Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Tilretas öröksége július 25.
Hatalom Kártyái - Résföld június 18.
Zén Legendái: Kísértetjárás május 21.
A pillanat képe
Szörnyek és szörnyek és szörnyek...
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Egy tapasztalt kalandozó már azon sem képes meglepődni, ha a Túlélők Földje leggroteszkebb, legcsúfabb vagy legortopédabb teremtménye támad rá. Hiszen az élet pont erről szól: ki kerekedik felül a halálig tartó küzdelemben; vacsoraként végzed, vagy a kőkéseddel végül te apríthatod fel ellenfeled, használható komponensek után kutatva belsejében.
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny augusztus 13. - Versenybeszámoló
Yaurri titkosírás verseny
HKK Legendás cél: Roxat céhei
XXXIX. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Termikrajzás - zárás

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Ősvadon
Termékismertető - Zén Legendái: Tilretas öröksége

A lista folytatása...
Beholderes HKK verseny augusztus 13. - Versenybeszámoló (1)
HKK kérdés? (46275)
Yaurri titkosírás verseny (7)
Tilretas öröksége Zén bemutató, 1. rész (13)
XXXIX. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (1)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3206)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Elégtétel + Zanszilánkok + 2 Durrantó
 
Igy van. Ha valakinek van kedve es turelme behivatkozhatja vagx beemelheti az ottani okfejtest...
 
Nyilván, a szürke se ÉP áldozás, csak kicseréled a két kockát...
 
Az csak egy papírt ad.
 
Újjászületéssel már létezett a történet.
 
Ohh, majd' elfelejtettem: Kör végi két lap, és 19 mana. MOST jöhetsz.
 
Szerintem meg a páros gyíkomság, és ezt a lapot szürkével kell használni. Egyébként ebben az állításomban az a tény is megerősít, hogy ismerek top játékost, aki a kieg megjelenése előtt egy héttel szerzett be szürkét és trafót.

Kapott a gyógyulós hokideckem egy op-lapot. Második kör: Szürke, gyógyítás fájdalma, egy híján húsz, 1-ben élsz, jöhetsz.
 
Hát nekem nem ettől áll fel, viszont annál inkább érdekel mi a helyzet ezzel a lappal főleg hogy pl.:
vegyük a troggot akkor ha az kint van és az ellenfelemnek mondjuk 9 ÉP-je van akkor ezzel a alappal meg is tudom ölni?

Merthogy ugye a lapon a sebződik és gyógyúl kifejezések szerepelnek, azaz kijátszom és megálípítjuk hogy ellenfelemnek 19-re 9 ről gyógyúlnia kellene 10-et és akkor sebződik végül 10-et (ugye trogg-miatt)? vagy ilyenkor mi a helyzet?

Nekem az a bajom hogy nem az van oda írva hogy fordítsd át az életedet 19-re és utána vizsgálódj.
 
nem hiszem el, h vkiknek ilyenre áll fel a fasza, amit itt csináltok

kurva egyszeru: átforditod a közös ép-t jelentő kockát 19-re, aztán megnézed, h sebződtél v gyógyultál-e, s ha igen, mennyit
 
Fejezzed már be te is....
 
Ja és gondolom nem az első volt a szándék mert az egy otk 0 vp ből
 
Amúgy,a 38 sebzés az milyen matematikai módszerrel jött ki?

2*x=y

40-x=19
x=21

2*21=y
y=42

WP!

Milka!
 
Kimaradt:
... valamelyik játékos, akkor húzz 2 lapot.
 
Szerintem minden attól függ hogy a szöveg első részét mikor kell kiértékelni. Ugyanis ha a lap kijátszásakor akkor ugye ez lesz: A1 ellenfelem Épje 40 sebződik annyit hogy 19 legyen azaz 21 et, ugyan ekkor A2 ellenfelem Épje még mindig 40 ő is sebződik annyit hogy 19 legyen azaz 21et, hisz ezt írja a lap. Ugye ezután egyszerre kisül mindenkinél és sebződött egyszer az A1 21 et majd az A2 21 et ami ugye összesen 42.

Ha nem kijátszáskor értékeljük ki, akkor ugye nincs ez mert A1 Ep 40 sebződik 19 re majd jön A2 és nála az Ép 19 így ő nem sebződik.

Én kb így fogalmaztam volna meg a lapot:
Minden játékosnak az Épje 19 lesz és ha ettől 7 többet gyógyult vagy 2 többet sebződött valamelyik játékos huzz 2 lapot. (a védekezős rész még kéne bele de ugyan ez lenne amúgy)
 
"csak egyszerűbben van fogalmazva"

Nos, igazán nem akarok fölényeskedni, de nem.
Pont azért lett így megfogalmazva, ti. hogy a gyógyulás és a sebződés végeredményét kell elérnie a varázslatnak, hogy ne legyen 1 Vp-ért gyilkos op lap pároson. De továbbra is erős lap, és kapott a formátum egy erős lövést.

