Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Kyra
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Kyra egyika a valaha létezett legszebb árnymanó csajoknak. Legutóbb a csatornától nyugatra, Huertol városa mellett látták táborozni. Rohamra hát, hátha pont te leszel azon szerencsés, ki Kyra ölelő karjaiban hajthatja álomra fejét. Persze reggel nem árt ellenőrizni, nem hiányzik-e valami a hátizsákodból...
Nézz szét a galériában!
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudatunk hatalma II. (588. tudati képesség)

A lista folytatása...
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (7)
Versenyhirdető (1827)
Lapötletek (64955)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9481)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Erre a jó kommunikációra példa a szeptemberi-októberi verseny szó nélküli cseréje? A tavalyi márciusi behos megváltoztatása? Vagy a nemzeti draft majdnem eldöntése játékosok nélkül? (hirtelen ki lett írva, hogy miből lesz, aztán szóltunk, hogy nem oké és akkor lett egy szavazás...ezt alapból kellett volna). No meg aztán nem egy szavazás is olyan volt, hogy vagy rosszul összerakott (idei behos versenyek mik legyenek), vagy látszat (életkioltós történet).

Esetleg az új nemzedékhez való makacs ragaszkodás normális indok nélkül? (az, hogy nem lehet már ilyen későn cserélni...na hagyjuk már).

Vannak jó megnyilvánulások, de bőven lenne hova fejlődni - akár ezeket is nem troll meg mittomén miként tekinteni (nem ez a célom), hanem levonni a következtetéseket és tanulni belőlük felnőtt ember módjára.
 
Bocsáss meg Miklós nem trollkodás volt a szándékom.Valóban javuló a tendencia ezt hiba lenne vitatnom, ellenben a véleményem tartom, sajnos nem erőssége a cégnek továbbra sem a kommunikáció,de ez nem azt jelenti, hogy egyéb erénye ne lenne,de gondolom azon kommentjeimet is szoktad olvasni ha valamit elismerek illetve megköszönök. Én egy ilyen ember vagyok ha valami nem tetszik vagy tetszik megmondom.Utána meg mindenki ezzel az infóval azt kezd amit szeretne.
 
Ezen a csonton lehet még rágódni, de az igazság az, hogy

az NMI nagyon sokat dolgozott a játékon, szerintem nagyon profin megcsinálták, én sosem hittem volna, hogy ennyire jól meg lehet csinálni számítógépre egy ilyen összetett rendszert. Az egyik probléma épp ez volt, az óriási mennyiségű befektetett energiával nem volt arányos a bevétel. Még több pénz és idő kellett volna, pve kihívásokra és masszív reklámra amivel külföldi játékosokat is be lehetett volna vonzani. Ha nem egy lelkes csapat fejleszti ezt saját forrásaiból hanem egy nagy multicég 100 milliós büdzséből akkor pontosan ugyanez a szoftver ahogy van nagyon sikeres is lehetett volna.

A másik probléma pedig nagyon jól látszik, hogy mi volt, MrWolf posztjából: az irdatlan tömegű oltás, semmi-sem-elég kritika a userek részéről, a folyamatos konfliktusok a játékosok között a chateken pszichológiailag iszonyúan kikezdték a kezdő fejlesztő csapatot, hiszen ők egy csak játékot akartak csinálni. Mi már 25 éve csinálunk játékokat, tudjuk, hogy semmi sem lehet tökéletes, mindig lesznek trollok, akiknek semmi sem elég jó, mi ezt nem vesszük fel annyira. Az igazságtalan kritikák, mint az alábbi persze nyilván rosszul esnek, de a hkk online-nál most már a legtöbb nyilván a játék megszűnése feletti frusztrációból adódik, ezért tényleg nem lehet senkire haragudni.

