Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Milyen legyen a májusi páros verseny formátuma?

1) hagyományos új nemzedék
2) tiltott mágia új nemzedék
3) hagyományos káosz
4) tiltott mágia káosz

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Matt Cauthon
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
A ta'veren és szerencsefia Matt Cauthon, a Vörös Kéz bandájának vezetője a fogadóban pihenve figyeli embereit és a felszolgáló lányokat.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Board Game Expo 2024.05.18-19.
HKK Tiltott mágia döntő videó
Májusi verseny formátuma
Beholderes HKK verseny március 16. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati gyorsítás IV. (562. tudati képesség)
Makróbővítés II. (582. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47067)
Excelsior (1002)
A májusi verseny páros legyen vagy egyéni? (ÚN-ről és formátumról 2-3. körben szavazunk) (30)
Lapötletek (64943)
[HKK Piac] Régi lapok (1521)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9480)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Nézet:
Sajnos (vagy nem, ki tudja) a levelezős szerepjátékok felett erősen eljárt az idő. Az emberek egyre jobb és jobb vizuális élményekre vágynak. No meg azt se felejtsük el hogy egy "Végzetúr" szerű játékot sokkal kényelmesebb irányítani mint a levelezősöket, márpedig ha jól látom igencsak hasonló lesz a TF -is(ami szerintem jó ötlet)
 
Teljesen igazad van.
De a régi embereket hogyan kellene "visszacsalogatni"?
(márpedig vissza kell..A játék miatt is,na meg a pénz miatt is a Kft-nek.)
Hiába adnának akármilyen tárgyat a nem játszó embereknek,szerintem nem hozná meg a kedvet.
A pénz,talán igen. (persze ez is csak fikció és van persze van benne rizikó)

A másik dolog,hogy igen,én egy kicsit sokkot kaptam amikor megláttam 9x.szintű karaktert. :-o Meg 25x tulajdonságok,iszonyatos,borzalmas hatalmas nagyon nagy fokozatú isten papok,9x.szintű fegyverszakértelmek,stb.,stb.
9éve az én 20-21.szintű karaktereim erős középmezőnyt jelentettek,ma már csak kezdő újonckák.
De 9 év,kilenc év. Sok idő.

A témánál maradva szerintem jobb lenne így folytatni,mint online. Pedig tudom,ma már ez nagy "divat".
A TF viszont más kategória.
 
Én 8 év után tértem vissza, és nem sokkoltam be, iszonyú sok új dolog lett a játékban, de szépen meg lehet tanulni mindent, még jó is volt, hogy mennyi újdonság van. Mondjuk kezdő karaktert folytattam, a keleti oldalon nem tudom, hogy mi van.
 
Őszintén szólva nekem nem lenne szimpatikus, hogy csökkentik az árat, majd visszaemelik...nem igazán nyerő taktika. Meg aztán ha valaki 8-10 év után téved vissza a TF-re, az garantáltan sokkot kap attól az infómennyiségtől, ami rendelkezésre áll.
 
Egy kis kiegeszitest irnek a hozzaszolasomhoz.
Az elobbi irasom Nem! kifejezetten magam miatt irtam!
Azt szeretnem,ha tobb jatekos visszaterne jatszani.
 
Sziasztok!

Szerintem erre az online-ra semmi szükség nem lenne.
Tudom,hogy egyre kevesebben játszunk (én most 9 év után kezdtem újra) és tudom,hogy az ára miatt csökken a népszerűsége. Éppen ezért húznék meg a vezetők helyében egy-két dolgot.
Például csökkenteni az árat. Tudom ez így elolvasva kissé mordid téma,de ha utána gondoltok,lehet,hogy jobban megérné.
Minden drágul (Minden!) és ez meg olcsóbb lenne.
X Ft-tal.Utána pedig egy körlevél (email vagy posta) minden játékosnak,hogy nem emeltek az áron,hanem csökkentitek. Lehet,hogy jönne vissza pár játékos.
Esetleg visszacsökkenteni (példa) 250-re és pár hónap múlva 280-300-ra vissza.
Szerintem ez a játék jobb így,ahogy most van.
Ne legyen online. Vhogyan visszacsalogatni az embereket. (biztos,hogy sokan az ára miatt hagyták abba,anno én is)

Ne értsetek félre,Nem vitázni akarok!!
Amit leírtam Saját! szubjektív vélemény!
 
-Esetleg pár screenshotot be lehetne mutatni, (hogy lássuk merre halad a dolog)?
-A béta teszt elindulásáról van már elnagyolt időpont?
 
A gugli a Fable 2-t dobta ki a legtöbbször...
 
