Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Antimágikus csáp
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
Sokszor csak az mentheti meg életünk, ha van egy ilyesféle antimágikus testrészünk, melyről csak úgy lepattannak az ellenfél varázslatai.
Nézz szét a galériában!
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (21)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Lapötletek (64958)
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)
Versenyhirdető (1827)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Paladin
Raia
Szörny/Paladin
ik:2vp
1/1

Élet:1
Ebből a lapból 5 lehet a paklidban.
Leah lények ellen +2 sebzése és mágikus védelme van.
[P]:Célpont lény gyógyul 2 ÉP-t.


Legendás lovag
Raia
Szörny/Paladin
ik:3vp
2/(1)

Élet:1
Minden paladinod +1 ÉP-t és mágikus védelmet kap.
Minden előkészítő fázisban 1vp-ért tehetsz rá 1 életjelzőt.
Vegyél le róla 1 életjelzőt:
Célpont lény visszagyógyul minden sebződést és ebben a körben már nem sebződhet.
(Ezt körönként 1* a saját körödben használhatod)

Tündöklő lovag
Raia
Szörny/Paladin
ik:3vp
1/3

Élet:1
Passzivizáld egy lényedet:
Célpont lény kap 1 életjelzőt.
Vegyél le róla 1 életjelzőt:
Célpont nem lény lap kap 2 dermesztésjelzőt.
(Ezt körönként 1* a saját körödben használhatod)
Ha kikerül a játékból minden életjelzőjét átrakhatod egy másik lényedre.


Büszke lovag
Raia
Szörny/Paladin
ik:3vp
(2)/(1)

Élet:2
Atívan jön játékba.
Minden paladinod mágikus támadást kap.
Nem kerülhet rá öregedésjelző.
Amennyi sebzést okoz,te annyit gyógyulsz.
Vegyél le róla 1 életjelzőt:
Célpont lény kap 1 izom-,élet- vagy méregjelzőt.


Ifjú paladin
Raia
Szörny/Paladin
ik:1vp
0/1

Élet:3
Nem mehet be az őrposztba.
[P],vegyél le róla X életjelzőt:
Célpont lényed kap X életjelzőt.


Fenséges paladin
Raia
Szörny/Paladin
ik:4vp
(2)/(2)

Élet:2
Aktívan jön játékba.
Leah lények semmilyen módon nem tudják megsebzni.
Immunis az öregitésre és a méregre.
2vp:Célpont Leah lény sebződik annyit amennyi életjelző van játékban.(Ezt körönként 1* a saját körödben használhatod)


A fény lovagja
Raia
Szörny/Paladin
ik:4vp
(3)/(2)

Élet:2
2vp,vegyél le róla egy életjelzőt:
Az ebben a körben elszenvedett összes sebződést visszagyógyulod.
2vp,áldozd fel és rakd a semmibe:
Minden lényre kerül 2 békejelző.
Amíg ez rajtuk van nem aktivizálódnak és nem lehet lényt kijátszani.A lényekről minden körben lekerül 1 békejelző.


Ragyogó fénysugár
Raia
Általános
ik:3vp

Kijátszási feltétele 2 ÉP és 2 max. ÉP feláldozása.
Az összes lényeden megkétszereződik a rajta lévő életjelzők száma.Sikeres kijátszása után ez a lap a semmibe kerül.


A fény kastélya
Raia
Épület
1 építő
3 SP

Kijátszhatod 2 ÉP-d feláldozásával vagy 1 SzK-ért.
Minden paladinod aktívan jön játékba.
1vp:Célpont lény kap 1 életjelzőt.
(Ezt körönként 1* a saját körödben használhatod)
Ha a kikerül a játékból szétoszthatsz annyi életjelzőt amekkora sebződéstől történt ez.


Exkalibur
Raia
Tárgy
1 SzK

Kijátszhatod 2 vp-ért is.
Ha paladinra rakod az kap +2/+1-et,mágikus támadást és 1 életjelzőt.
Minden paladinod feláldozhatod azonnali hatásként ekkor egy lényed megkapja az összes életjelzőjét és te gyógyulsz 4-et.
[P],1vp:Célpont lény ebben a körben nem támadhat.


Fegyverhordó
Raia
Szörny/Paladin
ik:2vp
0/1

Élet:3
Nem mehet be az őrposztba.
[P]:Célpont lényedről átkerül X életjelző egy másik lényedre.(Az X-et te határozod meg.)
Áldozd fel:Célpont lény kap 2 életjelzőt.

Minden Paladin tud KF-elni és nincs bennük SzK.

Lényegében ennyi...ezt több koncepcióban is el lehet képzelni...na várom a véleményeteket....



