Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Egy pár krakoch csizma
(Ősök Városa varázstárgy)
Küldd el képeslapként!
A krakoch csizma egy vibráló energiából készült lábbeli - nem valószínű, hogy sokan hordanak ilyet. Megszerzése gyakorlatilag lehetetlen, hiszen egy olyan teremtmény holttestén vezet át hozzá az út, amely immúnis mindenre, vagyis gyakorlatilag sebezhetetlen.
Nézz szét a galériában!
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (30)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
Nézet:
Ne beszélj má hülyeségeket , figy annyit értesz az őshangya paklihoz mint én a hegedűhőz . . .
 
na, bocsi itt vaok, szétkapcsolt a net. Tehát: az őshagya kicsit jobb, de nem arra épül az őshangya dekk, mint a quwarg VPztetése. De a quwarg abban jobb, hogy többre megyek vele, mint öt 1/1-es őshangyával, akit csak nézegethetek az asztalon. A quwargok legalább "szaporodnak".
 
pontosan.
 
Pff hülye kérdés , az Őshangyából is 5 öt használhatsz , az őshangya jobb mert kap sebzést ha van az ellenfélnek Quwargja játékba ami az őshangyák istene mellet elég valószinű. . .
 
Ok de ezt még leirom , a Quwarg rajzás nem kell Quwrag pakliba legalábbis kombós Quwargba nem jó , még side ba se tenném , és azzal csak 1 x aktivizálod . . .
 
Most pedig új kérdésünk a következő:
Alap quwarg vs. alap őshangya.
Kábé ugyanaz a kettő: mindkettő 0/1-es 0VP-s lap, de a quwargból 5-öt használhatsz a pakliban.
 
jó, igazatok van, na látjátok, ezért kell több örömlány a dekkbe. rajzással aktivizálom a rahedli quwargot. Most pedig folytassuk a beszélgetést a quwarg rulez nevű topicban. OK???
 
owooti minden szempontból
 
és az owoti a gyenge erejével(nekem már megvan mindenről a saját véleményem)
 
Nem pont igy de ez lényeg x) nah m1 , ezt ne erötlessük ilyen egyszerüen nem lehet megcsinálni de meg lehet de nehéz . . .
 
Mi is van a Q. örömlányon ? " kapsz 3 Quwargot MINDENKÉPP PASSZIVAN" szal menetoszlop ezen nem segit :P , azért nem ilyen egyszerű .
 
Meglehet csinálni csak kell sok lap :P elmondom hogy lehetne :

Asztalon : 1örömlány , mondjuk 3 egyéb Quwarg .

Kezedben : Dexter , Közpotni óriásboly , vészkijárat.

feláldozod 2 egyéb Quwargodat , lesz 3 kicsi quwarg passzivan , örömlány meg egy másik megépiti a központi óriásbolyt , minden Quwarg aktiv , jön egy dexter , kapsz X vp-t , lejön vszkijárat visza veszi magát meg a központit , utána lejön vissza veszi magát és a dextert , lesz 1 örömlány és 4 egyéb quwarg feláldozol 2 quwragot , lesz 3 passzivan , ugyanezt megcsinálod amit leirtam és midnig 1-el , 1- el több Quwragod lesz , de ehhez sok vp-kel vagy valami kereső még kereshetsz dextert hogy legyen még több vp-d vagy keres Q. szertartást az is ad VP-t , szal elg nehéz megcsinálni a végtelen kis Quwargot , de meglehet csinálni úgy is Tojásgondozó + dexter + vészkijárat , de kell egy jó helyzet . . .
De nem könnyű :P
 
100. mi van vele?
 
MENETOSZLOP GYEREKEK MENETOSZLOP!!!
 
most kom nemértem ,hogy te ,hogy oldodmeg a másodpercek alatti új kis quwargokat,mert csak örömlánnyal biztosnem :P xD, és nem is ugrikbe,hogy mi aktivizálhatna ijen gyorsan, csak úgy...
 
gondozó a jobb, de mindkettőből rakj a deckbe!
 