Érdemes lenne megnézni, hogy melyik másik játékban hívják így a "teleportkapukat", és képet kapnánk róla, hogy mivel tölti szabadidejét játékostársunk
 
FX: Te is tudod, hogy a két verzió nem lesz összehasonlítható egymással.

Bár ugyanazon történelemmel rendelkező világban, ugyanazon varázslatokkal, szörnyek között és tárgyakat használva, ugyanazon fajok képviselői fognak kalandozni, azonban az, ami a TF-es "játékmódot" ma meghatározza, azon emberi "tulajdonságok", melyekkel a többi játékos közül ki lehet emelkedni - melyek: a kombinációs készség, több szálon való gondolkozás, előrelátás, memória - mit sem fognak érni az új játékmódban.

Igen, merem azt mondani, anélkül, hogy előre degradálnám a játékot, hogy - legalábbis nekünk, "régi" bútordaraboknak - sokkal egyszerűbb lesz, sokkal kiszámíthatóbb lesz a TFO, és csak remélni tudom, hogy ezzel nem veszik el az a játékélmény, ami a mai, a fentiekben kifejtett szellemi erősségek birtokában kiaknázható előnyökhöz juttató játékmódban megtalálható.

Azaz kb. arra utalok, hogy aki szerepjátszani akar, az persze ma is megteheti (hozzáteszem, szerintem bazi drágán, a korábbi évekhez képest sokkal kevésbé interaktívan, és ebből adódóan nyilván jelentősen korlátozottan), és aki akar, az a jövőben is fog tudni. Az optimalizáció a gyengébb képességű játékosok számára is elérhetőbbé válik, ami persze nem biztos, hogy baj, csak egy tény.

Fene tudja, hogy jobb lesz-e az új, mint a régi. Egyik szempontból biztosan jobb lesz, más szempontból biztosan nem. A fentiek tükrében nem véletlen, hogy a top playerek kívánják a legkevésbé a változást.

(Megj.: abból is látszik, hogy én nem vagyok TOP, mivel nagy várakozásokkal tekintek az új játék elé, bár még egyszer veszett módon nem fogok optimalizálni, hanem kizárólag "fun" okokból fogok játszogatni, a lehető legkevesebb pénzt költve. Úgy érzem, az elmúlt tizenpár évben, mióta játszom, eleget költöttem már a TF-re )
 
Szerintem démonkapu alatt az SF-re vezető térkapukat érti a srác, de azokat soha nem hívták úgy...
 
Addig semmiképpen, amíg be nem bizonyosodik, hogy az online jobb, mint az offline.
 
"Mások mitszolnak ehez, vagy mindenki, átakarja hozni a karakterét?"

Muhaha, szerintem pont, hogy a "mindenki" nem nagyon akarja áthozni a karakterét
 
Miért is ne lehetne átúszni a csatornán? Meg milyen "démonkapuk"? Cimbi, játszol Te egyáltalán az offline verzióval???
 
A kettő nemzárja ki egymást, mert aki átakarja hozni a kariját az várni akar inkább hogy minden meglegyen, aki meg újat akar kezdeni azmeg minél hamarébb kezdené, ha eleve két szervert terveznek, bár ez lehet nem hivatalos álláspont volt, akkor egyik lehet csak újkaraktereknek másik meg vegyes és ezesetben akár korábban is lehet inditani az újkarakterest.
 
En inkabb varnek ra akar jovo evig is, de legyen meg benne minden ami most megvan az "Offline" verzioban is...
 
Szuper, köszi az infót és jó munkát várjuk nagyon.

Ha adhatok lenne egy tippem, ami nagyon jó balanc is lenne. Elöször csak az újkarakteres server induljon el és azon legyen egy olyan korlát hogy 1évig (vagy fél) nemlehet átuszni a csatornán, pl addig nemlehet uszást tanulni, következő etapban pedig megint ugyanenyi ideig nemlehet átmenni a démonkapukon, stb igy tervezhető és folyamatosan adagolható a tartalom és eltart egy ideig mire a játékosok a mostani tartalomig érnek, plusz ha ez külön szerver lesz igy ide nemlehet simából átjönni akkor a KT képeségek programozása is idézőjelben egyszerüsödik, mert a kt-k elölről kezdik.
Mert szerintem igy még nyár előtt ellehetne indítani a csatorna nyugati részéhez tartozó tartalommal, és idézőjelben ráér a többivel kapkodás nélkül végezni.

Mások mitszolnak ehez, vagy mindenki, átakarja hozni a karakterét?
Szerintem megkéne tartani a régit, csak netesnek és fillérekért vagy infenfordulót adva a TF online-os fizetősöknek.
 