Amikor az NMI feladta a dolgot, mi nagyon sokáig próbáltuk még a projektet megmenteni, fejlesztőket keresni, ez nem is annyira pénzügyi dolog volt, mint inkább presztizs. De a program sajnos tényleg olyan összetett és sokrétű, egy teljes csapat kellett volna hozzá, hogy ezt tovább lehessen vinni, nem volt rá ember. A fórumon is látszott egyébként, ott próbáltuk összeszedni, milyen elvárások is voltak a játék továbbvitelével kapcsolatban, gyakorlatilag teljesíthetetlenek voltak.

A kommunikáció pedig szerintem egész jók vagyunk, az más kérdés, hogy sokszor az ilyen provokatív troll beszólásokra, mint ez vagy amilyeneket mostanában szórsz a fórumokon, JuFe, értelmetlen bármit reagálni.
 
" Olyat pl pont nem olvastam, hogy srácok, sajnáljuk, rossz döntést hoztunk. Érted? Ennyit se."

Alapvetően persze jogos a felvetés,de ha ismernéd jobban a Kft. általános megnyilvánulási formáit akkor nem lepődnél meg ezen.Sajnos kommunikáció nem a cég erénye.
 
Nem lényeges, de pár apró korrekció:

Az első blog bukásának nem a CongreGate projekthez volt köze, hanem ahhoz, hogy a közvélemény ellene fordult - s joggal. Lényegében bojkott alatt volt, időben csak ezután jött a Congregate, a kettő idővel összemosódott.

Ami meg a Behó szerepét illeti az egészben, szerintem sokkal sárosabb, mint amilyennek te látod, vagy ezért, vagy azért. Nem jogilag, morálisan.

A "tanácsadói" szerepkörről lépten-nyomon azt hallgattuk, hogy engedélyeztetni kell a lapok megjelentetését, ami sokkal inkább tűnik vétó-jognak, mint tanácsadásnak. És teszem hozzá, itt még az sem kiút, ha esetleg nem igaz az egész, mert erről ment ám a rinya, cáfolat mégsem érkezett.

De az egésznek talán a csúcsdísze mégiscsak a laptervező pályázat.

http://hkkonline.blogspot.com/2013/01/elso-hkk-online-laptervezo-palyazat.html

Ezen belül is ugye a negyedik sor.

http://hkkonline.blogspot.com/2013/01/laptervezo-palyazat-eredmenyhirdetes.html

(Ennek a kommentjei között ismét szerepel a negyedik sor állítása tulajdonosi részről)

Ami az anyagiakat illeti: Az egy dolog, hogy az egész rendszer úgy-ahogy van lerántásra alapult, és mint ilyen, kisstílű volt. Hogy bizonyos dolgok manuálisan lettek jóváírva (pl UR lapok), az megint csak felveti a simliskedés lehetőségét, és ennek semmi köze a felhasználói magatartáshoz, ez még mind a fejlesztői oldal.

Úgy, ahogy van, az egész méltatlan volt egy profi játékhoz, harmadrangú építőipari bugázásnak tűnik utólag. Ez azért fontos, mert itt nem kisiklott a projekt, hanem így lett tervezve, ez nagyjából 15-16 játékban töltött perc után ugyanennyi IQ fölött látható volt.

És most jön a lényeg: a Beho ehhez asszisztált. Az én egyéni, személyes, szubjektív olvasatomban már az árulás a játékosközösség ellen, hogy amikor ez kiderült (ó, kiderült, elég csak ezt a fórumot visszaolvasni, és volt még megannyi más) nem léptek semmit. És igazából azóta sem. Mondjuk legalább annyit megtettek, hogy leírták, miért nem, csak részemről ez marhára édeskevés. Olyat pl pont nem olvastam, hogy srácok, sajnáljuk, rossz döntést hoztunk. Érted? Ennyit se. "Nem mi tehettünk semmiről. Se."

