Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Milyen legyen a májusi páros verseny formátuma?

1) hagyományos új nemzedék
2) tiltott mágia új nemzedék
3) hagyományos káosz
4) tiltott mágia káosz

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Elemi rin
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítő munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Board Game Expo 2024.05.18-19.
HKK Tiltott mágia döntő videó
Májusi verseny formátuma
Beholderes HKK verseny március 16. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Makróbővítés II. (582. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47067)
Excelsior (1002)
A májusi verseny páros legyen vagy egyéni? (ÚN-ről és formátumról 2-3. körben szavazunk) (30)
Lapötletek (64943)
[HKK Piac] Régi lapok (1521)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9480)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Meghalt,kipurcant ,kinyuvadt, végemintabotnak,annyineki,kampec,megdöglöttemagát,elhunyt,kifingott,behalt,bekrepált,feldobta a talpát,lefagyott a vindózza,bedöglött,kidöglött,elfogyott az ÉP-je,bekómált,végevan..........
 
Még nem, de lehet, hogy majd veszek egy Putyin nyuszi kulcstartót.
 
Ha ennyi pénzed van bro akkor miért itt sírsz h igy meg úgy a hkkonline.Gondolom semmit nem jelentene neked ebbe belefeccelni lóvét !!Lássunk vmit akkor gyerünk és indítsd be újra a gamet (de az accountjainkat visszakérjük).
 
Uhh az durva Remélem már bevásároltál
 
Az egyik vegyesboltban lehet kapni Usavich kulcstartót.
 
Pfff ha átváltod forintra....külföldi fizuval nem nehéz nagyot mondani nálunk.
 
2 milla, ha átváltom forintra...

Volt elég részem a HKK-ban ahhoz hogy érdekeljen egy picit. Valamint szeretem, hogy igazam van.
Ha az alapok megvannak (úgy néz ki) kicsi fantáziával (annak hiányában "köcsönzéssel", ahogyan a HKK is létrejött ugyebár) még pénzt is termelhetne. (Nem úgy mint az Álomfosó...)
 
Havi 2 milla? Viktor, te vagy az?
 
még szerencse, hogy vki akinek ilyen jövedelme van, itt tölti az idejét és ilyen égetően fontos dolgokkal foglalkozik mint egy bukott játék felélesztése...
én inkább hálás lennék érte
 
Itt 1 tipp: egyszer minden elmulik. Tuti bejon
 
Neked sincs valódi neved,csak egy nick
Örülünk h egy havi fizud 2 milla,kár,hogy némi intellektualitás nem társul hozzá Van amit pénzen nem lehet megvenni...
Köszönjük a tanácsaid,észrevételeidet és kérünk 5 év múlva írj újra,mondjuk Kubàból
 
1., Kb. szarok a véleményedre, neved sincs, vagy nem mered vállalni.

2., Az említett 2 milla kb. egyhavi fizum, szval nem olyan nagyon sok, mondjuk a semmire azért nem dobnám ki, inkább +1 hét Kuba

3., Ki mihez ért? Na ezt talán skip

4., Akkor más ezt miért is nem hangoztatta, miért kezdtek bele???
 
1, Te még most sem vagy "otthon a témában". Ne erőltesd.

2, Fura módon, nem vehető komolyan egy kommentben írt üzleti ajánlat, mint ahogy egy zsírkrétával írt szerződés sem.

3, Ha értenél hozzá, akkor tudnád, hogy ehhez nem kell magyar vállalkozónak lenned.

4, Az álomfogó bedőlésének tippelése nagyjából annyira sikeres, mint eltalálni egy számot egy és egy között.
 
Korábban kérdeztem Miklóst privátban, hogy mégis mennyire gondolt? Levezetett egy röpke számítást, csak a lényeget kiemelve, ha mindent ők csinálnának, de emellé felvennének egy hozzá értő programozót, akkor az kb 1,5-2+ millióba kerülne az első 4-5 hónapra (programozó+gép+szerver+egyebek - a 4-5 hónap az a programozó beletanulása és a kezdeti fejlesztések). Ehhez hozzátette, hogy az asztali hkk a fénykorában max 300 ezres bevételt termelt (ebből jön le az összes költség, szóval a game kb nullszaldóval működik), persze az online az valamivel másabb ebből a szempontból.