Arthas,a renegát
Leah
Kalandozó/Ember
ik:4vp
2/(2)

Izom:1
Aktívan jön játékba.
Nem támadhatja meg olyan lény amelyen van életjelző.
Raia lények ellen +1,paladinok ellen +2 sebzése van.
1. szintlépésArthur királynak -2 sebzése van ellene.
2. szintlépés:Elenios lények ellen +1 sebzése van.
3. szintlépés:Nem lehet csökkenteni a max. vp-t.


Zenedar
Leah
Kalandozó
ik:5vp
2/2

Repül.
Ha van játékban paladin 1-el kevesebb az ik.-ja.
Minden paladin sebzése 1-el kevesebb ellene.
[P],1vp:Vegyél le 1 paladinról 1 életjelzőt és tégy Zenedarra 1 izomjelzőt.
Ha az ellenfél játékba hoz 1 paladint sebződik 1 ÉP-t.
Ha megöl 1 paladint gyógyulsz 2 ÉP-t.


Minden Paladin tud KF-elni és nincs bennük SzK.
 
egy kcisit próbálhj meg egyszsrrűbb lapokat kitaláőlni. iylen lapok soha nem leszenk,mert a tesztelésen a hossazabb szövegű lapokt lerövidítik, általában,mivel a játék így is elég bonyolult.
 
Alábbi lapok kellenek!

Quwarg takaritó /3/
Kisebb Zan /3/
A pokol szeme /3/
Majd legközelebb /3/
Trax halálcsapás /3/
Bosszantó teki /3/
Viztisztitó teki /3/
Thuzad utazása /3/
Vészkijárat /3/
Olyan követők/szab lapok amiböl 3 darabod van / lista/
DJ tárcsa /3/
Hivó kürt a mihez tartás végett /2!!!!!!/
 
aranyosak csak szerintem túl erősek....
 
Kalmárok

Minden Kalmár tudja az alábbi képességet:
Képes egy épp létrejövő varázslatot úgy késleltetni(1vp-ért 1* körönként.)hogy az a varázslat a következő körben jöjjön létre(de ugyanabban a fázisban mikor az ellenfél kijátszotta.)
Ezt egy Kalmár egy játékban max. 2* teheti.
Minden Kalmár tud KF-elni,és 95%-ukban nincs SzK.
Szörnyek és Dornodon az istenük.
Minden Kalmár tud SzK-t teremteni úgy hogy passzivizálódik és gazdája elkölt 1 vp-t.
Minden Kalmár 1 körben 1* meg tudja 2*-ezni az erejét 1 SzK-ért.
Ezt egy Kalmár max. 3* használhatja egy játékban.
Bármikor áldozhatsz X ÉP-t azonnali hatásként ekkor célpont Kalmárod gyógyul X-et.
Ha a paklidban akárcsak 1 Kalmár is van akkor max. 3 színt használhatsz 4 helyett.
A Kalmárokat ha direkt sebző harci képességgel támadják akkor az +1-et sebez rajtuk.
A Kalmárok ik.-ját ne lehet csökkenteni,de ha növelve van akkor az alap ik.-ig igen.
Ha egy Kalmárod kényszerített áldozástól hal meg kapsz 2 vp-t.




Kalmár szolga
Dornodon
Szörny/ Kalmár
Ik:0vp
0/1

[+]:1-es kapzsiság.
(A lény kap 1 kapzsiságjelzőt.
Ha egy lényen kapzsiságjelző van semmilyen módon nem támadhat,
és a gazdája minden előkészítő fázisában +1 vp-t kap.
A lényről a gazdája minden húzás fázisában lekerül 1kapzsiságjelző.)


Kalmár
Dornodon
Szörny/ Kalmár
Ik:2vp
1/1

Ebből a lapból 5 lehet a paklidban.
Ha az előkészítő fázisodban nincs rajta
Kívül lapod játékban,húzhatsz 1 lapot.
Ha van,és mindengyik Kalmár,akkor kapsz 1 SzK-t.
Ha van és van legalább 3 lap a kezedben +1 vp-t kapsz.


Mesterkalmár
Dornodon
Szörny/Kalmár
Ik:4vp
2/(1)

Immunis a [+] képességekre.
Nem éri plusz sebzés a Kalmárjaidat a
direktsebző képességek miatt.
[+],3 vp:1-es kapzsiság.
(A lény kap 3 kapzsiságjelzőt.
Ha egy lényen kapzsiságjelző van semmilyen módon nem támadhat,
és a gazdája minden előkészítő fázisában +1 vp-t kap.
A lényről a gazdája minden húzás fázisában lekerül 1kapzsiságjelző.)