Disclaimer: nem vitatom, hogy a jogi felelősség az NMI-nél volt, jogi sérelmek meg talán egyáltalán nem is történtek, a pénzért krediteket és KK-t árultak, azt hiszem, azt mindenki megkapta időben. De azzal nem értek egyet, hogy a Behó morálisan is ma született bárány a sztoriban.



Amúgy azt azért vágom én is, hogy nem sok haszna van ilyeneket irkálni, de amíg van topik ehhez a témához, miért ne.
 
Köszi
 
Sziasztok!

Él még a hkk-online?
Milyen oldalon érem el?
játszik még rajta valaki?
 
Én is benne lennék webkamerâs jàtékban. Sajnos a környèkemen nem igazàn terjedt el így nincs kivel játszanom :/
 
"Lenne itt olyan akivel webkamerán lehetne valamikor játszani?"

HKK -t ugye?
(bocs.....)
 
Sziasztok!

Lenne itt olyan akivel webkamerán lehetne valamikor játszani?

Nem nagyon tudok versenyre járni hétvégén, és jó lenne valaki ellen is játszani.

Aki benne lenne valami ilyesmiben az írjon.

Köszi
 
Valami hír az on-line-al kapcsolatban?
 
2015. február óta várok hogy történjen valami a hkk online-nal.Elszomoritó egyben csalódott vagyok hogy semmiféle előre lépés nincs máig!Itt a KARÁCSONY!! Hány karácsonyak kell még eltelnie hogy valami legyen ebből az online-val.
 
Nos tehát ....nem veled személy szerint akarok vitázni.
Ami a lényeg már leirtam aki érti érti .
Nem csak a magam nevében írtam hanem többek nevében.
Ha nekem nincs titkolni ,takargatni valom akkor megirom a nevem (cim telefon szám stb) ahogy azt meg is irtam lejjebb.Ezek a fejlesztők üzemeltetők miért nem?
Ok hogy valami NMI Gaming-net nevű cég csinálta az Online hkk -t de valaki mármint egy (vagy több ) ember zsebre tette azt a pénzt amit én meg a többiek átutaltak .
Na most én olyan tipusú ember vagyok aki nem nagyon szereti ha mások zsebre teszik azt a pénzt amit én munkával megkeresek. (rendes fizikai munkával ,nem ilyen MNIgamingakármivel......)
És ha át b&xnak akkor bizony rákérdezek (kérdeznék) hogy ez mi volt.
 
Bocsi az "ember"-ért, kicsit elragadtattam magam...

Szóval, volt 3 blog a játék rövid fennállása alatt. Ebből az egyik volt úgymond hivatalos, amit a készítők üzemeltettek és frissítettek. Ez halt meg a legelőször, amikor a congregate-es fiaskó után a készítők nagyrésze feladta a projectet.
Dehogy nem volt feltűntetve. Ott linkeltem neked egy képet az előző hozzászólásomban, amin szerepel az NMI-net Gaming, de a Beholder nem... Elég egyértelmű. A hivatalos blogon is volt róla szó, a játék felületén is fel volt tűntetve a készítő programozó cég neve, illetve az oldalon máshol is volt írva, hogy az NMI készíti a játékot. Azon kívül, hogy "hkkonline" mint név szerepelt imitt-amott és a HKK lapjai alapján készültek a leprogramozott kártyák a játék magát pl. Battle of Summoners-nek hívta és sehol nem volt feltűntetve a Beholder Kft neve az oldalon. Szóval már csak ebből is feltűnhetett volna, vagy gyanus lehetett volna, hogy a Beholdernek nem sok köze van a projecthez, merthogy sehol nem volt a nevük megtalálható.
A készítőkkel alkalom adtán volt kommunikáció játékon belül a játék belső chat felületén, illetve az általuk futtatott blogon keresztül, ahol ők el is mondták, hogy a projecthez nincs köze a Beholdernek tanácsadói szerepkörön túl...
Amikor a Beholder meg lett kérdezve, hogy mi közük a projecthez, akkor ők el mondták, hogy tanácsadói szerepkörük van illetve a licencet adták bérbe az NMI-net Gamingnek...
Én nem tudom, hogy Te mikor kapcsolódtál be a projectbe, maga a béta teszt valamikor 2011 telén indult, amennyire emlékszem (már abban is részt vettem mint ahogy a későbbi aktív játékosok egy tisztes hányada) és az éles játék 2012 őszén ha jól tudom... de ez már 5-6 éve volt, kicsit lehet pontatlan vagyok. 2013 júliusában volt a kongregate-es debütálás, ami után pár nappal megszakadt a kommunikáció a fejlesztő csapat részéről, majd később 2-3 hónap hallgatás után vmikor ősszel tért vissza egyikük, összedobott még 2 kiegészítőt, majd ő is távozott...
A lényeg, hogy elég sokszor elég sok helyen mindkét oldal kifejtette, hogy a Beholdernek nincs szerepe a tényleges fejlesztésben...
És ismétlem, a Beholder neve sehol nem szerepelt a HKKOnline oldalán... Az viszont igen, hogy a fejlesztő az NMI-net Gaming...
 