Elvben, amennyire tudom legalábbis a legutóbbi tesztelések alatt erről volt szó, a HKKO-hoz kaptak adatbázist (egy mentett állást a tökömtudja mikorról, de ez nem a szerver offline-ba küldéskori állapotáról készült, hanem jóval korábban), illetve a forráskódot, de semmi egyéb dokumentációt, és az eredeti fejlesztő nem érez késztetést, hogy foglalkozzon a projecttel. Én arra azért kiváncsi lennék, hogy maradt e bármi dokumentáció (fingom nincs ez egyébként mit jelenthet, csak sokszor hallom mint hivatkozási alapot, hogy ilyet nem kapott a Beho) az eredeti fejlesztőnél és ha igen X összegért mondjuk nem ruházta volna e át ezt a Behora egy külön megegyezés keretében. Szóval a meglévő adatbázis miatt volt arról szó, hogy a karakter statok meg korábban szerzett lapok megmaradnak, aminek akkoriban még tudtam volna örülni. Mostanra pont nem érdekel. Persze sokan vannak úgy vele, hogy kvázi kidobtak X összeget az ablakon a "semmire", és ha újra is indulna, de egy új játékként, akkor nem áldoznának rá újra.

Egyébként valszeg a gyökerekhez kéne visszatérni és az ÖV előtti összes kieg és alapkiadás lapjaiból kiválogatni az értelmes lapokat és azokat picit átdolgozva, ha kell egyszerűsítve és egyértelműsítve, megindítani a játékot.
Persze az (humán)erőforráshiány továbbra is adott.
 
Ez meg itt már csak szájtépés
Vége oszt kész
 
1. igazából sztem én már akkor otthon voltam a témában amikor Te a kislányok haját húzogattad az oviban.

2. ugyanitt rákérdeztem hogy mennyi $ lenne, milyen kondíciókkal (fura módon semmi reakció)

3. nem lennék szívesen magyar vállalkozó, megszoktam már itt

4. nem ez volt az első "szerencsés" tippem (álomfogó, kg, kgk)
 
Biztosan nem fellegezne be. Van egy feelingje az asztalinak, amit az online nem tud visszaadni (hasonló mint a sima könyv-online könyv). Másrészt az emberekkel való személyes kapcsolat komoly vonzerő az asztali HKK-ban.
 
na de most őszintén ha elindulna normálisan a hkko normális új lapokkal nem a régi fosokkal akkor sztem simán befellegezne az asztali hkknak.Lehet ez is ok h miért nem indítják el csak jobb a ködösítés.
 
Amióta
árvíztűrő tükörfúrógép
ÁRVÍZTŰRŐ TÜKÖRFÚRÓGÉP
 
Hmm... a fórum mióta nem szereti az ? bet?ket és miért most?
 
Én olvastam az 1 éves kommentjét, a HKK, a Beholder vagy legalább a magyar vállalkozói szféra érdekében ilyet nem tennék, nagyon nincs köze semmihez.

Egyetlen szerencséje volt, hogy bed?lt a HKKonline, aztán azzal legitimáltatta az összes baromságát, hogy ? mennyire megmondta, pedig csak ráduplázott volna a behó veszteségére a projekten az ötletével.
 
Ha ennyire értesz hozzá: akkor adj rá pénzt vagy Miklósnak írj,h vállalnád a projekt koordinálását
 
Mellesleg, nem tudom milyen játékiparban lehettél.
Jelen pillanatban kb. 1000 mikrotranzakciós ázsiai fos játék fut, szar grafikával, bugokkal tele, de virulnak.
Biztos nem éri meg nekik.
Kispályás, persze. Nem fizetnek 1 millát egy NFL spotért csak pár százast néhány bannerre, meg FB like-ra.
 
Oké, persze, nektek van igazatok.
Tartom magamat az egy éves véleményemhez (tutti baromság, mert nem értek hozzá, soha nem is értettem és soha nem is fogok):

HKKOnline: Game Over
 
De igazából a lényeg az volt, hogy tartható enne-e egy alacsony grafikán futó online HKK-s alkalmazás a lenti szempontok szerint.

Talán még a játékmechanika fontosabb részei át is lenne menthető a régi kódból (gondolok itt a kör eleje, kör vége dolgokra).

De pl. lehetne konzultálni azzal is, aki összehozta a HKKdroidot, bár abban szinte 0 játékmechanika van, de 1 ember szabadidős tevékenysége is (és még be is hivatkozta a beholder oldalát és az áruházat). Előny viszont, hogy a telefonos játékok piacára egyébként is fel kéne készülni, hiszen nem fog kikopni egy ideig és kézenfekvőbb reklámozás szempontjából is. Persze nem muszáj arra menni.

Tehát a lehetőségek megvannak (és voltak), sőt, akár a régi projektet is be lehetne indítani, csak kellene csapni egy irányt és arra menni.
 
jozsi98: A gond az, hogy nem a Beholder felelőssége az, ami a HKKonline-al történt, még ha ezt nagyon is át kívánod rájuk hárítani, így kárpótolni sem köteles (ez még a kisebb baj, a nagyobb, hogy szerintem nem is tud, mert csak a forráskódot kapta meg a leírtak szerint, az adatbázisról nem esett szó, de majd megerősíti a Miklós vagy a Balázs).