Piaci kofa
Dornodon
Szörny/ Kalmár
Ik:3vp
1/2

Ha a kereskedő sátor aktív aktívan jön játékba.
[+]:2-es tárgyalás
Passzivizáld egy lényed és az ellenfél egy lényét,
(Az őrposztban lévő ilyenkor előbb a tartalékba kerül.)
majd tégy rájuk annyi tárgyalásjelzőt amennyit költöttél rá.
Te is és ellenfeled is minden előkészítő fázisotokban +1 vp-t kaptok.
Minden húzás fázisban vegyetek le 1-1 tárgyalásjelzőt egy lényetekről.
(Ha egy lényen tárgyalásjelző van nem aktivizálódik.)
Ha ezek a lények aktivizálódnak,húzzatok 1 lapot.


Enyveskezü kalmár
Dornodon
Szörny/Kalmár
Ik:3vp
1/1

Immunis a tűzre.
X vp,passzivizáld X lényed:
Ekkor célpont lény vagy játékos sebződik annyit,
amennyi a bepasszivált lények ÉP-je összesen.
Ha ez sikeresen megtörtént akkor a köröd végén
ezek közül 1 a gyűjtőbe kerül.


Kereskedősátor
Dornodon
Építmény
1 építő
3 SP

Aktívan jön játékba.
2vp:Az építője aktivizálódik.
Minden Kalmárod 1-es kapzsiságot kap.
Ha volt neki 1-el nő.
Ha egy lényen kapzsiságjelző van semmilyen módon nem támadhat,
és a gazdája minden előkészítő fázisában +1 vp-t kap.
A lényről a gazdája minden húzás fázisában lekerül 1kapzsiságjelző.)


Cinkelt kocka
Dornodon
Tárgy
Ik:0 SzK

Kijátszásakor tégy rá 3 ravaszságjelzőt.
Vegyél le róla 1 kapzsiságjelzőt:
Gyógyul annyit amennyi az ÉP-je.
Áldozd fel a Cinkelt kockát:
Célpont lény kap 3 kapzsiságjelzőt,
És passzívan a tartalékba kerül.



És ezeknek lehetne egy ellenfelük pl.:-Utonállók v ilyesmi...
Gondolkodtam már a bennszülött etnikumon is és akkor a Zolobookat meg lehetne újítani...

De 1ébként milyenek a Kalmárok???????? (:
 
Legyen új etnikum, a vidra! Olyan mint a teknős, gyengék, és legyen anti-lény
 
Az őshangyák a kisfing és a halálra csikizés tudományát vetnék be
 
az olyan lenne mint az éjfaty
 
lehetnének fejvadászok,ha megöl egy lényt el kell költened Xvp-t,de erősek,NAGYON
 
sztem meg az alltímusokhoz képességeket is lehetne csatolni mint a szkrittereknek.
a motyik sorvaszthatnának(max ép/lapdobatás amennyit sebez)
a trollok zúzhatnának(monjuk 50% esélyel 2x sebzést okoznának)
az őshangyák..........
 
Megcsinál6nák Rhatt etnikumának a Méniach flavorjában lévő Zöld drakleneket. Ha az túl hosszú lenne, csak simán draklen.
 
paraszt vagy cigó lopoképességgel
 
szerintem meg paraszt vagy cigó lopo képességgel
 
sztem a kullancs jó lenne!és lehetne varázsló, boszorkány is
 
Én nem azt mondom, hogy újítsunk fel régieket, hanem azt, hogy tervezzünk hozzájuk új lapokat. Nagy különbség!
 
láss neki
de ha lepfelujjitásrl van szó nem lehet akkorákat tápolni nem bizto shogy elégg jók lennének mondjuk mint más egyéb hordák vagy akár etnikumon....
 
van egy csomó kullancs miért nincsen kullancs altipus ha már pók van én fix kullancs paklit csinálnék
 
helyesen szóltál
 
Sztem nem új altípusokat kéne kitalálni, hanem a régiekhez kéne csinálni új lapokat (pl.: a bazaltelementálokhoz), így sok régi lap újra használható lehetne
 
már kijött 1-2 griff nevezetü szörny mért nem lehetne belölük altipusos griffeket csinálni meg kiadni még 1 párat???
én el is tudnám képzelni olyannak repülős hordának mint a manó csak kicsit lassabb lenne ám erösebb....
 
jó igaz ebből a pontból hülyeség
 
igen csak 9 lesz(kezdésnek9 aztán ki kell találni új isteneket pl zeusz
 
és tényleg ....bocsánatot kérek..akkor legyen helyette.....zombi
 
pega altious már van
 
legyenek varázslók/boszorkányok...vagy állat altípus: pegazus, sólyom stb...
 
hát meg amúgy is gyökérség
 
gondolj bele...te a hkk-ban egy mágust alakítasz...milyen lenne már? egy mágus orányít egy istent?
ez nem jönn egy közbe...szal ezért nem lenne jó az isten.
 
esetleg
talán
de nem biztos
 
És gondolom ebből csak 9db-lehett?vagy 18 ha mindet felújítják!
 
az új altipus

isten
egy isten sem kerülhet a gyülytőbe vagy a semibe és nem veszíthetik el képpeségeiket
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.