Pff , Minkettő igazán csak Quwarg pakliba jó , és az örörmlány nem ad végtelen Quwargot , mivel 2 AKTIV Quwargot kell áldozni és 3 PASSZIV quwargot kapsz . . . De jó az örömlány ettől függetlenül mivel olcsó , csak ne semmizésést jönne . . . Hát ha van sok Quwragod akkor az örömláyn a jobb ha nincs akkor a tojásgondozó , összesitésbe szerintem a Tojásgondozó jobb .
 
az örömlány aért nem ennyire űber előbb elkell érni ,hogy aktívak legyenek a kis quwargok, ahhoz ,hogy becserélhesd őket újabb 3-ra
 
Melyik a jobb quwarg, tojásgondozó, vagy örömlány?
tojásgondozó: jó lap, több pakliban is helytáll az utóbbi képességével, ám "csak" 3 quwargot ad egyszer a játékban.
örömlány: ez is tök jó, csak éppen quwarg pakliba jó egyedül, de abba nagyon. Elején ad 1 quwargot, és ha van lent 1 alap quwargunk beáldozhatjuk azt a kettőt ujjabbakra, és ujjabbakra. Spíler lap. végtelen quwarg egy másodperc alatt.
Az előbbi lap a halál esélyeit csökkenti, míg az utóbbi mana- és sebzéstáp. Örömlányt dornó pakliba közösség ereje, vagy pokol szeme mellett ajánlott.
Kérlek ti is írjátok meg véleményeteket az összehasonlításról, mert szükség lenne a paklimba.
 
ja, doemon sztem is jó lap, jobb mint a taur.
 
Az erős és gyenge ereje közt nincs mit vitatni az erős erősebb 10x kb, az erős és owooti közt már lehet gondolkodni, mert az egyik egész végig tart még a másik csak 3 körig, talán egálban vannak.
 
ewgert a másik már elevult, tud ölni is

X1 sokkal erősebb mármint mérete kisebb de képessége jobb földicápa viszont csak legendásba jó

fürkész mert tud kezet nézni is apróságokat aprítani, kaphat metamorfózist, be lehet áldozni (áldozatnak, csontnak) a másik csak jó lövés

vén doemon nehéz counterelni és lapot fog(bár ez nem teljesen igaz)

csatamező rúnának a fénye már megkopott

talán tükör, jó erőforrás torzítás bilincses pakliban iszonyúan erős

Gakk, tud ölni és egy körben több tápot ad és vissza tud vetetni valamit

sakita de ez paklifuggő van ahova sakita rossz nem használható, de akkor is jobb, morfban az a jó hogy jöhet nulláért
 
azt hoyg
o trükk vs erős ereje vagy gyenge ereje
 
8.a sakitának van hátránya, ami egyes paklikba, főleg a sheranosokba is rosszul jöhet. de valóban enyhén jobb a saki
2. Mindketten chatra-din lények, sok a képességük,és viszonylag nagy lények. azért csak összehasonlithatóak.
 
Ewgbert, a mágus sokkal jobb erőforrás szerintem, főleg mivel még lény is.

Nem tudom szerinted X1 és az Őrjöngő földicápa közt van annyi hasonlóság azon kívül h legendásak?
Szerintem nincs.

Semmi hívása, 1-ért leszed bármilyen lapot ill jelzőt.

Vén doemon, mivel lény elég nehéz counterelni, de azért van némi hátránya...

Semleges csatamező nagyon erős, ma már a rúna esélytelen szerintem.

Múlt tükre, szerintem mindig is jó erőforrás marad, bár kicsit elavult.

Gakk, a játék legjobb lénye szerintem, nagyon univerzális, az univerzálisság univerzálissága

Gondolkozz, 4-ért vagy 8-ért jó 4-et húzni?
 
manasajtolás/ewgbert a mágus
őrjöngő földicápa/X1
méonech fürkész/a semmi hivása
vén doemon/minotaurusz csatasámán
semleges csatamező/ősi rúna
morgan torzítása/múlt tükre
gakk/rafinált boltos
sakita/Kinet morf?

várom a válaszokat.
 
szürke
talán sm de a másik vmikor jobban jön de mágiának a színe jobb
játék elején talán = aztán jobb a speckó
békemegőrz
 
Szürke szerintem erősebb, sokkal több manát ad, bár elég sok ép-ért, viszont nagyon használható.

Szerintem a sárkánymágia, mivel jó esetben asztalt képes írtani.

Rend ereje szerintem sokkal univerzálisabb, semmi hátránya sincsen és bizonyos esetekben még erőforrás fölényt is adhat.

Béke megőrzése sokkal erősebb, mivel ingyen van és az összes olyan lényt elküldi.

többit nem értem mit akartál mondani
 
Szürke jobb mert nagyobb előnyhöz juttat mint a trafó
sárkánymágia a jobb mert a hordát kicsinálja tűz pakliba nagyon jó
soec. védelem jobb mert olcsóbban jön igaz nagy a hátránya
 
szürke
pakli függő: nekem a sárk. mágia áll közelebb a szivemhez.
speckó védelem
owoti trükk
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.