Viszont, ha senki nem fizetne a játékért, akkor érdemtelen újra beüzemelni (hiszen azokért a lapokért egy másik cég vitte el a hasznot). A kárörvendés nem neked szólt.

Elchicco: Neked közöd sincs, hogy működnek a dolgok.

1, Egy angol nyelvű (nem túl speciális) játék potenciális piaca ~2 milliárd fő. Ha csak 1 ezreléknyi fizető játékost fog meg egy milliárdos reklámkampány és 5 dollár értékben költ átlagosan, akkor is pont kijött 0-ra a dolog. De utána pl. egy az oldalon elhelyezett reklámmal, már arra a 2 milliós játékosbázisra lehet építeni hosszú távon.

A magyar fogyasztóképes lakosság olyan durván 2,9 millió fő ( https://www.ksh.hu/interaktiv/korfak/orszag.html, 8-52 évesig, de igazából 18-49-ig kéne mérni, az viszont sokkal kevesebb, főleg mert a KSH most már (politikai okokból) a külföldön tartózkodó magyarokat is beleszámolja a statisztikába, akik pont nem tudnak és nem is fognak itthon fogyasztani), ennek az 1 ezreléke 2900 fő. Ezt gyakorlatilag eldarálja egy 30 mp-es tévéreklám jelentetés pl. az RTL-nél (kedvezményekkel mondjuk csak 3,5 millió) és még nincs kész az, amit leadnánk a reklámban és nincs kész a játék sem, aminek futnia kéne.

Tehát igen, jobban megéri azt az 1000 főt megcélozni, mint egy drága reklámkampányra költeni, mert még a legszebb felülbecslések szerint sem jönnének vissza az összegek, amiket beleölne.
 
Ez alapvetoen igaz, csak az a mokas, hogy azt a masik 99 esetet, amikor a 2 misi (dollarban) utana lof*t se termel, azt nem latja senki (mert nem hallasz rola, nem hires)... pedig ott van, jopar evet lehuztam a szamitogepes jatekiparban. Az is egy szakma, amikor bekockaztatod a 100*2 misit (dollarban), hatha az egyik durvan bejon. A Behoe egy masik szakma, de ez is szep.
 
Pfff...
No akkor ki kell fejtsem.
A Beho piaca játékok terén max. 1000 ember.
A ponyvaregényekkel kapcsolatban fingom nincs, de nem fog sok új játékost produkálni pár spam az utolsó 3 oldalon.
Hogyan lehet új játékosokat szerezni?
Reklámmal
Lásd Game of War (egy qrva nagy fos kb. Settlers szinten, p2w formátumban) spot az NFL-ben.
Ja, az pénz? Az.
Pénz pénzt csinál.
Konkrétan itt kb. 2 misi (dollárban) egyszeri befektetés most NAPI ugyanennyit termel.
Sokkal jobban megéri ezt az ezer embert megtartani, kb. 0 munkával, mint azzal szenvedni hogy újak legyenek.
 
Üdv

Semmi személyes (részemről) csak a megszolitásom okán válaszolok.
Nagyrészt egyetértek azzal amit írtál.Jó kis összefoglaló, de aki kicsit követi ezt az Online hkk (tragikomédiát ) annak nem sok ujdonságot modntál.

A 3. pontot nem igazán értem,mi nem lennénk kompromisszum készek ? (hátdehogynem....! )
Zsarolás? kit? mivel?
Ha esetleg arra gondolsz hogy azt írtam hogy nem igazán fog senki pénzt befizetni, ha ujra is indul az online hkk,ezt bárki írhatta volna (ez puszta tény) de persze tévedhetek is (én nem vagyok minentudó).....
Mégegyszer (asszem utoljára) leírom hogy én igazán szeretem a Beholder játékait, nem ellenük vagyok, és nem vagyok kárörvendő sem.Azt nem állítom hogy milliókat költöttem rájuk ,de azért szoktam venni a termékeiket.
 
A lényegi különbség: A Mágia Mesterei teljesített a költséghatékonyság területén. Kevés input, szerény haszon (ha van) és egy külföldi séma, amit igazából már a Beholder is használt más formában (Sárkányölő).

Egyébként a grafikai szinten és az informatikai tuningon túl kb. a 90-es évek kalandkönyveihez lehet hasonlítani.

Ezt át tudná-e lépni? A HKKonline nem, de egy online HKK program igen.

Nem megyek bele, hogy hol bukott meg a HKKonline, de azt hozzáteszem, hogy működtek nagyobb dolgok is ingyenesen (és most nem a HS-re kell gondolni, az nagyon messze van az ingyenestől). Sőt, akár 2 ember képes összehozni egy netes CCG-t (persze, erős Java és programozói tudással).