"ember" köszi ez megtisztelő megszolitás....
Dehogy volt feltüntetve....milyen blogon lett volna...????
Ki mondta el ,milyen készítők akiket senki se tud hogy ki???
Mitől mikor határolodott el a Beho???

A többit értem
 
Mégis irok még....
Dehogy volt (a fenéket volt ,nemvolt...)Mia bánatot olvastunk volna el ......
 
Az érvelésed nagyjából jó, de nem teljesen helyes.

Korábban (még egyetemen) írtam erről egy tanulmányt, amelyben az elektronikus játékokban szereplő jogok és egyáltalán, mint tulajdon fogalma előjön.

Lehet vhol még meg is van, akit érdekel annak át tudom küldeni (nem újra benyújtási célzattal! ).

A lényeg az, hogy azok a szellemi termékek, jelen esetben a kártyák a cég tulajdona, így azoknak a használatáért fizetsz, nem pedig magáért a lapért (nem anyagiasul). Ebből következőleg a cég, ha akarja egyik napról a másikra szépen törölheti, módosíthatja őket, tehát a lapokkal azt csinál amit akar. Gondoljatok csak arra, hogy más kártyajátékban is pl. amikor nerfelnek vmit, akkor nem kérdeznek meg senkit, hogy ugyan engedd már meg... A használati feltételeket, amúgy érdemes elolvasni egy komolyabb játék esetén.
 
Ember, látom nagyon nem érted... Az oldalon fel volt tűntetve, hogy nem a Beho üzemelteti, az összes Online-nal kapcsolatos blogon volt róla szó, a készítők maguk is számtalanszor elmondták, hogy a Behotól csak a licencet vették meg, és a Beho is élesen elhatárolódott mindentől azt leszámítva, hogy ők max tanácsadóként funkcionálnak...
Arról nem is beszélve, hogy nem léptek le a pénzeddel. Fizettél egy online játékért, aminek egyébként jellegéből fakadóan se volt fizikai megtestesülése, szóval nem vettél lapokat és paklikat, hanem fizettél egy rakat 0-ért és 1-esért, amit akár akkor is elveszthettél volna, ha villám csap a szerverbe és kilövi az összes biztonsági mentést... Az hogy te nem tudtad, hogy nem a Beho futtatja, az a te alul informáltságod volt, mondhatni te hibád, mert anno (akik kb az elejétől játszottak a játékkal azok egy elég szép hányada) pont hogy elég sokan örültek annak, hogy kvázi a Behonak semmi köze hozzá, mert azt remélték, hogy így jobb lehet mint az Original, és a Beho nem bassza le, mint az originalt - Bocsi, Miklós és Beho, ez nem az én véleményem (2003 óta nem játszom a játékkal, max a híreket követem), de tisztán emlékszem, hogy volt ilyenről szó nem egyszer... Szóval a játékosok 99% tudta, hogy nem a Beho az üzemeltető, Te meg pont abba az 1%-ba voltál aki nem tudott róla... BAD LUCK
A lényeges különbség, hogy nem követelhetsz semmit, mert nem volt semmid... fizettél, hogy játszhass, bezárt a bazár ismételten csak BAD LUCK...
De vicces, mert kicsi google keressésel megtaláltam neked, hogy ki volt az üzemeltető, amit te is megtehettél volna.
NMI-net Gamint Kft (?)

