
 
My bad, valamiért úgy rémlett "gyűjtőbe küldő forrás"-t kér magára.

De az elmúlásjelzőre továbbra is kíváncsi vagyok. Elvileg az is gyűjtőbe küldi előbb, utóbb.

Üdv: Kyb
 
Kezdem átérezni a szerepjátékos vonalat is. Az ellenfél mágus megidézi a vityillót, aminek már a látványa is annyira felbosszant, hogy azonnal és minden áron le akarom takarítani.
 
A "gyűjtőbe küldő forrás" nem szerepel a lapon. Itt inkább a common sense alapján közelítsük meg:kijátszottam a lapot, az ellenfél cselekszik, egyből olyan cselekvést kell választania, amitől leesik az a rusnya vityilló. Erre megfelel a gyűjtőbe küldő forrás, meg a "annyit sebzek bele 1 forrással, amitől leesik". Ha aztán gyógyítok rajta (hülye lennék általában), az már itt nem számít, az ellenfél megtette, amit a lap megkövetelt.
Ha ezt nem tudja megtenni, megmutatja a kezét, hogy lásd, nem sunnyogott vagy nézett el valamit. A mutatás nem cselekvés.
Ekkor ez a képesség befejezve, ezután már nincs hatása.
Valami ilyesmi lehet majd a faqban is magyarázatként.
 
szerintem
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.