Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Hatalom Kártyái

Mikor lenne a legjobb a jövő évi Nemzetit tartani, melyik hónapban tudod legkönnyebben a péntek-szombat-vasárnap trióra szabaddá tenni magad?

1.) Az augusztus a legjobb.
2.) Legyen inkább szeptember.
3.) Legyen inkább október. (Október 23. péntekre esik.)
4.) Mindegyiket egyformán könnyen vagy nehezen tudom megoldani.
5.) Nem szoktam a HKK Nemzetire kijutni.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
HKK - Zén Legendái: Az istenek csarnoka július 20.
Hatalom Kártyái - Élőholt invázió június 22.
A pillanat képe
A föld sárkánya
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
A föld mélyéről előbújó sárkányokat egyesek szerint az oknélküli vérszomj hajtja, mások szerint csupán a kincseikre áhítozó kalandozókat akarják távol tartani barlangjaiktól.
Nézz szét a galériában!
Argum City béta teszt
Clerebald gyűjteménye – Beharangozó
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő Clerebald gyűjteménye!
Ritka lap csere
Hagyományos verseny - 2019. szeptember 21.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája

A lista folytatása...
Lapötletek (64215)
Új játék a Beholdertől (153)
Clerebald gyűjteménye – Beharangozó (8)
Mikor lenne a legjobb a jövő évi Nemzetit tartani, melyik hónapban tudod magad legkönnyebben a péntek-szombat-vasárnap trióra szabaddá tenni magad? (5)
[HKK Piac] UR lapok (10480)
[HKK Piac] Eladó lapok (141377)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Helló! Igaz-e: A harcosok több tp-t kapnak, de nem kapják meg az fjp-t, ami azt eredményezi, hogy magasabb szinten jóval kevesebb fjp-vel rendelkeznek, mint a más kasztúak, ami a lassú, de biztos lecsúszásukhoz vezethet.
 
Hat ha az ember egy karizmatikus leny (mondjuk Kurt Vonnegut alapjan tobbek kozt ez sem egy teny), akkor kapjon bonuszt esetleg a karizma szakertelemre.
 
A skilles bonusz nyilvan ugy nezne ki, hogy kevesebb lenne, mint a tobbi fajnak adott szinten, csak mivel ember (nincs specko terulete amiben jobb), barmire koncetralhatna.
Emberrel pont az a baj - ha ragaszkodsz a szokasos rpg-s megkozelitesehez az embernek -, hogy nincs semmi, amiben igazabol kiemelkedo lenne, viszont gyorsabban tanul. Erre nehez barmit is kitalalni ami nem tul tap es nem is tul gyenge.
Stat bonuszos dolog meg ezzel egyutt is mukodhet...
 
Ha fjp-be is számítana akkor nagyon elugranának a harcosok.
Így csak a szintlépésbe számít bele, amivel még mindig hamarabb érnek el nagymennyiségű fjp-t. A kettő együtt úgy éze ki, hogy nyer mondjuk 110% Fjp-t szörnyekből és hamarabb lép szintet. Aztán ott tartanánk mint a mutkók az ÖV-n
 
És elfeknek meg erdőjárás? Törpének dombmászás?

Beláthatod az ember középszerű. A mozgást nem lehet jobbá tei nekik, mint másak, mert akkor a többinek kell pozitívum, meg negatívum a mozgásra.

A képzettség sem lehet ugyaolyan. Egy gnóm midnig jobb lesz mágiában, vagy egy elf lövésben.

Valami egyedi kell, ami csak emberre jellemző!
 
Talán az emberhez illene jobban. Megjegyzem nekem tetszik az az ötlet is, hogy kevesebbe kerüljön a császkálás egy embernek, mondván könnyebben alkalmazkodik a körülményekhez mint a többi faj. Adott esetben azt is el tudnám képzelni, hogy lenne pl erdőjárás, mocsárismeret stb skill, ami csökkentené a járkálás költségét és az ember ezekre kapna bónuszt...
 
Embernek, vagy harcosnak?
 
Van 3 ötletem is, szerintem a 3. a legjobb:

1. olcsóbb legyen a fejlesztés (esetleg csak a stat vagy csak a skill fejlesztés legyen olcsóbb)

2. koncentráció: egy karakter által választott skillre kap bónuszt bizonyos időre, persze itt kéne néhány megkötés, mert így túl tápos lenne (mondjuk nem lehet harci skill)

3. koncentráció 2. változat: az általa választott (mondjuk a beállításoknál lehetne megadni) statra kapjon bónuszt néhány percig

Persze be kéne lőni, hogy mennyi legyen az a bónusz.
 