Az alábbi idézet egy Behos fórumból van:


37. Guldor 2011.11.24. 04:46


"A Hatalom Kártyái Kártyajáték jogtulajdonosa a Beholder Kft. A HKK Online az NMI-net gondozásában jelenik meg. Minden jog fenntartva."

Ez van a béta oldalán kiírva, ez alapján a beho még a jogok tulajdonosa. Azért néztem meg, mert eléggé nehezen hihetőnek tűnt, hogy a jogokat átadta a beholder. Valszeg valami részesedésért cserébe felhasználhatják a rendszert meg a grafikákat.


Ezen az oldalon meg a képre kattintva a jobb alsó sarokban láthatod a cégnevet ismételten.

És mielőtt félre értenél én nem őket védem, de ahogy támadod őket a saját hülyeséged miatt (tájékozatlanul, de azért mindenféle elvárással befizetsz egy rakat pénzt, holott józan paraszti ésszel, de mindenképp diploma nélkül is kitalálható, hogy ha valami 0-ákból és 1-esekből áll, mint minden az informatikában, annak nem lesz fizikai valója, szóval mindenképp kidobod a pénzt az ablakon, mert nem kapod vissza - fizetsz egy nem létező dologért, olyan mintha pornóért fizetnél elő...) az több mint igazságtalan.
Azért lehet őket szidni, hogy nem voltak elég kitartóak és lehet úgy is értelmezni, hogy cserben hagyták azt a több tucat játszani vágyó embert, de max a Behot károsították meg (tekinve Miklós hozzászólása alapján, hogy nem sikerült nekik fizetni a licencdíjat), téged semmiképp. Senki nem mondta Neked, hogy fizess be pénzt és vegyél virtuális lapokat meg paklikat...
 
Leirom mégegyszer .....(utoljátra)
Az Online HKK ban HATALOM KÁRTYÁI paklikat, és lapokat vettünk (nem valami amerikai gagyit vagy egy kalandozó karakter lapot).
Ez a lényeges külömbség......
És a játékosok 99 százaléka nem tudta hogy nem a Beholdertől vesz online paklikat és lapokat hanem valami kalandor (xarházi,haszonleső, &eciktől.... ) (akiknek a nevére címére még most is kiváncs volnék , ha esetleg valaki tudja....)(elnézést a vulgáris kifejezésekért) akik lelépnek a pénzünkel és a lapjainkal.....
Amennyit az Online HKK segített az "asztali HKK " -nak aZ onlineHKK bukása tiz-szer annyit ártott neki.
 
Csak nekem ez a dolog nagyon furcsa dehát el kell fogadni ,ilyen a világ ...Fizetek ,játszadozok aztán annyi.Utolag persze mindenki (már aki a saját pénzét költötte, nem apuka fizette ) azt mondja hogy ez igy de xar ,ez átverés.