Amit írtál, az a lap működésének tovább gondolása, átértelmezése...
Igen, így is működhetne, de nem ez van a lapon, tehát nem így működik. Az analógiák pedig csak akkor jönnek képbe, ha a lap szövege nem egyértelmű. Ez meg az.

Szóval engedjük el srácok, kár rajta rugózni. Nem fog 1 Vp-ből 38-at sebezni pároson, bármilyen jól hangzik is.
 
A Kontinuum-szűkítés pedig azt mondja, hogy annyi lapot kell dobnom, amennyivel több van, mint kettő, de ha komoly kántercsatába bonyolódom, akkor mégis el kell dobnom az egész kezemet, mert kijátszásakor kell meghatározni, hogy mennyit is fog dobatni.
Én úgy látom, hogy az Egy híján húsz is hasonlóan működik. Kijátszásakor meghatározzuk, hogy ki mennyit sebződik vagy gyógyul, aztán létrejön a hatása.

"Nem azt írja a lap, hogy mindenki sebződik annyit, mint amennyivel több az Ép-je, mint 19, és gyógyul annyit, mint amennyivel kevesebb 19-nél."

Pedig pontosan így működik, csak egyszerűbben van fogalmazva. Ha a páros miatt át kellene fogalmazni, akkor "minden játékos" helyett lehetett volna "te és célpont ellenfeled".
 
Azért a lényegi kérdésre mégis az a jó amit én mondtam,nem a te verziód.

Milka!
 
169.2.7. A párok életpontja közös. Maximális közös életpontjuk a játék kezdetén: 40. Ha a páros bármely tagja sebződik vagy életpontot áldoz, a közös életpont csökken. Ha a kör végén a páros életpontja 0 vagy kevesebb, a páros vesztett.


[Kiegészítés]

Ha a páros Sokszínűség szabálylapot használ, akkor mindketten 27 Ép-vel kezdik a játékot, azaz a közös életpontjuk a játék kezdetén 40 helyett 54.
 
Valóban volt korábban több verzió.

A Kódex 54 Ép-t ír. Mivel a Kódex tartalmazza a legutolsó idevágó szabályt, illetve ellentmondás esetén a Kódex-ben írtak a legmagasabb priorításúak, ezért így kell játszani.
 
Minden játékos gyógyul illetve sebződik. De csak annyit, hogy az Ép-je 19 legyen. Ne akarjunk többet egy laptól, mint ami rá van írva.

Tehát a lap hatása az lesz, hogy mindenkinek (azaz mindkét párosnak) 19 lesz (a közös) Ép-je.

Ennyi. Hogy melyik párosnak mennyi volt előtte, az ebből a szempontból doszt mindegy.

Nem azt írja a lap, hogy mindenki sebződik annyit, mint amennyivel több az Ép-je, mint 19, és gyógyul annyit, mint amennyivel kevesebb 19-nél. Ez esetben ugyanis páros játéknál dupla hatása lenne.

A megfogalmazása a lapnak szándékosan az, ami. Pontosan a páros játék szabályai miatt fogalmaztuk így.
 
Katu:

Páros játék: A páros verseny szabályai között szerepel, hogy Életenergiával 50 ÉP-ről kezdődik a játék. Ez az Életenergia (új)-ra is igaz. Sokszínűséggel 47 ÉP-ről kezdünk.



És Arochos követő,tehát elvileg csak 1 játékosra vonatkozik.
 
Először meghatározod, hogy mit csinál a lap, aztán kifejti a hatását, egyszerre sebez mindenkin. Szerintem.
 
Kifejetve: ha egyszer 19-re lesebezted a páros egyik tagjàt,a másik nem fog sebződni,mert amikor "hozzá ér a hatás",akkor a feltételek megvizsgálva 19 ÉP-je lesz. De majd jön JJ v valamelyik okosabb tesztelő/főnökségi tag,és kijavít,ha tévedek...
 
Szerintem meg páros versenyen az ÉP közös...
 
Szerintem meg az történik, ami a lapra van írva, vagyis az ellenfelek fejenként 21-et sebződnek, mi pedig, ha Arochossal játszik egyikünk, akkor csak 2-2-t. (dupla Arochos esetén meg gyógyulunk egy szépet)
 
Páros versenyen: Arochos + Egy híján húsz

 
Korrekt kombó
 
Én beadtam annó az Unaloműzővel együtt, de le lett xarva.
 
Sajnos a Démonölőtől célozhatatlan lesz, és nem tudja magát gyógyítani, persze a másik képességével gyógyíthatod, de az nem végtelen.
Amúgy ha már így ráflesseltél Augurra, akkor ajánlom figyelmedbe a Pozitív létsíkkal alkotott kombóját, ami mellett elég nehéz elveszíteni a játékot, Pontacoval kb. lehetetlen. (ugye nullát sebez magába és hármat gyógyít és csak sebzéssel lehet megölni)
 
Az Augur + gyűrű kombót írták már, egyébként ez végtelen, mert Augur tudja gyógyítani magát.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2022
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.