V paranccsal lőhető varázslatok elkészültek, készülnek a harci varázslatok.
Menet közben volt némi optikai tuning a térképen.
 
Azt nem ismeri a srác.
 
ha elindul a teszt szero jelezétek kösz elöre is
 
Magyarul?
 
már elkezdödöt a béte teszt szero?
 
Nem a PvP karakterek kell, hogy büntit kapjanak, hanem a PK-k.
 
Azt én is remélem, máskülönben ki lehet húzni az árnymanót a választható fajok listájáról.

@ssanya13
Pár sorral lejjebb írt véleményem alapján azt sem támogatom, hogy PVP-karakterek kapjanak büntetést. A VI, VIK parancsok tapasztalatom szerint jól működtek. A jellem pedig szűrt, ahol kellett.

@goyslee
A fejtegetésnek amúgy sincs semmi értelme. Én úgy vagyok ezzel, hogy amíg nem játszhatom, legalább hadd beszéljek róla. Annyira lelkes vagyok, hogy asszem fizetek be zsetont, leporolom A szentségtelent.

@Buldozer
Megtörtént. Tetszett, amit láttam!
 
Azért én nagyon remélem, hogy az online játékban csak lesz tolvajlás. Itt is lesznek majd pihenő karakterek akiknek a mezejére ha rálépsz el tudod majd dönteni, hogy milyen akciót indítasz vele szemben.
 
Velemenyem szerint az online TFben is hasznalhatoak lesznek VI, es VIK "parancsok" es ha igy van, ertelmuket vesztik az alabbi fejtegetesek.


Nem kene atszabni a jatekot, igy is sokat gondolok arra, hogy a tolvajlast mikepp fogjak majd megoldani, illetve egyaltalan lesz e...
 
Nem rossz ötlet....
 
Szivesen!

Lájkolj: http://www.facebook.com/VaradiJanos

Buldózer
 
Szerintem meg a jelenlegi TF-ből igenis nagyon hiányzik a karakterek közötti küzdelem (mondom ezt úgy, hogy nem vagyok monitorfejű )

Ha vkinek vélt vagy valós "sérelme" keletkezik a játékon belül, akkor igenis tudjon elégtételt venni a másik karakteren, aztán meg persze jöjjenek a másik kari haverjai, aztán az egyik kari haverjai stb... aztán legyen frankó KT-háború, vagy akármi

Viszont: az alacsony szintű karik védelme érdekében muszáj bevezetni egy olyan rendszert, ami miatt a hőzöngő HVCS-k buknának, ha jelentősen gyengébb karit támadnának be. Valami jóság-gonoszságpontos verzióra gondolok, persze nem a mai TF-en alkalmazott értelmében... nevezzük inkább "hírnévnek". Ez akár teljes egészében kiválthatná a mai jellempont-rendszert, amelynek - valljuk be - nem sok értelme és jelentősége van ma sem a TF-en.

A gyakorlati megvalósítás a következő lenne: ha vki legalább 10 szinttel alacsonyabb karit támad meg, akkor kapjon - hasamra ütök - mínusz 10 "hírnévpontot", és ez halmozódjon, ha több ilyen "szemétséget" csinál. Egyáltalán minden támadó kapjon vmi hátrányt, de nyilván ezen kapott hátrány mértéke egyre csökkenő legyen, ahogy a karik erőssége közelít egymáshoz. De valami minimum "hírnévpont-veszteség" mindenképpen legyen. Járjon ilyen hírnévpont veszteség egyébként a tolvajoknak is.

Az hírnév mértékétől függően különféle hátrányok érjék a karaktert: mittomén, -30 hírnév-szintnél +10%-ot kell fizetni bármely boltban történő vásárlásnál, -60-as szinten +20%, és nem mehet be a kocsmába sem, -90-es szintnél +30%, kocsma-tiltás, és ha vki megtámadja ezt a karit, akkor nem jár érte hírnév-bukás, -120-asnál +40%, ohne-kocsma, hírnév-bukás nincs, ráadásul kap érte mondjuk szint*100 arany "fejpénzt, 150-esnél +50%, ohne-kocsma, fejpénz, ráadásul az őt elverő kari kap + hírnevet....

Stbstb, ezek csak példák voltak.

Ezzel együtt bevezetném az általam "Alanori polgár-projektnek" nevezett, az őslakosokkal a vadonban való találkozás lehetőségét is, melyet az érdeklődő olvasó a GN-en a hasonló című topicban megtalálhat.
 
A legfontosabbat kihagytam, bocsánat;

Köszi Buldozer az infokat!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.