Azért ez így nem igaz... Én a legtöbb játékra, amivel játszottam online költöttem, hol kevesebbet hol többet. Ahhoz képest mennyire nem voltam jó anyagi helyzetben elég sokat költöttem a Végzetúrra, az online HKK-ra stb... jelenleg van, hogy a mobilos SimCity Build It nevű játékra költök, de pontosan azért, amit Miklós is írt, mert élvezetessebbé akarom tenni magamnak. Soha nem gondolok a megtérülésére (mármint anyagilag), mert a megtérülése az a játékélmény... És teszem hozzá, hogy egyetlen játékért sem (talán ez alól kicsit kivétel az az időszak 1999-2003 között, amikor az asztali HKK-t játszottam és nagyszülőktől meg szülőktől kapott zsebpénzt költöttem a játékra) fizettek a szüleim, amit hobbi szinten így űztem, főleg mert az asztali HKK után az első "fizetős" játékom a Végzetúr volt, addigra meg már egyik szülőm se élt... Még se tekintek erre átverésként, főleg mert a Végzeturat pl. magamtól hagytam abba, beleuntam, a HKK Online ugye elvérzett, de ott se bántam a pénzt, jó volt amíg volt...

Más:

Az online HKK baromi jó kezdeményezés volt így, de valóban sokat akart markolni. Egy mobilos verziót nehezen tudok elképzelni, nekem az túl kicsinek tűnik... Ahhoz nagyon le kéne korlátozni gondolom, de azzal együtt szűkülne a választék is, hiszen a passziánsz jellegű paklik jó része elveszne (igen én imádtam a hoki-paklikat)...
A HKK online elvérzése óta kevésbé követem aktívan a történéseket, de azért csekkolom időről-időre a kijövő lapokat, így tudok az alfa paklikról is, amik nagyon jó kezdeményezésnek tűnnek. Azon a vonalon lehetne felépíteni egy online verziót, és idővel lehetne bővíteni a szabályokat a lehetőségekhez képest.
Ami itt visszás lehet, hogy sokan a HKK Onlinetól is egyfajta cross-platformot vártak, hogy majd integrálni lehessen az asztali már befektetett lapokat az online-ba... izé ehhez az asztali szabályokat kéne letisztítani és egyszerűsíteni, de jelenleg nem ez tűnik a trendnek...
Akárhogy is, ha lesz valamilyen online jellegű HKK, én tuti ott leszek, hogy kipróbáljam, bár jobban örülnék egy böngészű/PC alapúnak, mintsem egy mobilosnak...
 
Sziasztok!

Olvasva a hozzászólásokat pár saját vélemény. Szerintem is alapvető hkk elem az ellenfél körébe való beleszólás. Ezt egyrészt lehetne gyorsítani azzal, ha a progi figyeli, hogy egyáltalán van-e bármiféle reakció lapja az ellennek. Az pedig, hogy az ellenfél lényegébe véve minden cselekedetem után jöhet, szintén egy izgalmas dolog, amit idő-limites verzióval jól lehetne egyensúlyban tartani... pl lehetne 2 féle játszási lehetőseg: pörgős vagy lassú. A pörgős lehetne mondjuk fejenként 5-10perces összjátékidő, a hosszú meg akár 20perces fejenkénti összjátékidő (a számok csak példák). Így mindenki eldöntheti, hogy éppen csak felugrott és játszana 2 gyors meccset, vagy otthon csücsül és szívesen eljátszik néhány hosszabb, bonyolultabb, gondolkodósabb meccset.
Például az is egy elég jó plusz lenne egy ilyen programnak, hogy különböző szabályrendszerek alapján is lehetne játszani (sokszínűség, veszélyes faj stb.) alkalmankénti választható módon... nyílván ehhez ehhez kéne elég felhasználó, hogy mindig legyen elég ellen, a különböző "versenyeken".
Ami pedig a hasonló játékok időveli befuccsolását illeti, szerintem kártyájátékoknál egy idő után mindig elmegy a "pay to win" felé a koncepció, ami főleg az internet miatt egy elég szűklátókörű üzlet politika, már csak azért is meg sok felhasználó abbahagyja ilyenkor a játékot. Pl.: én a HS-be egy dekát nem fektettem, mert sejtettem hogy x mennyiségű játék után ilyen lesz, abba is hagytam kb fél év játék után. Míg havi fix 3-6000 forintot szívesen kifizettem volna egy szórakoztató játékért, amiben a szerencsén kívül (bár a paklibontás mindig szórakoztató) sokat számít a koncepció, stratégia stb., nem pedig csak az hogy vettem rengeteg paklit és beleteszem az összes jó lapot amit lehet. Ezért meg járhatott volna, mondjuk nagyobb eséllyel vagy egy játék/küldi alatt több nyert pakli stb.
 