Az a baj, hogy TP-be megy a szorzó.... és ha adott ideig (pl. 10-10-15-15-20 percig szintenként...stb) a fejlesztési pontba is beleszámítana a szorzó, nem csak a TP-be?

Az is korrekt lehet a harcosnak, és lehetne a képesség neve: Széleslátókör


Ember: Ha a gyűjtögetés bővítve lenne, és 5 percig fele annyiba kerül minden helyszínre való bemenetel? Persze a neve ekkor már biztos más
 
Harcosak van az 110%-os szorzó. Mi lenne, ha ez is képességgé lenne alakítva.

1. szint: 5 perc 110%
2. szint: 10 perc 110%
3. szint: 10 perc 115%
stb...

Embernek a gyűjtögetés semmit nem érne. Még gyógynövénynél sem táp, bár lehet csak én látom így. A nyílvessző meg lándzsa kt meg egyenesen felesleges pl. mágusak, szerzetesnek, lovagnak...
 
Ember különleges képességére ötlet:

Gyűjtögetés:
Annyit tenne ez a képesség, amíg aktív (pl. 10 perc), szintenként +0,5x-ös szorzót kap az ember a KT-val gyűjtött dolgokra, (vagy nyílvesszőre, lándzsára szóval út során gyűjthető) felfele kerekítve.
Példa: 1-es gyűjtőgetéssel 1+0,5X annyit gyűjt (felfele kerekítve 2őt)
4-es gyűjtőgetéssel 1+ (0,5*4)X annyit gyűjt (felfele kerekítve 3at)


Harcos különleges képességére ötlet:

Szörnyfészek:
Ezzel a képességgel a harcos elrejtett, mások által fel nem fedezhető vadnyomokra ill. szörnynyomokra bukkanhat. Úgy működhetne, mintha egy üres mezőn a harcos pl. egy szétdúlt kriptát, sáskavárat, vagy egyéb "szörnyfészket" találna. Ide a harcos nyugodtan bemehetne. (Szerintem élvezetes lehet, amikor a folyón átkelve a folyóban a harcos megakad, mert talál egy épülő hódgátat, vagy a tengerben egy hajóroncsot)

Vélemények?
 
Hi!
Lehet javaslatot tenni ember es harcos kezdo kepessegre.
 
Szerintem felesleges, csak az első néhány szinten számítana a dolog (magasabb szinten az a cirka 1500 fejlesztési pont amivel meg lehet oldani 3 tulajdonság fejlesztést, nem számít igazán sokat).
Viszont ha már balance a téma: az ember faj túl gyengére sikerült. Nincs spec képessége és a tulajdonságoknál is rosszabbul jár, mint bármelyik másik faj. Nem látom, hogy miért érné meg emberrel jatszani...
 
Nekem tetszik. Még az értékek is.
 
Ez teljesen igaz... pl. a máguslabi iszonyú könnyű még a kezdő karakternek is
 
Nekem másfajta egyensúlyi problémáim vannak. A kasztok küldijei nincsenek kiegyensúlyozva szerintem. A harcosok elso labiját már a második szint elején vittem, a lovagi labiból pedig még a 4. szinten 11es fegyverszakival is van egy pici hátra. Felolem lehetnek különbözo szörnyek ezekbe a labikba, de azonos szinten valahogy hasonló erosségu brigádot kéne összeválogatni valamennyi kaszt számára.
 
Mi nem kiegyensúlyozott szerinted? Úgy próbáltam kitalálni a dolgokat, hogy ne legyen nagy eltérés túlságosan... szerinted hogy lehetne jobban összeszorítani az értékeket?
 
valoban lehetne valtozatosabb de ne igy ahogy te mondtad mert ez nem tul igazsagos. van akinek +6 pont es -3, a masiknak meg +3 es -6 :P
belathatod nem tul kiegyensujozott.
 
Megvannak a faji alapértékek, szerintem a kasztok szerint ezeket lehetne módósítani egy kicsit, hogy még változatosabb legyen a játék

Pl. lehetne a harcost alapnak tekinteni, és ahhoz képest a többinek módósítót adni. Nem mondom, hogy a következő értékek jók, de szerintem el lehet rajta gondolkodni))

Lovag: +3 IQ, -5 Ügy, +3 ÁK
Vándor: -5 Erő, +3 IQ, +3 Ügy
Barbár: +6 Erő, -5 IQ, -5 Ügy, +5 ÁK
Szerzetes: +3 Erő, +3 IQ, +3 Ügy, +3 ÁK, -15 Szerencse (Hite miatt)
Mágus: -3 Erő, +5 IQ, -3 ÁK


Vélemény?
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Infók | Csere-bere | Fejlesztési ötletek | Bugok | Segítség kezdôknek | Labirintusok | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.