De akkor miért nincs semmi?

1, Senki nem fog átvenni egy olyan projektet, ami már egyszer megbukott. Szépíthetjük, de ez történt. Akkor meg főleg, hogy ha még + követelések vannak hozzárendelve, ahelyett, hogy támogatnák (jozsi98 kommentjét ajánlom). Külsősnek nem éri meg, mivel az egyetlen, ami bizonyos, az a licenszdíj fizetése, hogy több hónapot kellene belefektetni, a rendszerbeli hibák, és a játékosi
követelések. Amit cserébe nyújtani tudna a játék... Esélytelen, hogy valaha bárki a behón kívül beindítsa. De a behó miért nem?

2, Mert a projekt rossz, ráadásul a hibáiról nem konzultáltak velük. A szemantikai hibákat nem mutatja ki egyetlen ellenőrző algoritmus sem. Emberibb nyelven: A behónak fogalma sincs, hogy miért bukott meg a projekt (nem vett benne részt, nem látta, csak annyit tud, amennyit utólag elmondtak) és ezt nem is közölték vele rendesen. Hozzáteszem, hogy ezeknek a nagy részét még kiegészíthetnék a játékosok, de nincs meg az az összeg, amivel ezt kieszközölhető lenne (kb. béta fázisig vissza kéne vinni a dolgokat). Meg persze nagyon sok kompromisszum mindkét fél részéről.

3, A játékosi kompromisszumkészség hiánya. Komolyan, jozsi írása egyenértékű egy zsarolással, hogy ha a behónak lenne akarata a játék feltámasztására, akkor azt rosszul tegye vagy sehogy. És még senki nem küldte el sehova, tehát kénytelen vagyok azt hinni, hogy ez a játékosok álláspontja. Akkor pedig nagyon is megértem a behót, ilyeneknek nem indítanék újra egy kávéautomatát sem, főleg ha az én pénzemen akarna belőle inni, mert az előző főnök megígérte neki. Meg vannak, akik kárörvendeni járnak, hátha fényesebb lesz a régi szaruk. Erre van az a mondás, hogy "Nem a zsömle kicsi..."

4, De, kicsi. Kis játékosbázis, kis játék és kevés anyagi lehetőség. 20 embernek lehet gyártani játékot, de az nem nézhet úgy ki, mint egy 200.000 embernek gyártott játék (Sőt, igazából a HKKonline erősebb grafikával rendelkezett, mint az Elements, ami azért 5 millió feletti embert fogott meg), ami azért durva, mert a grafika a legdrágább dolog, mind megrajzoltatásban, mind lejátszásban, kegyetlen nagy adatforgalmat generál csak magában, ami a költségvetést is megnyomja (elég csak a szervergép cseréjére gondolni). Röviden, túl van méretezve.

Ezektől függetlenül, ahogy említettem, akár 2 ember a szabadidejében is összehoz egy online CCG-t. "Kritikán aluli" grafikával, egyszerű metával, nyílt projektben. Pusztán azért, mert szereti a játékot és szeretné, ha egy gyengébb, de HKK élményt kapjon online. Ez biztos, hogy nem Elchicco lesz, meg, ahogy nézem, senki.

De összességében ez lenne a járható út, egy nyílt forráskódú online projekt, amit részben a játékosok raknának össze, hogy HKK-zzanak. A grafikája kb. a közelében sem lenne a HKKonline-nak (sőt, egy startlapjátékok.hu-s alkalmazáséhoz sem), de elég olcsó üzemeltetni ahhoz, hogy a behó felvállalhassa (minimális grafikai igény esetén tényleg képes lenne elfutni probléma nélkül). Idővel (pár év) kinőheti magát valamivé, ami már elég szép lesz ahhoz, hogy HKKonline (új)-nak nevezzük, lassan felnövekvő játékosbázissal már érdemes lehet egy reklámot odabiggyeszteni és akkor már nullszaldós.

Persze, ehhez kell valaki (lead developer -> vezető fejlesztő), aki elég tapasztalt ahhoz, hogy el tudjon egy ilyet vinni a hátán és beleöli az energiát, hogy kb. az elejétől felépítsen egy játékrendszert, nagyon egyszerű lapokkal hogy a behó évekig mellette álljon a projektnek (nem feltétlenül anyagilag) és, hogy legyenek emberek, akik áldoznak a szabadidejükből, energiájukból annyit, hogy pl. grafikákkal vagy infós munkával beledolgoznak időszakosan, ezzel csökkentve a terhelést.

A kérdés, hogy lenne ennek a megvalósítására akarat (igény az van). Ha van és valaki elvállalja a vezető fejlesztő szerepét (bár ez lehet, hogy a behóra maradna), hogy bizonyos ütemben dolgozzon a dolgon, akkor lesz játék, egyébként nem.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.