Esetleg arról lehet tudni, hogy a kérdőív hogy zárult?
Én még pénzel is támogatnám ha újból lenne
 
Jó kis játék, akárcsak a HS. Én még régebben a Heroes kártyajátékával játszottam sokat, a DoC-szal. De azt azért hozzá kell tennem, hogy egyik sem adja vissza a HKK-t. A maga nemében mind nagyon jó játék volt, de a HKK érzést nem adják vissza. Viszont sokat lehet tanulni ezekből a játékokból, ha tényleg fel akarja a kiadó éleszteni a játékot. Én örülnék neki, és szerintem lenne is létjogosultsága a megfelelő formában. Viszont az tény, hogy anyagilag sikeres valószínű nem lesz, főleg nem hosszú távon.
 
Elder Scrolls: Legends

Bethesda-tol
 
Azmiaz? a Legends.....
 
menj át Legendsre, jobban jársz.
 
Bocsesz....tényleg persze .Csak gondoltam nyomatékot adok a mondandomnak.
Persze én se vagyok mindentudo az is lehet hogy ha megindul ez a telefonos HKK a Beho akkorát kaszál vele mint a fene.
A HS -nal játszom mindennap 1-1 órár kb .Játszanék az uj online -al is.
Ez amit te irtál szuper lenne! Hátha lenne belőle valami....

üdv
 
Jozsi! Azt a "bres" dolgot az ocsem irta, aki sok zsetont (idot es energiat) olt az online-ba. En sosem jatszottam vele. Max a beta-val nehany kort. Szoval innen kerek elnezest mindenkitol aki felreertett.

Szamomra mar az is nagy dolog lenne ha lenne egy felulet ami tavolrol modellezne a virtualis hkk asztalt. A ket jatekos barmit megtehetne, amit egyebkent is. A paklikat a jatekosok toltenek fel amit a prigram menedzselne. Huzas kereses lapdobas paklibol. Ez a felulet nem igenyelne se mi-t se okos algoritmusokat. Csak kezelnie kene az asztalt a paklikat a kezet es a gyujtot meg az eroforrasokat.

Egy ilyen feluletert az OSSZES videki hkk-s hajlando lenne fizetni ilyen hsz tagsagi merteku elofizetesi dijat.

Errol ugattam lentebb.

Uff.

J.J.
 
Köszönöm a választ ,és megértettem.
Csak nekem ez a dolog nagyon furcsa dehát el kell fogadni ,ilyen a világ ...Fizetek ,játszadozok aztán annyi.Utolag persze mindenki (már aki a saját pénzét költötte, nem apuka fizette ) azt mondja hogy ez igy de xar ,ez átverés.

Még annyit hozzászolnék hogy ha mobil app lesz, az nem akkora baj egyébként ,mert simán lehet majd játszani vele pc-n is és okos tv-n is úgy hogy tölem jöhet.Hajrá!
 
Beleszólás az ellenfél játékába: én is vmi ilyesmire gondoltam, ha kijátszol egy lapot (ez amúgy is 1-3 másodperc, ha van vmiféle hang/animáció), akkor az ellenfél kap egy néhány másodperces keretet, hogy megnyomja azt a gombot, hogy "pillanat, lehet hogy cselekedni akarok". Ilyenkor az első játékos annyit lát, hogy "az ellenfeled gondolkodik" és ekkor az óra a másiknál ketyeg. Ettől függetlenül persze passzolhat visszaadva a labdát az első játékosnak, vagy cselekedhet is. Amit mindenképp figyelembe kell venni, az az internet sebessége, a világ 2 pontján ülő ember meg a szerver közt amíg ide-oda megy az adat, az is idő. Tehát minden lap kijátszás után lenne valamennyi várakozási idő. Persze a játékot lehet gyorsítani azzal, ha valaki a kör elején benyomja, hogy "ebben a körben nem akarok csinálni, hadd cselekedjen az ellenfél" és cserébe kap plusz gondolkodási időt a plusz köreire hogy érdemes legyen ezt használnia.

A HS egyik óriási hibája egyébként az, ahogy a játékidőt kezeli, a rosszindulatú játékosok feleslegesen tudják húzni az időt az első körökben, míg egy összetett helyzetben nincs elég időd a gondolkodásra, ezt is sokkal dinamikusabban oldhatnánk meg.

jozsi98: A játékok iránti szenvedélyem és a munkám miatt is rengeteg játékot játszom, és sok év óta már leginkább a többszemélyes, online játékok kötnek le. Nagyon kevés kivételtől eltekintve, a legtöbb játék, amivel játszottam, véget ért 1-5 év után. A fejlesztők kiirták, hogy itt a vége, mivel nem volt elég bevételük, nem tudták tovább szponzorálni a fejlesztést, a szervert, az egyéb költségeket. Több is volt ezek között a játékok között, amire költöttem pénzt. Soha nem gondoltam rá, hogy a pénzemet "lenyúlták, ellopták" stb. Egyszerűen azért fizettem, hogy a játékot még jobban tudjam élvezni, én nem tekintettem erre úgy, mint valamiféle befektetésre, vagy egy tulajdonra, amit később másnak majd el tudok adni. Nemcsak kis cégekkel fordult ilyen elő: pl. a Blizzard (!!) is kivégezte a World of Warcraft kártyajátékot, valószínűleg a HS kedvéért. Volt olyan ismerős, aki a bejelentést előtti napon vásárolt kártyát 100e Ft értékében. Ráadásul ez az élet más területein is igy van, veszel egy terméket, szolgálatást, és a cég, akitől vetted, lehet hogy 1-2 év múlva már nem létezik.

Az is tény persze, hogy mi, a Beholder kicsit más filozófiát követünk. Számos játékunk hatalmas siker volt és még ma is az, viszont van olyan, ami nem volt sikeres, vagy sokévnyi siker után végül lecsengett. Ennek ellenére, a KGK levelezős játék kivételével minden játékunk megy a mai napig, fenntartjuk a Mágia Mestereit és az Ősök Városát is. Ezekkel nagyon kevés játékos játszik, a fenntartásuk veszteséges, de nekem megér annyit, hogy a játékosok tudják, a karakterük nem vész el, ez egyféle egyedülálló Beholder bizalom-garancia.

A HKK Online-t csak azért nem mi valósítottuk meg, mert erre sajnos nem volt kapacitásunk és szakemberünk sem. Viszont ott a kezdetektől egyértelmű volt, hogy a játékot nem mi üzemeltetjük, hanem egy külső cég. A játék főoldalán ki volt írva az üzemeltető cég, az összes levélben, üzenetben, fórumon, blogon ők kommunikáltak a játékosokkal, mi is leírtuk, hogy a játék tőlünk független, az oldalunkba sem volt a többi játék mellett beintegrálva. Ettől függetlenül, a játék megvalósítása szerintem zseniális volt, és utólag sajnálom, hogy nem beholderes játékként valósult meg, mert akkor valószínűleg még most is futna. A projekt nekem annyira fontos volt, és hajlandó lettem volna akár veszteségesen is tovább üzemeltetni a HKK név miatt, de mint kiderült, ez sajnos lehetetlen volt. Bár a leállása után sok hónappal végül a játék kódját megkaptuk, de az eredeti programozók és dokumentáció nélkül ezt képtelenek voltunk feltámasztani, bármennyire is szerettük volna.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.